Toiveissa vauva 2021

Mites teillä jos kolme follia pitääkö keskeyttää hoito tai "puhkaista" yksi?

ON: mulla ei vieläkään menkkakipuja, enkä usko että tuleekaan koska ne on aina kp1 vain. Vuotokin on sen verta vähäistä etten oo tarvinnut edes Caprilonia käyttää. Alan vahvasti kallistuu et se melko matala viitteissä ollut progesteroni taso on vaan ollut mulle liian matala ja nyt tuo terolut korjasi tasapainoa.

Jostain syystä vasemmassa munasarjassa ihan todella ikävä kova kipu nyt aamulla. En tiedä kun siellä on ollut ainakin se pikku kysta et puhkeaako se nyt vai mikä on selvästi paikannan sen kuitenkin munasarjaan enkä kohtuun, eikä oo menkkakipumaista. En oo tämmöistä kipua ennen tuntenut.
Ei kyllä lääkäri sanonut mitään mistään puhkaisusta:eek:
Eikös nää hormonit lisää kystien olemassa oloa, mulla niitä jo olikin ennen näitä hoitoja, sattuuvat kyl niin pirusti jos puhkee, tsemppiä!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Onko muut kokeillu ovistestiä raskaustestinä?
Tein laimeesta n. 1 pidätetystä pissasta ja Sain yhtä vahvaa viivaa ku oviksen aikaa tulis n. päivä ennen ovulaatiota, ei positiivinen, koska ei tasavahvat. Muuten nää sofin uudistetut ovistestit antanut lähes aina yhtäviivaa. Toinen viiva ollu hyvin haalea, jos ei ovis lähellä. Toki tämäki voi olla vaan normaalia kierron vaihetta, mut jännää silti
Mäpä kokeilin nyt kanssa kun noita tikkuja löytyy kaapista läjäpäin. Oon aikaisemmissakin kierroissa kokeillut, ja silloin ollut aina vaan joku aivan hailakka haamu. Mutta nyt tuli tollanen suht sama kun sulla, ei kontrolliviivan vahvunen mutta selkeesti kuitenkin voimakkaampi kun mitä aiemmissa kierroissa näihin aikoihin o_O Jännäää!:eek:
 
Moi, Pitkästä aikaa....Ensinnäkin isosti onnea kaikille plussanneille <3!!
Paljon tekstiä tullut tässä palstataukoni aikana enkä kaikkea ole ehtinyt lukemaan... Syy miksi päätin pitää taukoa kun tajuttiin yksi asia tuossa mieheni kanssa ja kävimme lääkärissä eli hän on syönyt vuoden päivät masennuslääkettä ja tämän tiedetään heikentävän isosti siittiöiden laatua ja tekee raskautumisen vaikeaksi.. kun kuulin niin aattelin että antaa olla vauvahaaveiden että en jaksa enää.....Mies kuitenkin nyt ilmoitti että on keskutellut lääkärin kanssa siitä että lääkettä voidaan alkaa asteittain nyt lopettelemaan koska mies on hyvin toipunut ja työelämässä taas ja kokee että nyt on oikea hetki.....en halunnut häntä mitenkään painostaa ja odotin että hän itse tulee asiasta puhumaan kun on valmis. Eli tässä menee se pari kuukautta niin ehkä sitten ollaan päästy lääkkeestä eroon. Ei tullut mieleenkään että se lääke voisi olla yksi syy miksi ei onnistu.....ei välttämättä se ainoa mutta hyvin todennäköistä kuulemma....
Onko kukaan kokenut vastaavaa?
Voisin silti listalle päivittää kiertopäiväni vaikka ei tässä varmaan onnistuta vielä hetkeen.. eli KP3 tänään.
 
Ei kyllä lääkäri sanonut mitään mistään puhkaisusta
Eikös nää hormonit lisää kystien olemassa oloa, mulla niitä jo olikin ennen näitä hoitoja, sattuuvat kyl niin pirusti jos puhkee, tsemppiä!
Niin siis mulla tuli viime kierrossa kolme follikkelia sillä letrozolilla ja lääkäri sanoi et inseminaatioo ei ainakaan voi tehdä kolmella follikkelilla koska on liian iso riski kolmosraskauteen ja siksi puhkaistiin se yks follikkeli. Toki jos vielä ei oo ovulaatio nii yks niistä voi vielä hiipua, mullakin ne kolme nähtiin koko ajan ja vasta inssipäivänä tehtiin päätös puhkaista se yks koska lääkäri oli ennen sitä päivää aina varma et kyl se yks viel hiipuu..
Mulla ja siis silti joudun aina kahdella follikkelilla mitä mulla on nii erikseen hyväksyy sen kaksosriskin. Kaikille lääkäri ei kuulemma suostu tekee edes kahdella. Jos kaksosraskaus olis liian riski.

