Toiveissa vauva 2021

Oireet nollilla täälläkin lugesteronin kanssa. Ja yleensä aina kaikenlaisia nippailuja, rintojen kipu, päänsärky, pahoinvointi jne. Samoja pohdintoja täällä siis! Vähän jo alkaa pelottamaan, jos ei ole inssi onnistunut.
Uskotaan et ollaan @Alinna86 n tavoin oireettomia ja mennään kaikki joukolla toukokuisiin! ♥ (Ja siis tottakai kaikki myös oireilevat voisin koko palstan ottaa ja mennä yhdessä toukokuisiin ♥)
 
Mä oon kans vasta valmistunut enkä todella missään vakityössä vaan loppuvuoden määräaikaisella sopimuksella. Me oltaisiin aloitettu yritys jo mun opiskeluaikana jos naisparien hoidot ei olisi niin kauhean hintaisia. En yhtään tiedä mitä haluaisin tehdä isona joten odotan sitä et voi jäädä äitiyslomalle vähän niinku aikalisälle miettimään tulevaa.

Mä oon tehnyt itseni kanssa diilin et en ihan pahentaisi vauvakuumettani nii en osta lasten vaatteita yms ennen raskautta. Ihania ne kyllä on ja haaveilen siitä et heti plussattua voin vihdoin käydä ostamassa ensimmäisen bodyn omalle lapselle ♥

Ihanaa yrityksen aloitusta teille!
Jatkan tähän tiukunan viestiin. Ei ole vakityötä enää, tulotaso tippunut aiemmasta. Toive vauvasta ollut vuosia. Nyt yritystä takana 1,5v. Kuvittelin onnistuvan nopeammin. En ole ostanut mitään, en uskalla. Hypistelen kyllä vaatteita ja haaveilen. Lähipiirissä paljon lapsia ja heille kyllä olen hankkinut niitä ihania, mitä itsekin katselen ❤
 
KISSANMINTTU5 Olipa ihana vastaus, kiitos:love: Ehkä tosiaan hyvä jättää ne ostelut sitten plussaukseen, niin sit voi käyttää sitä innostusta hyväksi kaupoilla. Mitä nyt jotain sistustusjuttuja vois alkaa ehkä miettiin jo lapsille sopiviks....

TIUKUNA Oi, mielenkiintoista seurata naisparin matkaa myös! Tsemppiä teille hoitoihin ja raskautumiseen!

Ompa jotenkin ihanan positiivinen ryhmä muutenkin! En osaa vielä itse sanoa omaa ovulaatioaikaa, ainoastaan että milloin kuukautiset yleensä tulee. Täytyy ruveta mittaamaan lämmöt ja laittamaan kalenteriin ylös kaikenlaiset nipistelyt ja muut.

Mulla on myös hakusessa vielä kaikki raskauteen ja raskautumiseen liittyvät termit, joten pahoittelen jo etukäteen, jos mun ulosanti on välillä kömpelöä. Onks jossain joku sanakirja? :D
 
KISSANMINTTU5 Olipa ihana vastaus, kiitos Ehkä tosiaan hyvä jättää ne ostelut sitten plussaukseen, niin sit voi käyttää sitä innostusta hyväksi kaupoilla. Mitä nyt jotain sistustusjuttuja vois alkaa ehkä miettiin jo lapsille sopiviks....

TIUKUNA Oi, mielenkiintoista seurata naisparin matkaa myös! Tsemppiä teille hoitoihin ja raskautumiseen!

Ompa jotenkin ihanan positiivinen ryhmä muutenkin! En osaa vielä itse sanoa omaa ovulaatioaikaa, ainoastaan että milloin kuukautiset yleensä tulee. Täytyy ruveta mittaamaan lämmöt ja laittamaan kalenteriin ylös kaikenlaiset nipistelyt ja muut.

