Tosta alapään pesemisestä tuli mieleen miten mua aina huvittaa toisten tapa pestä se toosansa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Hei jotain rajaa! Miten sitä naisihmiset parhainta paikkaansa kohtelee. Ei sitä saa hinkuttaa ja hangata, siis jos on pesusta kysymys.. Sieltähän lähtee kaikki hyvät omat nesteet veke jos saippualla hankailee! Kyllä ihan normipesu on riittänyt mulla ilman erityisiä asentoja. Ja jos oikein haluaa puhtaan ennen jotain sessiota esim. niin silloin käy vessassa pikkusuihkulla pesaisemassa, ei julkisessa uimahallissa tai vastaavassa. Mua huvitti kerran kylpylässä muija jonka tamponinnaru roikkui haarovälistä eikä tuntunut yhtään vaivaavan naista tuo asia. Juu olen itsekin käynyt uimassa menkkojen aikaan, mutta kyllä sen narun saa piilotettua ettei tartte naru heiluen pyllistellä julkisella paikalla.
 
Ai, että mää täällä hirnun :LOL:

En ole ikinä kiinnittänyt huomioo, että joku voisi pestä värkkinsä noin. Täytyy toivoa, ettei tule vastaedes kiinnitettyäkään huomioo. Kamalaa ruveta siinä sit nauramaan.. :D
 
hahah
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On oikeesti tosi hämmentävää, kun vieressä oleva yhtäkkiä rojahtaa kyykkyyn lattialle vatkaamaan jalkoväliään. Siinä ei ihan tiedä mitä tekisi. :D
Mee itsekin kyykkyyn ja kysy, "voinko auttaa, onko sulla joku hätänä?" :LOL:
=D =D =D

voi jestas teidän kanssa! =D =D
 
ihku mutsi
banaali lattea, tylsä, tympeä, arkipäiväinen ¶ Yleensä halventavassa merkityksessä, mutta esim. matematiikassa banaali (eli triviaali) ratkaisu tarkoittaa sellaista ratkaisua, joka on aivan ilmeinen ja siksi suhteellisen mielenkiinnoton.

huumori leikinlasku, leikillisyys; pilkaton suhtautuminen koomisiin ilmiöihin ¶ Sanalla on hyvin myönteinen arvoväritys, ja yleensä sen ajatellaan tarkoittavan sellaista leikinlaskua, joka välttää mauttomuuksia.
 
yök
Niin no toinen ällöttävyys jonka olen uimahalleissa tavannut ovat ihmiset, jotka tunkevat koko suihkun sinne revohkan sekaan ja sillä sitten hinkkaavat. Kiva siinä seuraavan pestä samalla suihkulla. Siksipä käytänkin itse uimahallissa vain sitä ylhäällä kiinteästi olevaa suihkua, en niitä käsiversioita, jotka uivat toisten rämemajavien joukossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Niin no toinen ällöttävyys jonka olen uimahalleissa tavannut ovat ihmiset, jotka tunkevat koko suihkun sinne revohkan sekaan ja sillä sitten hinkkaavat. Kiva siinä seuraavan pestä samalla suihkulla. Siksipä käytänkin itse uimahallissa vain sitä ylhäällä kiinteästi olevaa suihkua, en niitä käsiversioita, jotka uivat toisten rämemajavien joukossa.
Joku täällä kerran raportoi jonkun hinkanneen peppuansa sillä suihkulla.
 
EllaRiina
Äitini tekee näin, onneksi ei olla peseydytty yhtessä moneen vuoteen. Vissii se on sitten kivasti levällään, en ole mennyt asiasta enemmän kysymään enkä syitä tiedustelemaan :D.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en usko johtuvan, ainakaan aina, paksuista reisistä. Minulla painoa 42 kg ja hoikat sääretkin on :D
No mistä sitten?
No ei sitä saa puhtaaksi seisoa tönöttöessä :D
Eikö edes suihkuttamalla suoraan häpyhuulten väliin?
No sepä se, kun ne isot häppärit on siinä edessä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en usko johtuvan, ainakaan aina, paksuista reisistä. Minulla painoa 42 kg ja hoikat sääretkin on :D
No mistä sitten?
No ei sitä saa puhtaaksi seisoa tönöttöessä :D
Eikö edes suihkuttamalla suoraan häpyhuulten väliin?
No sepä se, kun ne isot häppärit on siinä edessä! :D
Etkö saa niitä edes käsin levitettyä?
 

Yhteistyössä