Mun on pakko saada yks ihminen pois mielestäni. Enkä mä tiedä miten.

Tuntuu, että ainoa oikea ratkaisu kaikkia osapuolia kohtaan olisi erota. Mutta toisaalta oman elämän aloitys yksin, sinkkuäitinä mietityttää. Ja aviomiehen satuttaminen ei houkuta, mutta toisaalta, enkö minä tällä hetkellä omalla käytökselläni loukkaa häntä eniten?
Toisaalta tuntuu etten enää rakasta miestäni, en halua sitä läheisyyttä mitä parisuhteessa kuuluisi olla. Inhottava tilanne. Toivoisi, että kaikki olisi kuten ennen, mutta kun se ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
Ihan helvetillinen päivä ollut kun en saa tuota mielestäni. Toivon, et huominen on helpompi. Ei oo näin paljoa ahdistanut koskaan, itkettää, ja lapset voi huonosti kun äiti itkee ja on ihan pois itsestään. :'(

:hug:

Muistan tunteen elävästi..

Minä vastaavassa tilanteessa koin loppujen lopuksi kun olo meni ihan hirveeksi jo että se koko tunnekuohu ei ollut enään musta kiinni.Siis sain olooni helpotuksen kun oivalsin etten todellakaan haluaisi tuntea niitä tuntemuksia,ja jos suinkin olisin voinut ,olisin pyyhkinyt koko ihmisen mielestäni.

Eli en enään syytellyt itseäni niistä tunteista koska niitä oli vaikka kuinka olisin halunnut ettei ole.Tavallaan se auttoi juuri siihen syyllisyyden tunteeseen tuo ajattelu ja oivaltaminen.

En tiedä ymmärrätkö yhtään mitä tarkoitin,sekavaa tekstiä:)

Mun mies rakasti mua 6 vuotta ennen kuin erosi vaimostaan. Meillä ei kyllä ollut seksiä tms. tona aikana, mutta työn vuoksi nähtiin melkein päivittäin. Mä ajattelin, että toivottavasti se ei ole luonut musta mitään haavekuvaa, jonka arki sitten tuhoaisi, mutta kyllä se edelleen rakastaa, vaikka nyt ollaan oltu yhdessä jo 8 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies rakasti mua 6 vuotta ennen kuin erosi vaimostaan. Meillä ei kyllä ollut seksiä tms. tona aikana, mutta työn vuoksi nähtiin melkein päivittäin. Mä ajattelin, että toivottavasti se ei ole luonut musta mitään haavekuvaa, jonka arki sitten tuhoaisi, mutta kyllä se edelleen rakastaa, vaikka nyt ollaan oltu yhdessä jo 8 vuotta.

Ihana kuulla

Mä pyydän sen takia apua, että oikeesti nyt, tänään, tällä hetkellä tuntuu, etten kestä. Mä tarviin apua selvitäkseni tästä päivästä, huomisesta, tästä viikosta. Sit se jo helpottaa, kun tiedän ettei taas nähdä. Mutta kun mä en tiedä miten selviän edes tästä päivästä.
Sanomattakin on selvää, etten voi tästä kelleen puhua.

Hei,

Minusta tuntuu, että sä pystyt elämään asian kanssa juuri oikealla tavalla, eli niin, että et puhu kenellekään asiasta ja pidät kuohut sisälläsi. Kun otat askeleen taaksepäin ja mietit asiaa, aivan sisimmissäsi tiedät, että tuollainen rakastumisen tunne kuuluu elämään, niitä tulee ja menee tai sitten on vain se yksi, mutta jos sulla on lapsia ja rakastava mies kuten kerroit, ei niitä kannata uhrata omien haaveiden vuoksi.

Arkirealismin vanha totuus on kuitenkin, ettei se oikeasti vaihtamalla parane. Vain itse voi vaikuttaa omaan onnellisuuden tuntemuksiinsa.

