Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/U9KNH7

Näkyyköhän kuva. Testihullu moi. Ylin rfsu, toka pc ja alin apteekin ultra. Eipä noita vielä voi kun haamuksi kutsua. Mut jotain siellä yrittää tapahtua ja se otettakoon voittona jo!! Hullut testilabrat jatkuvat siis vielä. Nämä 2h pidätyksellä päiväpissasta dpo12.
Näen ihan selvät viivat, vaikkakin haaleat :)! Jee jännittävää! Odotinkin jo töissä, et milloin laitat testeistä kuvia :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: IinesAnkka82
  • Rakkaus
Reactions: IinesAnkka82
https://aijaa.com/U9KNH7

Näkyyköhän kuva. Testihullu moi. Ylin rfsu, toka pc ja alin apteekin ultra. Eipä noita vielä voi kun haamuksi kutsua. Mut jotain siellä yrittää tapahtua ja se otettakoon voittona jo!! Hullut testilabrat jatkuvat siis vielä. Nämä 2h pidätyksellä päiväpissasta dpo12.
Testikuvia tutkiminen on hyvää ajanvietettä piinapäiviin :D Olen koneella nyt ja tässä näen kyllä kaikissa haalean haamun. Vahvistumista! <3
 
Minusta tuntuu, että viime päivinä on tullut hirveästi uusia viestejä ja asioita, mitä haluan kommentoida! Mukavaa, että on aktiivinen porukka :) Töissä todella kova kiire nyt, mutta silti pitkin päivää ehtii vauvahaavetta miettiä.

Oviksen tikuttelusta. Aloitin oviksen tikuttamisen melkein heti yrityksen alussa, ehkä huhtikuussa 2019. En saanut ovista kiinni kertaakaan 6 kk ja menimme lääkärissä käymään. Ovista ei näkynyt mailla eikä halmeilla. Sitten pidin taukoa, että saatiin asioita kuntoon ja eka kerran bongasin oviksen tammikuussa. Siitä lähtien olen joka kuukausi saanut plussan kiinni tikkuun. Tilaan raskauskeijulta one stepin liuskoja ja cb:n digejä. Testaan liukoilla aluksi kerran päivässä ja kun tummenee, testaan aamua iltaa. Hoidoissa ohjeistetaan käyttämään digitestiä, sillä varmistan aina liuskan tuloksen. Onestepit oli aluksi hankala tulkita, koska digi antoi plussan vaikka liuska ei vielä plussa ollutkaan. Nykyisin liuskastakin jo plussan tunnistaa. Ovulaation tikuttaminen ei ole tuonut stressiä vaan auttanut ymmärtämään omaa kiertoa. On huomannut, että ovulaatio tulee oletettua myöhemmin ja luteaalivaihe , eli aika ovulaation ja uuden kierron alkamisen välilllä, on lyhyehkö. Ja tikuttamisen ansiosta olen tiennyt, milloin seuraava kierto alkaa.
 
Oijoi miten paljon plussia!

Täällä on dpo7 ja täysin oireeton oon ollut. Ollaan koko perhe kipeenä, et en oo silleen jaksanut ees oloja kuulostella. Iha kauheeta ku molemmat ollaan miehen kaa kipeinä ja sit toi taapero vaatii huomioo koko ajan, vaik sekin on flunssassa niin virtaa sillä silti riittää. Toissayön valvoin kokonaan oman olon takia.
Miulla on aina viikko ennen menkkojen alkua kunnon tuikkailuja. Nyt ei pahemmin ollu mitään, jotain pikku viiltelyy vaan. Toivottavasti se ois hyvä merkki.
Toivottavasti olisi hyvä merkki! Paranemisia koko porukalle. Hirveästi liikkeellä kaikkea flunssaa ja muuta :/
 
"piinapään tyhmät kysymykset". Mikä on aikaisin ajankohta kun kiinnittyminen voi tapahtua? Mulla putosi tänään aamulla lämmöt (dpo6). Mulla ne on kyl kerran pudonnut päiväksi, vaikken oo ollut raskaana nii jossain vaiheessa luteaalia mut yleisemmin ei, vaan vasta menkkoja edeltävänä päivänä. Onko liian aikaista kiinnittymisdipille?
 
