\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2004 klo 14:26 Big Mama kirjoitti:
JASSILLE vielä tonalineista.. kerroit kaveris laihduttanenn nillä 15kg
ilmeisesti oli jonkin verran pudotettavaa?? mulla tosin ei tee pahaa vaikka lähtis just 20kg. tai tottakai enemmän lähtee mitä on pudotettavaa. mut kuitenki kiitokset "kannustuksesta", taidan mennä heti huomenna apteekkiin ostoksille.. =) sit viä jos viittit vastata(jos edes luet tätä näin jälkikäteen), onko niistä tableteista mitään sivuvaikutuksia kuten hel****linen kiire vessaan aikaa tai paikkaa katsomatta?? vai onko sen edes tarkoituskaan niin heittää aineenvaihduntaa sekasin?? kiitoksia etukäteen vastauksista =)
Tere, luin nyt vasta sun kirjuutuksen... joo tällä kaverilla ei ollut paljoo tiputettavaa on kiskalla töissä eli siellä kattelee ja seisoskelee ja namit ovat esillä, no hän aloitti syömään näitä tonalineja ja ohessa liikku kylläkin niinku sanoin itsekkin olen nyt ruvennut käymään salilla sehän auttaa vielä enemmän. Sen sanon et jokainen on oma yksilönsä, niinhän näistä sanotaan et joo joo humpuukia, mutta kun ystävä on saavuttanut tälläisen pudotuksen niin pakko uskoo. Mä syön edelleenki tonalinia ja jaktkan. Sivuoireita ei ole tullut tähän mennessä ei siis mitään ihan kuin ei söisikään mitään paitsi vatsa toimii hyvin, sen tonalin voimalla vessassa isomalla hädällä käydessä haju on sitten aivan omituinen, mutta positiivinen juttu jos masu toimii toooosi hyvin, pisulla en silleen juokse paitsi nyt kun rupesin vielä syömään extra omenaviinietikka pillereitä. En ketään usuta syömään enkä ketään kiellä syömästä, mutta itse ainkain meinaaan jatkaa... Hitaasti, mutta varmasti. Nytkin jussina mässäsin kauheesti ja menin aamulla vaa'alle ja jippii ei sitten yhtään ole tullut kiloja kun muuten mulle toi syöminen pamauttaa kiloja raskaimman kerran...
Hei ei apteekkiin vaan luantaistuote kauppaan, itse asun helsingissä ja täällä on niitä kauppoja ja on paljon tarjouksia, sillä aika tyyriitä ne on ja sitten otan sen 3 aamulla ja 3 illalla sillä meitsi on päässyt alkuun