Toivon ettei minun tyttöni koskaan

Se on niin säälittävää, kun teinit ei tajua että noita videoita katselee muutkin kuin heidän itsensä ikäiset tytöt/pojat. Joku 5-kymppinen voi tuijottaa tuollaisia kuola valuen, ja sitten itketään kun vanhat sedät ahdistelee.

Ja 15-vuotiaana ei todellakaan mietitä vielä tulevaisuutta. Jos siinä iässä ehtii hankkia itselleen nettihutsun leiman, se voi hankaloittaa tulevaa työnhakua.

Muutenkin tuolla on paljon sellaisia videoita mistä tulee kamala olo. Tietysti paha mieli tulee niistä videoista mitkä on oikeasti surullisia ( muistovideot jne. ) mutta tulee sellanen tukala olo kun katselee noita videoita just teini-ikäisistä jotka tappelee tai karjuu humalassa jne. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Muutenkin tuolla on paljon sellaisia videoita mistä tulee kamala olo. Tietysti paha mieli tulee niistä videoista mitkä on oikeasti surullisia ( muistovideot jne. ) mutta tulee sellanen tukala olo kun katselee noita videoita just teini-ikäisistä jotka tappelee tai karjuu humalassa jne. :|

Irc-galleriasta löytyy myös paljon arveluttavaa kuvamateriaalia. Sellaisia tissivakokuvia, että hirvittää :( Tai just niitä kaljapullo-kourassa -kuvia.

Jaa, musta suloista. Mitä helvettiä pahaa siinä on, jos nuori nainen nauttii omasta seksuaalisuudestan?tanssii, on iloisia?
Pojat saa kyllä ammuskella pyssyillä ja heiluttaa lantiota, mutta siinä ei ole mammojen mielestä mitään pahaa.
Minusta tuollaisilta äideiltä pitäisi viedä lapset kokonaan pois. huostaanottaa. Tytöillä on oikeus keikuttaa persettään niin paljon kuin lystää, ja siinä ei ole kenelläkään mitään nokan koputtamista.
Raiskaajia kasvattavat tuollaiset mammat. Naisilla ja tytöillä on täysin samat oikeudet kuin miehilläkin. MUnat pois teidän kakaroilta.

Musta se on kanssa kumma et kun tyttö tekee tollaista, siitä tulee heti joku teinihoro, pedofiilit tai muuta likaista joillekin mieleen. Mut kun samanikäinen poika tekee jotain tontyyppistä, se on vaan söpöä, miehekästä, mitälie. Vanhat ja vanhanaikaiset asenteet vaikuttaa?

Vähän sama juttu toistuu sit aikuisenakin; kun naisella on yhdenillanjuttu(-ja), se on se h-alkuinen. Mut kun mies on, se ei oo mitään. Kukin voi testata miettimällä mitä ajattelis omasta tytöstään jos sillä ois pari 1-iltaista ja sit taas mitä pojastaan. Aika useilla toimii vaan ajatukset ton kaavan mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Musta se on kanssa kumma et kun tyttö tekee tollaista, siitä tulee heti joku teinihoro, pedofiilit tai muuta likaista joillekin mieleen. Mut kun samanikäinen poika tekee jotain tontyyppistä, se on vaan söpöä, miehekästä, mitälie. Vanhat ja vanhanaikaiset asenteet vaikuttaa?

Vähän sama juttu toistuu sit aikuisenakin; kun naisella on yhdenillanjuttu(-ja), se on se h-alkuinen. Mut kun mies on, se ei oo mitään. Kukin voi testata miettimällä mitä ajattelis omasta tytöstään jos sillä ois pari 1-iltaista ja sit taas mitä pojastaan. Aika useilla toimii vaan ajatukset ton kaavan mukaan.

jos nuori mies heiluttaa lantiota, se on vaan hyvä vitsi, pojat on poikia. jne. mutta se on syntiä jos on tyttö, ja huora.

kiitos. että olit samaa mieltä. Kypsyttää tuo tyttöjen syyllistäminen.
Kyllä se on niin, että munat pois niiltä poikakakaroilta, jos epäilyttää, että tyttöjen lantion heiluttelu on liikaa heille.
Kristinuskoasta tuo tyttöjen huonompana pitäminen kai saa alkunsa.

ennen kaikkea mä toivon että onnistuisin kasvattamaan lapsistani sukupuolesta riippumatta ihmisiä joiden ei tarvitse käyttää ulkonäköä ja seksiä pätemiskeinona.