Ja joo siis mulla on tuota kysta historiaa.. keväällä leikattiikin jopa yks iso ja viimeksi viime kierrossa nähty semmoi pikkukysta tulla munasarjasta. Mun munasarjat reagoi vähän liian hyvin tuohon ovulaatioinduktioon. Luulen et mulle riittäisi oikeasti vain se ovitrelle+terolut. Ja liian isonnlääkemäärän vuoksi oli sit se kysta kans siel
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mua kauheesti kiinnostais tässä piinapäivien ratoksi lukea teiltä jo plussanneilta/haamuilijoilta plussaan johtaneesta yrityskierrosta sekä oireista
Minä tulen tuolta toukokuisista kertomaan (nyt 4+9 oviksesta ja 5+3 antaa flo)

Ovis oli kp 18/32-34? (19.8.) mulla on epäsäännöllinen kierto ja oviksen siis tikutin (hieman sekoilin tän kanssa tässä kierrossa, mutta päätin että se oli tuollon).

B12, foolihappo ja ihan hetken mielijohteesta oviksesta eteenpäin 50mg aspiriiniä. Oon polttanu sillon tällön teinistä asti, joskus enemmän ja joskus vähemmä, joten aattelin, verenkierron boostaus ei haittais. Meillä yk 2 joten pakko ei ois ollu sii syyä. Sattu vaan apteekissa silmään ja aattelin ettei siitä haittaakaan voi olla. En tiiä oliko sillä vai jollain muulla osuutta asiaan. Lopetin aspiriinin sitte viikko sitte ja nyt jännitellään, että pysyykö nyytti matkassa.

Tallettelut -6, -3 ja -1.

Oireettomuus ehkä paljasti ja nännit :D Mua ei myöskään koskaan närästä ja viime kierron kemiallisesta närösti tosissaan. Nyt se alko kans siinä dpo 8 tienoilla.

Oltiin menossa erääseen tapahtumaan ja päätin tehä sinä aamun atestin (dpo 9) ja oikeen käännellen väännellen näky viiva, joka vahvistu usean! testin jälkeen ja viime pe digissä 2-3. Eilen oli yks testi haaleampi ku aijemmin, mutta sen jälkeen pikku tiristyksestä tehty CB päräytti plussan heti. Edellee toooodella vaikea uskoa tätä ja pelkään kokoajan, että näin helposti tämä ei voi mennä ja kesken menee. Joka vessareissulla hämmästyn ku en vuoda. Toisaalta, en oo ennen tullu pissalla nii iloseksi ku nyt.

Nyt on tissit kipiät, "pitkät on niin päällä ettei ennen oo ollukkaan" , turvottaa ja VÄSYTTÄÄ. Välillä on huono-olo. Ja ennenkaikkea jännittyneenä ootan, että miten käy. Kovasti kovasti toivon, että kaikki menis hyvin. <3
 
