Toukokuiset 2025

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olisin kiinnostunut liittymään mukaan ekan virallisen ultran jälkeen. Toiveissa ryhmä missä tosiaan olisi se n 20 hlöä maks ja aktiivista osallistumista edes viikkotasolla edellytettäis ettei koe että jotkut vain lukevat mutteivat jaa omia tuntojaan. Ja tosiaan suljettu /salainen ryhmä mitä ei haulla löydy : otetaan ensin vaikka täältä forumilta halukkaat mukaan ja tilanne katsaus sen jälkeen?

joten avyv paikkavaraus jos jo nyt perustetaan
Ihan vielä en itse uskalla Facebook-ryhmään mutta jossain kohti kyllä! 🙏 vasta sitten kun ollaan päästy vähän turvallisemmille viikoille ja kaikille läheisille on kerrottu.
 
vierailija
Järkytyin kun meillä töissä yksi nainen halusi koko työ yhteisölle kertoa et hän on raskaana. Perusteena kertomiselle oli se et hän on kärsinyt verisestä vuodosta ja hänellä on nosto kiellot. Kauankohan nämä nosto kiellot kestävät? Hän on muutenkin patalaiska ihminen ja monesti valitsee sen mistä aita on matalin vaihtoehdon. Ei oo päivääkää etteikö hän ”mainosta” raskauttaan. Luettelee mitä ei saa syödä ja mitä haluaisi syödä, mut kuitenkaan ei saa. Olen monesti ajatellut et hän on huomiohuora.. Hän on itseäni pari viikkoa jäljessä eikä minulla ole minkäänlaista ajatusta kertoa raskautta vielä hetkeen julki. On se varmaan hänelle ikävää kun oma raskauteni tulee julki?!
 
Käyköhän tässä niin et kaikki siirtyy Facebookiin ja tämä sitten hiljenee ja kukaan ei ole enää vertaistukena? 😞 Jos näin on niin oon aina se ulkopuolinen, en ole Facebookissa enkä aio liittyä. Mulla ei oo kavereita tai edes yhtä hyvää ystävää jonka kanssa voisin keskustella. Tää on ollut mun matkalla se tuki ja turva.

Nukuin eilen töitten jälkeen 1.5h päiväunia ja viime yön unijakso oli 11h20min unta. Kylläpä raskaus nukuttaa. Kun töitten jälkeen nukun päiväunet niin oon iltaisin super väsynyt, ei oo voimia ja jaksamista enää kotihommia kohtaa ja tämä on asia mikä vaivaa meitä kotona kun puoliso ei ymmärrä väsymystäni. Jäin miettii, voiko vanilija jäätelöä syödä? Luin litra pakettejen tuoteselosteita sekä kotimaista ja Valion paketissa luki vain maito. Jostain olin kuitenkin lukenut, et Suomessa maito aina pastöroidaan, joten hyvällä ruokahalulla kyllä söin jäätelöä. Valitsin kuitenkin Valion paketin, joten onko ne turvallisia?
 

Yhteistyössä