Täällä on kyllä mahtava plussa-aalto menossa! Toivotaan, että mahdollisimman moni saa iloisen uutisen lähiaikoina! <3 Ja piinailijoille paljon pitkiä hermoja <3
Voi että, onnea hurjasti!!!! <3Yksi oire mikä muuten tästä kierrosta teki poikkeavan on tää onnellisuuden tunne, oviksen jälkeen se tulee aina hetkeksi ja sit muuttuu pms kiukuksi tyylii jo viikkoo ennen mut nyt ei, oon vaa yhtä hymyy ollu joka päivä
Niin toivon onnistumista kaikille
Ilmeisesti vähän vaihtelee ihmisestä riippuen, mutta mulla tää ei oo ikinä näyttänyt haamuja ja nyt kun oon raskaana, niin näytti selvän viivan siinä dpo13-15 https://www.apteekki.fi/apteekki-tuotesarja/laitteet-ja-tarvikkeet/apteekki-raskaustesti-ultra.htmlAnteeksi röyhkeä omanapailu, mutta te ootte nyt ainoa henkireikä kun en kehtaa miehelle vielä tunnustaa et testasin jo (saati et monestiko jo olen testannut). Mut mikä se oli se kehuttu apteekin testi? Ehkä varmempi hakea sieltä kun tuskailla kaupan liuskoilla..
Tuota en ostaisi kyllä, jos haluaa olla varma, ettei tulos ole virheellinen. Viime aikoina lähes kaikille testaajille tullut tuolla viivoja, itselleni aivan selkeitäkin, ilman että tarkoitti mitään. Kuulemma apteekin se toinen, herkkyydeltään 25 olisi luotettava! Mutta mistä näistä tietää, itse luottaisin nimenomaan siihen digitaaliseen Ei tarvitse miettiä viivoja tai valeviivoja, kun digissä lukee raskaana 1-2Ilmeisesti vähän vaihtelee ihmisestä riippuen, mutta mulla tää ei oo ikinä näyttänyt haamuja ja nyt kun oon raskaana, niin näytti selvän viivan siinä dpo13-15 https://www.apteekki.fi/apteekki-tuotesarja/laitteet-ja-tarvikkeet/apteekki-raskaustesti-ultra.html
No tää just Kun tuntuu, että eri ihmisillä eri testit antaa turhia haamuja. Ehkä vaan parasta testata useammalla eri Mut eiköhän tosiaan se digi oo nimenomaan se luotettavinTuota en ostaisi kyllä, jos haluaa olla varma, ettei tulos ole virheellinen. Viime aikoina lähes kaikille testaajille tullut tuolla viivoja, itselleni aivan selkeitäkin, ilman että tarkoitti mitään. Kuulemma apteekin se toinen, herkkyydeltään 25 olisi luotettava! Mutta mistä näistä tietää, itse luottaisin nimenomaan siihen digitaaliseen Ei tarvitse miettiä viivoja tai valeviivoja, kun digissä lukee raskaana 1-2
Mulla käytössä Flo appi, sinne oon merkkaillu vuotojen laatuja, oireita, seksikertoja ym. En oo ikinä ovista huomannu tai tikulla saanu, vaikka nyt yritin keskellä kiertoa. Oletetun ovispäivän jälkeen mulla alko ruskeahko vuoto jota kesti muutaman päivän ja sit alko kauhee palelu! Ei me kyllä nyt pupuiltu kun 4pv ennen keskikiertoa, sovelluksen mukaan ovispäivänä ja 6pv sovelluksen määrittämän ovispäivän jälkeen. Oletan kyllä et ovis oli mulla oikeesti noiden paleluiden aikaan (kp23 eteenpäin), koska en aiemmin saanu plussaa ja nyt testit kp36 jälkeen haamuilee. Ja eilen toki kp 37 näytti raskaana 1-2. (Apin mukaan ovis siis kp18 tienoilla)Vau miten paljon plussia täällä!
Plussanneet: miten teillä on talletukset tehty tai onko tietoa, mistä kerrasta tärppäs?
Meil oli nyt dpo -5, -2, 0 ja dpo 1. Tiedä sitten mikä noista oli tärppilaukausVau miten paljon plussia täällä!
Plussanneet: miten teillä on talletukset tehty tai onko tietoa, mistä kerrasta tärppäs?
Meillä oli tallettelut dpo-3 ja dpo0.. veikkaisin, että tuosta ovispäivästä nappasi!Vau miten paljon plussia täällä!
Onhan se jo tuollaAivan ihanaa kun näin paljon plussia tulee! Jospa joku pian tekis sen toukokuisten oman keskustelun, niin päästäis jakamaan tuntemuksia
Se oli jonkun vierailijan tekemä kysely vaan, että haluaako joku liittyä facebookryhmäänOnhan se jo tuolla
En kyllä uskalla liittyä vielä ettei sen puolee