Tonalin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse oon monta purkkia syönyt ja sen oon huomannu että aineenvaihdunta lisääntyy ja nälän tunne häviää..kiloja niitten avulla nyt ei ole kun muutama lähtenyt mutta kiinteytynyt on paikat kylläkin

mie ostin purkin ennen kuopuksen ootos aikaa ja oon nyt aatellu alottaa sen kokeilemista.. imetän vielä kylläkin, mutta jospas täsä kohta puoliin vois jo alottaa... siinähän ei pitäs olla mitään haitallisia juttuja vauvalle kun se sisältää vaan sitä cla:ta mitä ihmisellä muodostuu luonnostaankin..
oli ihana kuulla et jollakin on auttanu kiinteytyyn, toivottavasti mullakin! :D :D

tulipas tuossa mieleen et voiko tonalin aiheuttaa rasvaripulia..? Alotin tonalinin syönnin eilen ja nyt kun söin suklaata niin meni maha heti ihan kuralle..? voisko olla yhteydessä toisiinsa?

mulla ainakin vatsa toimii huomattavasti paremmin ja useemmin kun tonalineja syön kun se tosiaan vilkastuttaa aineenvaihduntaa mutta mitään ripulia en ole huomannu..

Käykää katsomassa www.mtv3.fi/helmi sivuilla lisää Tonalinista. Siellä juttua mm. Suomen Hiihtoliiton urheilijoista, jotka käyttävät kyseistä tuotetta. Itsellä myös kokemuksia siitä, että se kiinteyttää. Jumppaa tietysti pitää kans olla. Useampi purkki pitää syödä ennenkuin voi odottaa tuloksia. Meidän paikallisessa luontaistuotekaupassa maksaa normaalisti n.42? ja joskus tarjouksessa 26?.

mä olen ostanu luontaistuote kaupasta aina ja se on ollu 24-27e välil se hinta välillä on tarjouksessa mut esim sokoksessa se maksaa yli kolmekymppiä et kannattaa vertailla luontaistuotekauppojenkin hintoja voi olla isojakin eroja

ruuan yhteydessä otan..joo vaikutushan on suurempi jos liikkuu lisäks ja muistaa juoda runsaasti nestettä..ja sen olen myös huomannut että ne tavallaan myös pitää nälkää,tosin eihän ne mitään ateriankorvikkeita ole mut olen kaikenkaikkiaan tosi tyytyväinen tuotteeseen ja en yleensä usko mihinkään laihdutuspillereihin

alotin syömään tonalinia kun imetin vielä kuopustani.. kysyin terveystukun fytonomilta ja se sanoi etteivät he saa suositella, mutta että sen sisältämät aineet ovat luonnollisia ja muutenkin äidinmaito sisältää niitä, eli mitään estettä ei käytölle ole. No mie sit alotin syömään niitä, kolme päivää aloittamisen jälkeen maito loppui kuin seinään! johtuiko tonalinista vai jostain muusta, mutta aika outo juttu kun ennen kumminkin riitti ihan hyvin.. lopetin tonalinin, mutta maitoa ei vaan enää tullut.. :'( pieni varoituksen sana teille jos joku viel imettää!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 22:19 voi prkle kirjoitti:
alotin syömään tonalinia kun imetin vielä kuopustani.. kysyin terveystukun fytonomilta ja se sanoi etteivät he saa suositella, mutta että sen sisältämät aineet ovat luonnollisia ja muutenkin äidinmaito sisältää niitä, eli mitään estettä ei käytölle ole. No mie sit alotin syömään niitä, kolme päivää aloittamisen jälkeen maito loppui kuin seinään! johtuiko tonalinista vai jostain muusta, mutta aika outo juttu kun ennen kumminkin riitti ihan hyvin.. lopetin tonalinin, mutta maitoa ei vaan enää tullut.. :'( pieni varoituksen sana teille jos joku viel imettää!

haloo ,,,kenelle voi tulla mieleen syödä MINKÄÄNLAISIA pillereitä jos vielä imettää...

SIIIIS HALOOOO??????äly älä jätä...!!!!!!!!!!!!!! :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 10:31 MIn kirjoitti:
Voisko noita syödä jos olis raskaana?

Niissä ei oo mitn vauvalle haitallisia aineita, cla:ta kun kehittyy muutenkin jokaisessa ihmisessä, mutta ei varmaan kuitenkaan raskaana ollessa kannata syödä, ainakaan niin ei suositella. Kannattaa kysyä omalta neuvolalääkäriltä mitä se sanoo. Ite en uskaltas syyä ootos aikana...

Yhteistyössä