Tota miksi lukittiin tuo ketju?

harmillista että ketju lukittiin. halusin kovasti tietää miten kaikki päättyy mutta ei minulla ole aikaa etsiä täältä ketjua JOS sellaista edes on. jos sisko luet tän niin laita linkki tähän ketjuun uudesta ketjusta jos sellaisen aloitat, niin minäkin saan tietää miten tämä kaikki päättyy :) tai sit vaikka YV:nä linkki uuteen ketjuun :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
harmillista että ketju lukittiin. halusin kovasti tietää miten kaikki päättyy mutta ei minulla ole aikaa etsiä täältä ketjua JOS sellaista edes on. jos sisko luet tän niin laita linkki tähän ketjuun uudesta ketjusta jos sellaisen aloitat, niin minäkin saan tietää miten tämä kaikki päättyy :) tai sit vaikka YV:nä linkki uuteen ketjuun :flower:
Näinpä juuri...juttu voi siis jatkua jos ap niin haluaa. eli mitä järkeä oli lukita ketju? Oliko siitä hyötyä?

halaus
oletko jätkä ajatellut ketjun sulkemista siskon kannalta. kun nyt on tänne saanut purkaa ajatuksia ja nyt yhtäkkiä loppuu ku seinään. miten siinä voi käydä... no jospa sisko kirjoittelee uutta ketjua ja se saa toimia.

Täältä taitaa löytyä selitys http://keskustelu.kaksplus.fi/t948735

Eli joku pyysi ja joku totteli.....

Lainattu: No lukitse sitten tämäkin ketju!
http://keskustelu.kaksplus.fi/t944404

Pirun rasittavaa ku tuo sama paska provo keikkuu ykkös sivulla viemässä tilaa. Otsikkokin monta riviä pitkä eikä koko jutussa ole päätä eikä häntää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
hei
tulin piipahtamaan koneella ennen untenmaille menoa.
huomasin tuon edellisen ketjun lukituksi ( en tiedä itsekkään miksi)
mua alko lopussa kiukuttaan. tätä on kuitenkin kestänyt jo niin kauan että kyllä tässä pää hajoo jo vähemmästäkin.ja kun se siirtyy ja siirtyy
=( =(
mutta tulen kertomaan kun jotain tiedän teen vaikka sitten ihan oman aloituksen jos kaikki muut on lukittu siihen mennessä.

kiitos kaikille uskojille kyllä tää purkaminen on tännekkin auttanut vaikka kakkaa niskaan tullut rutkasti.
kun ei tuota ukko kultaakaan viitsi koko ajan jutuillaan kyllästyttää sekun tiä muutenkaan mistään mitään =) =)

nyt ei mitään uutta tapahtunut ja lähden nukkumaan.

niin ja vielä edelliseen viestiin en ole kirjoittanut muilla nikeillä. en mustalla enkä muulla harmaalla!!
Onkohan tämä oikeasti se sisko?Vai pelleileekö joku??
Täytyy yrittää muistaa tämä ketju..

miz

Alkuperäinen kirjoittaja halaus:
oletko jätkä ajatellut ketjun sulkemista siskon kannalta. kun nyt on tänne saanut purkaa ajatuksia ja nyt yhtäkkiä loppuu ku seinään. miten siinä voi käydä... no jospa sisko kirjoittelee uutta ketjua ja se saa toimia.
Samaa mietin.
Ajattelinkin ensin että jos sisko itse on pyytänyt ketjun lukitsemista, mutta sisko ihmetteli itse ketjun lukintaa tässä ketjussa.

En oikein jaksa uskoa että modeille olisi ollut liian vaikeaa poistaa sieltä ketjun lopusta joku viesti. Enkä jaksa uskoa että täällä niin vaikeaksi olisi modeille tehty viestien muokkaamis/poistamis toiminta.. ?
Olen itse moderaattorina yhdellä palstalla eikä siellä se muokkaaminen sen vaikeammaksi mene (yksittäisten viestien osalta )vaikka ketju olisi kuinka pitkä.

Mielestäni olisi ollut reilua antaa siskon jatkaa samaan ketjuun kirjoittamista (mun mielestä vois olla jopa helpompaa moderoida sitä yhtä ketjua vaan aiheesta )
Mutta toivottavasti sisko jaksaa avata uuden ketjun aiheesta.
:hug:

sisko ( asiaa!!!)
hei

jos se teille passaa niin kirjoitan tähän. ja oikea olin eilenkin.
mutta nyt VIHDOIN on tapahtunut jotain.
oon ite vielä ihan sekaisin siskolta tuli 4 tekstarinpituinen viesti tänään aamulla kerto asioita kerto että vauva mahassa mutta on tullut hapenpuute ja vauva ei saanut tarpeeksi happea.ja kerto kaikkea muutakin =( =(
surettaa kamalasti mutta silti myös epäilyttää ( joka tuntuu tyhmältä) mutta kun on kaikkea salaillut ja siirrellyt niin tuli vaan tunne että uskaltiko nyt viimein kertoa meille jotenkin ettei koko vauvaa tule
voisiko tuollainen olla mahdollista??
kädet tärisee vieläkin ja on vähän sellanen tyhjä olo mutta myös helpottunut tämä on viimein ratkennut =)

