Tori.fi - miksi ihmiset ei poista ilmoituksiaan??

  • Viestiketjun aloittaja Tavara jo myyty
  • Ensimmäinen viesti
Tavara jo myyty
Ärsyttää ihmiset jotka pitävät ilmoituksiaan Tori.fi:ssä vaikka tavara on jo varattu/myyty jollekin!!

Eikö sitä ilmoitusta voi ottaa samantien pois??? Olen jo nyt tekstitellyt viidestä eri sohvasta ja joka kerta sanotaan että on jo myyty/varattu. Miksi se ilmoituksen poisto on niin vaikeaa??
 
vires
Itse olen aina odotellut niin kauan, että se on haettu ja maksettu. Ohareiden tekijöitäkin riittää.

Yhtä hyvin voi kysellä, että miksi jotkut ilmoittavat, että tulevat hakemaan ilmaiseksi pois tai tinkaavat muutenkin jo pilkkahintaan myytävästä jutusta, josta toiset ovat valmiit maksamaan sen pyydetyn vaikka näkemättä.
 
Tavara jo myyty
Itse olen aina odotellut niin kauan, että se on haettu ja maksettu. Ohareiden tekijöitäkin riittää.

Yhtä hyvin voi kysellä, että miksi jotkut ilmoittavat, että tulevat hakemaan ilmaiseksi pois tai tinkaavat muutenkin jo pilkkahintaan myytävästä jutusta, josta toiset ovat valmiit maksamaan sen pyydetyn vaikka näkemättä.
Viestittelin tässä jo sohvasta ja myyjä sanoi juurikin noin että on varattu ja että tulevat "varmaan" hakemaan. No, se sohva on vieläkin siellä myynnissä eikä tiedä hakiko ne sen vai ei.

Ei se tinkaus mun mielestä ole mikään syy pitää vanhoja tavaroita myynnissä, ostajat viestittelee niin laitetaan vaan että "sori meni jo". Eikö tuollaisten kyselyiden jatkuva vastaanottaminen ärsyttäisi enemmän? Itseäni ainakin rassaa maksella tekstiviestejä ja puheluita turhaan, kun tavara on jo mennyt aika päiviä sitten. Tinkaus taas kuuluu kaupantekoon, aina voi sanoa ei kiitos, mutta että myy tavaraa jota ei enää ole, se vasta onkin raivostuttavaa.
 
Hhhhhh
No meillä ainakin tuli sohvasta puheluita kahden tunnin ajan ihan solkenaan. Samaan aikaan oli myynnissä myös muuta tavaraa, joten oli kyllä noihin puheluihin vastattava. Heti kun rumba vähän rauhoittui, kävin toki poistamassa ilmoituksen, mutta sitä ennen ehdin vastata aika monelle, että meni jo... Pahoittelen!
 
"Leea"
Mulle on kans käynyt niin omien ilmoitusten kanssa, että olen jättänyt ilmoituksia tori.fiin ja lähtenyt sitten jonnekin asioille, pois kotoa. Yhtäkkiä alkanut solkenaan tulemaan viestejä ja puheluita joistain tavaroista, enkä sitten siellä reissussa ole hetkeen pystynyt ilmoitukselle mitään tekemään.
 
Kerran näinkin
Mua ärsyttää myyjät jotka ei vastaa viesteihin jossa asiallisesti ja mielestäni kiinnostuneesti tuotteesta kyselen. Ei mitään vastausta, edes sitä myyty/varattu.
Olen jättänyt vastaamatta tapauksessa, jossa selkeästi ilmoitan että VAIN NOUTO, ja sitten kyselijä haluaisi että postitan tuotteen. Muutoin vastaan kaikille, mutta luetun ymmärtäminen tietysti on asia erikseen...
 
vires
Viestittelin tässä jo sohvasta ja myyjä sanoi juurikin noin että on varattu ja että tulevat "varmaan" hakemaan. No, se sohva on vieläkin siellä myynnissä eikä tiedä hakiko ne sen vai ei.

