Toiveissa vauva 2021

Onnea tosi paljon plussanneille! ❤

Ja lämminhalaus kaikille keskenmenosta toipuville. ❤

Mulla on tänään eka menkaton päivä, ja jännittää kyllä mitä tästä kierrosta tulee. Flunssassa ollaan, ja kuten jo aiemmin avauduin, vauvakuume on hyvin hatara ja pelonsekainen. Saa nähdä miten tämä vauvahaave etenee, mutta toivon kyllä plussaa jo, niin ei tarvitsisi tätäkään asiaa miettiä. Plääh, olisipa ihan toisenlaiset tunnelmat.
 
https://aijaa.com/MDOPJa tälläsen sain muuten eilen illalla myöhään ku päätin vaan tuhlata viimesen testin pois ja olla ostamatta lisää. Noh nyt oli sit pakko ostaa lisää testejä vaikka toihin on se rfsun tosi törkee viivanpaikka. Kun näky tolleen hassusti. Ylin 30sek, keskimmäinen 2min ja vika 5-7min kohdalla kuvattu.
Jännästi näkyy vaan tuossa ylhäällä tuo viiva! Mutta jos näkyis koko matkalta, niin tuohan olis jo tosi selvä viiva ja ihan punainenkin!(y)
 
https://aijaa.com/MDOPJa tälläsen sain muuten eilen illalla myöhään ku päätin vaan tuhlata viimesen testin pois ja olla ostamatta lisää. Noh nyt oli sit pakko ostaa lisää testejä vaikka toihin on se rfsun tosi törkee viivanpaikka. Kun näky tolleen hassusti. Ylin 30sek, keskimmäinen 2min ja vika 5-7min kohdalla kuvattu.
Tää näyttää kyllä jo plussalta. Jos kerran tuli testiajalla. Tällä saanut niitä viivanpaikkoja ja ei ne tällaisia ole.

toki en tiedä voiko testituloksen vaikuttaa se, että olet avannut testin jo ennen kuin tulos valmis, mutta luulisi että ei.
 
Viimeksi muokattu:
Voi, suuret pahoittelut @Ananas90 <3 Paljon voimia!!! <3

@Alinna86 voi että, miten jännää!! Näyttää tosi hyvältä, voi kun teillä olisi pieni nyt matkassa!! <3

Onnea @Töppönen_ ja ihanaa @Santso <3

@haaveilija-31 voi kun huomenna tulisi jo ihan kunnon viiva! <3

Pahoittelut, jos unohdin jollekin kommentoida, olen myötäelänyt kaikissa iloissa ja suruissa. Piinailijoille tsemppiä tasapuolisesti!

Täällä odotellaan ovisplussaa, tulee toivottavasti ylihuomenna? Tallettelut on aloitettu! :)
 
Nyt on taas pää pyörällä hitto vie. Eilen tuli pientä tiputtelua ja kp15 oli eilen vasta. Mulla ei ole koskaan ennen tullut tollasta pientä tiputtelua kesken kierron. Oli ihan punasta vaan. Kiinnitymisvuodoksi epäilisin muuten, mutta ovulaatiota en oo saanut kiinni tosiaan, eikä sen takia seksiäkään ei ollut kun pari kertaa, enkä tiedä voiko ovulaatio olla edes niin aikasin, että voisi jo kp15 olla kiinnittymistä? Eli sitä se tuskin on.
Myöskin menkkakivut oli viimeksi kivuliaat, ettei buranakaan oikeen auttanut. Olin just alottanut ketoilun ja mietin joska se olis voinut aiheuttaa sen? Ja voiko ketoilu myös aiheutaa tiputtelua kesken kierron? Ärsyttää kun ei tiedä oman kehon metkuja...

