T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja R:Tabletteja meillä syödään myös... Mulle on neuvolassa sanottu et talvis aikaan pitäs lapsille antaa se 5 tippaa päivässä tai 10mikrogrammaa. Kuten myös aikuset joutas olla tarkkoja d-vitamiinin saannista, joten esikoisen tabuja otan sen yhden joka sis. 5mikrogrammaa ja multivitasta saan toiset 5 mikrog.
Joten mun ohjeiden mukaan 5 tippaa![]()
Eikö se ole liikaa? siis jos maitoa juo?Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:5 tippaa saa antaa. Minä annan edelleen tippoina 5-vuotiaallekin, kun on vauva talossa ja tipat kuitenkin jääkaapissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:Alkuperäinen kirjoittaja R:Tabletteja meillä syödään myös... Mulle on neuvolassa sanottu et talvis aikaan pitäs lapsille antaa se 5 tippaa päivässä tai 10mikrogrammaa. Kuten myös aikuset joutas olla tarkkoja d-vitamiinin saannista, joten esikoisen tabuja otan sen yhden joka sis. 5mikrogrammaa ja multivitasta saan toiset 5 mikrog.
Joten mun ohjeiden mukaan 5 tippaa![]()
Juuri kävin neuvolassa 2-vuotiaan kans, ja ohje oli, että 3 tippaa , jos käyttää tavallista maitoa. Luomumaidon kans ohje oli jotain muuta. D- vitamiinin edut on tutkitusti runsaat, Yes !Ja isommillekin lapsille talviaikaan hyvä antaa esim. Sanasol- vitamiinia nestemäistä. On muuten hyvän makuista...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Eikö se ole liikaa? siis jos maitoa juo?Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:5 tippaa saa antaa. Minä annan edelleen tippoina 5-vuotiaallekin, kun on vauva talossa ja tipat kuitenkin jääkaapissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Kuinka pitkään tota vitamiinia pitää antaa? Mie luulin että se lopetetaan vuoden iässä :ashamed: