Mä voin harkita Facebook ryhmää sitten nt-ultran jälkeen myös, mutta täälläkin sopii kirjoitella.
Mä sain joo neuvolasta ton saman lappusen mikä tossa on linkitetty. Mun käsityksen mukaan jäätelöön tarvittava maito/kerma kuumennetaan aina (kuuluu siihen tekoprosessiin) eli jäätelöä voi syödä hyvillä mielin ihan minkä merkkistä tahansa.
Kauanko teillä on mennyt et ootte pystyneet varaamaan neuvolan jälkeen sen ultran? Mulla ei vieläkään ole päivittynyt tiedot, täytyy varmaan soittaa maanantaina ja kysellä et mikä homma. Olis kiva saada ultra varattua työpäivän ulkopuolelle, ni ei tarvis pomolle kertoa vielä... En kuitenkaan viittis sitä palkattomanakaan ottaa. Mulle ihan sama vaikka menis sinne viikolle 13+ kunhan saan järkevän ajan siihen. Toki kivahan se ois mennä jo mahdollisimman pian.
Uskomatonta et kohta pääsee sit kertomaan jo yleisemmin perheelle ja kavereille raskaudesta.
Ite ajattelin nt-tulosten selvittyä kerrotoa muille lapsille ja perheelle ja sitten meillä on tulossa marraskuun puolivälissä juhlat, ni toivottavasti kaikki ois silloin silleen selvää, että vois kertoa kavereille siellä.
Luulen, että ne sairaalan järjestelmät antaa varata 12+ viikolle ultran vasta just sen takia, et jos on heittoa raskauden kestossa, niin ei kuitenkaan tarvi enää uudestaan tehdä ultraa. Jos on liian varhaiset viikot, ni ei pystytä tutkimaan kaikkea mitä on tarkoitus.
Onnea matkaan Ruu ultraa varten! Aika ihanaa että sulla se on jo nyt edessä
Meillä on tänään miehen kanssa lapsivapaata ja ajateltiin lähtee tanssimaan. Ihana päästä loman päätteeksi kahdestaan ulos, varsinkin kun kevään jälkeen ei sit hetkeen mihinkään pääse kaksin..
Tänään 10+1
Sanoin just eilen miehelle illalla että 10 viikkoa takana ja 30 edessä
Pian on jo eka kolmannes ohi 🥹