Mulla on myös hakusessa vielä kaikki raskauteen ja raskautumiseen liittyvät termit, joten pahoittelen jo etukäteen, jos mun ulosanti on välillä kömpelöä. Onks jossain joku sanakirja?
Kysyt vaan aina jos joku mietityttää! Kyl täällä neuvotaan :)
 
No siis lääkärin määräämä testipäivä on vasta 5.9? (Tai 6.9.) siellä jossain dpo 16 pintaan puolentoista viikon päästä

En oo sit todellisuudessa päättänyt milloin testaan. Aina haluaisin tietää testata ennen menkkoja mut nyt ku tää on niin lääkkeillä "sekoitettu" tää kierto nii en todella edes tiedä koska ne alkaisi. Ehkä 4.9. pitäisi jos laskee luteaalin.

Testasitko sä mistä päivästä lähtien vai jo sieltä ekasta pregnylistä? Mä meinasin nyt ainakin sen negan saatuani lopettaa ja koittaa olla testaamatta ennen ens viikkoa ainakaan
Oukei aika pitkä piina vielä siis :X3:
Mä testasin irrotuspiikistä seuraavana päivänä ihan vaan nähdäkseni näkyykö se testissä ja minkä vahvusena:LOL:
Sit testasin jossain välissä uudestaan, oisko ollu jotain dpo5-7 ja nyt täl viikol oon testannu joka päivä :ROFLMAO:
Mähän en siis kertaakaan oo saanut negatiivista :geek:
 
VAUVA 2021
Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

26.08.2020 - Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuviq, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS❤, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 41/26-28
pata-ässä.................kp 35/28
Lillanna.............................kp 34/28-42
Haaveilija-31......................kp 30/27
Iinesankka82....................kp 29/29-30
Kuumeilija40..................kp 27/27-28
Alinna86.........................kp 27/26
Bb-8..................................kp 26/?
Mysteerio.......................kp 25/30
Hamsteri20..................kp 25/27-28
Sofialla.............................kp 24/35-42
Mamtobe............................kp 24/26-28
Minttuni...........................kp 23/25
Nipsuneiti83.................kp 23/29
-Lounatuuli-.................kp 23/28-35
Lovecoco..........................kp 22/30
Kakkulapio.......................kp 22/?
Sinisilmät........................kp 22/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 22/27
LaTila...................................kp 21/27
Eeva650.........................kp 20/28-42
Goodway.......................kp 19/25-28
Iinanen.............................kp 19/24
Tiukuna......................kp 18/30-33
lulube..............................kp 17/29
Krippis...........................kp 16/22-24
Pandanen......................kp 14/29-31
Chai89............................kp 12/28-30
Aniaj..................................kp 9/28
Helmikorvakoru........kp 9/27-28
Kirjoh89..........................kp 7/28
Mansikka3...................kp 6/34
Sabriiiina.......................kp 6/27-31
Kasikuus......................kp 6/27-28
Nokare..........................kp 5/27-29
Jjenn...............................kp 3/29-33
Heemilia............................kp 2/25
Mäyh..............................kp 1/26-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Brunet82..........................dpo 26
Alinna86..............................dpo 13
Iinesankka82....................dpo 11
Mysteerio.............................dpo 11
Hamsteri20........................dpo 10
Mamtobe..............................dpo 9
Minttuni...................................dpo 8
Sofialla....................................dpo 8
Goodway...............................dpo 7
Latila..........................................dpo 6
Iinanen......................................dpo 6
Tiukuna.....................................dpo 5
Eeva650..................................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ois kans testipäivä vasta tiistaina dpo18, mut nyt oli vaan pakko testata dpo 12.
https://aijaa.com/EviRrb

Jostain syystä ei anna ladata kuvaa tänne näkymään suoraan, mut haalea viiva sieltä pärähti. Mun oli pakko testata, koska rinnat oli tänään vähemmän kipeät kuin aiemmin, ja ajattelin että haluan tietää jos olikin kemiallinen, eikä vain lugesteronin sivuvaikutus. Lähdemme viikonlopuksi mökille enkä siellä huussissa testaile, joten sunnuntaina dpo16 sitten tärisevin käsin katsomaan onko viiva vahvistunut.

Olin siis viime vuonnakin noin viikon raskaana, nyt huomaa ettei oikein pysty luottamaan että tämäkään pysyy. Ja voiko tämä nyt vielä olla jäännettä ovitrellestä, vaikka siitä on jo 13 päivää (voi näkyä testissä 10 päivää). Tosin oireita on, rinnat kipeät, munasarjoissa tuikkii, lämpöä on jo neljättä päivää, ja kermana kakussa mun uroskoira on alkanut pullistelemaan muille lenkeillä :D Se teki samaa siskoni kanssa kun hän oli raskaana. No, ei voi kuin odottaa mitä tapahtuu!
 
