Tosi kiva juttu... h&m:stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Siis ehdin tekeen tilauksen ja saamaan sen... nyt tuli tarjous, että kaikki -10%. No, vilkasin sitä sen mukana tullutta kuvastoa ja kaikkee uutta oli siellä mitä ei sillon vielä ollu ku aiemman tilauksen tein... Vauvapuolellakin mm. uutta hello kittyä. No pakkohan mun oli tehdä uus tilaus, taas. :whistle: :ashamed: :D

Mä laitoin kupongin postiin yli 3 viikkoa sitten.Tänään soitin asiakaspalveluun, paketti tulee kuulemma ensi viikon alussa.
IHAN HELVETIN HIDASTA!!!
Tilaa sieltä enää koskaan mitään! |O |O |O

Vaikka tänään ilmestyneessä lastenkuvastossa tosiaan oli vaikka mitä kivaa :snotty: .

Niin normaalia tuo Jenninki huomaama juttu..yleensä aina kun sielt ehtii tilata jotain, nii sitten posti tuokin jonku tarjouslappusen/vihkon tms. Ja taas pitää tilata uudelleen.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
No hei, ei tuo sentään mitään... tilaappas jotain hobby hallista niin tuo h&m on siihen verrattuna ihan luxus touhua. :D

Mulla on ainakin tähän mennessä toiminut HH kotiinkuljetuksineen kaikkineen kuin unelma.
Mutta aion satavarmasti laittaa tulikivenkatkuisen asiakaspalautteen henkalle& maukalle jos se paketti ylipäätään koskaan minua tavoittaa.
Saatanan kele melkrein kuukauden joudut odottelemaan muutamaa hassua lumppua!

Mä olen suunnitellut laittavani ne vaattet päälle jo miljoon akertaa, mutt turha luulo!
Ne niitä lähetä.-

Asiakaspalvelu ukko sanoi, jotta Ruotsista ne tulevat ja on kauheet ruuhkat! :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
No hei, ei tuo sentään mitään... tilaappas jotain hobby hallista niin tuo h&m on siihen verrattuna ihan luxus touhua. :D

kui nii?!?Meille tuli viimeks tilaus muutaman pvän päästä.. :D

Lähinnä meinaanki sitä touhua mitä saa nykyään tapella niiden laskujen kanssa mitä sieltä tulee... sieltä saattaa tulla viiskin eri laskua yhdestä tuotteesta ja niistä ei yksikään ole vielä se itse tilaamasi tuotteen lasku. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

Mulla on ainakin tähän mennessä toiminut HH kotiinkuljetuksineen kaikkineen kuin unelma.
Mutta aion satavarmasti laittaa tulikivenkatkuisen asiakaspalautteen henkalle& maukalle jos se paketti ylipäätään koskaan minua tavoittaa.
Saatanan kele melkrein kuukauden joudut odottelemaan muutamaa hassua lumppua!

Mä olen suunnitellut laittavani ne vaattet päälle jo miljoon akertaa, mutt turha luulo!
Ne niitä lähetä.-

Asiakaspalvelu ukko sanoi, jotta Ruotsista ne tulevat ja on kauheet ruuhkat! :headwall: :headwall: :headwall:

Nooh... Pitkä talvi aikaa käyttää niitä lumppuja sitte. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:

kui nii?!?Meille tuli viimeks tilaus muutaman pvän päästä.. :D

Lähinnä meinaanki sitä touhua mitä saa nykyään tapella niiden laskujen kanssa mitä sieltä tulee... sieltä saattaa tulla viiskin eri laskua yhdestä tuotteesta ja niistä ei yksikään ole vielä se itse tilaamasi tuotteen lasku. :D

No se |O
kävimpä sitten hellokittyä ja snoopya tilaamassa.tule sä mun ukko vakuuttamaan että ne oli ihan PAKKO ostaa :D

meille kyllä hobbarista on tullut paketit aina tosi nopsaan,ovat aina viikon sisällä tilauksesta tulleet =) anttila on toinen missä on todella nopea toimitus =) h&m on hidas,esim nyt ollut tavarat pakattavana 2 viikkoo.... :headwall: laskut olleet ihan ok kaikissa...

On kyllä ymmärrettävää, että H&M:lla on hidasta palvelu kuvaston ilmestymisen jälkeen. Lähes kaikki 15-40v naiset odottaa sitä kuvastoa kuola suusta valuen ja tilauksia satelee. Niin kuin tässäkin ketjussa monilla on jopa monta tilausta vetämässä yhtaikaa :)

Yhteistyössä