M
metsänpeitto
Vieras
Koska mulla ei ole täällä kotona nyt ketään kaveria, jolla urputtaa niin mä urputan teille :saint:
Mua vaan nyppii niin paljon se, että ihmiset kommentoivat tulevan vauvan sukupuolta. Joka toinen sitä on kysymässä, ja sitten tietenkin kysytään myös että kumman luulen tulevan ja kumman haluaisin tulevan. Ihan yks hailee mulle kumpi sieltä tulee, miksei se kelpaa vastaukseksi?
Ja sitten näiden älyvälkkyjen täytyy kysellä meidän lapsilta, että kumpikohan sieltä tulee, ja kumman ne lapsen haluaisivat. Esikoinen sanoi, että haluaisin toisen pikkusiskon niin eikös mummi ole sanomassa, että "eikä kun kai sä mielummin haluat pikkuveljen, velihän olis paljon parempi kun sisko" :headwall: :headwall:
Ja tää viisvuotias katsoo suu ammollaan ihmeissään, kun sitten jatketaan vielä, että "kyllä se veli olis kivempi, jooko eikö niin, jooooohan, kun sen kanssa vois leikkiä autoilla"... Kuulen oikein, kun tuon lapsen päässä raksuttaa että mitä hemmettiä noi puhuu, leikinhän mä pikkusiskonkin kanssa autoilla
Muutenkin ärsyttää, että tarvii lasten kuullen puhua tuollaisia, että toinen sukupuoli olis paljon parempi vaihtoehto :| Ja ärsyttää tuplasti siksikin, että mä olen anopillekin avautunut siitä, että mun oma mummo suosi/suosii rajusti poikia tyttöjen kustannuksella, ja että mä en siedä omien lasteni kohdalla sellaista. Ja tää oli muka niin ymmärtäväistä sen kaks minuuttia mitä se mua kuunteli, ja sitten sen jälkeen ihan sama tahti jatkunut :headwall: Korkeintaan saattaa nauraa päälle, että kun se vaan on niin että pojat on parempia vaikka toi Miniä ei tykkää kun niin sanotaan |O
Ja tasan en tälläkään kerralla ilmoita synnäriltä lapsen sukupuolta. Miettiköön siellä keskenään, että kun ei taas pysty rakastamaan lastenlasta oikealla tavalla ennen kuin tietää sen sukupuolen, niin kuin viimeksi kommentoivat