Tositarina uskottomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähipiirin kärsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juoruaminen ei ole hyväksyttävää! Eikö ois reilumpaa ollut mennä sanomaan suoraan asianosaisille?!
Mutta en kyllä lähtis syyttelemään juoruakkaa siitä että muut ovat sössineet elämänsä. Sillä pettäminenkään ei ole oikein. Saati vaimon seläntakana toisen naisen paksuksi pistäminen.
Tarina kertoo siitä miten itsekeskeisiä ihmiset ovat. Pakko saada olla suhteessa ukkomiehen kanssa. Pakko saada lapsi ukkomiehen kanssa. Ja ukkomiehen on pakko saada rakastajatar. Niin ja juoruämmän on pakko levitellä saamansa tieto jokaiselle vastaantulijalle. Kyllä ihmiskunta on jaloa :snotty:

täh. mies olisi sittenviettänyt kaksoiselämää vai mitä? käsittämätöntä soopaa ja palturia. käräyttäjä ei tehnyt mitäänväärin. ennenpitkkää olisi paljastunut ja kakkaa paljon enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja tuula:
ap. mistä olet katkera? .kuka olet??
Katkera ei ehkä ole oikea sana, mutta vihainen olen. Olen miehen ystävä, tunsin hyvin myös vaimon. Toista naista en tuntenut kuin näöltä. Halusin jakaa vain erään tarinan täällä.

vähän aikaa sitten täällä oli eräs sisko, joka oli myös vihainen kun hänen veljensä asioita sorkittiin. veljelä oli oikeus pitää toista kun eli seksittömässä suhteessa.

Oletko sama henkilö ja sama tapaus?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän se toinen nainen edes tiennyt olevansa toinen nainen. Siksi varmaan tämä mies ei nyt saanut häntäkään.

No oikeasti täytyy olla aika yksinkertainen nainen jos ei yli 2 vuoteen HUOMAA että mies jota hän tapailee on kenties varattu. Kun pitäähän sen miehen viettää aikaansa töiden lisäksi myös perheen kanssa. Joten paljonko sitä aikaa jää tälle toiselle naiselle?

Sinun pahaa oloa ehkä helpottaa syyttää jotain kolmatta osapuolta. loppupeleissä mies olisi voinut valita toisin, samoin kuin vaimo. olla vahva. olla välittämättä niistä ulkoupolisista tuomitsijoista, jos kerran miehen siellä täällä makaaminen ei heitä henkilökohtaisesti haittaa.

Pitäisiköhä sinun elää omaa elämääsi ?

Alkuperäinen kirjoittaja jotenkin tuttua:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja tuula:
ap. mistä olet katkera? .kuka olet??
Katkera ei ehkä ole oikea sana, mutta vihainen olen. Olen miehen ystävä, tunsin hyvin myös vaimon. Toista naista en tuntenut kuin näöltä. Halusin jakaa vain erään tarinan täällä.

vähän aikaa sitten täällä oli eräs sisko, joka oli myös vihainen kun hänen veljensä asioita sorkittiin. veljelä oli oikeus pitää toista kun eli seksittömässä suhteessa.

Oletko sama henkilö ja sama tapaus?
En ole sama henkilö ja kyllä toinen nainen tiesi tarkalleen missä mennään. Mies kertoi hänelle. Mitä tulee miehen ajan jakamiseen perheen ja toisen naisen kesken, niin kaikki kun eivät tee perinteistä virkatyötä konttorissa 8-16 ja kaikki ei elä "normaalisti".

Toinen nainen ei tiennyt alussa olevansa toinen nainen. ALUSSA. Mutta sitten kun sai tietää niin alkoi suunnittelmaan perheen perustamista ukkomiehen kanssa. Idioottimaista. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toinen nainen ei tiennyt alussa olevansa toinen nainen. ALUSSA. Mutta sitten kun sai tietää niin alkoi suunnittelmaan perheen perustamista ukkomiehen kanssa. Idioottimaista. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Niin ja miksi se sitten yritti itsaria ja joutui suljetullle?

Alkuperäinen kirjoittaja he:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei oo sivullisten asia puuttua...

jos mun mieheni pettää, todellakin haluan siitä tietää. Eikä niin, että asia vaan multa salataan, siksi minusta kukaan tuntemani henkilö ei voi olla tuollaisessa tilanteessa sivullinen.

Eli jos sun mies pettää, saa asiasta tietävä henkilö kertoa siitä sun sukulaisille, naapureille, kavereille ja työtovereillekin? Selevä.

Ainakin minulle, saa toki muillekin, itse asiassa, kusipää se mies on siinä tilanteessa.

