Mua kauheesti kiinnostais tässä piinapäivien ratoksi lukea teiltä jo plussanneilta/haamuilijoilta plussaan johtaneesta yrityskierrosta sekä oireista
Minä tulen tuolta toukokuisista kertomaan (nyt 4+9 oviksesta ja 5+3 antaa flo)
Ovis oli kp 18/32-34? (19.8.) mulla on epäsäännöllinen kierto ja oviksen siis tikutin (hieman sekoilin tän kanssa tässä kierrossa, mutta päätin että se oli tuollon).
B12, foolihappo ja ihan hetken mielijohteesta oviksesta eteenpäin 50mg aspiriiniä. Oon polttanu sillon tällön teinistä asti, joskus enemmän ja joskus vähemmä, joten aattelin, verenkierron boostaus ei haittais. Meillä yk 2 joten pakko ei ois ollu sii syyä. Sattu vaan apteekissa silmään ja aattelin ettei siitä haittaakaan voi olla. En tiiä oliko sillä vai jollain muulla osuutta asiaan. Lopetin aspiriinin sitte viikko sitte ja nyt jännitellään, että pysyykö nyytti matkassa.
Tallettelut -6, -3 ja -1.
Oireettomuus ehkä paljasti ja nännit
Mua ei myöskään koskaan närästä ja viime kierron kemiallisesta närösti tosissaan. Nyt se alko kans siinä dpo 8 tienoilla.
Oltiin menossa erääseen tapahtumaan ja päätin tehä sinä aamun atestin (dpo 9) ja oikeen käännellen väännellen näky viiva, joka vahvistu usean! testin jälkeen ja viime pe digissä 2-3. Eilen oli yks testi haaleampi ku aijemmin, mutta sen jälkeen pikku tiristyksestä tehty CB päräytti plussan heti. Edellee toooodella vaikea uskoa tätä ja pelkään kokoajan, että näin helposti tämä ei voi mennä ja kesken menee. Joka vessareissulla hämmästyn ku en vuoda. Toisaalta, en oo ennen tullu pissalla nii iloseksi ku nyt.
Nyt on tissit kipiät, "pitkät on niin päällä ettei ennen oo ollukkaan" , turvottaa ja VÄSYTTÄÄ. Välillä on huono-olo. Ja ennenkaikkea jännittyneenä ootan, että miten käy. Kovasti kovasti toivon, että kaikki menis hyvin. <3