Ei se tinkaus mun mielestä ole mikään syy pitää vanhoja tavaroita myynnissä, ostajat viestittelee niin laitetaan vaan että "sori meni jo". Eikö tuollaisten kyselyiden jatkuva vastaanottaminen ärsyttäisi enemmän? Itseäni ainakin rassaa maksella tekstiviestejä ja puheluita turhaan, kun tavara on jo mennyt aika päiviä sitten. Tinkaus taas kuuluu kaupantekoon, aina voi sanoa ei kiitos, mutta että myy tavaraa jota ei enää ole, se vasta onkin raivostuttavaa.
No tuo mitä ilmaiseksi olisivat hakeneet (tuli tekstari) meni ensimmäiselle soittajalle ja ilmoituksessa ilmoittamaani hintaan. Hakivat vuorokauden kuluttua, jonka jälkeen sitten poistin ilmoituksia. Toiselle soittajalle sanoin ilmoittavani, jos ensimmäinen ei sitä otakaan. Hän olisi ollut valmis maksamaan tilille samantien, mutta sanoin luvanneeni jo ensimmäiselle. Viestejä tuli vaikka kuinka paljon eli ottajia olisi riittänyt, kun ihan pilkkahintaan myin.
 
vires
Mua ärsyttää myyjät jotka ei vastaa viesteihin jossa asiallisesti ja mielestäni kiinnostuneesti tuotteesta kyselen. Ei mitään vastausta, edes sitä myyty/varattu.
Itse laitan myynti-ilmoitukseen pre-paid liittymän numeron, en omaa numeroani, minkä tiedot löytyvät numerohaulla, koska en varsinaista numeroani halua nettiin näkyviin. Kun ilmoituksesta tulee vaikka kuinka viestejä, niin en yksinkertaisesti viitsi kulutella vähää saldoa siihen, että "sorry meni samantien" kymmeniin viesteihin.
 
"Kalle"
Tori.fi sivustolta näyttää olevan mahdotonta poistaa omia ilmoituksiaan. Yritin ainakin 10 kertaa mutta ei onnistunut. Onneksi en laittanut ilmoitukseeni puhelinumeroa. Tori saa rahaa siitä, että ilmoitukset roikkuvat siellä kuukausitolkulla. Sillä mitä enemmän ilmoituksia, sitä enemmän sivuja lukevia ihmisiä. Ja ihmiset lukevat mainoksia ja ne tuottavat rahaa torille. Fakta homma. Koko hommassa on huijauksen maku.
 
"piupiu"
Minä ainakin olen onnistunut joka kerran poistamaan ilmoituksen hetkessä. Ja poistankin aina, heti kun varmat kaupat on tehty. Mutta tosiaan, monesti niitä yhteydenottoja voi tulla päällekkäin paljon, jolloin joutuu väkisin sanomaan "meni jo". Lupaan kyllä yleensä vähintään seuraavalle ja sitä seuraavalle palata asiaan jos kauppoja ei tullutkaan. Ja teen sen. Onhan se minunkin etu :)
 
plaaaah
Voi Kalle, ei ne siitä mitään rahaa saa. Mitäs jos opettelisit käyttää tietokonetta ja mankuisit vasta sitten. Mulla ollu siellä noin 100 ilmotusta ja joka ainoan olen onnistunut poistamaan parilla klikkaisulla. Fakta homma.
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
[QUOTE="Kalle";30251933]Tori.fi sivustolta näyttää olevan mahdotonta poistaa omia ilmoituksiaan. Yritin ainakin 10 kertaa mutta ei onnistunut. Onneksi en laittanut ilmoitukseeni puhelinumeroa. Tori saa rahaa siitä, että ilmoitukset roikkuvat siellä kuukausitolkulla. Sillä mitä enemmän ilmoituksia, sitä enemmän sivuja lukevia ihmisiä. Ja ihmiset lukevat mainoksia ja ne tuottavat rahaa torille. Fakta homma. Koko hommassa on huijauksen maku.[/QUOTE]

Höpöhöpö, ihan hyvin saa poistettua. Fakta homma. Sinulla taisi olla väärä salasana.


Kolme kuukautta ne roikkuu siellä ja poistuvat.
 
kallelle...
Reilusti yli 100 ilmotusta oon laittanu Toriin ja YHDEN ilmoituksen poistaminen ei ole jostain syystä onnistunut. Se poistui sitten 3kk:n päästä.

