onko tonalin auttanut??

voiitku
joo mulla on auttanu, maha toimii paremmin ja ukkokin totes että paikat on kiinteytyny,oon ottanu aamulla 2 ja illalla 2 ja 3:s purkillinen menossa mutta tunalin auttaa vain jos harrastaa jotain liikuntaa! ite 3 krt vkossa pilatesia noin 30 min kerta ja sitte kerran viikossa callanetics ja sitte vielä kerran kax viikossa jumppaa easy shaperilla noin puoli tuntia kerrallaan =)
 
Kipinätär harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 18:57 voiitku kirjoitti:
joo mulla on auttanu, maha toimii paremmin ja ukkokin totes että paikat on kiinteytyny,oon ottanu aamulla 2 ja illalla 2 ja 3:s purkillinen menossa mutta tunalin auttaa vain jos harrastaa jotain liikuntaa! ite 3 krt vkossa pilatesia noin 30 min kerta ja sitte kerran viikossa callanetics ja sitte vielä kerran kax viikossa jumppaa easy shaperilla noin puoli tuntia kerrallaan =)
No jos ei tolla liikunnalla kiinteydy niin ei sitten millään... Mitä se tonalin sitten on? *kyselee nolona*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 18:57 voiitku kirjoitti:
joo mulla on auttanu, maha toimii paremmin ja ukkokin totes että paikat on kiinteytyny,oon ottanu aamulla 2 ja illalla 2 ja 3:s purkillinen menossa mutta tunalin auttaa vain jos harrastaa jotain liikuntaa! ite 3 krt vkossa pilatesia noin 30 min kerta ja sitte kerran viikossa callanetics ja sitte vielä kerran kax viikossa jumppaa easy shaperilla noin puoli tuntia kerrallaan =)

Mihin tuolla liikuntamäärällä Tonalinia tarvitsee?
Kiinteytyyhän tuolla ilman sitäkin.
 
voiitku
tota noin söin tonalinia ennen kun alotin jumpat ja se on kyllä kiinteyttäny ja ohentanu rasvakerrosta. ja loppujen lopux ei toi jumppa määrä niin paljoo auta... hirveeltä määrältä kuullostaa mutta kokeilkaa ite niin näette että toi on lähinnä ajan tappamista...
 
Noh... mä oon syönyt nyt kohta viikon verran.
Paikat on kiinteytynyt ja ihmettelenkin, et voiko näin nopsaan muka toimia? Käyn salilla 3 krt/viikko ja jumppaa pitäs nyt alottaa. Kävelyllä käyn, kun aika sallii.

Nyt vaan on alkanut päätä jomottaa ja vatsaa särkeä...
En tiedä, johtuuko Tonalinista vai Valmarista jota juon Tonalin ohella... Vai onko jotain ihan muuta...
 

Yhteistyössä