Moi, Pitkästä aikaa....Ensinnäkin isosti onnea kaikille plussanneille <3!!
Paljon tekstiä tullut tässä palstataukoni aikana enkä kaikkea ole ehtinyt lukemaan... Syy miksi päätin pitää taukoa kun tajuttiin yksi asia tuossa mieheni kanssa ja kävimme lääkärissä eli hän on syönyt vuoden päivät masennuslääkettä ja tämän tiedetään heikentävän isosti siittiöiden laatua ja tekee raskautumisen vaikeaksi.. kun kuulin niin aattelin että antaa olla vauvahaaveiden että en jaksa enää.....Mies kuitenkin nyt ilmoitti että on keskutellut lääkärin kanssa siitä että lääkettä voidaan alkaa asteittain nyt lopettelemaan koska mies on hyvin toipunut ja työelämässä taas ja kokee että nyt on oikea hetki.....en halunnut häntä mitenkään painostaa ja odotin että hän itse tulee asiasta puhumaan kun on valmis. Eli tässä menee se pari kuukautta niin ehkä sitten ollaan päästy lääkkeestä eroon. Ei tullut mieleenkään että se lääke voisi olla yksi syy miksi ei onnistu.....ei välttämättä se ainoa mutta hyvin todennäköistä kuulemma....
Onko kukaan kokenut vastaavaa?
Voisin silti listalle päivittää kiertopäiväni vaikka ei tässä varmaan onnistuta vielä hetkeen.. eli KP3 tänään.
Meillä ei nyt ihan sama tilanne mut miehen perussairauden lääkkeistä yks on tauolla sen aikaa että tärppi tulee kun sen tiedetään heikentävän siittiöiden lastua. Aika useissa lääkkeissä kaiketi moinen vaikutus on..
 
Meillä tallettelut osui aikalailla dpo 10-18,kahden päivän välein. Kierto on yleensä 27 päiväinen, mutta nyt ovulaatiokivut alkoi yllättäen kp18 ja 19. Kp 14 ja 15 tienoilla oli myös, mutta ilmeisesti ne oli jotain muuta. Ovulaation jälkeen ei hirveästi normaalia poikkeavaa. Dpo 8 illalla, tuntui kesken iltapalan teon kummallista sähköiskumaista nippailevaa (melko kovaa siis) kipua alavatsalla. Hetken päästä sama homma. Dpo9 sain mielestäni viivanpaikan, mutta sitten seuraavana yönä kääntyessä tuli repäisykipuja. Dpo 10 sainkin ensimmäisen selvän haamun pc puikkoon. Sen jälkeen oireet on voimistuneet ja lisääntyneet. Rintojen arkuus on melkoista ja rinnat muutenkin oudon näköiset. Kamala etova olo heti herättyä ja jatkuu edelleen iltapäivällä. Aamu on ihan kamala ollut eilen ja tänään. Nyt vasta rv4+2 ovulaatiosta ja 4+5 menkoista laskettuna. Närästää ja maha on kuralla. Alavatsa nippailuja ja menkkamaista kipuakin on vähän väliä. Olen muutenkin tosi väsynyt.
 
Huomasin muuten nyt että mullakin alkoi närästys jo dpo6!
Nyt ois oviksesta laskettuna 3+6. Tänään päivän pc liuska taas vahvempi. Huomiselle on viimeinen testi ja jos se alkas olla jo tumma kuin kontrolli niin testailut jää siihen.

Epäilyttää luonnollisesti koska aiemmassa raskaudessa sain tasavahvat 4+1. No onhan siihen vielä pari päivää aikaa.
 
Dpo12 ja puhtaan negatiivisenä pysyy testi. En millään usko, että tästä enää plussaksi kääntyy ja täytyy vaan niellä karvas pettymys siitä ettei meillä 4.inssiä johtanut yhtään mihinkään. Ei auttanut luovuttajan vaihtokaan.

Todella naivisti sitä kyllä näihin hoitoihin lähti. Pidin suorastaan itsestäänselvänä, että tulen helposti raskaaksi. Minulla on äidin ja isän puoleltakin suvut todella herkästi lisääntyvää sorttia. Oma äitini synnyttänyt 4 lasta ja kaikki ollaan saatu alkumme heti ehkäisyn pois jättämisestä. Sitä toivoi/oletti, että olisi hyvät mahdollisuudet itselläkin.
 
@Babyonmind ihana viiva jo on ❤

Haleja teille kaikille sitä tarvitseville❤❤ Vauvakuume on niin raastava tunne ja on niin väärin miksi toisilla se vauvan saaminen on niin hitsin hankalaa. Ei sen saisi olla niin. Toivon sydämestäni että kaikilla meillä olis ens vuonna vauvat sylissä.

