Millon sulla siis ollut viimeiset menkat?Oon tässä nyt yövuorossa pohtinu, että miten nuo mun viikot oikein menee. Tosiaan neuvola on laskenu et tänään ois 8+2, ite kk perusteella laskin 7+5 ja uä näyttäs 6+5.
Nyt ku rupesin laskureita selaamaan ja laskemaan plussauspäivästä taaksepäin (vklp ku menkat piti alkaa, tuli nega ja heti maanantaina haamu) niiiiin jos testin voi tehä about 10 päivää hedelmöittymisestä, niiiiiin siitä hedelmöitys ajankohdasta laskettuna ois just tuo 6+5!
Tajuaakohan kukaan mun selitystä Pakko vaan avata ajatuksia johonkin. Eka neuvola tosiaan ens vk torstaina ja yritän vielä päästä myöhemmin uuteen viikko määritykseen kun on tullut nii monta arvausta raskauden kestosta. Huhhu mikä sepostus.
Terkuin Haavekuvia, en viittiny työkoneella kirjautuu sisään.
Mulla esim viimeisimmässä onnistuneessa raskaudessa oli niin et menkat alkoi lauantaina. Seuraavan vk lauantaina tavattiin miehen kans ja sit oli pari vk taukoa. Tulin siis raskaaksi 7pv menkkojen alkamisen jälkeen. Mut ovulaatio oli siis Viikko sen jälkeen . Ultra ja kaikki varmisti sen. Tiesin sen millon raskaaksi tulin mut koko ajan lapsi oli vk pienempi ja ei ollut uskoa sitä et viikko ennen ovulaatiota yhdynnästä tulee edes raskaaksi.