Tota miksi lukittiin tuo ketju?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olihan tuossa jo vaikka mitä rääpimistä puoleen ja toiseen. Aika iso homma muuten kahlata kokonainen ketju läpi viesti viestiltä, noin monta sivuakin jo,,,

Nyt ketju on toistaiseksi lukossa kuitenkin.
samaa mieltä Jätkän kanssa.

vieras
Jos tota mieltä ootte niin sit täällä kyllä olis paljon muutakin lukittavaa!
Vai voisitteko selventää että mikä kohta siellä oli se mikä oli "liikaa"
Nimellä olevat haukkumaketjutkin saa olla ties kuinka kauan ennen kuin lukitaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Olihan tuossa jo vaikka mitä rääpimistä puoleen ja toiseen. Aika iso homma muuten kahlata kokonainen ketju läpi viesti viestiltä, noin monta sivuakin jo,,,

Nyt ketju on toistaiseksi lukossa kuitenkin.
samaa mieltä Jätkän kanssa.
No kertokaa kiltit, että missä kohtaa siellä ampuu teijän mielestä yli?

Se on ihanaa saada aina ohjeita muilta, kun moderoidaan. Olisi hauskaa nähdä joitakin teistä samassa hommassa.
Teit niin tai näin, koskaan ei ole hyvä--teidän mielestä.

Lopetan selvittelyni tähän, mitään moderointiin liittyvää en enää perustele palstalla. Perusteluni menevät aina suoraan ylläpidolle, se riittänee.

sisko
hei
tulin piipahtamaan koneella ennen untenmaille menoa.
huomasin tuon edellisen ketjun lukituksi ( en tiedä itsekkään miksi)
mua alko lopussa kiukuttaan. tätä on kuitenkin kestänyt jo niin kauan että kyllä tässä pää hajoo jo vähemmästäkin.ja kun se siirtyy ja siirtyy
=( =(
mutta tulen kertomaan kun jotain tiedän teen vaikka sitten ihan oman aloituksen jos kaikki muut on lukittu siihen mennessä.

kiitos kaikille uskojille kyllä tää purkaminen on tännekkin auttanut vaikka kakkaa niskaan tullut rutkasti.
kun ei tuota ukko kultaakaan viitsi koko ajan jutuillaan kyllästyttää sekun tiä muutenkaan mistään mitään =) =)

nyt ei mitään uutta tapahtunut ja lähden nukkumaan.

niin ja vielä edelliseen viestiin en ole kirjoittanut muilla nikeillä. en mustalla enkä muulla harmaalla!!

joo o
Se on ihanaa saada aina ohjeita muilta, kun moderoidaan. Olisi hauskaa nähdä joitakin teistä samassa hommassa.

Lopetan selvittelyni tähän, mitään moderointiin liittyvää en enää perustele palstalla. Perusteluni menevät aina suoraan ylläpidolle, se riittänee.
Oletkos jollain tavalla selvitellyt tähän mennessä???
Aattelin vaan kun oikein ilmoitat että: "Lopetan selvittelyni tähän"

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja joo o:

En ole, enkä selvittele. :headwall:

no kyllä kait nyt perustella pitää jos ketjut lukitaan. vois miettiä siellä suunnalla myös käytös tapoja ja jos homoja saa haukkua mutta siskon saamattomuudesta ei saa sanoa mitään..

okei... se siitä oikeudenmukaisuudesta..

joo o
Alkuperäinen kirjoittaja joo o:

En ole, enkä selvittele. :headwall:
"Mä oon MODE ja mode on jumalasta seuraava."

1. Älä kyseealaista minun päätöksiäni!
2. Älä ärsytä minua, sillä minä voin bannata sinut!
3. Muista mielistellä minua sillä minä olen se jumalasta seuraava!

AAMEN

Kävin lukemassa tuon ketjun, ja en yhtään ihmettele miksi lukittiin. Oli tarina totta tai ei, ap on keskustellut täysin asiallisesti joten en ymmärrä miksi pitää haukkua ja herjata. Kuitenkin tarinan takaa saattavat löytyä ihan olemassa olevat ihmiset, ja jos joku haluaa huolensa tänne purkaa. Niin ei se ole keneltäkään pois.

a
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
hei
tulin piipahtamaan koneella ennen untenmaille menoa.
huomasin tuon edellisen ketjun lukituksi ( en tiedä itsekkään miksi)
mua alko lopussa kiukuttaan. tätä on kuitenkin kestänyt jo niin kauan että kyllä tässä pää hajoo jo vähemmästäkin.ja kun se siirtyy ja siirtyy
=( =(
mutta tulen kertomaan kun jotain tiedän teen vaikka sitten ihan oman aloituksen jos kaikki muut on lukittu siihen mennessä.

kiitos kaikille uskojille kyllä tää purkaminen on tännekkin auttanut vaikka kakkaa niskaan tullut rutkasti.
kun ei tuota ukko kultaakaan viitsi koko ajan jutuillaan kyllästyttää sekun tiä muutenkaan mistään mitään =) =)

nyt ei mitään uutta tapahtunut ja lähden nukkumaan.

niin ja vielä edelliseen viestiin en ole kirjoittanut muilla nikeillä. en mustalla enkä muulla harmaalla!!
Jaksuja teille ja tuu sitten kertomaan miten tää ihmeellinen tarina päättyy...
toivotaan että hyvin :)

joku vaan
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
jos äiti40plusplus sano jotain tökerösti niin HÄNELLE ois Jätkä voinu laittaa y-viestiä ja toivoa parempaa käytöstä :kieh: Ei koko ketjua ois tarvinnu lukita :headwall:
Kyllä siellä muutkin sanoi pahasti ja pahemminkin ja jossakin toisessakin ketjussa. Mutta sehän riippuu, kuka on joutunut silmätikuksi, kun kirjoittaa mustana eikä harmaile puun takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
'jaa toi ei tullu mieleen, mut olisko ap tosiaan käyny kirjoittelemassa itse useammalla nimimerkillä.
No olisiko tämä oikeasti syy sulkea ketju? Voihan sitä missä ketussa vain olla yksi ja sama ihminen vastailemassa sivupersoonien niceillä... Eikös niitä ole tullutkin ilmi?

Yhteistyössä