V
vierailija
Vieras
Alat haukkumaan muita.Mites vanha nyt taas olitkaan. Nää sun jutut on jo täysin pöhelöitä. Miten anonyymipalstlla voi mennä henkilökohtaisuuksiin![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alat haukkumaan muita.Mites vanha nyt taas olitkaan. Nää sun jutut on jo täysin pöhelöitä. Miten anonyymipalstlla voi mennä henkilökohtaisuuksiin![]()
Eihän olleet. Ei ollut mitään stooreja tausta näkyen.Koh Samuillahan Joksut taas oli. Tai ainakin Tsiilan stoorit oli samasta huvilasta missä Joksut viime vuonna olivat.
Bojan on paras elvyttäjä K:lleVasta viimeisinä päivinä treffasivat, kun Käärijä oli saanut ensin riittävästi elpyä ja lomailla omissa porukoissaan
Ihanaa, että nyt se oli Bojan, joka paljasteli heistä enemmänLentokentällähän K on B:tä ollut jo vastassa.
Eihän olleet. Ei ollut mitään stooreja tausta näkyen.
Queer baitingia pahimmillaan touhuIhanaa, että nyt se oli Bojan, joka paljasteli heistä enemmän
Joku toivoi sateenkaarilipun kera kommenteissa, että Kärtsää kertoisi, että kaksikko on poikaystäviä![]()
Mä ainakin sanon, että suhdetta C:hen ei ole, miksi K olisi viettänyt loman 4-5 vikaa päivää ilman häntä?Sinä ennemminkin, taitaa olla kova tarve saada K itsellesi, kun yrität jankata, ettei K:lla voi olla suhdetta. Hienoahan se vaan on, jos rakkautta löytyy.
Miten te jaksatte vängätä näistä. Kummankaan julkaisuista ja stooreista ei ei paljastunut, onko C ja K muutakin kuin ystäviä, oliko D matkassa mukana koko lomaa, näkikö K muita joksuja, majoittuivatko lähekkäin. somesta näkyy vaan se minkä haluavat näyttää, kai te sen tajuatte.Eihän olleet. Ei ollut mitään stooreja tausta näkyen.
Mä taas väitän, että on suhde C:hen. Oli köysiradallakin tutustumassa K:n ystäviin. Ja miksi K:n yhtäkkinen tykkäättömyys julkaisuistaa, kun alkoivat olla useammin tekemisissä....sopii miettiä. Peittelyn makuaMä ainakin sanon, että suhdetta C:hen ei ole, miksi K olisi viettänyt loman 4-5 vikaa päivää ilman häntä?
Ja toivon siis K:ta Boitsulle.
Mummoilta pitäis ottaa puhelin pois.Miten te jaksatte vängätä näistä. Kummankaan julkaisuista ja stooreista ei ei paljastunut, onko C ja K muutakin kuin ystäviä, oliko D matkassa mukana koko lomaa, näkikö K muita joksuja, majoittuivatko lähekkäin. somesta näkyy vaan se minkä haluavat näyttää, kai te sen tajuatte.
Voi olla että B ja D imeskelivät toisiaan kaiken aikaa ja K kiehnäsi kuntovalmentajaa, mutta someen he halusivat rentouttavien loma-aktiviteettien lisäksi kertoa, että ovat nähneet toisiaan useita kertoja ja välit ovat lämpimät, Boitsullakin 11 kuvasta 3 (no ehkä jopa 4) kuvaa sisältää K:n. Muuta me ei saada tietää, vaikka kuinka jankkaisitte.
Teki sen meikkistoorin siltä huvilalta, daiju! Hänen ja Boitsun parisänkykin näkyi taustalla.Eihän olleet. Ei ollut mitään stooreja tausta näkyen.
Eli taas hirveä show päällä, kun karnevaalit lähestyy.Miten te jaksatte vängätä näistä. Kummankaan julkaisuista ja stooreista ei ei paljastunut, onko C ja K muutakin kuin ystäviä, oliko D matkassa mukana koko lomaa, näkikö K muita joksuja, majoittuivatko lähekkäin. somesta näkyy vaan se minkä haluavat näyttää, kai te sen tajuatte.
Voi olla että B ja D imeskelivät toisiaan kaiken aikaa ja K kiehnäsi kuntovalmentajaa, mutta someen he halusivat rentouttavien loma-aktiviteettien lisäksi kertoa, että ovat nähneet toisiaan useita kertoja ja välit ovat lämpimät, Boitsullakin 11 kuvasta 3 (no ehkä jopa 4) kuvaa sisältää K:n. Muuta me ei saada tietää, vaikka kuinka jankkaisitte.
No kai ne nyt nousee kun kustannukset kasvaa näiden vaihtoehtoreititysten vuoksiVaraisin lentoja tuolta Finnairin sivulta. Olen katsonut useamman päivän Miksi hinnat nousevat joka päivä? Yleensä olen käyttänyt vain autinkomatkoja.
Miksi ne nousee joka päivä? Eilen katsoin kaksi kertaa ja oli silloinkin noussut.No kai ne nyt nousee kun kustannukset kasvaa näiden vaihtoehtoreititysten vuoksi
Varmaan laskettu joku tavoitehinta, mikä pitäisi periä, jotta syntyisi voittoa. Kerralla ei voida kuitenkaan nostaa, jottei kuluttajat eivät säikähtäisi ja jatkaisivat yhä ostamista. Nostetaan useassa erässä.Miksi ne nousee joka päivä? Eilen katsoin kaksi kertaa ja oli silloinkin noussut.
Vpn tai eri laite?Miksi ne nousee joka päivä? Eilen katsoin kaksi kertaa ja oli silloinkin noussut.
Mummokortti pelattuMummoilta pitäis ottaa puhelin pois.
Nyt bensiinin kallistuminen nostaa hintoja. Etkö yhtään seuraa uutisia? Ja siis samoja lentoja oon katsellut. Mutta alan olla muista syistä vähän nääh lähteä sinne.Varaisin lentoja tuolta Finnairin sivulta. Olen katsonut useamman päivän Miksi hinnat nousevat joka päivä? Yleensä olen käyttänyt vain autinkomatkoja.
Höpö höpö.Varmaan laskettu joku tavoitehinta, mikä pitäisi periä, jotta syntyisi voittoa. Kerralla ei voida kuitenkaan nostaa, jottei kuluttajat eivät säikähtäisi ja jatkaisivat yhä ostamista. Nostetaan useassa erässä.
Finnairin hinnat ainakaan Ljubikseen ei muutu vpn:n avulla.Vpn tai eri laite?