Tosta alapään pesemisestä tuli mieleen miten mua aina huvittaa toisten tapa pestä se toosansa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Seisoja
Alkuperäinen kirjoittaja saman huomannuyt:
Miks ihmees se toosa siellä hallilla tarvii sisähuuhtelun jos sen tekee kotona, paitsi jos niillä ihmisillä ei oo kotona mahdollista peseytyä.
Epäilisin, että opittu tapa, josta ei pääse eroon.
 
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja Seisoja:
Alkuperäinen kirjoittaja saman huomannuyt:
Miks ihmees se toosa siellä hallilla tarvii sisähuuhtelun jos sen tekee kotona, paitsi jos niillä ihmisillä ei oo kotona mahdollista peseytyä.
Epäilisin, että opittu tapa, josta ei pääse eroon.

juu en ole koskaan nähnyt vaikka käyn paljonkin yleisissä tiloissa pesulla. Toivottavasti tämän ketjun jälkeen pokka pitää ja enkä purskahda nauraan, jos törmään tällaiseen ihmiseen joka vatkaa hullunlailla itseään jossain kyykkyasennossa.
 
Hamsteri
Samaa kattelin juuri eilen uimahallissa. Nämä ko pesutapaa harrastavat olivat kyllä vanhempaa sukupolvea kaikki.

Itseäni häiritsi kanssa siinä sellanen jumalaton "vatkaus", huoh.
 
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja Hamsteri:
Samaa kattelin juuri eilen uimahallissa. Nämä ko pesutapaa harrastavat olivat kyllä vanhempaa sukupolvea kaikki.

Itseäni häiritsi kanssa siinä sellanen jumalaton "vatkaus", huoh.
mulle asia oli ihan uutta. En ole koskaan nähnyt. Hyvä kun tulee täällä netissä kaikenlaiset asiat puheeksi nii tietää sitten, mistä on kyse jos vaikka joskus sattumoisin näkee..

 
järkyttynyt
Olen myös nähnyt uimahallissa pestävän värkkiä juuriharjalla joskus 80-luvun lopulla tosin. Iäkkäämpi naishenkilö oli kysessä ja harjasi oikein kunnolla. Jäi kyllä ikuisesti mieleeni..
 
mie vaan
Juu ja mulla aikoinaan oli työkaveri, joka aloitti peseytymisen työpäivän jälkeen ennen kotiinlähtöä näin: Pesusieneen este saippuaa ja sillä hinkutti jalkovälinsä. Seuraavaks sil sienellä se hassas itsensä alhaalta ylöspäin ja viimitteks naamansa.

Pikkasen etovaa touhua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Juu ja mulla aikoinaan oli työkaveri, joka aloitti peseytymisen työpäivän jälkeen ennen kotiinlähtöä näin: Pesusieneen este saippuaa ja sillä hinkutti jalkovälinsä. Seuraavaks sil sienellä se hassas itsensä alhaalta ylöspäin ja viimitteks naamansa.

Pikkasen etovaa touhua.
yöööök!!! :x
 

Yhteistyössä