Toiveissa vauva 2021

@petronella09 mulla on ollut toistuvasti niin, että vajaa vk oviksen jälkeen alkaa kutinat, joita olen luullut hiivaksi. Ei kuitenkaan ole ollut hiivaa, ja pitkällisten tarkkailujen ja kaikkien kokeilujen ja hoitokikkailujen myötä paras hoito ollut sytolyysin hoito. Se auttaa heti nimittäin. Kutinaa ei tule lainkaan, jos käytän keltarauhashormonia loppukierron tukeen. Olen siis itse päätellyt, että se liittyy jotenkin hormoneihin, että kutina tulee siinä noin viikko oviksesta. Joku horminarvo varmaan liian matala ja ph muuttuu vääräksi.
 
Mulla alkoi vuoto eilen illalla suunnilleen 4 päivää myöhässä ovulaatiosta laskien. Olin kokoajana tietoinen, että tää saattaa näin päättyä, mutta tuntuu silti ihan hirveän pahalta, ettei nyt vieläkään onnistunut.
Mut voi poistaa kiertolistalta ja piinailijoista. Aijon pitää varsinaisesta yrityksestä nyt taukoa. Ei oteta ehkäisyä käyttöön ja jatkan foolihapon syömistä, mutta muuten saa nyt tämä homma jäädä. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä palaan yrittämään 2022 vauvaa, mutta te ette toivottavasti oo täällä enää silloin!
Tuo on niin tuttu tunne. Meillä on myös tauko yrityksestä tai oikeastaan kokonaan lopetettiin yritys. Meille ei lasta suotu. Nyt on surutyötä sen suhteen.
 
Mulla alkoi vuoto eilen illalla suunnilleen 4 päivää myöhässä ovulaatiosta laskien. Olin kokoajana tietoinen, että tää saattaa näin päättyä, mutta tuntuu silti ihan hirveän pahalta, ettei nyt vieläkään onnistunut.
Mut voi poistaa kiertolistalta ja piinailijoista. Aijon pitää varsinaisesta yrityksestä nyt taukoa. Ei oteta ehkäisyä käyttöön ja jatkan foolihapon syömistä, mutta muuten saa nyt tämä homma jäädä. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä palaan yrittämään 2022 vauvaa, mutta te ette toivottavasti oo täällä enää silloin!
Pahoittelut @wbä :(

Olisipa niin, että haamu tarkoittaisi plussaa ja plussa vauvaa, mutta polku on ihmisaluille kovin karikkoinen. Mutta kyllä se vielä onnistuu, lyhyemmän tai pidemmän tauon jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: rosmarin
Täällä on tänään ollut muitakin ei-niin-optimistisia. Tsemppiä kaikille! ♡

Oma päänsisäinen dialogi on minullakin ollut tänään vähemmän mieltä ylentävää. Kävi niin, että kaikessa hiljaisuudessa piinailin, vaikkei tässä kierrossa pitänyt ovuloida ollenkaan. (Jouduin aloittamaan terolut-kuurin kesken kierron tiputteluvuodon vuoksi.) Kolme tablettia sai kuitenkin kropan hereille ja jouluaattona tuli yllätysovis. Ja koska ovis oli myöhään illalla, ei kuukautisia ennakoiva tiputtelu alkanutkaan dpo13, kuten aina, vaan päivän myöhemmin. Siinä ehti päivän kuvitella kaikenlaista, vähän sellaista jouluaaton ihmettä elätellä. :cautious:

No, tämä on se pahin päivä, huomenna jo helpottaa. Ja pitänee suhtautua niin, että tyhjän kierron sijaan saatiin taas yksi epäonnistunut yritys vyön alle, niin täytyyhän sen vähentää tulevien epäonnistumisten tilastollista todennäköisyyttä. Eikö niin?
 
Mulla alkoi vuoto eilen illalla suunnilleen 4 päivää myöhässä ovulaatiosta laskien. Olin kokoajana tietoinen, että tää saattaa näin päättyä, mutta tuntuu silti ihan hirveän pahalta, ettei nyt vieläkään onnistunut.
Mut voi poistaa kiertolistalta ja piinailijoista. Aijon pitää varsinaisesta yrityksestä nyt taukoa. Ei oteta ehkäisyä käyttöön ja jatkan foolihapon syömistä, mutta muuten saa nyt tämä homma jäädä. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä palaan yrittämään 2022 vauvaa, mutta te ette toivottavasti oo täällä enää silloin!
Iso virtuaali halaus @wbä ❤
ymmärrän pettymyksesi
 
Viimeksi muokattu:
Edellinen kierto päättyi keskenmenoon / kemialliseen, plussat alkoi haalistua ja viikon myöhässä alkoi menkat. Tänään on kp 24/28.

