Toukokuiset 2025

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tänään alkaa vko 6 ja ekaa kertaa oli heti herätessä semmoinen heikotus ja etova olo. Lähti kuitenkin mehulla ja aamupuurolla. Olen myös syönyt ihan normaalisti koko ajan ja syön yleensäkin 5 kertaa päivässä, joka toivon mukaan auttaa siihen, ettei tule paha olo ainakaan liian kovan nälän takia. Jos tuntuu ettei mikään maistu, niin varmasti tärkeintä että edes jotain syö!

Varhaisultraa mietin vielä, pitäisikö kuitenkin mennä. Olisi kauheaa, jos mahdollinen keskenmeno selviäisi vasta siinä ekassa kunnalliselta saatavassa ultrassa. Muistin, että sellainenkin asia on olemassa kuin keskeytynyt keskenmeno, niin nyt tietenkin aloin sitäkin pelätä. Myös lisääntynyt valkovuoto aiheuttaa vessassa ramppaamista, kun pelkään jos sieltä tuleekin jotain muuta. Onneksi minulla on sattumalta ensi viikolle aika työterveyspsykologille, ehkä siellä voi näistäkin puhua.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni__
Tänään alkaa vko 6 ja ekaa kertaa oli heti herätessä semmoinen heikotus ja etova olo. Lähti kuitenkin mehulla ja aamupuurolla. Olen myös syönyt ihan normaalisti koko ajan ja syön yleensäkin 5 kertaa päivässä, joka toivon mukaan auttaa siihen, ettei tule paha olo ainakaan liian kovan nälän takia. Jos tuntuu ettei mikään maistu, niin varmasti tärkeintä että edes jotain syö!

Varhaisultraa mietin vielä, pitäisikö kuitenkin mennä. Olisi kauheaa, jos mahdollinen keskenmeno selviäisi vasta siinä ekassa kunnalliselta saatavassa ultrassa. Muistin, että sellainenkin asia on olemassa kuin keskeytynyt keskenmeno, niin nyt tietenkin aloin sitäkin pelätä. Myös lisääntynyt valkovuoto aiheuttaa vessassa ramppaamista, kun pelkään jos sieltä tuleekin jotain muuta. Onneksi minulla on sattumalta ensi viikolle aika työterveyspsykologille, ehkä siellä voi näistäkin puhua.
Siitä syystä mäki halusin varhaisultran et jos kaikki ei ois ollu kunnossa, niin olisin halunnu asian ns pois alta mielummin aikaisin kuin myöhemmin. Meillä kaikki oli kuitenkin hyvin eli sykkeet näkyi, tosin tieto kaksosraskaudesta lisäsi ns tuskaa 😬
Huoli on nyt moninkertainen, analysoin kaikkia tuntemuksia, odotan ja samalla pelkään niptiä, haluan saada varmuuden että kaikki on kunnossa, mut samalla tiedän että tää huoli ei mihinkään tuu katoamaan. Harkitsen jopa uutta ultraa. Torstaina on onneksi neuvola ja vaikka siellä ei kyllä alussa sydänääniä varmaankaan kuunnella, niin aion silti kokeilla onneani ja kysyä ja jos ei onnistu niin varmaan päädyn taas ultraan koska en kestä oottaa nt ultraan asti, millon lie sekin.

Suosittelen siis ehdottomasti asiasta juttelemista jonku kanssa jos suinkaan mahdollista ja yhtään siltä tuntuu 🧡
 
  • Tykkää
Reactions: Minni__
Onpa kiva lukea kaikkien kuulumisia. Mä oon ollut muutaman päivän hiljaa, kun olin sellaisella hyvinvointi retriitillä pe-su. Mulla tulee usein etova olo aamuisin ja hetken päästä kun olen syönyt. Soodaveden säännöllinen hörppiminen jotenkin auttaa hiukan. Joogatessa meinasi kyllä välillä tehdä aamuisin tiukkaa 🙈
 
  • Rakkaus
Reactions: Minni__

Yhteistyössä