Tositarina uskottomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähipiirin kärsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se on jännä juttu, että syyllistä etsitään aina muualta. Tässä tapauksessa en syyllistäisi sitä käräyttäjää, vaikka olisi asian voinut hoitaa toki hienovaraisemminkin. Suurin syyllinen on mies, joka pettää vaimoaan.

jolla joku yrittää rauhoittaa omaa pahaa oloaan kun on sotkenut omat asiansa , mutta ainahan se syy on jossain toisessa ja tässä tapauksessa siinä uteliaassa nais ihmisessä....

En jaksa lukea koko ketjua, mutta:
Syyllinen on se mies, joka ryhtyi kakkossuhteeseen. Ihan selvähän tuo on.

Kulissit, korttitalot, valheille ja petokselle perustuvat ihmissuhteet kaatuvat aina omaan mahdottomuuteensa, kuten niiden pitääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei oo sivullisten asia puuttua...

Jos esim sun miehesi pettäisi, ja joku tulisi siitä kertomaan suuttuisit tälle kertojalle kun puuttui asiaan?

Mulle saisi kertoa, mutta ap:n tarinassa kielikello meni juoruamaan asiasta kaikille....mun mielestä ei oo kenenkään sivullisen asia kertoa esim. petetyn naisen sukulaisille.

Samaa mieltä. Tuollaisessa tilanteessa asianomaisille kannattaa kertoa, niin ehtivät setviä välinsä ennen lapsen tuloa. Mutta ulkopuolisille asiaa ei tulisi kertoa.

tietty syyllinen on tuo mies, joka on ruvennut salasuhteeseen, MUTTA kyllä iso osa syystä on tuolla kielikellolla!! on ihan eriasia mennä vaikka sen miehen puheille ja sanoa, että kuules, tiedän sun puuhistasi ja olen pohtinut että kertoisin vaimollesi asiasta! tai sitten mennä varovasti puhumaan suoraan petetylle vaimolle, että miehelläsi taitaa olla jotain meneillään ja katsoa, että miten vaimo siihen suhtautuu. MIKÄ oikeus on mennä puhumaan siitä kellekään muulle!!! todella törkeää toimintaa tuolta ällöttävältä vasikalta joka on vaan halunnut päästä juoruamaan! itsekin haluaisin, että mulle kerrottaisiin jos mieheni kikkailisi selän takana, mutta vain mulle, ei koko kaupungille!

Minä jotenkin ajattelen, että sen mitä tekee, niin siitä on vastuussa ja pitää ajatella että tämän voi muutkin saada selville jne.
Eli pettäjämies ja toinen nainen.

Tuntuu, että jos oma mies pettäisi, niin ei haittaisi vaikka siitä kertova kertoisi siitä monelle muullekin! :o

Niin no, ei kai totuudenpuhujaa voi tuosta syyttää. Kurjaa että jotkut ihmiset eivät pysty elämään normaalisti perhe-elämää parisuhteessa, vaan sotkevat omat ja muiden asiat. Turha käydä ulkopuolisia syyttämään. Kai se nyt oli selvää että johonkin ennemmin tai myöhemmin sattuu noin kipeässä kuviossa.

No eihän sen oikean vaimon ois pakko ollut erota siitä petturimiehestään joten en mä nyt oikeen tiedä, että miten se juorukello muka rikkoi mitään.... Ihan itsehän se mies on oman soppansa keittänyt ja kyllä musta on aika eri asia käydä välillä panemassa muita, kuin perustaa perhettä jo jonkun toisen naisen kanssa omalta vaimolta salaa.... Ihan itse aikuiset ihmiset kuitenkin päättivät erota. Luultavasti parempi niin.

Turha ampua viestinviejää....vaikka tässäkin tapauksessa niin on helppoa tehdä. Ihan itse hajoittivat liittonsa ja lapset olis kärsineet ennemmin tai myöhemmin...vaikka siitä, että isällä on toinen perhe samalla paikkakunnalla. Ei tietenkään kovin tyylikästä toimintaa, mutta ei myöskään asianomaisilta...

Olisiko vaimo siis edelleen ollut tyytyväinen tilanteeseen kun miehensä ja tämän rakastajattaren 'suunnitelmallisesti' yritetty lapsi olisi syntynyt? Siina vaiheessa miehen kai olisi jokatapauksessa pitänyt valita toinen.

minusta olisi ok kertoa asianosaisille mikä tilanne on. jos miehellä ei ole pokkaa kertoa vaimolleen niin ei ole mielestäni oikeasti mikään mies. rehellisyys maan perii ja mitä jos tilanne olisi jatkunut 2 perheen välillä ja mies olisi vaikka sairastunut ja kuollut, yhtäkkiä perimässä olisikin 2 perheen lapset...just joo. jos olisin asianosaisen vaimo, tahtoisin todellakin tietää mieheni toisesta perheestä, jos olisin toinen nainen haluaisin todellakin olla se ainoa ja en suinkaan voi uskoa että olisi ollut auvoista kaikkinensa kaikille tuo tilanne ja että vaimolta ja alkuperäiseltä perheeltä ei olisi ollut mitään pois, hohhoijaa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ghifgh:
Olisiko vaimo siis edelleen ollut tyytyväinen tilanteeseen kun miehensä ja tämän rakastajattaren 'suunnitelmallisesti' yritetty lapsi olisi syntynyt? Siina vaiheessa miehen kai olisi jokatapauksessa pitänyt valita toinen.

Miksi olisi pitänyt valita? Eihän ketään omisteta! Tottakai suhteet olisivat voineet jatkua samalla lailla kun ennenkin ja varmasti olisivatkin jatkuneet ilman vieraiden ihmisten tuomitsemista.

Kyllä mä olisin tuolle vaimolle kertonu ja miehelle sanonu että tiiän mikä on meininki.
Mut se kertominen olis jääny siihen, ei sitä tarvis muille kailottaa... Varmasti häpeä ilman julkista nolaustakin tuolle vaimolle

Alkuperäinen kirjoittaja Noo:
Kyllä mä olisin tuolle vaimolle kertonu ja miehelle sanonu että tiiän mikä on meininki.
Mut se kertominen olis jääny siihen, ei sitä tarvis muille kailottaa... Varmasti häpeä ilman julkista nolaustakin tuolle vaimolle

Vieraalle ihmiselle menisit kertomaan asioita hänen yksityisestä elämästään? Saatko jotenkin oman pahan olosi sillä tyydytettyä?

Yhteistyössä