hilja79: :hug:
Kirppu 82: :hug: :hug: Toivottavasti kaikki olisi hyvin kuitenkin, voimia epätietoisuudessa odottamiseen :hug:
perlos: Esikoista odottaessa kun käytiin ultrissa, niin odotushuoneessa oli lappu että luki että lapsia ei saa viedä mukaan tutkimushuoneeseen. Voihan se olla että vaihtelee sairaaloittain onko kiellettyä vai ei, ja joskus olen kuullut että löytyi joku hoitaja siksi aikaa lapsen kanssa olemaan.
Olisko teillä mahdollista palkata vaikkapa MLL:n tms lapsenvahti ultran ajaksi? Voisihan hänet ottaa mukaankin että odottaisi lapsen kanssa sillä aikaa odotushuoneessa.
Riippuu paljon lapsen iästäkin, mutta vaikka olisi sallittuakin niin en kuitenkaan haluaisi viedä tuota reilun vuoden ikäistä ultraan mukaan, varsinkin kun np-ultra tehdään alakautta (yleensä). Ei oikein kestä paikallaan, ja eihän sitä voi laskea juoksentelemaan pitkin huonetta, ja sitten mieheltä menisi kuitenkin koko ultraus ohi jos poika alkais vaikka itkeä tms.
Toivottavasti saatte asian järjestymään, ultra on vasmasti yhtä ihana ja odotettu kokemus sekä isälle että äidille.
Niiksu, duello ja jasmin84: Tervetuloa :wave:
Minulla alkoi esikoisen odotuksesta pahoinvointi=oksentaminen jo viikolla 5+4, nyt alkoi kunnolla vasta 9+ (tosin tää raskaus todennäköisesti on n. viikon myöhemmässä kuin menkoista laskettuna). Sitä ennen olin joutunut oksentamaan vain muutaman kerran satunnaisesti. Jos vaan pienin väliajoin pystyy puputtamaan jotain pientä niin se helpottaa, oon huomannut että jos vaikka aamulla nukun pitkään, niin on jo valmiiksi paha olo mutta jos taas herään vaikka 8 aikaan ja syön heti jotain, niin niin pahaa oloa ei ehdi tulla.
Tuntuu vaan ettei juuri mikään maistu, hajut ja pelkät ajatukset tai mainoksetkin alkaa oksettamaan. Samoin jääkaapin avaaminen.
Pahoinvoinnin ja väsymyksen lisäksi ei juuri muuta tänne
Toivon vaan että olo pian paranisi, surettaa niin kun ei jaksa esikoisen kanssa touhuta samalla tavalla kuin ennen raskautta :ashamed: :'( Tänään saatiin haravoitua koko piha, nyt on hyvä mieli ja mukava katsella lehdetöntä nurmikkoa B) kunnes niitä taas lentää jostain lisää :xmas:
Ainiin
Daami: päivittäisitkö minulle lasketuksi ajaksi 8.5.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille :wave: