@Lavender_ paljon voimia teille
surkeeta et siinä kävi nyt noin
toivotaan teille kuitenkin uutta plussaa heti kun keho on voimissaan
Mä jouduin tossa käymään eilen vähän neuvolassa, kun tässä oon saanut niinkin ikävän oireen kaiken lisäksi kun päänsärky, ja sen tyylinen päänsärky että tuntuu et otsalohko räjähtää kokonaan. Su-ma alkoi yöllä ja oksensin koko yön, mieskin joutui olla töistä pois, koska en päässyt sängystä ylös siinä hedarissa et olisin voinu esikoisen perään kattoa. Soittelin sit neuvolaan ja pääsin tsekkaamaan verenpaineet, pelotti et johtuu jotenkin korkeista verenpaineista tuo kiputila. Mut onneksi paineet oli ihan ok. Mulla ei ole mitään migreeni taustaa niin tää oli jotenkin todella raju ja pelottava. Kun ei pystynyt edes kävelemään sen jomotuksen takia. Toivottavasti jää yksittäiseksi kohtaukseksi, kun ei se panadol tehnyt yhtään mitään eikä mitään tujumpaa särkylääkettä voi ottaa tai en edes halua.
Hohhoijaa, nyt rv10+1 ja odotan innolla et tää eka kolmannes ois taputeltu. Jospa olokin helpottais. On jotenkin niin surkea olo, kun ei jaksa yhtään mitään. Ei jaksa kavereita, ei jaksa huomioida miestäkään sen ihmeemmin, esikoinenkin imee kaiken energian ja yritän hirveesti olla läsnä vaikka kuin on surkee olo
hirvee morkkis ku on ihan naatti kokoajan!
Mutta jos jotain positiivista enää pari viikkoa NT ultraan. Huomenna verikokeisiin! Toivotaan et siellä on pienellä kaikki hyvin