TOSI paha julkkisihaatus.. AUTTAKAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei. Minulla on ollut noin puolenvuoden ajan aivan järjetön ihastus erääseen laulajaan. Olen siis 14 vuotta. En pysty nukkua öisin tai keskittyä MIHINKÄÄN tämän takia. Itken aina hänen videoilleen ja kuvittelen kaikenlaisia. Minusta tuntuu että olen hävittänyt elämänilon koska tätä tämä nyt on. Haluaisin vain unohtaa hänet mutta en voi. Teinivuoteni menevät hukkaan! AUTTAKAA

Mulla on ihan sama fiilis yhdestä miehestä, tai oikeestaan kahdestakin! Tästä nyt ei varmaan ollu mitään apua, vaikka itse olen iloinen että on joku toinen joka kärsii samasta jutusta

Edellinen jatkaa...
Sen verran voin lohduttaa että tuo on ohimenevää. Se ei ehkä auta tässä vaiheessa yhtään. Mutta silti, lupaan sinulle että jos haluat unohtaa tämän ihastuksen, voit ihan rauhassa unohtaa. Elämä tuo VARMASTI uusia ihania ihmisiä eteen, vaikka nyt eu siltä tunnu. Sanon tämän koska itse olen liikaa takertunut (julkkis)ihastuksiin kun olen pelännyt ettei yhtä ihania ole olemassa. Mutta aina on ilmaantunut uusia ihastuksia jotka tuntuu taas mahtawalta.

Yhteistyössä