Kuulkaas nyt. Tämä aloitus käsittely nimen omaan sitä että MINÄ toivon että MINUN tyttöni eivät levittelisi itsestään moisia videoita.
Yhtä paljon sieltä löytyy samanlaista materiaalia ( ellei jopa enemmänkin ) nuorista pojista mutta kun minulla ei poikia satu olemaan niin ne videot eivät olisi sopineet tämän otsikon alle ;)

Ja eiköhän nuo kuitenkin ole tuolla youtubessa kaikkien nähtävillä, tuskinpa videon linkittäminen kamalan vakavaa on ;) Laittaessaan kuitenkin jo tietävät että ne näkyy kaikille ja että niitä voi levittää sieltä myös eteenpäin.
Mutta oikeasti en tullut edes ajatelleeksi että edesautan tässä nyt yhtään mitään :ashamed:

Mutta miksi tytön pitää hävetä tällaista? Pojan tekemänä olisi vaan iloinen repäisy? Ohhoh, siinä vaan pojan kalsarit vilkkuu. jopas oli hauska juttu. hehheheh. pojat on poikia. tyttöhän on tietysti huora ja syrjäytynyt ja strippari ja ongelmanuori ja mitähän vielä?

Minusta nyt 2000-luvulla olisi aika alkaa kasvattaa tytöt ja pojat samalla tavalla. Mutta taitaa olla utopiaa.
Miksi tytön pitää hävetä kaikkea, mikä pojalle on vain hauskaa? Miksi?
Miksi poika saa huoritella ja käyttää vahvemman voimaa koulussa esim puristella?
Olen oikeasit sitä mieltä, että poikien kasvatuksesa on paljon vialla, ainakin suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

jos nuori mies heiluttaa lantiota, se on vaan hyvä vitsi, pojat on poikia. jne. mutta se on syntiä jos on tyttö, ja huora.

kiitos. että olit samaa mieltä. Kypsyttää tuo tyttöjen syyllistäminen.
Kyllä se on niin, että munat pois niiltä poikakakaroilta, jos epäilyttää, että tyttöjen lantion heiluttelu on liikaa heille.
Kristinuskoasta tuo tyttöjen huonompana pitäminen kai saa alkunsa.

Joo. Mulla on kolme tyttöä ja toivon että pystyn kasvattamaan heidät vähän toisella tavalla kuin noilla perinteisillä (väärillä) käsityksillä liputtaen. Monessakin asiassa, riehuminen, voitontahto, kiltteysjutut ja loputtoman monet muut.. Jopa päivähoidossa työskentelevillä on joskus aika erilaiset odotukset ja toimintatavat riippuen siitä onko kyseessä tyttö vai poika.

Olen itse sellaisesta perheestä, jossa mua sanottiin katuhuoran näköiseksi kun aloin meikkaamaan ja kiinnostumaan ulkonäöstä yläasteiässä. Kun veli taas alkoi seurustelemaan samannäköisen ja -oloisen tytön kanssa, isämme vain taputteli olkapäälle jne..että sillä lailla meillä. Ällöttää siksi tää suhtautuminen. Tytöt saa olla ja todella onkin meillä prinsessoja mutta muuten oon yrittänyt miettiä näitä juttuja ja omaa suhtautumista niin etten tuollainen ainakaan olisi kuin mulle oltiin. Yllättävän vaikeaa se tässä yhteiskunnassa on!!

Yhteistyössä