On: mulla on ihan erilaisia tuntemuksia mahassa kuin aiemmissa kierroissa, vaikka sillonki on kaikkea mahdollista ollut. Nyt on tosi jänniä kiristyksen ja nipistyksen tuntemuksia, ja välillä sellaista jännää vihlontaa ja sen tyyppistä millai joskus esim reippaasti kävellessä/juostessa tulee se pistokipu jos on esim syönyt hiljattain. Ja siis nämä kaikki tuntemukset ihan alavatsalla, välillä selvästi kohdussa ja välillä muniksissa vaihdellen puolta. Varmaankin siis on vaan kiertoon kuuluvaa, oisko keltarauhanen? On vaan niin jännän tuntuista ja jotenki vahvaa nyt. Jos olis isommat dpo:t niin heräis kyllä toiveet.. nyt ehkä toi dpo5, joten liian aikaista on kyllä että raskaudesta johtuis.
 
Dpo12 ja puhtaan negatiivisenä pysyy testi. En millään usko, että tästä enää plussaksi kääntyy ja täytyy vaan niellä karvas pettymys siitä ettei meillä 4.inssiä johtanut yhtään mihinkään. Ei auttanut luovuttajan vaihtokaan.

Todella naivisti sitä kyllä näihin hoitoihin lähti. Pidin suorastaan itsestäänselvänä, että tulen helposti raskaaksi. Minulla on äidin ja isän puoleltakin suvut todella herkästi lisääntyvää sorttia. Oma äitini synnyttänyt 4 lasta ja kaikki ollaan saatu alkumme heti ehkäisyn pois jättämisestä. Sitä toivoi/oletti, että olisi hyvät mahdollisuudet itselläkin.
Lämmin halaus sinulle. ❤ Ja kaikille muille tarvitseville. Kyllä soisin kaikille lasta syliinsä kaipaavan sen pienen ihanan aarteen. ❤ Jaksamista yritykseen ihan jokaiselle!

Täällä alkaa flunssa kääntyä hiljalleen parempaan suuntaan. Kaikenlaisia tuntemuksia on ollut vatsalla ja muutenkin, mutta en osaa kyllä sanoa yhtään ovatko samanlaisia vai erilaisia kuin ennenkin. Ja stressireaktio lisää kierroksia arkeen ihan kaikessa. Huhhuh. Onneksi perusarkeenkin ollaan päästy jo aika hyvin kiinni. Kyllä se vielä tästä.
 
Vähän omanapailua!

Mulla alkoi menkat aikalailla oman kierron mukaan 31-32pv lääkkeellisen tyhjennyksen alusta laskettuna, jeee! Nyt kp 11 menossa ja alkaa tulee vähän ovislimaa muistuttavaa, joten nyt saa sitten talletella huolella tulevat päivät/viikko! ❤

Toivon sydämeni pohjasta että kuulun niihin joka raskautuu heti ensimmäisestä kierrosta keskenmenon jälkeen. Vai onko tää nyt eka kierto vai jo toinen :D
 
Onko muut kokeillu ovistestiä raskaustestinä?
Tein laimeesta n. 1 pidätetystä pissasta ja Sain yhtä vahvaa viivaa ku oviksen aikaa tulis n. päivä ennen ovulaatiota, ei positiivinen, koska ei tasavahvat. Muuten nää sofin uudistetut ovistestit antanut lähes aina yhtäviivaa. Toinen viiva ollu hyvin haalea, jos ei ovis lähellä. Toki tämäki voi olla vaan normaalia kierron vaihetta, mut jännää silti
Testasin ovistestillä kun olin saanut jo ekat selkeät plussat raskaustestillö, niin ovistesti oli todella kirkas plussa.
 
Itsensä liikatarkkailija täällä taas hei! Noiden mun aiemmin mainitsemien alavatsatuntemuksien lisäksi äsken tuli veskissä keltainen ”jojolima” (sori :D )
Oviksen jälkeen oli hetken kuivaa ja nyt tulee tollasta. Onko muilla tullut?
Ei uskoisi että lapsia jo kolme kun tuntuu välillä ihan ekakertalaiselta kaikki tämä :D tosin en mä näin tarkkaan kaikkea tarkkaillut ja ottanut selvää aiemmilla kerroilla, tai sit en vaan muista.. Nuorin kuitenkin jo 7v joten siinäkin mielessä kaikki tuntuu taas niin jännältä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Dpo12 ja puhtaan negatiivisenä pysyy testi. En millään usko, että tästä enää plussaksi kääntyy ja täytyy vaan niellä karvas pettymys siitä ettei meillä 4.inssiä johtanut yhtään mihinkään. Ei auttanut luovuttajan vaihtokaan.

