Hei naiset!
Olen vallan pyörinyt tuolla FB ryhmässä, mutta jospa muistaisi aina joskus tännekin päivitellä kuulumisia.
Pahoinvointiin olen viikon napsinut postafenia. Alkuun se auttoi kun unelma mutta nyt on alkanut taas tekemään pahaa kauheesti. Oksentelu ei kuitenkaan ihan jatkuvaa ole niinkun aiemmin ja saan välillä syötyä ihan hyvällä ruokahalulla.
millamoorits tosi kauheeta! Todella paljon voimia jaksamista suruun ja tsemppiä jatkoon!! :hug:
).( Kävin tänään äitipolilla varhaisultrassa viikkoja tarkistelemassa. Reipas veijari siellä näkyi ja huhtoi minkä kerkesi. Mittojen mukaan viikot on n. 10 ja sen mukaan nyt mennään.
Eli mulle voisi päivittää lasketunajan 6.5.2015 (3.5 sijaan)
Hyvin näkyi vaavin nenäluu, yläleuka ja alaleuka. Kädet ja jalat viuhtoi myös tuhatta ja sataa! :heart:
Niskaturvotusta ei vielä näin varhain mitata, joten varailtiin uusi aika 27.10. Tuolloin olisi viikot 12+5.
Pahoinvointi tosiaan vaivaa edelleen ja toinen oire on tappo väsymys. Ei meinaa silmät pysyä auki millään ja vaikka nukkuisi hyvätkin unet niin väsymys ei vain lopu. Välillä ahdistaa kun en jaksa väsymyksen ja pahoinvoinnin vuoksi tehdä yhtään mitään. : /
Olen ollut nyt pari viikkoa sairaslomalla huonovointisuuden vuoksi. Ensiviikon tiistaina ajattelin mennä yrittämään työntekoa. Jotenkin hävettää tämä sairaslomailukin vaikka tiedän etten olisi mitenkään pystynyt töitäni tekemään.
Odotan sitä kuin kuuta nousevaa että tässä piristyisi edes vähän...
Neppis ja pieni 10+0