Voimaa voit saada ajatuksesta, että joku "viisas" on joskus todennut, että: "toteutumaton haave, saavuttamaton unelma on jotain, minkä vuoksi kannattaa elää".

Tiedän ap tasan mitä käyt läpi. Sama homma täällä. Sain hänet pois mielestä, kun alkoi olla niin paljon hommia päivisin, että se vaan jäi...mutta mutta nyt sitten olenkin törmännyt häneen jo 4 kertaa vko sisällä ja taas oon samassa tilanteessa kun jo 8 vuotta...voi itku!

Alkuperäinen kirjoittaja Varmasti tuttu tunne jokaiselle joskus:
Mä pyydän sen takia apua, että oikeesti nyt, tänään, tällä hetkellä tuntuu, etten kestä. Mä tarviin apua selvitäkseni tästä päivästä, huomisesta, tästä viikosta. Sit se jo helpottaa, kun tiedän ettei taas nähdä. Mutta kun mä en tiedä miten selviän edes tästä päivästä.

Hei,

Minusta tuntuu, että sä pystyt elämään asian kanssa juuri oikealla tavalla, eli niin, että et puhu kenellekään asiasta ja pidät kuohut sisälläsi. Kun otat askeleen taaksepäin ja mietit asiaa, aivan sisimmissäsi tiedät, että tuollainen rakastumisen tunne kuuluu elämään, niitä tulee ja menee tai sitten on vain se yksi, mutta jos sulla on lapsia ja rakastava mies kuten kerroit, ei niitä kannata uhrata omien haaveiden vuoksi.

töissä kun on vanhuksia kuunnellut niin naispuolisilta usein on tullut ihan itku, kun kertoo että mitä kaikkea olisi halunnut tehdä mutta oli mahdotonta sen vuoksi että väärän miehen valitsi vaikka luuli olevan juuri se oikea! Samaa mä mietin 9vuotta sitten, että juuri tämä niiiiin toinen vai sitten tämä nykyinen. Ajattelin järjellä, nkä sydämellä (eli juuri väärinpäin) ja tässä sitä ollaan.
Arkirealismin vanha totuus on kuitenkin, ettei se oikeasti vaihtamalla parane. Vain itse voi vaikuttaa omaan onnellisuuden tuntemuksiinsa.

Voimaa voit saada ajatuksesta, että joku "viisas" on joskus todennut, että: "toteutumaton haave, saavuttamaton unelma on jotain, minkä vuoksi kannattaa elää".

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Varmasti tuttu tunne jokaiselle joskus:

Hei,

anteeksi. Ei ollut tarkoitus sekoittaa sun tekstiä...noloa

töissä kun on vanhuksia kuunnellut niin naispuolisilta usein on tullut ihan itku, kun kertoo että mitä kaikkea olisi halunnut tehdä mutta oli mahdotonta sen vuoksi että väärän miehen valitsi vaikka luuli olevan juuri se oikea! Samaa mä mietin 9vuotta sitten, että juuri tämä niiiiin toinen vai sitten tämä nykyinen. Ajattelin järjellä, nkä sydämellä (eli juuri väärinpäin) ja tässä sitä ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihanaa kuulla, etten ole ainut. Monta vuotta kielsin tunteeni. Nyt annan palaa.

Onko sulla perhettä? Ootko jättänyt, vai pettänyt?

Mulla on kolme lasta ja mies. Ensin meinasi mennä pettämisen puolelle. Pakko oli kuitenkin kotona tunnustaa, että olen rakastumassa toiseen mieheen. Eli erovaiheessa olen nyt. RTunteet miestäni kohtaan olivat jo kuolleet

Etkö koe pettäväsi miestäsi menemällä toisen kanssa sänkyyn, kun olet kertonut hänelle tunteistasi? Oletko kertonut miehellesi suhteestasi? Minkä ikäisiä lapset ovat ja kuinka suhtautuneet eroaikeisiinne?

Yhteistyössä