Rfsu:n herkkä testi taas käytössä ja testasin äsken laimeasta iltapissasta. Taas alkoi tulla haamua 2min testiajan jälkeen ja tummenee koko ajan. Samalla tavalla kävi siis viime kierrossa, että ensin tuli "roskishaamuja", sitten haamuja ja sitten alkoi haalistua, kunnes digi näytti ihan negaa.

Nyt siis taas jännäillään mitä viivalle alkaa tapahtua. Ainakin jotain tapahtuu taas kropassa kun haamua pukkaa.
Aamupissasta: jotain ehkä näkyvää testiajalla ja heti testiajan jälkeen alkaa näkyä selkeämmin. Ei kuitenkaan mitään mistä vielä uskaltaisi edes vähän iloita.
 
En osaa nyt kommentoida mitää kirjoitusta erikseen. Muutakuin että toivotaan paljon plussia tähän alkuvuoteen heti. :)

Täällä nyt kp 31, eilen tein testin joka nega. Menkkaoireet jatkuu, ajattelin et ne alkaisi nyt kun tuon testin teki, eikä tartte jännätä...ensi kiertoon pitää varmaan korjata kiertopäivät 27-33 kun vaihtelee niin paljon.. Tosin ekasta lapsesta olen plussannut vasta kp40/30 ja 31 ollut nega. Jos kuuluisin niihin joilla hitaasti nousee hormoni.. Toiveajattelua. :)
 
Viimeksi muokattu:
No, tämä on se pahin päivä, huomenna jo helpottaa. Ja pitänee suhtautua niin, että tyhjän kierron sijaan saatiin taas yksi epäonnistunut yritys vyön alle, niin täytyyhän sen vähentää tulevien epäonnistumisten tilastollista todennäköisyyttä. Eikö niin?
Mä niin tunnistan tän ajatusmallin (ja sen älyttömyyden). Mä jopa mietin että tekis mieli kilppari-arvoista huolimatta yrittää, vaikka TOIVON että en nyt tammikuussa raskaudu, mutta sitten tää tammikuu ois ns. yksi kierto plakkarissa, ja kun vuoden yrityksellä 80% raskautuu, niin tammikuun epäonnistunut yritys muka tarkoittaisi, että se onnistuminen tulee sitten aikaisemmin. Jos nyt tammikuu jätetään hyödyntämättä, niin meidän "80% mahdollisuus" täyttyy 13 kuukaudessa. Mun mies ei kestä mun analyyttistä lähestymistä tähän(kin) asiaan, ja itsekin toki tiedostan että ei tää raskautuminen nyt ihan näin mene. :ROFLMAO:
 
Heipsan! Mä oon täällä taustaillut jo varmaan siitä saakka kun esikoinen oli alle puolivuotias (nyt 1v3kk) ja potenut kroonista vauvakuumetta. Nyt kun viimein on imetyksen loputtua oma kierto palautunut suht normaaliksi, tai ainakin ekan oviksen bongasin tossa joulukuun alussa, niin voisin hypätä mukaan listalle!
Sdff, ya 1/21, 2. lapsi

Vielä en tuu kiertopäivälistalle kun en oo varma mihin tää kierto asettuu. Ennen esikoista oli noin 30-32 päivää, mut nyt menossa kp 20 ja vasta tänään aamulla oli eka tämän kierron vähän tummempi ovistesti, eli varmaan vähän pidempi kierto tulossa :D Tänään jo ehitty tallettelemaan, toivottavasti ovis osuis viikonloppuun :X3: Täältä toivottelen plussatuulia, toivottavasti vielä moni ehtis plussata loppuvuoden vauvoille!❤
 
Heippa kaikki!

Kurjalta tuntuu kun täällä muutamalla surkutunIsot empatiat täältä!

Mulla on kaikista alkuraskauksista ollu etovaa oloa, repäisykipuja vatsassa sekä rinnoissa kipua ja paisumista jo ennen plussaa. Niin tälläkin kertaa oli.

Hetken täällä vielä pyörin, mutta kohtahan tässä on jo siirryttävä toivovista uskovaisten puolelle. :/
 
Heippa kaikki!

Kurjalta tuntuu kun täällä muutamalla surkutunIsot empatiat täältä!

Mulla on kaikista alkuraskauksista ollu etovaa oloa, repäisykipuja vatsassa sekä rinnoissa kipua ja paisumista jo ennen plussaa. Niin tälläkin kertaa oli.

Hetken täällä vielä pyörin, mutta kohtahan tässä on jo siirryttävä toivovista uskovaisten puolelle. :/
Mitähän oikein kirjoitin? Tarkoitus oli, että "..surku, isot empatiat täältä!"
 
