Toukokuiset 2021

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oon tässä nyt yövuorossa pohtinu, että miten nuo mun viikot oikein menee. Tosiaan neuvola on laskenu et tänään ois 8+2, ite kk perusteella laskin 7+5 ja uä näyttäs 6+5.

Nyt ku rupesin laskureita selaamaan ja laskemaan plussauspäivästä taaksepäin (vklp ku menkat piti alkaa, tuli nega ja heti maanantaina haamu) niiiiin jos testin voi tehä about 10 päivää hedelmöittymisestä, niiiiiin siitä hedelmöitys ajankohdasta laskettuna ois just tuo 6+5!

Tajuaakohan kukaan mun selitystä Pakko vaan avata ajatuksia johonkin. Eka neuvola tosiaan ens vk torstaina ja yritän vielä päästä myöhemmin uuteen viikko määritykseen kun on tullut nii monta arvausta raskauden kestosta. Huhhu mikä sepostus.

Terkuin Haavekuvia, en viittiny työkoneella kirjautuu sisään.
Millon sulla siis ollut viimeiset menkat?
Mulla esim viimeisimmässä onnistuneessa raskaudessa oli niin et menkat alkoi lauantaina. Seuraavan vk lauantaina tavattiin miehen kans ja sit oli pari vk taukoa. Tulin siis raskaaksi 7pv menkkojen alkamisen jälkeen. Mut ovulaatio oli siis Viikko sen jälkeen . Ultra ja kaikki varmisti sen. Tiesin sen millon raskaaksi tulin mut koko ajan lapsi oli vk pienempi ja ei ollut uskoa sitä et viikko ennen ovulaatiota yhdynnästä tulee edes raskaaksi.
 
Laitan tänne nyt omaa napaa ja kuvat omista r-testeistä. Tänään siis dpo14.

Tummaa on! (Apoteq herkkä testi)
Mutta mikä siinä on ettei uskalla vieläkään hengähtää. Tänään-ylihuomenna on menkkojen normaali alkamispäivä vähän kierrosta riippuen. Vieläköhän on kemiallisen mahdollisuus ja et ne menkat kuitenkin alkaa..

En sinänsä stressaa mutten myöskään uskalla hyväksyä tätä asiaa. Varmasti keväällä tapahtunut varhainen km vaikuttaa vähän myös. Pelottaa että käykö tässäkin samalla tavalla. Ei uskalla hairahtua haaveilemaan. Kerkesin jo Tammikuisiin palstailemaan ja sieltäkin piti lähteä. En nyt oikein tiedä missä ja miten olla
 
Millon sulla siis ollut viimeiset menkat?
Mulla esim viimeisimmässä onnistuneessa raskaudessa oli niin et menkat alkoi lauantaina. Seuraavan vk lauantaina tavattiin miehen kans ja sit oli pari vk taukoa. Tulin siis raskaaksi 7pv menkkojen alkamisen jälkeen. Mut ovulaatio oli siis Viikko sen jälkeen . Ultra ja kaikki varmisti sen. Tiesin sen millon raskaaksi tulin mut koko ajan lapsi oli vk pienempi ja ei ollut uskoa sitä et viikko ennen ovulaatiota yhdynnästä tulee edes raskaaksi.
Miten sulla Mami♥ kun kolme raskautta ja rh- onko koskaan ollut ongelmia tai onko titterit noussut.. mua jännittää tää asia kovasti kun itse nega.
 
  • Tykkää
Reactions: Mami❤️
Miten sulla Mami kun kolme raskautta ja rh- onko koskaan ollut ongelmia tai onko titterit noussut.. mua jännittää tää asia kovasti kun itse nega.
Mulla tämä kuudes raskaus. Lapsia 3. Ikinä ei ole vasta-auneet noussut, niitä seurataan se 3krt raskaus. Ei kannata pelätä tätä, ennen vanhaan näistä tuli ongelmia ku ei tiedetty mut harvoin enää. Keskenmenojen jälkeen tulee aina piikki tai jos muuten esim vuotaa raskausaikana. Ja sit jos lapsella eri ni tulee myös. Mulla 2/3 lapsella eri.
 
  • Rakkaus
Reactions: ViileäVenla
Laitan tänne nyt omaa napaa ja kuvat omista r-testeistä. Tänään siis dpo14.

Tummaa on! (Apoteq herkkä testi)
Mutta mikä siinä on ettei uskalla vieläkään hengähtää. Tänään-ylihuomenna on menkkojen normaali alkamispäivä vähän kierrosta riippuen. Vieläköhän on kemiallisen mahdollisuus ja et ne menkat kuitenkin alkaa..

En sinänsä stressaa mutten myöskään uskalla hyväksyä tätä asiaa. Varmasti keväällä tapahtunut varhainen km vaikuttaa vähän myös. Pelottaa että käykö tässäkin samalla tavalla. Ei uskalla hairahtua haaveilemaan. Kerkesin jo Tammikuisiin palstailemaan ja sieltäkin piti lähteä. En nyt oikein tiedä missä ja miten olla
Ymmärrän sua❤ Saatko hcg-mittausta? Se itselläni auttoi vähä ku näki et raskaus todellista.
 
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
Mulla tämä kuudes raskaus. Lapsia 3. Ikinä ei ole vasta-auneet noussut, niitä seurataan se 3krt raskaus. Ei kannata pelätä tätä, ennen vanhaan näistä tuli ongelmia ku ei tiedetty mut harvoin enää. Keskenmenojen jälkeen tulee aina piikki tai jos muuten esim vuotaa raskausaikana. Ja sit jos lapsella eri ni tulee myös. Mulla 2/3 lapsella eri.
Kiitos. Toivottavasti olis sama veriryhmä, ku itellä. Viime raskaudessa nousi ja loppuaika meni viikon välein verikokeissa.
 
