Alotin Tonalin-kuurin tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CoPaCaBanGa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

CoPaCaBanGa

Vieras
Kattoo nyt kuinka tehokas on! Luontaistuoteliikkeessä sanottiin että kestää n. kuukauden ennenku alkaa vaikuttamaan mutta seki tietysti riippuu ihan henkilöstä!

Kuinka teillä muilla tonalin- syöjillä on mennyt? katotaan viikon päästä onko kiloja tai senttejä lähteny ;)

Mä olen syönyt Tonalinia nyt kaks viikkoa ja huomaa kyllä hyvin esim. housuista, jotka ennen oli vähän tiukat, enää ei ole! Mut tarvii lisäksi myös liikuntaa! Itse käyn 2krt viikossa vesijuoksemassa, kerran hydrobicissä ja lisäksi koiran kanssa pikku lenkkejä useamman kerran viikossa.

joo totta on että kestää jonkin aikaa ennen kuin alkaa tulosta näkyy.. oon ite syöny noin 9kk tonaa ja alkoi näkyä vasta noin puolen toista kk jälkeen, joten älä hätile jos ei heti näy... huomaat vaikutuksen kun suolen toiminta nopeutuu.. =) ja sekin vaikuttaa tulokseenkuinka monta otat päivässä! alotin 4 / päivä ja lisäsin 4kk jälkeen 8/ päivä kun mulla oli maha tosi sekaisin aluksi :whistle:

hei vaan! kohta on eka purkki syöty, ja yhteensä on muutama sentti menny! :) ja jotenki tuntuu että kroppa on vähä niinku "sulanu" eri muotoon, parempaan päin :whistle: ;) enkä oo minkäänlaista liikuntaa harrastanu (muuta ku vaunujen kans ku tulee lähettyä kaupungille kääntymään) enkä syö sen terveellisemmin/epäterveellisemmin kuin ennen! aion jatkaa vielä muutaman kuukauden ainaski, ja onneks kesä on mulla sellanen aika että yleensä laihdun n. 5kg? ei tee helteellä ruokaa mieli! :p :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 16:06 CoPaCaBanGa kirjoitti:
hei vaan! kohta on eka purkki syöty, ja yhteensä on muutama sentti menny! :) ja jotenki tuntuu että kroppa on vähä niinku "sulanu" eri muotoon, parempaan päin :whistle: ;) enkä oo minkäänlaista liikuntaa harrastanu (muuta ku vaunujen kans ku tulee lähettyä kaupungille kääntymään) enkä syö sen terveellisemmin/epäterveellisemmin kuin ennen! aion jatkaa vielä muutaman kuukauden ainaski, ja onneks kesä on mulla sellanen aika että yleensä laihdun n. 5kg? ei tee helteellä ruokaa mieli! :p :D

Monta taplettia syöt päivässä? Mä eka kokeilin 4 mutta tuli semmoinen todella ähky olo ja ei kyllä paljoo tehnyt edes mieli syödä... Eilen kokeilin sit 2 mutta edelleen oli koko loppupäivän sit semmoinen olo et vatsa olis ollu täys, pakko oli sit illalla syödä fetasalaattia ettei mene ihan syömättömään tää laihis...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 10:54 Miia82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 16:06 CoPaCaBanGa kirjoitti:

Monta taplettia syöt päivässä? Mä eka kokeilin 4 mutta tuli semmoinen todella ähky olo ja ei kyllä paljoo tehnyt edes mieli syödä... Eilen kokeilin sit 2 mutta edelleen oli koko loppupäivän sit semmoinen olo et vatsa olis ollu täys, pakko oli sit illalla syödä fetasalaattia ettei mene ihan syömättömään tää laihis...

mä syön 4 aamulla ja 4 illalla. huomasin kans sen että ku raskauden jälkeen on tuo ummetus vähä väliä vaivanu, niin nyt on vatta toiminu paljo paremmin noiden tablettien myötä! sit taas omalla äidillä meni vatta kovaks noista et kai se on yksilöllistä miten ne vaikuttaa?! ja luulisin että se tasottuu sen ekan purkin jälkeen, ite ainaki aion nyt esti syödä 2 purkkia ja sen jälkeen pitää tauon, olen ollut tyytyväinen tähän asti :) ja niinhän ne myös luontaistuotekaupas sanoi että vasta sen ekan purkin jälkeen yleensä rupee vaikuttamaan!