V
vieras
Vieras
Kuka pälli tekee lapsen avioliitossa olevan miehen kanssa? Mieskin on yks kuspää, ei heru empatiaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eihän se toinen nainen edes tiennyt olevansa toinen nainen. Siksi varmaan tämä mies ei nyt saanut häntäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Katkera ei ehkä ole oikea sana, mutta vihainen olen. Olen miehen ystävä, tunsin hyvin myös vaimon. Toista naista en tuntenut kuin näöltä. Halusin jakaa vain erään tarinan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja tuula:ap. mistä olet katkera? .kuka olet??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eihän se toinen nainen edes tiennyt olevansa toinen nainen. Siksi varmaan tämä mies ei nyt saanut häntäkään.
En ole sama henkilö ja kyllä toinen nainen tiesi tarkalleen missä mennään. Mies kertoi hänelle. Mitä tulee miehen ajan jakamiseen perheen ja toisen naisen kesken, niin kaikki kun eivät tee perinteistä virkatyötä konttorissa 8-16 ja kaikki ei elä "normaalisti".Alkuperäinen kirjoittaja jotenkin tuttua:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Katkera ei ehkä ole oikea sana, mutta vihainen olen. Olen miehen ystävä, tunsin hyvin myös vaimon. Toista naista en tuntenut kuin näöltä. Halusin jakaa vain erään tarinan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja tuula:ap. mistä olet katkera? .kuka olet??
vähän aikaa sitten täällä oli eräs sisko, joka oli myös vihainen kun hänen veljensä asioita sorkittiin. veljelä oli oikeus pitää toista kun eli seksittömässä suhteessa.
Oletko sama henkilö ja sama tapaus?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen nainen ei tiennyt alussa olevansa toinen nainen. ALUSSA. Mutta sitten kun sai tietää niin alkoi suunnittelmaan perheen perustamista ukkomiehen kanssa. Idioottimaista. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei oo sivullisten asia puuttua...
jos mun mieheni pettää, todellakin haluan siitä tietää. Eikä niin, että asia vaan multa salataan, siksi minusta kukaan tuntemani henkilö ei voi olla tuollaisessa tilanteessa sivullinen.
Eli jos sun mies pettää, saa asiasta tietävä henkilö kertoa siitä sun sukulaisille, naapureille, kavereille ja työtovereillekin? Selevä.
Ainakin minulle, saa toki muillekin, itse asiassa, kusipää se mies on siinä tilanteessa.
Olen ollut tämän kaltaisessa tilanteessa, sillä erolla, että itse keksin miehen pettävän, hänen käytöksessään tapahtuneiden muutosten takia. Ja todellakin kerroin sukulaisille, naapureille, kavereille ja työtovereilleni mitä tapahtui ja miksi olen eroamassa.
Sillä erolla toki, ettei kukaan mua painostanut päätöksessäni mihinkään suuntaan.
Minä en lähtisi omiani ja lasteni isän (vaikka kuinka ex olisikin) asioita levittämään kuin korkeintaan luotettaville sydänystäville ja ehkä vanhemmilleni.
Alkuperäinen kirjoittaja m:En jaksanut lukea koko ketjua, mutta jos vaimo olisi kaikesta huolimatta halunnut jatkaa, olisi sitten vaan jatkanut. Ei ole vieraan käräyttäjän syy, jos vaimolla ei ole pokkaa tehdä mitä haluaa, vaan antaa sosiaalisen häpeän tunteen päättää.
Mutta ihan idioottimainen ja kaikella tavalla epäeettinen tilanne. Miten voisi perustaa toisenkin perheen hajottamatta molempia.
Alkuperäinen kirjoittaja mies on primitiivinen:Miehet ajattelee munallaan. Joillain sattuu olemaan sellainen alkukantainen harha että se olisi miehistä statusta kohottava seikka pitää yllä mahdollisimman monta suhdetta ja jopa lisääntyä useamman kanssa. Siinä voi olla jotain kiihottavaa miehen mielestä.
Uskon ettei ihmistä ole luotu yksiavioiseksi. Miehellä tulee aina olemaan tarve testata myös lisääntymismielessä useampaa yksilöä. Valitettavasti. Jos mies kuuntelisi luonnollista vaistoaan välittämättä säädetyistä normeista niin mies menisi ja lisääntyisi hyvin monen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:En jaksanut lukea koko ketjua, mutta jos vaimo olisi kaikesta huolimatta halunnut jatkaa, olisi sitten vaan jatkanut. Ei ole vieraan käräyttäjän syy, jos vaimolla ei ole pokkaa tehdä mitä haluaa, vaan antaa sosiaalisen häpeän tunteen päättää.
Mutta ihan idioottimainen ja kaikella tavalla epäeettinen tilanne. Miten voisi perustaa toisenkin perheen hajottamatta molempia.