@Mami❤ Olen nyt tosiaan noihin raskaustesteihin pissannut 1kpl/päivä että näen edes siitä vähän tilannetta. En uskalla vielä neuvolaan soittaa tai muuta. Koitan vielä tässä sinnitellä hetken, ainakin että ollaan oletettujen menkkojen "paremmalla puolella", mutta toivottavasti neuvolaan soitto sitten helpottaa vähän oloa jos se aika tulee vielä. Piinapöivät meni hitaasti mutta nömä päivät ne vasta hitaita onkin!:X3:
 
Juu ryhmä on salainen. Sen vuoksi just mun pitää myös olla teidän fb-kavereita hetken kun en pysty kutsumaan ketään "randomeita". Ainoastaan ryhmässä olevat näkevät ketä ryhmässä on. Ryhmässä vasta 14 jäsentä
Kun kävin tammikuisissa hetken he teki silleen, että ryhmään haluavat laittoi ylläpitäjälle s-postiosoitteensa joka toimii fb-tunnuksena ja ryhmän perustaja pystyi sitten tuon tunnuksen kautta kutsumaan ryhmään mukaan! Ei tarvinnut olla ns. Kavereita välissä. Jos tämä selitys oli ymmärrettävä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mimpsu93
Kun kävin tammikuisissa hetken he teki silleen, että ryhmään haluavat laittoi ylläpitäjälle s-postiosoitteensa joka toimii fb-tunnuksena ja ryhmän perustaja pystyi sitten tuon tunnuksen kautta kutsumaan ryhmään mukaan! Ei tarvinnut olla ns. Kavereita välissä. Jos tämä selitys oli ymmärrettävä!
Sivusta huutelen, että tämä toimii, mutta ei kännykällä eli vain koneella saa lisättyä sähköpostiosoitteella. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Pääsin yllättäen ultraan kun neuvolasta soittivat että on peruutusaika tullut tälle päivää!! Kääk!! No miehän laskin että 5+1 ei mitään järkeä. Mutta kävin silti muuten vain. Siellä oli ihana, tuttu näky ruudulla : musta pussukkamainen alue jonka sisällä hentoista sikiökaikua❤❤ ei vielä sykettä toki koska mahan päältä. Mutta apua. Se on siellä. Oikeassa paikassa. Ja pelottaa, koska nythän mä oon aivan rakastunut.... ❤
 
Täälläkin kaiken muun lisöksi myös huimausta , mutta en tosiaan ihmettele näillä syömisillä, eilen söin muistaakseni yhden porkkanan, 2x mini annos muroja ja mehukeittoa (joista toinen tuli ulos), 2 haarukallista ruokaa ja vähän suolatikkuja /karkkeja..
no tänään sentään taas saanut vähän enemmän syötyä mutta jos sama rata jatkuu niin iltaa kohti taas pahenee
 
Täälläkin yksi uusi ilmoittautuu joukkoon!
Varhaisultra on 19. päivä niin nähdään onko siellä kettään kotona.
Kiinnostaisi tietää mikähän on Facebook ryhmän tilanne, onko jo aktiivisessa toiminnassa?

La/nimimerkki/ikä/kuinka mones

1.5. / Vappuvauva / 38 / 1.
1.5 / Haavekuvia / 24 / 2.
2.5 / Vanamo85 / 35 /5.
4.5 / Viuleija / 33/ 2.
4.5/ Avaolivia/35/3
6.5./ Reetaleena / 40/ 6.
8.5/Mimpsu93/26/2.
8.5. / Pihaportti / 30 / 1.
8.5. / Disco Volante / 37 / 1.
9.5 / iinesankka82/ 37/ 2.
10.5. / Mohan / 31 / 1.
10.5. / Wema / 27 / 1.
12. 5 / Sofialla / 28 / 1.
12.5. / FantaViona / 33 / 2.
13.5 / LaTiLa / 39 / 6.
14.5 / Caro87 / 33 / 3.
14.5 / hemari / 31 / 3.
14.5. / Sofianella / 30 / 1.
16.5. / Tinksuliini / 31 / 1.
17.5. / ouzeii / 35 / 3.
19.5. / astianpesukone / 27 / 1.
19.5. / babyonmind / 32 / 4.
19.5. / EEEE19 / 39 / 2
20.5. / mim1 / 41 / 3.
20.5/ ViileäVenla/ 32/ 4.
21.5. / Pioni89/ 30/ 1.
22.5. / Mami❤/ 36 / 4.
24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1.
28.5. / tylleröinen_21 / 23 / 2.
 
  • Tykkää
Reactions: Vanamo85
Mä en oikein viitsi liittyä fb-ryhmään, ennen kuin olen valmis kertomaan kaikille raskaudesta, eli menee about marraskuulle. Ihan sen takia, kun en voi tietää jos tässäkin keskustelussa on joku tuttu mukana, ja sitä kautta fb-ryhmässäkin olisi jokin tuttu. Kun en just halua, et kukaan saa tietää viel vähään aikaan yhtään mitään. :)
 
Millä rv kaikilla on nyt alkuraskauden ultra?
Jotain 7+3 pitäs olla ku sinne meen:)

Täälläkin lievää huimausta, vaikka mulla aina ollu enemmin korkeat verenpaineet... ällötys olo alkoi tällä viikolla, nyt parina päivänä pitäny syödä 2h välein ainaki muuten alkaa paha olo tulemaan.. toivottavasti ei mee pahemmaksi, hurjalta kuulostaa jo osan oireet,tsemppiä kovasti teille:love:
 

Yhteistyössä