KISSANMINTTU5 Olipa ihana vastaus, kiitos Ehkä tosiaan hyvä jättää ne ostelut sitten plussaukseen, niin sit voi käyttää sitä innostusta hyväksi kaupoilla. Mitä nyt jotain sistustusjuttuja vois alkaa ehkä miettiin jo lapsille sopiviks....

TIUKUNA Oi, mielenkiintoista seurata naisparin matkaa myös! Tsemppiä teille hoitoihin ja raskautumiseen!

Ompa jotenkin ihanan positiivinen ryhmä muutenkin! En osaa vielä itse sanoa omaa ovulaatioaikaa, ainoastaan että milloin kuukautiset yleensä tulee. Täytyy ruveta mittaamaan lämmöt ja laittamaan kalenteriin ylös kaikenlaiset nipistelyt ja muut.

Mulla on myös hakusessa vielä kaikki raskauteen ja raskautumiseen liittyvät termit, joten pahoittelen jo etukäteen, jos mun ulosanti on välillä kömpelöä. Onks jossain joku sanakirja?
On kyllä kiva jutella täällä. :) Mukavaa porukkaa tuntuu sattuneen paikalle.

Mäkään en ole kovin tiiviisti vauvakuumekeskusteluja seurannut, niin ei ole termit ihan hallussa. Enkä ole tehnyt koskaan ovulaatiotestejä tai lämpöjen mittauksia. Silti kuumeillut useamman kerran.

Jotain mitä bongaan ovat:
Ovis = ovulaatio
Dpo = days past ovulation (?)
Inssi = inseminaatio (?)
Piinailijat = ne jotka odottavat kierron loppumista
Plussanneet = ne joille tuli positiivinen testi
Rfsu ja pc ovat varmaan testien merkkejä? Samoin clearblue
Pco = munasarjojen monirakkulaoireyhtymä

Varmaan olis muutakin, mut en kyllä ole ihan perillä. Ja saa korjata jos noissakin meni metsään. :D
 
Mulla ois kans testipäivä vasta tiistaina dpo18, mut nyt oli vaan pakko testata dpo 12.
https://aijaa.com/EviRrb

Jostain syystä ei anna ladata kuvaa tänne näkymään suoraan, mut haalea viiva sieltä pärähti. Mun oli pakko testata, koska rinnat oli tänään vähemmän kipeät kuin aiemmin, ja ajattelin että haluan tietää jos olikin kemiallinen, eikä vain lugesteronin sivuvaikutus. Lähdemme viikonlopuksi mökille enkä siellä huussissa testaile, joten sunnuntaina dpo16 sitten tärisevin käsin katsomaan onko viiva vahvistunut.

Olin siis viime vuonnakin noin viikon raskaana, nyt huomaa ettei oikein pysty luottamaan että tämäkään pysyy. Ja voiko tämä nyt vielä olla jäännettä ovitrellestä, vaikka siitä on jo 13 päivää (voi näkyä testissä 10 päivää). Tosin oireita on, rinnat kipeät, munasarjoissa tuikkii, lämpöä on jo neljättä päivää, ja kermana kakussa mun uroskoira on alkanut pullistelemaan muille lenkeillä Se teki samaa siskoni kanssa kun hän oli raskaana. No, ei voi kuin odottaa mitä tapahtuu!
Onnea ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Disco Volante
Mulla ois kans testipäivä vasta tiistaina dpo18, mut nyt oli vaan pakko testata dpo 12.
https://aijaa.com/EviRrb

Jostain syystä ei anna ladata kuvaa tänne näkymään suoraan, mut haalea viiva sieltä pärähti. Mun oli pakko testata, koska rinnat oli tänään vähemmän kipeät kuin aiemmin, ja ajattelin että haluan tietää jos olikin kemiallinen, eikä vain lugesteronin sivuvaikutus. Lähdemme viikonlopuksi mökille enkä siellä huussissa testaile, joten sunnuntaina dpo16 sitten tärisevin käsin katsomaan onko viiva vahvistunut.

