Toukokuiset 2023

TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen.

1.5.
2.5.
3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS
Minni35, kolmas, KSKS Nova
4.5.
5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS.
6.5.
7.5.
8.5.
9.5.
10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS
11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5.
16.5.
17.5. Selis, neljäs, TYKS
18.5. kakkulapio, toinen lapsi, HUS
Malviinas, toinen lapsi, TAYS tai KHKS
19.5.
20.5.
21.5.
22.5
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
Tilasin ihanan odotusajan päivyrin netistä ja se tuli eilen. Nyt kun lapset on isompia niin kerkee varmaan täyttelee hyvin 🙂.

Oon himotestaaja, mut vahvat viivat jo ollu testeissä ja eilen vielä digi mihin tuli raskaana 2-3 viikkoa, nyt oon päättäny lopettaa testaamisen. Jospa tää kolmas kestäis matkassa ✌🏻
 
  • Tykkää
Reactions: kakkulapio ja Mitka
TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen.

1.5.
2.5.
3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS
Minni35, kolmas, KSKS Nova
4.5.
5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS.
6.5.
7.5.
8.5.
9.5.
10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS
11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5. Earhart, toinen lapsi, HUS
16.5.
17.5. Selis, neljäs, TYKS
18.5. kakkulapio, toinen lapsi, HUS
Malviinas, toinen lapsi, TAYS tai KHKS
19.5.
20.5.
21.5.
22.5
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen.

1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS
2.5.
3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS
Minni35, kolmas, KSKS Nova
4.5.
5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS.
6.5.
7.5.
8.5.
9.5.
10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS
11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5. Earhart, toinen lapsi, HUS
16.5.
17.5. Selis, neljäs, TYKS
18.5. kakkulapio, toinen lapsi, HUS
Malviinas, toinen lapsi, TAYS tai KHKS
19.5.
20.5.
21.5.
22.5
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen.

1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS
2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS
3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS
Minni35, kolmas, KSKS Nova
4.5.
5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS.
6.5.
7.5.
8.5.
9.5.
10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS
11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5. Earhart, toinen lapsi, HUS
16.5.
17.5. Selis, neljäs, TYKS
18.5. kakkulapio, toinen lapsi, HUS
Malviinas, toinen lapsi, TAYS tai KHKS
19.5.
20.5.
21.5.
22.5
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
vierailija
Hei Sara, mulla on tässä raskaudessa viivat vahvistuneet nopeammin kun esikoisen kohdalla, jolloin siis meille syntyi terve tyttö. Kyllä niissä siis vaihtelua on. Haluutko laittaa kuvan sun päivän testistä?


Kiitos kaikille, jotka vastasitte. Tänään sain vahvan plussan sekä viikkonäytölliseen tuloksen 2-3. Nyt minun on aika uskoa, että raskaus on alkanut (vaikka toki en oleta, että se varmasti menisi loppuun saakka). Aikaisemmissa kemiallisissa raskauksissa en ole koskaan saanut tasavahvoja viivoja, joten tämän päivän tulos helpottaa pahimpia pelkojani.

Jos raskaus etenee normaalisti, taidan kysäistä mahdollisuutta käydä neuvolan psykologin juttusilla. On ilmiselvästi jäänyt tunteita käsittelemättä lapsettomuushoitokuvioistani ja tekisi hyvää päästä purkamaan ajatuksiani asiasta.

T. Sara
 
Kiitos kaikille, jotka vastasitte. Tänään sain vahvan plussan sekä viikkonäytölliseen tuloksen 2-3. Nyt minun on aika uskoa, että raskaus on alkanut (vaikka toki en oleta, että se varmasti menisi loppuun saakka). Aikaisemmissa kemiallisissa raskauksissa en ole koskaan saanut tasavahvoja viivoja, joten tämän päivän tulos helpottaa pahimpia pelkojani.

Jos raskaus etenee normaalisti, taidan kysäistä mahdollisuutta käydä neuvolan psykologin juttusilla. On ilmiselvästi jäänyt tunteita käsittelemättä lapsettomuushoitokuvioistani ja tekisi hyvää päästä purkamaan ajatuksiani asiasta.

T. Sara
Kuulostaa oikein lupaavalta, ja hei, kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan! Kannattaa tosiaan mainita peloista ja ajatuksista siellä neuvolassa, siellä he ovat sinua varten❤
 
Mulla heränny viime päivinä ajatuksia vaan lähinnä siitä että jotenkin jännittää kertoa läheisille raskaudesta, sit jossai vaiheessa😁 Ja että mitä he ajattelevat ikäerosta (1v10kk) ja miten sitä kommentoivat. Varmasti ovat kaikki iloisia uutisesta mutta ovat sellasta sorttia että sanovat kyllä aina asioista suoraan mitä ajattelevat, kaunistelematta. Joo ihanku muiden mielipiteillä olisi väliä, enkä oikeestaan välitäkään loppujen lopuksi kun omat ratkaisut aina uskalletaan tehdä mutta silti 🤷🏻‍♀️ jännittää. Jännitti kyllä kertoa ekastakin!!! Silloinkin anoppini eka kommentti oli että "oliko vahinko?" 🤪
 