Todella naivisti sitä kyllä näihin hoitoihin lähti. Pidin suorastaan itsestäänselvänä, että tulen helposti raskaaksi. Minulla on äidin ja isän puoleltakin suvut todella herkästi lisääntyvää sorttia. Oma äitini synnyttänyt 4 lasta ja kaikki ollaan saatu alkumme heti ehkäisyn pois jättämisestä. Sitä toivoi/oletti, että olisi hyvät mahdollisuudet itselläkin.
Olen niin pahoillani❤ toivon kyllä sydämeni pohjasta tätä onnea sitä kaipaaville.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirabel88
Itsensä liikatarkkailija täällä taas hei! Noiden mun aiemmin mainitsemien alavatsatuntemuksien lisäksi äsken tuli veskissä keltainen ”jojolima” (sori )
Oviksen jälkeen oli hetken kuivaa ja nyt tulee tollasta. Onko muilla tullut?
Ei uskoisi että lapsia jo kolme kun tuntuu välillä ihan ekakertalaiselta kaikki tämä tosin en mä näin tarkkaan kaikkea tarkkaillut ja ottanut selvää aiemmilla kerroilla, tai sit en vaan muista.. Nuorin kuitenkin jo 7v joten siinäkin mielessä kaikki tuntuu taas niin jännältä.
Mulla tuli tässä kierrossa myös juuri dpo 5! En todellakaan muista tuollaista aiemmin, enkä ole koskaan sellaista kirjannut ennen ylös. Tänään dpo 10 testi oli nega :/ Mutta ihmettelen kyllä, että mistä tuo lima johtui sitten?
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
Dpo12 ja puhtaan negatiivisenä pysyy testi. En millään usko, että tästä enää plussaksi kääntyy ja täytyy vaan niellä karvas pettymys siitä ettei meillä 4.inssiä johtanut yhtään mihinkään. Ei auttanut luovuttajan vaihtokaan.

Todella naivisti sitä kyllä näihin hoitoihin lähti. Pidin suorastaan itsestäänselvänä, että tulen helposti raskaaksi. Minulla on äidin ja isän puoleltakin suvut todella herkästi lisääntyvää sorttia. Oma äitini synnyttänyt 4 lasta ja kaikki ollaan saatu alkumme heti ehkäisyn pois jättämisestä. Sitä toivoi/oletti, että olisi hyvät mahdollisuudet itselläkin.
Pystyn kyl samaistuu. Mä ja mun 3 sisarusta on saatu kans alkumme todella helposti. Tai siis kaks meistä on jopa "vahinkoja" silleen kk seurustelun jälkeen. Pahoittelut et teil ei neljäskään inssi toiminut :( meillä se on puolentoista viikon päästä edessä. Juurikin neljäs ja viimeinen inssi.

Me ei edes saatu vaihtaa lahjoittajaa tähän vikaan :( kysyin josko olis ollut jotain muutakin, mut kuulemma vaikka ne labrassa tutki vaihtoehtoja nii meidän luovuttaja on vaan paras meille vaikka meillä ei juurikaan toiveita ollut.
 
Dpo12 ja puhtaan negatiivisenä pysyy testi. En millään usko, että tästä enää plussaksi kääntyy ja täytyy vaan niellä karvas pettymys siitä ettei meillä 4.inssiä johtanut yhtään mihinkään. Ei auttanut luovuttajan vaihtokaan.

Todella naivisti sitä kyllä näihin hoitoihin lähti. Pidin suorastaan itsestäänselvänä, että tulen helposti raskaaksi. Minulla on äidin ja isän puoleltakin suvut todella herkästi lisääntyvää sorttia. Oma äitini synnyttänyt 4 lasta ja kaikki ollaan saatu alkumme heti ehkäisyn pois jättämisestä. Sitä toivoi/oletti, että olisi hyvät mahdollisuudet itselläkin.
Pahoittelut ja tsemppiä jatkoon ❤ Minulla myös useampi sisarus, kaikki ollaan lähdetty alulle yhdestä kerrasta. Ja mun kaikilla sisaruksilla on lapsia. Olen itse vanhin ja todellakin kuvittelin ensimmäisenä lapsia saavan. Mutta ei.. ja vähän toivoin, että hoidoilla sitten helposti onnistuisi. Tosin eka inssi vasta takana, eli vielä voi ns. helposti onnistua. Mutta toisaalta yritysaika tuntuu jo melko pitkältä ja vaikea kuvitella, että joskus olisi raskaana.
 
