Oi uusia joukossa ihan mukava maara! Kivaa!
Kylla taalla tehdaan ihan tavallisesti nt-ultra, en tieda missa pilvissa tuo laakari oikein seilasi... Halusin kayda siella erityisesti kun oli ollut sita vuotoa, ja tarkistin vain puhelimessa etta laakari tekee raskauden aikaisia ultria. No tekee. No siina kuitenkin selvisi etta mitaan hematoomaa ei ole, mika on ihan hyva juttu. Pitaa varata uusi aika, just loysin itselleni klinikan ja synnarin jossa voisin alusta loppuun kayda. Luin etta nt-ultran voi tehda 11-13+6 paivilla, joten vielahan tassa kerkiaa... Olen ollut jarjettoman hidas kaikkien varaamisten ja muiden juttujen kanssa tassa raskaudessa. Ihan etana. Kakkosen kohdalla olin tassa vaiheessa kaynyt jo vaikka kuinka monessa ultrassa ja tarkistuksessa. Tosin silloin kylla vuosinkin kokoajan.
Eilen kun vein kakkosen parturiin niin ostin ittelleni raskaus...trikoot?.. Ja pikkuhousuja. Ihan naurettavaa kylla- tavalliset housut ei tunnut kivoilta, mutta nuo raskaushiihtarit kylla putoaa paalta, ja ne alkkarit oli kylla kaikkein huonoimmat raskausalkkarit mita olen koskaan pitanyt. Yleensa mulla on ollut sellasia mahan yli vedettavia (ah kun ne on mukavia), naiden idea on taas etta vaikka olis isokin maha, niin ne jaa mahan alle. Ne rullaantuu ihan miten sattuun, ei pysy paikallaan, enka usko etta ison mahan kanssa on enaa yhtaan mukavaa etta kumskari puristaa tuossa alavatsalla. Mitkas on teidan suosikki raskausalusasu brandit? Muistan etta ekassa raskaudessa kaytin vissiin jotain Anita yrityksen alusvaatteita, rintsikoitakin, ne oli tosi hyvia, hyvat muistikuvat. Ehka pitaa etsia kasiini.
Mulla on ollut paakivun kanssa yhta hammastenkiristysta. Laakari totesi etta migreeni joka on triggeroitynyt raskaushormooneista, ja etta "ei yleensa kesta koko raskausajan loppuun". Ei ollut kovin lohduttavaa. Nyt siis puoltoista viikkoa oireillut. Valilla on paivia etta en paase sangysta ylos, oksu lentaa ja paa soi ja pakko tilata vaan koko lossille ruokaa kotiin, ja valilla sitten toiveikas paiva valissa etta kylla taa tasta...
Tanaan on ollut se toiveikas meininki. Huomisesta ei tietoa...