Tosta alapään pesemisestä tuli mieleen miten mua aina huvittaa toisten tapa pestä se toosansa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en usko johtuvan, ainakaan aina, paksuista reisistä. Minulla painoa 42 kg ja hoikat sääretkin on :D
No mistä sitten?
No ei sitä saa puhtaaksi seisoa tönöttöessä :D
Eikö edes suihkuttamalla suoraan häpyhuulten väliin?
No sepä se, kun ne isot häppärit on siinä edessä! :D
Etkö saa niitä edes käsin levitettyä?
No en minä tiiä! Haluan pestä värkkini haarat levitettynä, tulee puhtaammaks, nih! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en usko johtuvan, ainakaan aina, paksuista reisistä. Minulla painoa 42 kg ja hoikat sääretkin on :D
No mistä sitten?
No ei sitä saa puhtaaksi seisoa tönöttöessä :D
Eikö edes suihkuttamalla suoraan häpyhuulten väliin?
No sepä se, kun ne isot häppärit on siinä edessä! :D
Etkö saa niitä edes käsin levitettyä?
No en minä tiiä! Haluan pestä värkkini haarat levitettynä, tulee puhtaammaks, nih! :D
No mikäs siinä, jos se tuntuu hyvältä...
 
qwerty
no hyi! kiva kattoo ku toiset levittelee huuliaan julkisessa suihkussa. hivelee oikein käsillään. kävis kainona kyykkyyn ja suihkuttais värkkisä puhtaaks, ettei tarvis hivellä kaikkien nähden.
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
no hyi! kiva kattoo ku toiset levittelee huuliaan julkisessa suihkussa. hivelee oikein käsillään. kävis kainona kyykkyyn ja suihkuttais värkkisä puhtaaks, ettei tarvis hivellä kaikkien nähden.
Ku vaan hiveliskin, vaan kun oikein vatkaavat.
no eikö sitä sit vois peseytyä himassa ja laittaa siveysvyötä päälle ettei kaikkien nähden tarvis levitellä majavaansa.
 
vieraana
ei tulis mieleenkään, että riittäs semmonen pesu, et seisaaltaan pelkällä vedellä suihkuttelet.. on se kyykkyyn mentävä ja miedolla aineella pestävä joka poimu, nii jo on puhas olo. en uimahallissa ala kyykkiin kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
ei tulis mieleenkään, että riittäs semmonen pesu, et seisaaltaan pelkällä vedellä suihkuttelet.. on se kyykkyyn mentävä ja miedolla aineella pestävä joka poimu, nii jo on puhas olo. en uimahallissa ala kyykkiin kuitenkaan.
Aikamoinen ruusu taitaa olla sulla sitten...
 
huoh
Aivan käsittämätöntä et naiset osaa tästäkin asiasta tehdä ongelman. Jollain autopalstalla varmaan miehetkin kinastelee siitä kuinka kukin pesee pippelinsä uimahallissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Aivan käsittämätöntä et naiset osaa tästäkin asiasta tehdä ongelman. Jollain autopalstalla varmaan miehetkin kinastelee siitä kuinka kukin pesee pippelinsä uimahallissa.
Miehet ei puhu asioista yhtä innokkaasti. Mutta tuskin hekään ilahtuu, jos joku alkaa kovin hartaasti vehjettään vatkaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä putsaan toosan vasta altailla. Esim. hiljaisessa porealtaassa voi huomaamatta pestä toosan kenenkään näkemättä. Suihkussa en jotenkin kehtaa...
Sä joudut sitä varten laittamaan kädet toosalle ja joku saattaa huomata! Pyydä mieluummin jotakuta miestä (siellä hiljaisessa porealtaassa) tekemään se toosan peseminen puolestasi! Mut pyydäkin, että pesee huolella, ettei siirry porealtaasta toosajuustot isoon altaaseen! Vähän vaan uimapuvun alaosaa siirtää sivuun - kyllä se siitä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
jos on menkat niin suihkussa ei voi, kun se verinen vesi sitten näkyy :/ Sen takia vasta altailla on mahdollista kunnolla putsata värkki. Kukaan ei ole koskaan nähnyt.
Niinhän sä luulet. Herra Majuri on ollut varmaan monesti siellä sukelluksissa. Uinut verenhajun perässä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
jos on menkat niin suihkussa ei voi, kun se verinen vesi sitten näkyy :/ Sen takia vasta altailla on mahdollista kunnolla putsata värkki. Kukaan ei ole koskaan nähnyt.
Meeksä uimaan ilman tulppaa? Siinähän se peseentyy kun vessassa laittaa tulpan. Onneksi noin tolloja ei ookaan..vai onko? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä putsaan toosan vasta altailla. Esim. hiljaisessa porealtaassa voi huomaamatta pestä toosan kenenkään näkemättä. Suihkussa en jotenkin kehtaa...
Sä joudut sitä varten laittamaan kädet toosalle ja joku saattaa huomata! Pyydä mieluummin jotakuta miestä (siellä hiljaisessa porealtaassa) tekemään se toosan peseminen puolestasi! Mut pyydäkin, että pesee huolella, ettei siirry porealtaasta toosajuustot isoon altaaseen! Vähän vaan uimapuvun alaosaa siirtää sivuun - kyllä se siitä. :whistle:
Ja sitäkö ei sitten huomaisi kukaan jos jonkun miehen kädet olis siellä tussussa?
 
