Toiveissa vauva 2021

Onnea kaikille plussanneille! En enää muista ketkä kaikki oli plussan saanut, kun luin kolmatta sivua viestejä.

Täällä alkoi uusi kierto, mikä ei ollut yllätys kun tiputtelu tosiaan alkoi jo sunnuntaina ja mahdollisuus raskautua oli aika minimaalinen. Toisaalta harmittaa, mutta toisaalta ei. Tää on tätä näköjään, kun pelkää ettei tule raskaaksi ja sitten pelkää, että tulee ja menettää sen lapsen. Kun ei toista lasta enää haluaisi haudata, edes keskenmenona. Mutta vielä on mahdollisuus päästä toukokuisiin, kun kierto on lyhyt, niin la tulis just vikalle päivälle.
Tsemppiä tähän kiertoon <3
 
  • Tykkää
Reactions: Eepinen
Heips ! Toivonkipee hullu täällä hei ! Voiko kiinnittyminen tapahtua vasta dpo 10 ? Äsken tuli punasta pyyhkiessa (ei ruskeeta niinkun menkkatuhru, joka kylläkin yleensä on dpo 10 alkanu), mut housuihin/siteeseen asti ei oo tullu :unsure: et voisko olla vie toiveita vai saako heittää toiveet tomukoppaan ja soittaa tiistaina neuvolaan :(
 
Onnea kaikille plussanneille! En enää muista ketkä kaikki oli plussan saanut, kun luin kolmatta sivua viestejä.

Täällä alkoi uusi kierto, mikä ei ollut yllätys kun tiputtelu tosiaan alkoi jo sunnuntaina ja mahdollisuus raskautua oli aika minimaalinen. Toisaalta harmittaa, mutta toisaalta ei. Tää on tätä näköjään, kun pelkää ettei tule raskaaksi ja sitten pelkää, että tulee ja menettää sen lapsen. Kun ei toista lasta enää haluaisi haudata, edes keskenmenona. Mutta vielä on mahdollisuus päästä toukokuisiin, kun kierto on lyhyt, niin la tulis just vikalle päivälle.
Hei Eepinen! Voiko sulle laittaa yv:n? Mulla käy vähän herkällä tuo lapsen hautaaminen, ja olis mukava jutella, mut tämä ei ehkä ole siihen se paras foorumi.

Onnea kaikille plussanneille! Tuli juuri mieleen, et saattaa olla ruuhkaa synnäreillä toukokuussa. :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Nyt tälleen tyhmänä kyselen kun eka raskaus oli täysin oireeton lukuunottamatta kauheeta verenvuotoa, joka oletettavasti johtui alun kaksosista joista toinen meni kesken, että kuuluuko tää alaselän kipu alkuraskauden oireisiin?? Muilla samaa?
Onpas kamalaa, kun täällä ei ole sitä tavallista sydänemojia. Haluaisin sellaisen lähettää enkä ihastuneita silmiä. Itse asiaan en osaa kyllä kommentoida mitään.
 
Nyt tälleen tyhmänä kyselen kun eka raskaus oli täysin oireeton lukuunottamatta kauheeta verenvuotoa, joka oletettavasti johtui alun kaksosista joista toinen meni kesken, että kuuluuko tää alaselän kipu alkuraskauden oireisiin?? Muilla samaa?
Mulla molemmissa raskauksissa 2014 ja 2016 oli tuota selkäkipua:)
Jopa tässä kemiallisessa oli selkäkipua, mikä sitten loppuikin lyhyeen.
 
Hei Eepinen! Voiko sulle laittaa yv:n? Mulla käy vähän herkällä tuo lapsen hautaaminen, ja olis mukava jutella, mut tämä ei ehkä ole siihen se paras foorumi.

Onnea kaikille plussanneille! Tuli juuri mieleen, et saattaa olla ruuhkaa synnäreillä toukokuussa.
Ja vielä tähän selvennys, että olis kiva jutella miltä tuntuu uuden raskauden yritys lapsen kuoleman jälkeen. Ei mitään hautauskeskusteluja varsinaisesti siis. Huhhuh.
 
Nyt tälleen tyhmänä kyselen kun eka raskaus oli täysin oireeton lukuunottamatta kauheeta verenvuotoa, joka oletettavasti johtui alun kaksosista joista toinen meni kesken, että kuuluuko tää alaselän kipu alkuraskauden oireisiin?? Muilla samaa?
Mul on tätä ollu pari päivää ja tänää tuntun ku joku vetäis puukolla alaselkään ja henki salpaantuu vähän väliä...mietin kans et onko normaalia mut ainakin google kertoi että on:ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: Haavekuvia
Vau miten paljon plussia täällä!
Plussanneet: miten teillä on talletukset tehty tai onko tietoa, mistä kerrasta tärppäs?
Talletukset meni oviksen alla -3, -1, 1 jos ovis oli silloin kun luulen. Saattoi olla vähän myöhemmin, jolloin tallettelut ois -4, -2 ja dpo0. Joka toinen päivä siemennetään kun on jokin toive oviksesta.