Torissa vaan on huomannut sen, että kaikki sähköpostit ei tule perille.. onhan niihin hieman hankala sitten vastata :/
 
[QUOTE="Leea";30062619]Jos ne on unohtanut sen salasanan, jolla ilmoituksen voi poistaa tai muokata sitä?[/QUOTE]

tää voi olla. Itellä on aina sama ongelma että en pääse enää ilmoitukseeni eikä ylläpitokaan ole osannu auttaa. Ilmo on ja pysyy siihen saakka kunnes aikaraja umpeutuu.
En siis tahallani pidä ilmoa sisällä.
 
Voi luoja toi meno on typerää :LOL:

Nillitys kun ei saa poistettua, jos tasantarkkaan tiedät millä osoitteella oot sun ilmoituksen tehnyt niin samasta s-postista tori.fin modeille viestiä niin he poistaa sen ilmoituksen :LOL:

Ja mikähän siinä on niin perkeleen vaikeeta päivittää ilmoitukseen VARATTU ja tietoihin että haku sovittu xx.xx.xxxx tmv :LOL:

Välttyis turhilta viesteiltä ja kitinöiltä.
 
vierailija

Ei hän tietenkän raski poista ilmoitus vaikka on myyty minä tuon tiedän laittoin hänelle eilen klo noin 14:30 viesti että voin tulla hakeman kun olen siellä päin mutta tietenkin hän ei mihinkän viestin vasta ja eilen hän laittoin noin klo 15:00 että on myyty kuiteskin hän ei vieläkän raski poista toi ilmoitus koska hän on aika vittu******

Sittä hän on ei vasta viestehin ei poista ilmoitusta vaikka on myyty hän halua tehdä kiusa niin hän kaikki jotka myy jotain hyvä halvalla halua kun on niin pitkä matka Vaasasta monta sata kilometriä ja aina kun joku myy jotain halvalla niin on monta sata kilometriä Vaasasta sen takia ne teke tuota kiusalla eli myy halvalla ja ei vasta viestehin eikä poista ilmoitusta vaikka on myyty.

Ja ikinä kun on jotain hyvä halvalla niin ei ole lähellä Vaasa tai Vaasassa tässä minä nyt olen lähellä Espoo päihde kuntoutuksessa eli laittaka tuon myyjän tiedot ylös tulevaisutta varten että te että edes vahingossa osta hänelttä mitän kun hän on niin vittum***** ja jos te tiedätte missä hän aasun niin käykä hänen luona se on ihan sata varma että ostaja on käynyt jo eilen hänen luona jo noin klo 16:00 hakemassa ne stereot silti hän ei raski tuota ilmoitusta poista kun hän halua tehdä kiusa ja tietenkin tee samalla käskette häntä poistaman toi ilmoitus.

Koska tori ei sittä poista kun se on tori hyvä mainos että on tuollainen ilmoitus kun ihmiset luulevat että kauppa käy mutta todelisuudessa jos joku myy 50€ stereot 20€ eikä poista ilmoitusta niin kauppa ei käy kun kukan muu ei saa tori 10€ - 20€ stereot kauppaksi kun ne näke tuon ilmoituksen että 20€ saa 50€ stereot niin ostajat jäävät odottaman parempa tarjousta tai ainakin ne jää odotamaan että saa jostain 50€ stereot 20€ eli tuollainen ilmoitus ei mitenkän edistä sittä että kauppa käy vaan tuollainen ilmoitus estä sen että ei kukan saa myytyä 10€-20€ stereot niin pommitaka kaikki toi myyjä sillä että hänen pitä poista toi ilmoitus.

Ja tuolainen ei mitenkä edistä sittä että ostaja saa hyvä halvalla kun trokari tuon osta 20€ ja myy sen 50€ niin tuollainen vain edistä trokausta ym rikollisutta eikä trokarikan saa tuosta 50€ kun muut näkevät tuon ilmoituksen ja toteavat että mitä hyödyttä maksa tuosta 50€ kun muut myyvät tuota 20€ eli toi vain polke hintoja että kukan ei saa hyvästä tavarasta hyvä hinta eli tuollainen ilmoitus ei edistä kenekän etua paitsi että tori saa myyjälle valehteltua että kauppa käy mitä ei pidä pakkansa kun tuollainen teke että kauppa ei käy.
 

Yhteistyössä