@minttuajabasilikaa joo esim minä, sinua vaan vähän nuorempi, ja laskettu aikakin heittää vaan päivällä
Nyt olisi vasta se 4+0 ja taisin tosiaan liittyä liian aikaisin vahvan plussan varjolla. Yöllä oli kipuja ja nyt pientä vuotoaMitkä viikot sulla nyt siis on? Kivaa, että on muitakin esikoisen odottajia!
Itselläni on ensimmäinen plussa ikinä (nyt 6+0) ja en ole itsekään vielä oikein asiaa uskaltanut sisäistää. Kaikki lauseet sisältää aina "jos nyt sinne asti päästään" - loppusitaatin Ehkä sitten sen varhaisultran jälkeen, joka on 7+5. Odottavan aika on pitkä, mut toivotaan et kaikilla sujuu hienosti loppuun asti!
Voisin myös tulla etusivun listalle:
Minttuajabasilikaa/26v/esikoinen/LA 9.5.
Mahotonhan se on sanoa, mutta kahen keskenmenon jälkeen oon niin pessimistinen ollu, että omassa mielessä ei juurikaan toivoa ole. Ja parempi niin, ei sureta samalla tapaa. Harmittaa vaan, kun tuskin laskevat näin alussa mennyttä keskenmenoks niin en pääse tutkimuksiin vielä.@Karvakorvat
Ei ei!!!! tuntuuko siltä vai onko vielä toivoo?
Joissakin raskauksissa kuukautiset pukkaa läpi. Josko olisi vain harmitonta vuotoa? Toivotaan niin!Aamulla oli tosiaan pientä vuotoa ja samoin illalla. Kipuja on ja ei oo, tiedä sitten onko normaaleja kipuja. Testi onneks on vielä vahva, antaa edes vähän toivoa. Nyt ei vuotoa vielä tänään. Olipa nyt vaan säikäyttänyt, eikä menis kesken
Joo tiedän, että usein onki pientä vuotoa. Mulla vaan kun on noita epäonnistuneita raskauksia kaks takana ja edellinen meni kesken hyvin pienillä vuodoilla.Joissakin raskauksissa kuukautiset pukkaa läpi. Josko olisi vain harmitonta vuotoa? Toivotaan niin!
Salaiseen Facebook ryhmään mahtuu vielä mukaan! Porukkaa otetaan ryhmään tän kuun loppuun asti. Mulle voi tätä kautta laittaa viestiä ja kertoa nimensä jolla löytyy facesta, niin laitan kaveripyyntöä ja lisään ryhmäänHeipsan
Täältä liittyisi mukaan yksi äippä lisää toukokuisiin. Uusioperheen arkea elän 3 biologisen lapsen ja mieheni kanssa. Meille olis tällä tietoa tuloss perheenlisäystä ja miehelleni ensimmäinen biologinen lapsi toukokuussa, mikäli kaikki menee hyvin laskettuaika on 10.5.
Ja mikäli faceryhmä on tehty, sinne mielelläni liittyisin. Siellä itselle helpompi olla aktiivisempi kun täällä minut saa lisätä kanssa listalle
Minttumaariaa/24/4./10.5.2020
Itsekin keskiraskauden keskenmenon kokeneena toki jännittää, kuinka raskaus etenee. Oireet tosiaan vaihtelee päivästä toiseen ja jopa vuorokaudenajasta toiseen. Tällä kertaa mun oireet alkoi heti kiinnittymisestä. Ja vaikka se yleisin oire on pahoinvointi ja rintakipu, niin minulla ei ole juuri kumpaakaan. Vähän arat ja vähän etoo, mutta ei siten kuin luulisi. Mitkä oireet koet vähentyneiksi? Esim. wc:ssä käynnin tiheyteen vaikuttaa juomisen määrä jne. Ei ne kaikki oireet ole koko ajan läsnä. Välillä pyörryttää, välillä ei. Välillä pistää, välillä ei. Välillä olen väsynyt, välillä en. Viime raskaudessa olin ehkä väsyneempi ja kohtu ja munasarjat pistelivät enemmän, nyt taas ei niin paljon tai ne oireet pahenevat vasta myöhemmin. Raskauksien välillä oireetkin voi vaihdella. Itsekin toki aion varhaisultraan ja sitä ennen mitata julkisella hcg-arvon, jonka perusteella voi taulukosta katsoa vastaako hcg viikkoja tai mitä viikkoja hcg vastaa.Noniin, nyt sitten pelottaa, että raskaus on mennyt kesken, kun oireet hiipuneet hiljalleen.. Vuotoa ei ole kyllä ollut. Lueskelin tossa kyllä aikani kuluksi, että oireta tulee ja menee, joten se yksinään ei tarkoita vielä mitään. Taidan vaan vahvemmin kallistua sinne varhaisultran puolelle. Inhottavaa, kun en edes viikkoja tiedä, kun oli niin epäsäännölliset kuukautiset. Oviksesta sitten yrittänyt vähän laskeskella viikkoja.. Huoh, tää on kamalaa miehenki kanssa asutaan eri paikkakunnilla, niin ei oo just nyt tukena tässä vieressä.
Itsekin keskiraskauden keskenmenon kokeneena toki jännittää, kuinka raskaus etenee. Oireet tosiaan vaihtelee päivästä toiseen ja jopa vuorokaudenajasta toiseen. Tällä kertaa mun oireet alkoi heti kiinnittymisestä. Ja vaikka se yleisin oire on pahoinvointi ja rintakipu, niin minulla ei ole juuri kumpaakaan. Vähän arat ja vähän etoo, mutta ei siten kuin luulisi. Mitkä oireet koet vähentyneiksi? Esim. wc:ssä käynnin tiheyteen vaikuttaa juomisen määrä jne. Ei ne kaikki oireet ole koko ajan läsnä. Välillä pyörryttää, välillä ei. Välillä pistää, välillä ei. Välillä olen väsynyt, välillä en. Viime raskaudessa olin ehkä väsyneempi ja kohtu ja munasarjat pistelivät enemmän, nyt taas ei niin paljon tai ne oireet pahenevat vasta myöhemmin. Raskauksien välillä oireetkin voi vaihdella. Itsekin toki aion varhaisultraan ja sitä ennen mitata julkisella hcg-arvon, jonka perusteella voi taulukosta katsoa vastaako hcg viikkoja tai mitä viikkoja hcg vastaa.
Tsemppiä !