Paljon onnea plussanneille! Ja plussatuulia meille muille

Täällä myös ensimmäinen hoitokierto menossa ovulaation induktiolla. Ensin oli käytössä letrot. Kp 9 oli ultra mutta limakalvo oli vain 3,5mm eikä follikkeleita kasvussa. Siitä jatkettiin gonal-f pistoksilla (annokset 25 ja 37,5). Nyt kp 14 ultrassa limakalvo oli jo 7mm (wohooo!) ja vasemmalla 15mm follikkeli ja oikealla 11mm. Nyt jatketaan vielä pari päivää gonalilla ja sitten irroitus pregnylillä. Jännittävää! Pitkät piinapäivät luvassa
 
"piinapään tyhmät kysymykset". Mikä on aikaisin ajankohta kun kiinnittyminen voi tapahtua? Mulla putosi tänään aamulla lämmöt (dpo6). Mulla ne on kyl kerran pudonnut päiväksi, vaikken oo ollut raskaana nii jossain vaiheessa luteaalia mut yleisemmin ei, vaan vasta menkkoja edeltävänä päivänä. Onko liian aikaista kiinnittymisdipille?
Mul oli just dippi dpo6 :X3:
[url=https://aijaa.com/hArXPB][/URL]
Ja sit jäiki lämmöt ylös.
 
Valtava plussaus aalto täällä :love:

@haaveilija-31 niinku jotain siellä olisi. väriä toki en näe, mutta luulen näkeväni saman kuin sinä.(y)

Täällä kiusaus kasvoi suureksi, kun kp:t vähän kasvoi ja kusasin purkkiin. Yllätyitkö! Minä en . :ROFLMAO:Ja odotettavissa oleva tulos rfsu liuskalla. Ei tämä mulla tarkoita mitään, mutta kiva seurata lähteekö tästä jotain kehittymään, vai jääkö viivanpaikaksi. Todennäköisesti, mutta toivoahan aina saa. Apteekin omat testit jätän sitten myöhemmälle kp:lle. Nyt siis vasta kp 22/27.

muoks. Jos sen kuvankin laittaisi ...
 
Valtava plussaus aalto täällä

@haaveilija-31 niinku jotain siellä olisi. väriä toki en näe, mutta luulen näkeväni saman kuin sinä.

Täällä kiusaus kasvoi suureksi, kun kp:t vähän kasvoi ja kusasin purkkiin. Yllätyitkö! Minä en . Ja odotettavissa oleva tulos rfsu liuskalla. Ei tämä mulla tarkoita mitään, mutta kiva seurata lähteekö tästä jotain kehittymään, vai jääkö viivanpaikaksi. Todennäköisesti, mutta toivoahan aina saa. Apteekin omat testit jätän sitten myöhemmälle kp:lle. Nyt siis vasta kp 22/27.

muoks. Jos sen kuvankin laittaisi ...
Mikä dpo? :love:Milloinkahan sitä itse uskaltaisi kokeilla?:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla laski nopeasti lämmöt dpo 7, on noussut ylemmäs mutta ei niin korkeelle, kuin ennen tuota dpo 7.. päätteleppä näistä nyt sit mitään. Tänään ollut ajatuksia, että tuskinpa eka inssillä/ovulaation induktiolla onnistui. Vähän surettaa. Mutta eipä tässä vielä tiiä. Ei ainakaan vielä tule vuoto läpi. Dpo 10 alkaa yleensä tiputtelu. Se päivä olis ehkä huomenna. Ja sitten alkaisiki jo uus kierto lauantaina. Mutta toivotaan, että lääkkeet pitää vuodon pois ja tietenkin plussa pitäis saada..
 
@Tiukuna minullahan tuli tässä kierrossa dpo6 aamulla sitä oletettua kiinnittymisvuotoa. Eli varmaan jo dpo5 ollut kiinnittyminen! Eli hyvinkin voi olla sitä sulla nyt :X3:
En itse mitannut tässä kierrossa lämpöjä kuin muutaman satunnaisen kerran ja ihme kyllä mulla on ollut päivälläkin lämpö 36.8-37, eli aika normi loppukierron lämpö. Jännä kun koko ajan niin kamalan kylmä, että tuntuu kuin olisi kuumeessa! Vois kuvitella lämmön olevan enemmänkin. Toki en oo nyt taas moneen päivään mitannut, että voihan se olla noussut. Joten @minttuni toivoa on vähemmilläkin lämmöillä :love:
 
Ajattelin tulla huhuilemaan Huhtikuisista tänne, ja kertoa kuulumisia. Tänään 6+0 varhaisultrassa sydän sykki. Yksi iso etappi saavutettu!

Minähän siis plussasin toisesta Terolut kierrosta. Minulla ei vuotohäiriöitä eikä epäsäännöllisiä kiertoja, mutta gyne tiesi sanoa, kilpirauhasen vajaatoiminnan takia monella on myös keltrarauhasessa häikkää vaikkei se näkyisikään testien tuloksissa. Minulle siis Terolut määrättiin tukemaan keltarauhasen työtä, ja syön sitä viikolle 7 asti. Jännittää lopettaa kohta lääkkeet, pelottaa että menee kesken.