Olin siis viime vuonnakin noin viikon raskaana, nyt huomaa ettei oikein pysty luottamaan että tämäkään pysyy. Ja voiko tämä nyt vielä olla jäännettä ovitrellestä, vaikka siitä on jo 13 päivää (voi näkyä testissä 10 päivää). Tosin oireita on, rinnat kipeät, munasarjoissa tuikkii, lämpöä on jo neljättä päivää, ja kermana kakussa mun uroskoira on alkanut pullistelemaan muille lenkeillä Se teki samaa siskoni kanssa kun hän oli raskaana. No, ei voi kuin odottaa mitä tapahtuu!
Oi miten ihanaa! Kunpa oltaisiin kohta kaikki toukokuisissa!
 
  • Rakkaus
Reactions: Disco Volante
Mulla ois kans testipäivä vasta tiistaina dpo18, mut nyt oli vaan pakko testata dpo 12.
https://aijaa.com/EviRrb

Jostain syystä ei anna ladata kuvaa tänne näkymään suoraan, mut haalea viiva sieltä pärähti. Mun oli pakko testata, koska rinnat oli tänään vähemmän kipeät kuin aiemmin, ja ajattelin että haluan tietää jos olikin kemiallinen, eikä vain lugesteronin sivuvaikutus. Lähdemme viikonlopuksi mökille enkä siellä huussissa testaile, joten sunnuntaina dpo16 sitten tärisevin käsin katsomaan onko viiva vahvistunut.

Olin siis viime vuonnakin noin viikon raskaana, nyt huomaa ettei oikein pysty luottamaan että tämäkään pysyy. Ja voiko tämä nyt vielä olla jäännettä ovitrellestä, vaikka siitä on jo 13 päivää (voi näkyä testissä 10 päivää). Tosin oireita on, rinnat kipeät, munasarjoissa tuikkii, lämpöä on jo neljättä päivää, ja kermana kakussa mun uroskoira on alkanut pullistelemaan muille lenkeillä Se teki samaa siskoni kanssa kun hän oli raskaana. No, ei voi kuin odottaa mitä tapahtuu!
Ihan mahtavaa :love:
Itekin tässä just jännäilen onko nää omat viivat pregnylistä vai raskaudesta:X3:
Aika vahvan viivan sait kyllä että epäilen jälkimmäistä:love:
Toivottavasti pysyy kyydissä loppuun saakka❤
 
On kyllä kiva jutella täällä. Mukavaa porukkaa tuntuu sattuneen paikalle.

Mäkään en ole kovin tiiviisti vauvakuumekeskusteluja seurannut, niin ei ole termit ihan hallussa. Enkä ole tehnyt koskaan ovulaatiotestejä tai lämpöjen mittauksia. Silti kuumeillut useamman kerran.

Jotain mitä bongaan ovat:
Ovis = ovulaatio
Dpo = days past ovulation (?)
Inssi = inseminaatio (?)
Piinailijat = ne jotka odottavat kierron loppumista
Plussanneet = ne joille tuli positiivinen testi
Rfsu ja pc ovat varmaan testien merkkejä? Samoin clearblue
Pco = munasarjojen monirakkulaoireyhtymä

Varmaan olis muutakin, mut en kyllä ole ihan perillä. Ja saa korjata jos noissakin meni metsään.
KIITOS! Tämä auttaa myös seuraamaan keskustelua jatkossa täällä :D
 
Yksi oire mikä muuten tästä kierrosta teki poikkeavan on tää onnellisuuden tunne, oviksen jälkeen se tulee aina hetkeksi ja sit muuttuu pms kiukuksi tyylii jo viikkoo ennen mut nyt ei, oon vaa yhtä hymyy ollu joka päivä
Niin toivon onnistumista kaikille
Pakko mainita, että mulla oli kans plussakierrossa se, että oli tosi tyyni ja rauhallinen mieli, eikä tullut missään kohtaa sitä PMS-kiukkua :love:

Toivottavasti @Alinna86 sulla nyt alkaa plussa vahvistua ja saatte pienen toukokuussa syliin! Peukut pystyssä täällä (y)❤
 

Yhteistyössä