Moikka! En nyt saa laitettua punaiseks mut toivottavasti @Alinna86 tai kuka nyt huomisen listan päivittääkään niin bongaa tämän.

Mut voi myös poistaa listoilta. Seurailen mikä ehdin ja kommentoin jos niinkseen on, mutta tällä hetkellä ei aika riitä aktiiviseen palstailuun, joten tuntuu turhalta työllistää palstan päivittäjiä.

Tsemppiä kaikille! Kivaa syksyä ja vauvatuulia! <3
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Toive23
Niin siis mulla tuli viime kierrossa kolme follikkelia sillä letrozolilla ja lääkäri sanoi et inseminaatioo ei ainakaan voi tehdä kolmella follikkelilla koska on liian iso riski kolmosraskauteen ja siksi puhkaistiin se yks follikkeli. Toki jos vielä ei oo ovulaatio nii yks niistä voi vielä hiipua, mullakin ne kolme nähtiin koko ajan ja vasta inssipäivänä tehtiin päätös puhkaista se yks koska lääkäri oli ennen sitä päivää aina varma et kyl se yks viel hiipuu..
Mulla ja siis silti joudun aina kahdella follikkelilla mitä mulla on nii erikseen hyväksyy sen kaksosriskin. Kaikille lääkäri ei kuulemma suostu tekee edes kahdella. Jos kaksosraskaus olis liian riski.

Ja joo siis mulla on tuota kysta historiaa.. keväällä leikattiikin jopa yks iso ja viimeksi viime kierrossa nähty semmoi pikkukysta tulla munasarjasta. Mun munasarjat reagoi vähän liian hyvin tuohon ovulaatioinduktioon. Luulen et mulle riittäisi oikeasti vain se ovitrelle+terolut. Ja liian isonnlääkemäärän vuoksi oli sit se kysta kans siel
No jopas.
Lääkäri kyllä kertoi hoitojen monisikiöriskistä mut ilmeisesti ei oo hyvin yleinen tapahtuma kuitenkaan,kait:unsure:
Ja viime kierrossa oli 2 follia ja "vaan" kemiallinen.
Voihan se viel olla et to. Ultrassa päätetään jotain toisin, nähtäväksi jää.
Meillähän tämä on myös "sukurasite" mutta kun tulisi edes se yksi niin oltaisiin ikikiitollisia. (Joskus salaa oon kyllä haaveillut niistä kaksosistakin mut edellee yksikin riittäis):LOL:
 
No jopas.
Lääkäri kyllä kertoi hoitojen monisikiöriskistä mut ilmeisesti ei oo hyvin yleinen tapahtuma kuitenkaan,kait
Ja viime kierrossa oli 2 follia ja "vaan" kemiallinen.
Voihan se viel olla et to. Ultrassa päätetään jotain toisin, nähtäväksi jää.
Meillähän tämä on myös "sukurasite" mutta kun tulisi edes se yksi niin oltaisiin ikikiitollisia. (Joskus salaa oon kyllä haaveillut niistä kaksosistakin mut edellee yksikin riittäis)
Mulle lääkäri sanoi ekalla kerralla et 5% todennäköisyys oli sil inssillä kaksosiin. Et kyl se mun mielestä kuulostaa aika isomme todennäköisyydelle ja joka munasolulla se kuitenkin kasvaa. Toki voi olla et ymmärsin jotain väärin, mut kyl mä sinuna kysyisin edes siitä riskistä. Mun lääkäri on ainakin todella ehdoton et on liian iso riski kolmella follikkelilla.
 

Yllä eilinen ja alla nyt. Dpo14 noin 4+0. Kyllä minä lopetan tämän testailun nyt ja pyrin luottamaan. Kiitos teille kaikesta tuesta ja jännäilyseurasta. En tiedä voinko teitä jättää vielä kuitenkaan :D jännäilen vielä teidän puolesta mutta hiivin hissukseen enemmän toukokuisiin nyt. Käyn varmasti kurkkimassa teidän kuulumisia ❤
 

Yhteistyössä