Terolutien lisäksi plussakierrossa söin Gelee royalia 2tbl/pvä ovulaation asti, ja 1tbl/pvä ovulaation jälkeen. Lisänä rauta, mamma vitamiini, ja uusin kokeilu oli aspiriini, jota otin n. 100mg/pvä ovulaation jälkeen.

Ihanaa, kun täällä näyttäisi puhaltavan plussatuulet monelle :love:
 
Onnea kaikille plussanneille! :) En enää muista ketkä kaikki oli plussan saanut, kun luin kolmatta sivua viestejä. :D

Täällä alkoi uusi kierto, mikä ei ollut yllätys kun tiputtelu tosiaan alkoi jo sunnuntaina ja mahdollisuus raskautua oli aika minimaalinen. Toisaalta harmittaa, mutta toisaalta ei. Tää on tätä näköjään, kun pelkää ettei tule raskaaksi ja sitten pelkää, että tulee ja menettää sen lapsen. Kun ei toista lasta enää haluaisi haudata, edes keskenmenona. :( Mutta vielä on mahdollisuus päästä toukokuisiin, kun kierto on lyhyt, niin la tulis just vikalle päivälle. :)
 
Ajattelin tulla huhuilemaan Huhtikuisista tänne, ja kertoa kuulumisia. Tänään 6+0 varhaisultrassa sydän sykki. Yksi iso etappi saavutettu!

Minähän siis plussasin toisesta Terolut kierrosta. Minulla ei vuotohäiriöitä eikä epäsäännöllisiä kiertoja, mutta gyne tiesi sanoa, kilpirauhasen vajaatoiminnan takia monella on myös keltrarauhasessa häikkää vaikkei se näkyisikään testien tuloksissa. Minulle siis Terolut määrättiin tukemaan keltarauhasen työtä, ja syön sitä viikolle 7 asti. Jännittää lopettaa kohta lääkkeet, pelottaa että menee kesken.

Terolutien lisäksi plussakierrossa söin Gelee royalia 2tbl/pvä ovulaation asti, ja 1tbl/pvä ovulaation jälkeen. Lisänä rauta, mamma vitamiini, ja uusin kokeilu oli aspiriini, jota otin n. 100mg/pvä ovulaation jälkeen.

Ihanaa, kun täällä näyttäisi puhaltavan plussatuulet monelle
Mullahan on kans vajis ja matalat mut viitteissä olevat keltarauhasarvot. Täytyy siis luottaa noihin teroihin et ne auttais! Mulla tosin terot on vaan viralliseen testipäivään. Ihana et ultrassa meni hyvin ♥ kiitos kun kerroit kokemuksistasi!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ajattelin tulla huhuilemaan Huhtikuisista tänne, ja kertoa kuulumisia. Tänään 6+0 varhaisultrassa sydän sykki. Yksi iso etappi saavutettu!

Minähän siis plussasin toisesta Terolut kierrosta. Minulla ei vuotohäiriöitä eikä epäsäännöllisiä kiertoja, mutta gyne tiesi sanoa, kilpirauhasen vajaatoiminnan takia monella on myös keltrarauhasessa häikkää vaikkei se näkyisikään testien tuloksissa. Minulle siis Terolut määrättiin tukemaan keltarauhasen työtä, ja syön sitä viikolle 7 asti. Jännittää lopettaa kohta lääkkeet, pelottaa että menee kesken.

Terolutien lisäksi plussakierrossa söin Gelee royalia 2tbl/pvä ovulaation asti, ja 1tbl/pvä ovulaation jälkeen. Lisänä rauta, mamma vitamiini, ja uusin kokeilu oli aspiriini, jota otin n. 100mg/pvä ovulaation jälkeen.

Ihanaa, kun täällä näyttäisi puhaltavan plussatuulet monelle
Hienoa, mahtavia ultrakuulumisia <3 Hei ja kiitos tiedosta liittyen kilpirauhasen vajaatoiminnan ja keltarauhasen toiminnan yhteyteen. Mulla tosiaan löytyi vajis lapsettomuustutkimusten yhteydessä ja jotain häikkää keltarauhasessa mahdollisesti, kun luteaalivaihe lyhyehkö. Nyt tosiaan eka hoitokierto ja lugesteron tukemassa keltarauhasen toimintaa! Ainakin pms oireet vähäiset ja tiputteluvuotoa ei vielä näy.
 

Yhteistyössä