vv
Typerä provo. Ap laittoi alussa koko ajan itse harmaana viestejä. Hassua että mustat ei ole nähnyt näitä kyykkypesijöitä, minäkään vaikka käyn useita kertoja viikossa uimassa ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Typerä provo. Ap laittoi alussa koko ajan itse harmaana viestejä. Hassua että mustat ei ole nähnyt näitä kyykkypesijöitä, minäkään vaikka käyn useita kertoja viikossa uimassa ...
En miekään vaikka käyn viikoittain ainakin kerran. Ne kyl kyykistele itekään.
 
tyttöjen äiti
Pääasia on että pesevät toosansa. Vastikään oli lehdessä siitä, kuinka jotkut uimahallissa eivät pese itseään ja juuri sitä alapäätään kunnolla. Mun mielestä on siis paljon oksettavampaa, että jotkut ei pese ollenkaan!!!! Ja empä ole ikinä itse uimahallissa tavannut kyykkyilijöitä, mutta minullepa ei kuitenkaan kuulu se, että miten joku vehkeensä pesee. Osaan kääntää katseeni muualle ja keskittyä omaan pesuuni!
 
pöheikkö
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
jos on menkat niin suihkussa ei voi, kun se verinen vesi sitten näkyy :/ Sen takia vasta altailla on mahdollista kunnolla putsata värkki. Kukaan ei ole koskaan nähnyt.
Meeksä uimaan ilman tulppaa? Siinähän se peseentyy kun vessassa laittaa tulpan. Onneksi noin tolloja ei ookaan..vai onko? :D
Miksi laittaisin tulpan? Se uintivesi vain imeytyy sinne. Mieluummin kevyt putsaus porealtaassa niin, että koko värkki ei täyty sillä vedellä. En kyllä kehtaa suihkussa oikeasti pestä ja mielestäni siinä kloorivedessä pesemisessä ei ole mitään pahaa. Desinfioituu samalla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pöheikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
jos on menkat niin suihkussa ei voi, kun se verinen vesi sitten näkyy :/ Sen takia vasta altailla on mahdollista kunnolla putsata värkki. Kukaan ei ole koskaan nähnyt.
Meeksä uimaan ilman tulppaa? Siinähän se peseentyy kun vessassa laittaa tulpan. Onneksi noin tolloja ei ookaan..vai onko? :D
Miksi laittaisin tulpan? Se uintivesi vain imeytyy sinne. Mieluummin kevyt putsaus porealtaassa niin, että koko värkki ei täyty sillä vedellä. En kyllä kehtaa suihkussa oikeasti pestä ja mielestäni siinä kloorivedessä pesemisessä ei ole mitään pahaa. Desinfioituu samalla.
No jo on väljä värkki, jos uintivesi sinne menee.
 

Yhteistyössä