Tosta alapään pesemisestä tuli mieleen miten mua aina huvittaa toisten tapa pestä se toosansa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vastarannan kiiski
Uimahallit on vihon viimeisiä paikkoja. Siellä akat kyttäävät toistensa kroppaa. Tissin koko ja muoto on tiirattava tarkkaan, samoin mahdollinen rämämajava tai posliini. Myös pillunpesutapaan kiinnittävät ämmät huomionsa. Ei saa pestä näkyvästi, mutta ei saa olla pesemättäkään. Silmät tarkkana kiiluen ämmät tekevät havaintojaan. Huh. Minua ei saa mikään mahti maailmassa menemään uimahalleihin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannan kiiski:
Uimahallit on vihon viimeisiä paikkoja. Siellä akat kyttäävät toistensa kroppaa. Tissin koko ja muoto on tiirattava tarkkaan, samoin mahdollinen rämämajava tai posliini. Myös pillunpesutapaan kiinnittävät ämmät huomionsa. Ei saa pestä näkyvästi, mutta ei saa olla pesemättäkään. Silmät tarkkana kiiluen ämmät tekevät havaintojaan. Huh. Minua ei saa mikään mahti maailmassa menemään uimahalleihin.
Ei minuakaan, enää :D
 
tuota
Alkuperäinen kirjoittaja pöheikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
jos on menkat niin suihkussa ei voi, kun se verinen vesi sitten näkyy :/ Sen takia vasta altailla on mahdollista kunnolla putsata värkki. Kukaan ei ole koskaan nähnyt.
Meeksä uimaan ilman tulppaa? Siinähän se peseentyy kun vessassa laittaa tulpan. Onneksi noin tolloja ei ookaan..vai onko? :D
Miksi laittaisin tulpan? Se uintivesi vain imeytyy sinne. Mieluummin kevyt putsaus porealtaassa niin, että koko värkki ei täyty sillä vedellä. En kyllä kehtaa suihkussa oikeasti pestä ja mielestäni siinä kloorivedessä pesemisessä ei ole mitään pahaa. Desinfioituu samalla.
Öh, vaikka tiedän sinut provoksi niin kysynpä vaan, että mikset voisi pestä sitä värkkiäsi vaikka vessassa ennen kuin menet suihkuun ja siitä altaille. Olisi vähän hygieenisempää eikä koko porealtaan vesi muuttuisi punaiseksi. :D
 
no jaa
Mä pesen yleensä alapääni siten, että nostan toisen jalan suunnilleen polveni korkeudelle ja hinkkaan pimpsani suihkulla puhtaaksi. Myös uimahallissa. Kattelkoot ketä kiinnostaa, en mä välitä!
 
Ketjun ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannan kiiski:
Uimahallit on vihon viimeisiä paikkoja. Siellä akat kyttäävät toistensa kroppaa. Tissin koko ja muoto on tiirattava tarkkaan, samoin mahdollinen rämämajava tai posliini. Myös pillunpesutapaan kiinnittävät ämmät huomionsa. Ei saa pestä näkyvästi, mutta ei saa olla pesemättäkään. Silmät tarkkana kiiluen ämmät tekevät havaintojaan. Huh. Minua ei saa mikään mahti maailmassa menemään uimahalleihin.
Minä en muuten kyttää ketään, mutta jos joku siinä vieressä yhtäkkiä rojahtaa lattiatasoon ja alkaa vimmatusti vatkata toosaansa niin näen sen vaikka en totta tosiaan haluaisi. Ei kiinnosta muiden värkin pesu pätkääkään, mutta tuota vain ei voi olla näkemättä vaikka olisi millainen puusilmä.
 

Yhteistyössä