Olen ollut tämän kaltaisessa tilanteessa, sillä erolla, että itse keksin miehen pettävän, hänen käytöksessään tapahtuneiden muutosten takia. Ja todellakin kerroin sukulaisille, naapureille, kavereille ja työtovereilleni mitä tapahtui ja miksi olen eroamassa.

Sillä erolla toki, ettei kukaan mua painostanut päätöksessäni mihinkään suuntaan.

Minä en lähtisi omiani ja lasteni isän (vaikka kuinka ex olisikin) asioita levittämään kuin korkeintaan luotettaville sydänystäville ja ehkä vanhemmilleni.

No jaa, jos sua syytetään teidän erosta, niin ehkä tilanne on sitten toinen, vain onko se sitten niin - että kärsi, kärsi - niin kirkkaamman kruunun saat. Kyllä mulla oli niin paha olo, että se näkyi esim. töissä, ja se oli hyvä selittää. Mulle ne työkaveritkin kun ovat läheisiä. Samoin naapureille, kerroin kun olin tehnyt päätöksen muuttaa pois, ja toki olisivat huomanneetkin, kun miltei samalla ovenavauksella sisään käveli toinen ihminen.

Ei pahaa oloa todellakaan tarvitsee kantaa yksin.

Jos minun mies pettäisi ja en siitä itse tietäisi niin ihan sama saisiko siinä sivussa tietää koko suku ja kaveripiiri asioista kunhan vain itse saisin tietää asioista ENSIN! Se on väärin että ensin tapahtuneesta juorutaan muille ja asianomaiselle koko totuus paljastuu sitten viimeisenä hyvinkin näyttävällä tavalla kun kaikki muut jo tienneet aikaa sitten.

Tässä jutussahan vaimo jo tiesikin miehensä jutuista mutta nieli asian. Tuollaisia vaimoja valitettavasti en osaa ymmärtää. Usein läheisemmät sivullisetkin tietävätkin pettämisasioista jo hyvissä ajoin ja jos vaimo tietää muiden tietävän ja yhä haluaa suhteessa jatkaa kaikesta huolimatta niin aika tyhmän kuvan se vaan antaa ihmisestä. Täytyy olla tosi epätoivoinen ihminen joka takertuu kiinni suhteeseen epärehellisen miehen kanssa.

Tiedän yhden tällaisen naisen eikä voi kuin ihmetellä. Hänen miehensä on saanut lapsen toisen naisen kanssa mutta yhä tämä vaimo vain hehkuttelee kaikille miten ihanaa elämää hänellä on miehensä kanssa. Ei tunnu yhtään häntä häiritsevän vaikka koko suku ja ystäväpiiri tietää yksityiskohdista. :/

Minun itsekunnioitukseni ei antaisi ainakaan periksi joten jäisi siinä vaiheessa moinen ukko jos tieto olisi jo kaikkien hallussa. Kyllä siinä se mies on itselleen hankkinut sellaisen leiman ettei kiinnostaisi jatkaa elämää sellaisen kanssa vaikka puntarissa painaisi yhteiset lapset, koti tms.

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta jos vaimo olisi kaikesta huolimatta halunnut jatkaa, olisi sitten vaan jatkanut. Ei ole vieraan käräyttäjän syy, jos vaimolla ei ole pokkaa tehdä mitä haluaa, vaan antaa sosiaalisen häpeän tunteen päättää.

Mutta ihan idioottimainen ja kaikella tavalla epäeettinen tilanne. Miten voisi perustaa toisenkin perheen hajottamatta molempia.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta jos vaimo olisi kaikesta huolimatta halunnut jatkaa, olisi sitten vaan jatkanut. Ei ole vieraan käräyttäjän syy, jos vaimolla ei ole pokkaa tehdä mitä haluaa, vaan antaa sosiaalisen häpeän tunteen päättää.

Mutta ihan idioottimainen ja kaikella tavalla epäeettinen tilanne. Miten voisi perustaa toisenkin perheen hajottamatta molempia.

Peesi. Miten ihmeessä vaimo voisi kuvitellakaan että tuollaiset asiat säilyisi ulkopuolisten tietämättömissä? Samaa mieltä olen että siinäpähän sitten olisi näyttänyt miehelleen "todellisen" rakkautensa ja jatkanut sitä suhdetta hamaan loppuun saakka vaikka läheiset avoimesti suhdetta halveksuisivatkin.

Kyllä kai se niin usein kuitenkin menee että se sosiaalinen häpeä ajaa eroon tuollaisessa tilanteessa. Se on se viimeinen niitti suhteelle.