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82
Omaa napaa sen verran, että ilouutisia! Gynellä kävin ja nyt näkyi vain yksi johtofollikkeli siellä ja hyvin vastasi koko kierronpäivää. Oon niin onnellinen, että pääsen kunnolla edes piinailemaan!! <3 Pregnyl pistetään varmuuden varmuudeksi su illalla, nyt pitää kyllä pitää pää kasassa sen kanssa, kun viimeksi tuli niin vahvat oireet pregnylistä. Yrittäis nyt olla rauhallinen ja ihan vaan cool tän homman kanssa, ei hätää ole :D Mut jos tämä tärppäis, niin la ois sama, kun mitä oli kuopuksella <3
 
Mulla on molempien raskausoireet alkanut vasta 6/7-viikolla, dpo12 on vielä toosi aikasta ja monihan ei edes tiedä sillon vielä olevansa raskaana :) sit toki ollut jotain, mitä oon pistänyt raskauden piikkiin, kuten närästys. Nyt alan uskoa, et ei se mikään raskausoire ollut vaan ihan normaalista kuukautiskierrosta johtuvaa. Helposti sitä luulee jonkun liittyvän raskauteen, jos tärppää heti ekalla yrityskerralla :D

dpo1, woohoo! FF ennusti tälle päivää ovulaation, mut aamun imetys sattui taas ja limat on vaihtunut. Veikkaan, et illalla oli ovis ku vatsa heitti häränpyllyä, särki ja turvotti. Ihan kiva, että FF toimii hyvin vieläkin. Tosin oon sinne 2016 asti syöttänyt yrityksestä, lämmöistä ja limoista tietoa :LOL: sen kautta oon kyllä oppinutkin itestäni paljon.
 
Huomasin äsken vessassa, että pikkarit näyttää siltä, että olis tullut tippa verta valkovuodon seassa. Oli tavallaan sellanen läikkä, jonka reunat olivat rusehtavat. Ei siis suoranaisesti mitään näkyvää verta.

Mulla ei ole koskaan ollut tiputteluvuotoa ennen menkkoja. Mutta voiko kiinnittymisvuoto tulla vasta silloin, kun testeihin tulee jo (roskis)haamua? Nyt siis muistaakseni dpo 11 ja läikkä on tullut eilisillalla-yöllä tai nyt aamupvä. P
 
Kuu
Huomasin äsken vessassa, että pikkarit näyttää siltä, että olis tullut tippa verta valkovuodon seassa. Oli tavallaan sellanen läikkä, jonka reunat olivat rusehtavat. Ei siis suoranaisesti mitään näkyvää verta.

Mulla ei ole koskaan ollut tiputteluvuotoa ennen menkkoja. Mutta voiko kiinnittymisvuoto tulla vasta silloin, kun testeihin tulee jo (roskis)haamua? Nyt siis muistaakseni dpo 11 ja läikkä on tullut eilisillalla-yöllä tai nyt aamupvä. P
[/QUO
Huomasin äsken vessassa, että pikkarit näyttää siltä, että olis tullut tippa verta valkovuodon seassa. Oli tavallaan sellanen läikkä, jonka reunat olivat rusehtavat. Ei siis suoranaisesti mitään näkyvää verta.

Mulla ei ole koskaan ollut tiputteluvuotoa ennen menkkoja. Mutta voiko kiinnittymisvuoto tulla vasta silloin, kun testeihin tulee jo (roskis)haamua? Nyt siis muistaakseni dpo 11 ja läikkä on tullut eilisillalla-yöllä tai nyt aamupvä. P
Kuulostaa lupaavalta. Verihän voi hyvin johtua jostain muustakin kuin varsinaisesta kiinnittymisestä. :) jos siis raskaus alkanut. Siellä tapahtuu niin paljon kaikenlaista. Muistaakseni esikoisesta tuli minulla pari tippaa sunnilleen dpo 10.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

8.1.2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavander_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21,2.lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 53/30
Suhveli..............................kp 51/27
Persikka123........................kp 44/33
Nuunuu-84............kp 31/27-29
Liljannuppu................kp 30/29-32
Huuma 40+................kp 29/28
Meemuli.........................kp 25/30-34
Toive23............................... kp 22/27
Mansikka3.....................kp 20/29
Lavander_....................kp 20/25
Satsuma_....................kp 18/28-32
Mamtobe...........................kp 18/28
Rimaleli...............................kp 18/34
Petronella09..............kp 17/25-28
Daisy01...............................kp 17/32
SandraB............................kp 17/26
Nuorena äidiksi...........kp 16/36
Nipsuneiti83.................kp 15/25-33
Chili_.................................kp 12/28-29
Iinanen...........................kp 9/23-24
Coguine.......................kp 8/27
Kirjoh89.........................kp 8/28
Sinisilmät......................kp 7/30
Iinesankka ..............kp 6/28-31
Wanti...........................kp 5/35-48
Toivojatintti.............kp 3/31








