Toukokuiset 2021

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Varovasti nyt liityn tänne, haaleita plussia tullut jo 4pv, mutta aikaisemmista raskauksista poikkeavat oireet ja tosi aikaisessa joka herättää epäilyksia onko kaikki ok. Kohtua juilii niin maan prkleesti ja rinnat tosi kipeät. Ovulaation ajankohta hämärän peitossa kun laskin pieleen aluksi 15pv ja korjattuna 13pv jolloin ei oltu edes pupuiltu. Joten ehkä sieltä joku vauva tulee mutta katsotaan nyt vielä, fb-ryhmään liityn kunhan tilanne vähän selvinnyt.
 
vierailija
Moi.

Mua jo hirveesti polttelis päästä tuohon toukokuisten FB-ryhmään kirjoittelemaan, mutta onko se varmasti salainen? Tein äsken FB:ssä haun ja sieltä kyllä löytyi ryhmä Toukokuiset 2021. Toki ryhmän jäseniä en päässyt näkemään, ainoastaan ylläpitäjän. Ja jäseniä oli jo 17 kpl. Onko kyseessä sama ryhmä? Haluaisin vain, näin aikaisessa vaiheessa kun ollaa, varmistua siitä että ryhmä todella on salainen.
 
vierailija
Moi.

Mua jo hirveesti polttelis päästä tuohon toukokuisten FB-ryhmään kirjoittelemaan, mutta onko se varmasti salainen? Tein äsken FB:ssä haun ja sieltä kyllä löytyi ryhmä Toukokuiset 2021. Toki ryhmän jäseniä en päässyt näkemään, ainoastaan ylläpitäjän. Ja jäseniä oli jo 17 kpl. Onko kyseessä sama ryhmä? Haluaisin vain, näin aikaisessa vaiheessa kun ollaa, varmistua siitä että ryhmä todella on salainen.
Sama juttu! Oletan, että tuosta julkisesti näkyvästä ryhmästä tulee ajan saatossa sellainen iso ryhmä toukokuisille . Mieluusti olisi kiva olla osa salaista pientä ryhmää. Noissa ei itse uskalla ainakaan jakaa ajatuksia niin avoimesti ja ollaan kuitenkin tosi alussa vielä!
 
  • Tykkää
Reactions: Bb-8
Hhilla
Muakin kiinnostaisi salainen fb ryhmä ainakin myöhemmin. La ilmeisesti 4.5.
Onko muilla kovahkoja repäisykipuja noustessa? Välillä säikäyttää. Rinnat kipeät sekä kova väsymys lisäksi oireina.
 
Heippa!
Onnea kaikille plussista!
Itse plussasin to ja sitten vielä la tein kaksi testiä. Omaa intoa ja onnea raskaudesta varjostaa tosin vuoto joka on alkanut maanantaina ja jatkuu edelleen. On paljon niukempaa kuin mun kuukautisvuoto, mutta valuu aina välillä pönttöön asti. Onko muilla esiintynyt alkuraskauden vuotoja?! :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Moikkka kaikki! Mulla olisi laskurin mukaan laskettu aika 7.5, mutta nyt en ookaan enää ihan varma.

Onko jollain kokemusta Clearbluen digitestistä ja lähinnä sen luotettavuudesta? Sain siis jo perjantaina haalean plussan apteekin raskaustestiin, tuolloin oli dpo 12. Tänään tein sitten ton viikkonäyttöisen digitestin ja se näytti EI RASKAANA. Oon nyt ihan ihmeissäni. Tein kyllä testin niin, että en ollut pidätellyt kuin ehkä 30 min? Voikohan sillä olla vaikutusta? Nyt sitten tein taas apteekin testin ja tuli kuitenkin haalea plussa. Mihin testiin tässä pitäisi nyt luottaa?

https://aijaa.com/EofxDe
 
Heippa!
Onnea kaikille plussista!
Itse plussasin to ja sitten vielä pe tein kaksi testiä. Omaa intoa ja onnea raskaudesta varjostaa tosin vuoto joka on alkanut maanantaina ja jatkuu edelleen. On paljon niukempaa kuin mun kuukautisvuoto, mutta valuu aina välillä pönttöön asti. Onko muilla esiintynyt alkuraskauden vuotoja?!
Mulla on ollut edellisissä raskauksissa monta viikkoa kestävää vuotoa. Raskaudet siis päättyi hyvin kuitenkin. välillä tuli reilustikin punertavan ruskeaa vuotoa, mutta kipuja ei oo koskaan ollut vuotoihin liittyen. Onko sulla kipuja?
 