mutta ne palstalaiset voitte nyt huokaista helpotuksesta en tule enään tänne jatkamaan. selvitys on tullut. saatte alkaa jotain muuta alkaa haukkumaan provoksi
kiitos vielä kaikille jotka oikeasti uskoivat tähän hullulta kuulostavaan juttuun.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisko ( asiaa!!!):
hei

oon ite vielä ihan sekaisin siskolta tuli 4 tekstarinpituinen viesti tänään aamulla kerto asioita kerto että vauva mahassa mutta on tullut hapenpuute ja vauva ei saanut tarpeeksi happea.ja kerto kaikkea muutakin =( =(
surettaa kamalasti mutta silti myös epäilyttää ( joka tuntuu tyhmältä) mutta kun on kaikkea salaillut ja siirrellyt niin tuli vaan tunne että uskaltiko nyt viimein kertoa meille jotenkin ettei koko vauvaa tule
kädet tärisee vieläkin ja on vähän sellanen tyhjä olo mutta myös helpottunut tämä on viimein ratkennut =)

mutta ne palstalaiset voitte nyt huokaista helpotuksesta en tule enään tänne jatkamaan. selvitys on tullut. saatte alkaa jotain muuta alkaa haukkumaan provoksi
kiitos vielä kaikille jotka oikeasti uskoivat tähän hullulta kuulostavaan juttuun.
Ok, onko vauva kuitenkin kunnossa?

vieras
Jos siskon ketju lukittiin,niin tämänkin voisi!Tässä sentään "tapellaan" enemmän:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t949107

Onneksi sisko löysi tämän.
Kerrothan sisko meille kuitenkin kun koko juttu on selvinnyt miten lopulta kävi.
:hug:

vieras
hei

siskolta tuli 4 tekstarinpituinen viesti tänään aamulla kerto asioita kerto että vauva mahassa mutta on tullut hapenpuute ja vauva ei saanut tarpeeksi happea.ja kerto kaikkea muutakin =( =(

Missä siskosi nyt on?Edelleen kotona vai sairaalassa?Et ilmeisesti vielä kuitenkaan sen paremmin tiedä mikä asian lopullinen vastaus on?
Siis onko vauva elossa,masussa vai syntynyt?
:hug: :hug:

mutta
hei

Eihän tuossa ollut vielä siskoltasi lopullinen selvitys.Jos itsekin mietit "niin tuli vaan tunne että uskaltiko nyt viimein kertoa meille jotenkin ettei koko vauvaa tule
voisiko tuollainen olla mahdollista??"

Ei ilmeisesti kertonut vielä kaikkea.Mutta tiedätkö missä siskosi nyt on?Tai puhuiko enää mitään sairaalaan menemisestä?

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hei

siskolta tuli 4 tekstarinpituinen viesti tänään aamulla kerto asioita kerto että vauva mahassa mutta on tullut hapenpuute ja vauva ei saanut tarpeeksi happea.ja kerto kaikkea muutakin =( =(

Missä siskosi nyt on?Edelleen kotona vai sairaalassa?Et ilmeisesti vielä kuitenkaan sen paremmin tiedä mikä asian lopullinen vastaus on?
en tiedä vielä tarkalleen asioita. viestin laitoin ja pahoittelin
ei ole kukaan saanut yhteyttä viestin oton jälkeen mutta viestissä luki että pahoittelemme vauvamme ei tule elävänä tähän maailmaan ei saanut happea tarpeeksi eli hapenpuute. vauva vielä mahassa ja paljon kaikkea muuta

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
hei

en tiedä vielä tarkalleen asioita. viestin laitoin ja pahoittelin
ei ole kukaan saanut yhteyttä viestin oton jälkeen mutta viestissä luki että pahoittelemme vauvamme ei tule elävänä tähän maailmaan ei saanut happea tarpeeksi eli hapenpuute. vauva vielä mahassa ja paljon kaikkea muuta
Toivottavasti olisi jo ainakin sairaalassa.Voisiko sinne jo soittaa ja kysyä?Siis sairaalaan?Etkös aiemmassa ketjussa kirjoittanut että äitisi soittaisi tänään?Jos vielä ei ole sairasalassa,täytyisihän siskosi sinne jo saada!!!:hug:

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja yolanda harm.:
miksei "sisko" voisi kirjoitella mustana!!?? tietäis,onko se oikee sisko vai joku muu!!
vaikka täällä palstalla mustalla nikillä päivittäin notkun niin vähän jo mietin että pieni kohu voi tulla ( en kuitenkaan näin suurta)
ja päätin että ensimmäistä kertaa niin en käytä nikkiäni.

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:
Nyt on tärkeää että olette siskosi tukena! Älkää syyllistäkö häntä että on salaillut asiaa. Voimia teille :hug:
näin. oli sitten tapahtunut tai ei niin ihanaa että vihdoi sai lopun. oli se sitten oikeesti totta tai ei. vaikka olis se tätinä olokin kivaa ollut =)
mutta suuri kivi pyörähti pois nyt ei tarvi enään jännittää.
en ole vielä äidin kanssa puhunut. eli en tiä voisko se tietää enemmän kuin minä

sisko
hei

Ok, onko vauva kuitenkin kunnossa?
ei =( =( kuollut mahaan =( =(

Yhteistyössä