Meillä kotona nyt tosi inhottava tilanne,pakko purkaa johonkin.
Miehellä siis 12v tyttö edellisestä liitosta,asuu äitinsä kanssa joka melko kaljaan menevä mutta on silti lapsesta huolehtinut (vasta joku teki lasun tuosta alkon käytöstä,myönsi sielläkin että juo vähintään 4 kaljaa päivässä,tästä ei tullut mitään seuraamuksia).
Nyt eilen tyttö tunnusti että äiti on joka päivä humalassa ja rilluttelee myöhään iltaan jossain eikä lapsi tiedä missä on,kuulemma pelottaa.
Mies tietenkin heti haki lapsen meille (äiti siis kieltänyt ettei saa olla meillä yötä koska inhoaa mua,yrittää näin saada meidät eroamaan,siis että mies "valitsisi" lapsensa mun sijaan) ja se nyt majai lee meillä nyt x-ajan.
Meillä on lastenhuone remontissa,eli tyttö joutuu nukkumaan sohvalla,tää nyt ei oo ongelma ku on iso sohva.
Harmittaa lapsen puolesta,on todella surullinen ja hämmentynyt äitinsä toiminnasta,varmasti tuntee olonsa hylätyksi.
Miehen kanssa mietittiin että tehdäänkö uusi lasu,eihän tuo nyt ole mistään kotoisin että lapsen lähivanhempi käyttäytyy noin. Päätettiin kuitenkin että katsotaan vähän aikaa,jos jatkaa ryyppäämistä kun lapsi menee takaisin sille niin sitten tehdään ja mennään vaikka oikeuteen että saadaan lapsi meille asumaan virallisesti.
Kyselin sitten tytöltä että monelta on tottunut syömään päiväruuan,että meillä syödään aina klo 17 aikoihin ni kertoi ettei äitinsä edes tee ikinä ruokaa,syö siis vain leipää. Kyllä mun mielestä tuon ikäisen pitää saada kunnon ruokaa koululounaan lisäksi.
Sekava selostus mutta pakko oli purkautua.