Tässä kierrossa syötiin molemmat vitamiineja, joissa myös myo-inositolia. Sehän ei tosin välttämättä auttanut, vaan sattui muuten vaan näin. Mulla siis PCO, ja tällä kokemuksella syön jatkossakin myo-inositolia.

Raskausoireista: mulle puhkes alkuviikosta huuliherpes, nyt luin että se on joillakin raskausoire. On mulla se ollut ennenkin (ja sitähän kantaa mukana sit aina), mutta puhjennut vain ehkä kerran 5 vuodessa.

Mulla on koko ajan hirveän kuuma ja hikoilen, ja mielestäni hiki haisee erilaiselta.

Iltaisin on ollut päänsärkyä (normaalisti ei oo koskaan, ellei oo niskat jumissa), ja nukkumaanmennessä närästää, tätäkään ei oo ollut koskaan aiemmin.
 
Heips ! Toivonkipee hullu täällä hei ! Voiko kiinnittyminen tapahtua vasta dpo 10 ? Äsken tuli punasta pyyhkiessa (ei ruskeeta niinkun menkkatuhru, joka kylläkin yleensä on dpo 10 alkanu), mut housuihin/siteeseen asti ei oo tullu et voisko olla vie toiveita vai saako heittää toiveet tomukoppaan ja soittaa tiistaina neuvolaan
Mä oon ymmärtänyt et "perinteisemmät" päivät olis 7-9? Nii miksei päivän heitto sit suuntaan tai toiseen voisi olla mahdollista. Varsinkin kun siitä et saa ovis plussan sen munasolun irtoamiseen voi mennä 12-36h ja sit munasolu elää ~24h jonka aikana hedelmöittyminen tapahtuu. Eli siis siinä on jo sitä vaihtelua aika paljon ja ku kiinnittymisen ajankohtakin voi vaihdella ja olla yksilöllistä niin miksei vois?

En todellakaan oo tässä asiantuntija tää on vaan tiedonmuru + tiedonmuru + tiedonmuru. Toisena tuli mieleen et jos tuli kiinnittymisvuotoa nii eikö se usein tuu päivä kiinnittymisen jälkeen? En näistä kyl tarkkaan tiedä :LOL:
 
Talletukset meni oviksen alla -3, -1, 1 jos ovis oli silloin kun luulen. Saattoi olla vähän myöhemmin, jolloin tallettelut ois -4, -2 ja dpo0. Joka toinen päivä siemennetään kun on jokin toive oviksesta.

Tässä kierrossa syötiin molemmat vitamiineja, joissa myös myo-inositolia. Sehän ei tosin välttämättä auttanut, vaan sattui muuten vaan näin. Mulla siis PCO, ja tällä kokemuksella syön jatkossakin myo-inositolia.

Raskausoireista: mulle puhkes alkuviikosta huuliherpes, nyt luin että se on joillakin raskausoire. On mulla se ollut ennenkin (ja sitähän kantaa mukana sit aina), mutta puhjennut vain ehkä kerran 5 vuodessa.

Mulla on koko ajan hirveän kuuma ja hikoilen, ja mielestäni hiki haisee erilaiselta.

Iltaisin on ollut päänsärkyä (normaalisti ei oo koskaan, ellei oo niskat jumissa), ja nukkumaanmennessä närästää, tätäkään ei oo ollut koskaan aiemmin.
Allekirjoitan tämän hikoilun! Herännyt öisinkin ihan hiestä märkänä ja jos vähänkään tekee jotain siivoo tai lenkkeilee niin on kuuma ja hikoilee ku pien sika..ja kyllä hiki haisee, ei mulla ennen oo haissut:X3:
 
Nyt tälleen tyhmänä kyselen kun eka raskaus oli täysin oireeton lukuunottamatta kauheeta verenvuotoa, joka oletettavasti johtui alun kaksosista joista toinen meni kesken, että kuuluuko tää alaselän kipu alkuraskauden oireisiin?? Muilla samaa?
Mulla oli alaselkäkipu ihan ekoja raskausoireita ja edelleen ajoittain tuntuu, rv8+6 :)
 
Mä oon ymmärtänyt et "perinteisemmät" päivät olis 7-9? Nii miksei päivän heitto sit suuntaan tai toiseen voisi olla mahdollista. Varsinkin kun siitä et saa ovis plussan sen munasolun irtoamiseen voi mennä 12-36h ja sit munasolu elää ~24h jonka aikana hedelmöittyminen tapahtuu. Eli siis siinä on jo sitä vaihtelua aika paljon ja ku kiinnittymisen ajankohtakin voi vaihdella ja olla yksilöllistä niin miksei vois?

