Tosi, tosi huono äiti?

  • Viestiketjun aloittaja jaa määkö?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jaa määkö?;27738200:
Lähdin ulkomaille töihin, perhe jäi miehen vastuulle. Hyvin pärjäävät, mäkin olen tosi tyytyväinen ollessani aikuisseurassa ja ns. omassa rauhassa.

Kotona käydessä en jaksa innostua askarteluista, kokkailuista tms. vaan menen mieluummin salille ja lenkille.

Olen ajatellut jatkaa samaa rataa, käydä Suomessa epämääräisiä aikoja (liiton rahoilla voi hyvin olla muutaman kuukauden, käteen jää tavallisen ihmisen kkpalkka) ja ottaa aina uusi ulkomaan komennus kun alkaa siltä tuntumaan.

Parisuhde voi hyvin ja kotona on mukavaa, lähteminen vaan ei ole mitenkään vaikeaa. Saa kivittää, olenko siis huono äiti? Voin hyvin myöntää, että monessa suhteessa todellakin olen, mutta asialle ei oikein mitään voi.
Ja itehän sä tossa määrittelet olevas huono äiti.
 
jaa määkö?
Paatko mun lainauksen missä määrittelen sun ÄITIYTTÄ??????

Miksi sä paat tänne tollasia aloituksia jos vedät herkut nekkuun kun joku kommentoi?
Itseasiassa mua ei juurikaan hetkauta sun tai muiden mielipiteet, ainakaan niin paljon että niistä voisi itseensä ottaa. Lähinnä mua naurattaa teidän hysteerinen paheksunta :D

Normaalin keskustelun ja kokemusten vaihtamisen sijaan olette tulleet mm. siihen tulokseen että mun lapset hylkää mut heti kun siihen kykenevät. Täähän on täysin naurettavaa köökkipsykologiaa, kuka siitä voi hermostua ;) ?
 
jaa määkö?
Ja itehän sä tossa määrittelet olevas huono äiti.
Joo, olen huono laittamaan ruokaa, ompelemaan vaatteita, leikkimään nukeilla ja kutomaan sukkia.

Olen myös kauhean hyvä laskemaan pulkkamäkeä, keksimään satuja päästäni ja paistamaan nakkeja takassa.

Ehkä sä kaikkivoipaisena ja kaikenosaavana voisit vähän vinkata, kuinka noissa voisi petrata?
 
jaa määkö?
Miksi hankit perheen kun et kerran halua perhe-elämää elää?
Hertta, väität etten mä halua perhe-elämää, kun kyse on siitä että haluan MUUTAKIN kuin perhe-elämää. Äityiden kyseenalaistaminen tapahtuu juuri tässä, väittämällä jotain mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Muuten, käyttämällä termejä "vitun äiteys" jne. saat itses kuulostamaan aika yksinkertaiselta ihmiseltä ja tuo tunteenpalo mitä viesteihis saat herättää ajatuksen, että sunkin kannattais poistua joskus kotoas ihmisten ilmoille, tuulettaan päätä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa määkö?;27740669:
Hertta, väität etten mä halua perhe-elämää, kun kyse on siitä että haluan MUUTAKIN kuin perhe-elämää. Äityiden kyseenalaistaminen tapahtuu juuri tässä, väittämällä jotain mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Muuten, käyttämällä termejä "vitun äiteys" jne. saat itses kuulostamaan aika yksinkertaiselta ihmiseltä ja tuo tunteenpalo mitä viesteihis saat herättää ajatuksen, että sunkin kannattais poistua joskus kotoas ihmisten ilmoille, tuulettaan päätä ;)
Kirjoitin että kun et halua perhe-elämää ELÄÄ, huom.....
 

Yhteistyössä