Mulla heränny viime päivinä ajatuksia vaan lähinnä siitä että jotenkin jännittää kertoa läheisille raskaudesta, sit jossai vaiheessa Ja että mitä he ajattelevat ikäerosta (1v10kk) ja miten sitä kommentoivat. Varmasti ovat kaikki iloisia uutisesta mutta ovat sellasta sorttia että sanovat kyllä aina asioista suoraan mitä ajattelevat, kaunistelematta. Joo ihanku muiden mielipiteillä olisi väliä, enkä oikeestaan välitäkään loppujen lopuksi kun omat ratkaisut aina uskalletaan tehdä mutta silti jännittää. Jännitti kyllä kertoa ekastakin!!! Silloinkin anoppini eka kommentti oli että "oliko vahinko?"
Apua, munkin anoppi oli alottamassa lausetta ja kysymässä tuota (mutta ei kehdannut sit saattaa sanojansa loppuun 😂), kun 3/21 kerrottiin ekasta raskaudesta. 😀
 
Kyllä jännittää kertoa. Parille kaverille ainoastaan olen sanonut. En tiedä milloin kerron kenellekkin.

Täällä mieliala ollut aika huono nyt pari päivää. Apea, väsynyt ja masis olo. Varmaan osittain hormonaalista. Onko muilla tätä? Jotenkin epävarma olo miten selviydytään vauva-arjesta vaikka ei ole ensimmäinen lapsi edes. Fyysiset oireet myös nyt "masentaa", paha olo ja yöllä heräily tympii. Valvon joka yö useita tunteja. Toki olen samalla kiitollinen raskausoireista mutta mieliala saa nyt kaiken tuntumaan pahemmalta. Ehkä se tästä!
 
Kivaa kun tulee lisää toukokuisia 😍

Mä oon kertonut parille läheiselle ystävälle ja tiedän et rv8 mun on kerrottava muutamalle ystävälle kun mennään reissuun enkä yksinkertaisesti pysty siellä salailemaan. Muille kerrotaan sit nt-ultran jälkeen. 🙂

Ja @Kiemura mulla oli myös alkuun tosi voimakasta epävarmuutta ja ahdistusta mut nyt se on tasaantunut ainakin toistaiseksi. Jännitti jotenkin et miten me pärjätään ym. Mun mielestä tosi luonnollista! Varmasti kohta on taas parempi ja luottavaisempi fiilis 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: Neeljäs
Tervetuloa uusille 🤗. Kiva et saadaan lisää jengiä 😊.

Väsymys ja yöheräilyt vaivaa täälläkin 🙋🏼‍♀️. Se on niin ärsyttävää!

Eilen oli ekat juhlat missä en juonut. Mutta meni hyvin ja kukaan ei epäillyt mitään. Isäntä laitto etukäteen infoa et mä oon autolla kun työviikonloppu 🙏🏻.

Me ollaan kerrottu molempien vanhemmille jo raskaudesta. Ja mä yhdelle mun kaverille. Luultavasti ei varsinaisesti kerrota muille vaan nt-ultran jälkeen laitetaan sit someen niin jengi saa tietää sieltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Neeljäs
🌺TOUKOKUISET 2023 🌺Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen.

1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS
Liebling, ensimmäinen lapsi, TAYS
2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS
3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS
Minni35, kolmas, KSKS Nova
4.5.
5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS.
6.5.
7.5.
8.5.
9.5.
10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS
11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5. Earhart, toinen lapsi, HUS
16.5.
17.5. Selis, neljäs, TYKS
18.5. kakkulapio, toinen lapsi, HUS
Malviinas, toinen lapsi, TAYS tai KHKS
Neeljäs, neljäs lapsi , OYS
19.5.
20.5.
21.5.
22.5
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
Kyllä jännittää kertoa. Parille kaverille ainoastaan olen sanonut. En tiedä milloin kerron kenellekkin.

Täällä mieliala ollut aika huono nyt pari päivää. Apea, väsynyt ja masis olo. Varmaan osittain hormonaalista. Onko muilla tätä? Jotenkin epävarma olo miten selviydytään vauva-arjesta vaikka ei ole ensimmäinen lapsi edes. Fyysiset oireet myös nyt "masentaa", paha olo ja yöllä heräily tympii. Valvon joka yö useita tunteja. Toki olen samalla kiitollinen raskausoireista mutta mieliala saa nyt kaiken tuntumaan pahemmalta. Ehkä se tästä!
Mulla myös tänään tän tyyppistä, mielialan lasku ihmeellistä tässä kohtaa.
Hieno viikonloppu takana ja ensiviikkoa odotettu innolla kun menossa vu ja sovittu että viikolla kerrotaan molempien perheille. Nyt tosi huono ja epävarma ja rasittunut olo ihan yhtäkkiä, vähän kaikesta. Ehkä on hormoonit mitkä vaikuttaa ja toki ok ollakin huolissaan tuntenattomasta
 