En todellakaan oo tässä asiantuntija tää on vaan tiedonmuru + tiedonmuru + tiedonmuru. Toisena tuli mieleen et jos tuli kiinnittymisvuotoa nii eikö se usein tuu päivä kiinnittymisen jälkeen? En näistä kyl tarkkaan tiedä :LOL:
Ite en ees tunne sitä tarkkaa irtoamista niin en osaa sanoo et onko se se 12 vai 36h ovis huipusta, jos se olis esim se 36 niin sithän olis vasta dpo 9 :unsure: ja toi oli mulle uutta että vuoto tulee vasta jälkijunassa, aina oppii uutta !! Oon luullu että se tulee kiinnittymisen aikaan :D voikohan kiinnittyminen olla sit syynä eiliseen vessanpytyn halailemiseen, tänään moista ei nimittäin oo enään ollu :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Nega testattu. Mullakaan ei näkynyt haamun haamua, ei edes varjoa, vaikka miten päin ja missä valossa pyöritteli. :( Rfsu:n herkkä testi, niin varmasti olisi jo jotain näkynyt, jos on näkyäkseen. Ei siis ollut apua macasta, geleestä, vehnänalkioöljystä, vitamiineistä tai aspiriinista, ainakaan tässä kierrossa. Eniten harmittaa, kun mies kesällä jo sanoi, että toivoisi vauvaa synttärilahjaksi, niin jaksoin pitkästä aikaa olla toiveikas. Ajattelin, että olisi mahtavaa antaa viikonloppuna lahjaksi plussatikku. Vaan ei. Jatkossa en kyllä testaa ennen kun menkat ovat myöhässä, tuo valkoinen tikku on jotain niiiin masentavaa. :( Mut voi poistaa piinailijoista, yk10 alkaa todennäköisesti sunnuntaina.
 
@Mamtobe Olispa siellä nyt tosi kyseessä ❤ Minulla sama, että en huomaa ovulaatiota ja tikuttelusta huolimatta ovispäivä on arvailujen varassa. Olen myös kuullut tuon, että vuoto ei välttämättä heti valu ulos. En muista, missä siihen asiaan törmäsin. Jotain loppukierron yksittäisiä vuotoja ollut tässä yritysaikana, mutta eipä ne ole koskaan raskautta tarkoittanut :( plääh että on tylsää odottaa onnistumista.

@Iinanen ehtii vielä plussaksi muuttua, odottelen raporttia testilabrasta lähipäivinä :D ❤

@hamsteri20 pahoittelut negasta :( ❤ Minulle myös se valkoisen tikun näkeminen on todella rankkaa. Viimeksi pari kertaa tälle vuodelle olen testannut jq pahempi on nähdä se negatikku, kuin huomata vuodon alkaneen... Nuo kaksi kertaa menkat ovat olleet ihan vähän myöhässä, mutta toisella kertaa oli tulossa kaverin juhlat ja toisella kertaa oli niin huono olo, että pakko oli testata. Mutta enpä tosiaan minäkään halua testata enää ennenkuin on menkat myöhässä :/
 
Sofianella
Ovis oli ehkä tasan viikko sitten, en tiedä koska lopetin ovistestien oston, kun en nähny siinä mitään lisäarvoa. Vaikka oma kroppani ei ilmoita millään tapaa ovulaatiosta, joten en voi koskaan olla varma onko sitä vai ei. Käytän Flon appia, joten jos ovis on ollut niin se olisi ollut viime viikolla. Tänä aamuna oli hirveä tarve tehdä raskaustesti, vaikka menkat alkaisi vasta ens vkon torstaina. Itsellä todella säännölliset menkat, eli ne kyllä tulee aina ajallaan ja kestää sen 3pv. Eihän siinä tän aamun testissä ollut muuta, kuin surkuhupaisa yksi viiva. Eli katellaan asiaa taas ensi viikolla.

silloin kun vielä käytin ovistestejä, niin ainoastaan yhtenä kuukauten sain mittariin hymynaaman. Muina kuukausina en olisi sen mukaan ovuloinut ollenkaan. Koska kropassani ei ole yhtään mitään tuntemuksia ovisviikon aikana, niin en oikeasti osaa Yhtään sanoa, että ovuloinko ollenkaa vai en. Esim tässä on saattanut hyvin olla viimeset 3kk ilman ovista, mikä on todella turhauttavaa.
 

Yhteistyössä