  • Rakkaus
Reactions: Millimetrii
Mulla on ollut edellisissä raskauksissa monta viikkoa kestävää vuotoa. Raskaudet siis päättyi hyvin kuitenkin. välillä tuli reilustikin punertavan ruskeaa vuotoa, mutta kipuja ei oo koskaan ollut vuotoihin liittyen. Onko sulla kipuja?
Ihana kuulla! Kiitos pikaisesta vastauksesta!
Mulla ei alkuun ollut minkäänlaisia kipuja ja siitä mä hoksasinkin testata. Mutta oikeestaan tänään mulla on vasta ollu sellasta menkkamaista jomottelua, mutta varmaan se voi olla ihan raskaudenkin takia. Mulla on nyt raskaussovelluksen mukaan rv4+5 . Vuoto on pysyny aika samanlaisena ja ei oo ollu mitään hyytymiä tms. Mutta et arvaakaan kuinka lohdullista kuulla että sulla kokemusta tällasesta! Mä oon jotenkin niin ressissä ja peloissani aina välillä.
 
Moikkka kaikki! Mulla olisi laskurin mukaan laskettu aika 7.5, mutta nyt en ookaan enää ihan varma.

Onko jollain kokemusta Clearbluen digitestistä ja lähinnä sen luotettavuudesta? Sain siis jo perjantaina haalean plussan apteekin raskaustestiin, tuolloin oli dpo 12. Tänään tein sitten ton viikkonäyttöisen digitestin ja se näytti EI RASKAANA. Oon nyt ihan ihmeissäni. Tein kyllä testin niin, että en ollut pidätellyt kuin ehkä 30 min? Voikohan sillä olla vaikutusta? Nyt sitten tein taas apteekin testin ja tuli kuitenkin haalea plussa. Mihin testiin tässä pitäisi nyt luottaa?

https://aijaa.com/EofxDe
Niin juu samana päivänä ku plussasin apteekin testiin aamun toisesta pissata niin samana päivänä just ehkä 30 min pidätyksellä sain digiin kanssa "ei raskaana" (tod.näk. dpo14 tuolloin) ja siitä parin päivän päästä apteekin testiin ja clearbluen nopeeseen testiin sain plussat. Että en ehkä huolestuis. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Omena17
vierailija
Täällä 4+6 ja tänään aamulla huomasin yön jäljiltä tulleen alushousuihin rusehtavaa vuotoa. Vuotoa tuli vähän myös aamupissalla käydessä, mutta tuon jälkeen vuotoa ei ole enää näkynyt. Vatsalla oli aamusta nippailua, nyt ei enää mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Millimetrii
Ihana kuulla! Kiitos pikaisesta vastauksesta!
Mulla ei alkuun ollut minkäänlaisia kipuja ja siitä mä hoksasinkin testata. Mutta oikeestaan tänään mulla on vasta ollu sellasta menkkamaista jomottelua, mutta varmaan se voi olla ihan raskaudenkin takia. Mulla on nyt raskaussovelluksen mukaan rv4+5 . Vuoto on pysyny aika samanlaisena ja ei oo ollu mitään hyytymiä tms. Mutta et arvaakaan kuinka lohdullista kuulla että sulla kokemusta tällasesta! Mä oon jotenkin niin ressissä ja peloissani aina välillä.
Mun kokemuksen mukaan ei tosiaan kannata vielä liikaa huolestua. Voi olla ihan harmitonta. Mulla on tosiaan vuodellut molemmissa raskauksissa ekat viikot ja oisin ihmeissäni jos ei tällä kertaa vuotias missään kohti. Kirkasta verta en kyllä muista että ois koskaan tullut. Aina ollut sellaista rusehtavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Millimetrii

Yhteistyössä