★★★★★★★★★★★★★★★★★

★Piinailijat★

Nuunuu-84.....................dpo 17
Huuma 40+....................dpo 15
Toive23.............................dpo 13
Liljannuppu..................dpo 12
Mamtobe........................dpo 6
Mansikka........................dpo 6
Petronella09................dpo 5
Meemuli...........................dpo 4
Satsuma.........................dpo 4
SandraB.......................dpo 3
Rimaleli.........................dpo 3
Rosmarin......................dpo 1








★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on molempien raskausoireet alkanut vasta 6/7-viikolla, dpo12 on vielä toosi aikasta ja monihan ei edes tiedä sillon vielä olevansa raskaana sit toki ollut jotain, mitä oon pistänyt raskauden piikkiin, kuten närästys. Nyt alan uskoa, et ei se mikään raskausoire ollut vaan ihan normaalista kuukautiskierrosta johtuvaa. Helposti sitä luulee jonkun liittyvän raskauteen, jos tärppää heti ekalla yrityskerralla

dpo1, woohoo! FF ennusti tälle päivää ovulaation, mut aamun imetys sattui taas ja limat on vaihtunut. Veikkaan, et illalla oli ovis ku vatsa heitti häränpyllyä, särki ja turvotti. Ihan kiva, että FF toimii hyvin vieläkin. Tosin oon sinne 2016 asti syöttänyt yrityksestä, lämmöistä ja limoista tietoa sen kautta oon kyllä oppinutkin itestäni paljon.
Mulla ollu tosiaan kaikissa raskauksissa nuo oireet selkeästi erilaiset kuin tavallisissa pms-oireissa (oon kyllä tullut aina raskaaksi just yk1 tai yk2) ja alkaneet jossain dpo 8 huitteissa. Varmaan juurikin kiinnittymisen aikoihin kun hormonituotanto muuttuu.

Ja ne pms-oireet muuten kaameet onkin! Paljon pahempaa kuin raskausoireet. On tää naiseus kyllä melkoista! Onneksi elämässä on ne 2viikkoa ennen ovista! :D

Toi seuranta on varmasti tosi hyvä. Tsemppiä siis tähän kiertoon! Ihana ku sulla siel myös pikkunen mammimassa ja odottamassa leikkikamua ;)
 
Huoh. Miltäs kuulostaa kuulla kahdet raskausuutiset samana päivänä?? Molemmat odottajat vielä reilusti yli 40 v., että se vielä. Olen tietysti iloinen heidän puolestaan. Raskaudet ovat toivottuja. Ne ovat ansaittuja! Mutta itse en varmaan samaan ikinä pääse, niin se vain vaikuttaa olevan :( Voisko kaikki muutkin vuoden uutiset tulla tänään? Lisää raskausuutisia lähipiiristä, kiitos. Parempi että tulevat yhdessä rytäkässä kuin tipotellen. Vähiten silloin kun odotat. Iloinen heidän puolesta kyllä. Mutta omasta puolesta entistä masentuneempi.
 
Huoh. Miltäs kuulostaa kuulla kahdet raskausuutiset samana päivänä?? Molemmat odottajat vielä reilusti yli 40 v., että se vielä. Olen tietysti iloinen heidän puolestaan. Raskaudet ovat toivottuja. Ne ovat ansaittuja! Mutta itse en varmaan samaan ikinä pääse, niin se vain vaikuttaa olevan Voisko kaikki muutkin vuoden uutiset tulla tänään? Lisää raskausuutisia lähipiiristä, kiitos. Parempi että tulevat yhdessä rytäkässä kuin tipotellen. Vähiten silloin kun odotat. Iloinen heidän puolesta kyllä. Mutta omasta puolesta entistä masentuneempi.
Samaistun niin sinun tunteisiisi. Itse pelkään kokoajan kuka seuraavaksi tuttava piiristäni ilmoittaa raskaudesta, nyt työpaikallekin ilmestyi odottava äiti uudeksi työntekijäksi..

Onko sinulla jo lapsia?Anteeksi en nyt muista:(

Tänään on ollut muutenkin kurja päivä, kroppa kipuilee, viime yö oli kamalaa närästystä, näin oli joku kierto aiemminkin loppu kierrossa :(

Vyöhyketerapeutille menoa tässä suunnitellut,mutta luin,ettei saisi mennä jos raskaana ensimmäisellä kolmanneksella. Odotan siis ensin menkat,ja menen vasta sitten.Kaipaan koko kropan ja mielen rentoutumista ❤
 

Yhteistyössä