Miehet ajattelee munallaan. Joillain sattuu olemaan sellainen alkukantainen harha että se olisi miehistä statusta kohottava seikka pitää yllä mahdollisimman monta suhdetta ja jopa lisääntyä useamman kanssa. Siinä voi olla jotain kiihottavaa miehen mielestä.

Uskon ettei ihmistä ole luotu yksiavioiseksi. Miehellä tulee aina olemaan tarve testata myös lisääntymismielessä useampaa yksilöä. Valitettavasti. Jos mies kuuntelisi luonnollista vaistoaan välittämättä säädetyistä normeista niin mies menisi ja lisääntyisi hyvin monen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mies on primitiivinen:
Miehet ajattelee munallaan. Joillain sattuu olemaan sellainen alkukantainen harha että se olisi miehistä statusta kohottava seikka pitää yllä mahdollisimman monta suhdetta ja jopa lisääntyä useamman kanssa. Siinä voi olla jotain kiihottavaa miehen mielestä.

Uskon ettei ihmistä ole luotu yksiavioiseksi. Miehellä tulee aina olemaan tarve testata myös lisääntymismielessä useampaa yksilöä. Valitettavasti. Jos mies kuuntelisi luonnollista vaistoaan välittämättä säädetyistä normeista niin mies menisi ja lisääntyisi hyvin monen kanssa.

Useat tutkimukset osoittavat, että uskollisuuteen vaikuttaa mm. kasvatus, kodin malli, kulttuuri jne. Sukupuoli sen sijaan ei vaikuta, ainakaan meillä Suomessa, jossa nainen pettää yhtä usein mitä mies. Pettämis% on 50% luokkaa, oli mies tai nainen.

En olisi kertonut jos en lähemmin tunne ja tiedä tilannetta. Ikinä ei voi tietää mikä oikea tilanne on suhteessa, joten parempi piettää vaan omista asioista huoli. Oishan se ollu kiva jos se vaimo olisi itsemurhalla uhkaillu että jos mies jättää oli suhde tai ei, tai jos vaimo pettää niin mies väkivaltainen hullu, monesti suhteen kuva on kiillotettu ulospäin..

Alkuperäinen kirjoittaja m:

ei itseasiassa mahdottomuus, riippuu ihmisistä. Tunnen itse perheen jossa miehellä on kaksi naista ja kummanki kanssa lapsia.

Tätä kaikkea olisi miehen kannattanut miettiä ennen kun alkoi sähläämään kahden naisen kanssa yhtäaikaa. Varsinkin, kun oli perheellinen.

MUTTA

Mielestäni tämä katellinen vieras olisi voinut toimia eritavoin. Hän olisi voinut kertoa tämän kaiken pelkästään pettävän miehen vaimolle sen sijaan että toitotti sen jokaiselle vastaantulijalle.

Miehen tyhmyyden ja kateellisen vieraan typeryyden takia viattomat joutuivat kärsimään kaikista eniten.

Minusta vaimon kannalta loistava juttu että mies käräytettiin.
kun tätä yön pohdin, tässähän olisi voinut käydä niin, että mies salaa elättää sitä toistakin perhettä, naista lapsineen ja yhtä biologista ja sitten ottaa vaimostaan eron ja nainen jää tyhjän päälle ja toinen vie kaiken. ja mies ei koskaan kerro että on sika tehnyt lapsia toisenkin naisen kanssa.

Eli tämä juttu meni hyvin kiitos käräyttäjän.

Vika ei ole käräyttäjässä vaikka näin häntä syytätkin,vika on vain ja ainoastaan pettäjissä.Niin makaa kuin petaa.Typerä kakkosreikä hankkiutuu paksuksi ukkomiehelle ja sitten poraa kun ei asiat menekkään niinkuin halusi,mies olisi voinut miettiä mitä seuraa pettämisestä ja jos olisi lapsistaan välittänyt,olisi ajatellut yläpäällään ja pannut vain vaimoaan.Olis saanut tavata lapsiaan ihan joka päivä.

Just noin. ja jos panostaa enemmänsiihen perheeseen, kotitöihin ja lapsiinsa kuin vieraisiin akkoihin ja vieraisiin kakaroihin, niin jaksaa vaimokin panostaa petitouhuihin.

Sen riskin se petturi aina ottaa että tulee käräytetyksi. Turha on ketään ulkopuolista tuossa sopassa syyttää!
Tää on samaa logiikkaa kuin rikollisilla. On tuomarin ja poliisin syy, että jouduin vankilaan ja menetin hyvän elämäni. :D

Niin makaa kuin petaa.

Yhteistyössä