  • Tykkää
Reactions: Milaas
Täällä uusi toukokuinen! Olen muutaman positiivisen raskaustestin tehnyt ja tänään olis 4+4 ja laskettu aika olis ilmeisesti 17.5 😊

Esikoinen tulossa ja ollaan suht nuoria, monenlaisia tunteita kyllä on. Mulla on välillä hieman heikkoa oloa, tissit hirveän kipeät ja alamahaan sattuu välillä 😁 Vielä ei olla kerrottu kenellekkään, ensimmäisenä varmaan kerrotaan vanhemmille ja sitten myöhemmin muille 😊

Olis kyllä tosi tärkeetä saada jotain vertaistukea ja joku jolle näistä asioista höpötellä, tuntuu jotenkin että on asian kanssa "yksin" (tietty mies mukana mut eihän se sama asia oo 😅) kun ei vielä halua kertoa muille. Jotenkin niin paljon kysymyksiä ja tunteita mielen päällä, ensimmäinen raskaus ja näin alussa vielä. Toivotaan että kaikki menee hyvin niin meillä kuin myös kaikilla teillä toukokuisilla 🙏❤
 
🌺TOUKOKUISET 2023 🌺Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen.

1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS
Liebling, ensimmäinen lapsi, TAYS
Huhtou, ensimmäinen lapsi, HUS
2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS
3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS
Minni35, kolmas, KSKS Nova
4.5.
5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS.
6.5.
7.5.
8.5.
9.5.
10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS
11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5. Earhart, toinen lapsi, HUS
16.5.
17.5. Selis, neljäs, TYKS
18.5. kakkulapio, toinen lapsi, HUS
Malviinas, toinen lapsi, TAYS tai KHKS
Neeljäs, neljäs lapsi , OYS
19.5.
20.5.
21.5.
22.5
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
🌺TOUKOKUISET 2023 🌺Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen.

1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS
Liebling, ensimmäinen lapsi, TAYS
Huhtou, ensimmäinen lapsi, HUS
2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS
Malanen, toinen lapsi, Mikkeli.
3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS
Minni35, kolmas, KSKS Nova
4.5.
5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS.
6.5.
7.5.
8.5.
9.5.
10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS
11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5. Earhart, toinen lapsi, HUS
16.5.
17.5. Selis, neljäs, TYKS
18.5. kakkulapio, toinen lapsi, HUS
Malviinas, toinen lapsi, TAYS tai KHKS
Neeljäs, neljäs lapsi , OYS
19.5.
20.5.
21.5.
22.5
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
Täälläpä hieman hiljaista ollut. Miten kaikilla menee? Mulla edelleen todella vähäisiä oireita, rinnat arat ja välillä alavatsassa vihlasee. Tosin ei mulla esikoisenkaan aikaan mitään oireita oikein ikinä ollut. Vähän on ajatuksia ollut, että mitä jos ei olekkaan kaikki hyvin... Vu tosiaan vasta 29.9 että vielä pitää malttaa odottaa 🙈
 
Täälläpä hieman hiljaista ollut. Miten kaikilla menee? Mulla edelleen todella vähäisiä oireita, rinnat arat ja välillä alavatsassa vihlasee. Tosin ei mulla esikoisenkaan aikaan mitään oireita oikein ikinä ollut. Vähän on ajatuksia ollut, että mitä jos ei olekkaan kaikki hyvin... Vu tosiaan vasta 29.9 että vielä pitää malttaa odottaa
Maanantai ja kiireitä töissä. Siks ite ainakaan en ees kerenny palstalle. Illalla sit ihan rättipoikki niin ei oikeen jaksa.

Mä voin pääsääntöisesti hyvin, mut välillä tulee niitä etovovia olotiloja ja eniten iltaisin. Neuvolaan on tullut uus täti ja hän soitteli mulle eilen, vaikutti ihan tosi mukavalta. Hän teki mulle ipanan ja sitä tulikin puoli iltaa täytelty. Eka käynti menee lokakuun ekalle viikolle. Neuvola laitto mulle la 18.5, menkoista laskettuna, ei muuttanut sitä vaikka sanoin et on ovulaatio ollu jo aijemmin. Noh, ei se niin justiinsa oo. Ei oo vielä varhaisultraan aikaa, sinne meinattiin parin viikon päästä.
 
Odottelen innolla ja jännityksellä perjantain varhaisultraa! Tosi uupunut ja väsynyt pahoinvoiva olo oikeastaan melkein 247. Ja uni maistuu 9-10h yössä 😅 harmittaa etten ole tuon pahoinvoinnin takia päässyt harrastamaan ollenkaan, tänään ajattelin kokeilla mennä pitkästä aikaa tallille heppahommiin 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Selis

Yhteistyössä