@minttuni Mitään tutkimuksia ei ole mulle tehty. Oon käynyt ihan gynellä kylläkin ja papassa jne, mutta ei sen kummempia. Mulla on tota kilpparia seurattu aika paljon ja se heittelee aika paljon niissä arvojen rajojen sisällä. En tiedä onko sekään normaalia, mutta aina sanottu, etä rajojen sisällä niin ei ole mitään häikkä... Pitäisi mennä uudestaan varmaan testauttamaan. Ihanaa, että oot saanut ovulaation kiinni ja lääkkeet! :)
 
@Babyonmind Pohdiskelit ovistestejä ja ovulaatiota. Tässä kierrossa sain kp 13 plussan, mutta kp 14 ultrassa/inssissä ovulaatio ei ollut vielä tapahtunut. Eli vaikka oli vuorokausi mennyt testistä, niin silti ei vielä ovista tullut. Ovisplussasta olikohan, että ovis tulee 24-36h sisään? Teen itse kahdesti pävässä, jotta saisin varmasti, mutta joskus ovis pääsee yllättämään aikaisuudellaan. Sinulla on tosiaan saattanut olla ovisplussa jo eilen, mutta vaikea varmasti tietää, milloin ovulaatio todellisuudessa tulee. Yritin laittaa pohtivan emojin, mutta ei onnistunut :D :D
 
https://aijaa.com/AYBGNq rfsu tänään

https://aijaa.com/jtLXes pc

Eli oli viivanpaikka se eilinen viiva, samaiseen testiin ei tullu mitään tänään.. mutta nää liuskat työntää tota jotain viivaa.. alkais vaan ne menkat jo
No mut siis kyl mä näissä molemmissa nään viivan! Ja eihän tuo PC oo edes herkimmästä päästä et mä oon kuvitellut et se olisi viimeinen jossa tulee jotain näkyviin. :) Toivotaan et joku on tarrannut kiinni. Pari päiväähän sillä kestää aina vahvistua mun ymmärtääkseni!
 
Viimeksi muokattu:
Hei onko kellään plussanneilla tietoo/kokemusta sanoo milläpäivillä se järjetön vessassa ravaaminen on alkanu ? Kauhee jano kokoajan ja vessassa saa käydä vähintään tunnin välein vaikka ei mitään oo töissä kerinny juomaankaan :eek:
 
  • Vau!
Reactions: minttuni
Hei onko kellään plussanneilla tietoo/kokemusta sanoo milläpäivillä se järjetön vessassa ravaaminen on alkanu ? Kauhee jano kokoajan ja vessassa saa käydä vähintään tunnin välein vaikka ei mitään oo töissä kerinny juomaankaan
Mulla oli esikoisen raskaudessa karmea jano ja pissahätä ekat oireet ja ne alkoi jo ennen plussaa! Keskenmenneessä tai viime raskaudessa ei tota ollut ollenkaan, mutta tosiaan esikoisen raskaudessa kyllä. Et tosi lupaavalta kuulostaa❤
 
Hei onko kellään plussanneilla tietoo/kokemusta sanoo milläpäivillä se järjetön vessassa ravaaminen on alkanu ? Kauhee jano kokoajan ja vessassa saa käydä vähintään tunnin välein vaikka ei mitään oo töissä kerinny juomaankaan
En oo vielä huomannut eroa entiseen. Mulla on kyllä normaalikin elämä järjetöntä vessassa ramppaamista :D

Edit. Mutta jano on ihan kauhee koko ajan!
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Nyt on taas pää pyörällä hitto vie. Eilen tuli pientä tiputtelua ja kp15 oli eilen vasta. Mulla ei ole koskaan ennen tullut tollasta pientä tiputtelua kesken kierron. Oli ihan punasta vaan. Kiinnitymisvuodoksi epäilisin muuten, mutta ovulaatiota en oo saanut kiinni tosiaan, eikä sen takia seksiäkään ei ollut kun pari kertaa, enkä tiedä voiko ovulaatio olla edes niin aikasin, että voisi jo kp15 olla kiinnittymistä? Eli sitä se tuskin on.
Myöskin menkkakivut oli viimeksi kivuliaat, ettei buranakaan oikeen auttanut. Olin just alottanut ketoilun ja mietin joska se olis voinut aiheuttaa sen? Ja voiko ketoilu myös aiheutaa tiputtelua kesken kierron? Ärsyttää kun ei tiedä oman kehon metkuja...

@minttuni Mitään tutkimuksia ei ole mulle tehty. Oon käynyt ihan gynellä kylläkin ja papassa jne, mutta ei sen kummempia. Mulla on tota kilpparia seurattu aika paljon ja se heittelee aika paljon niissä arvojen rajojen sisällä. En tiedä onko sekään normaalia, mutta aina sanottu, etä rajojen sisällä niin ei ole mitään häikkä... Pitäisi mennä uudestaan varmaan testauttamaan. Ihanaa, että oot saanut ovulaation kiinni ja lääkkeet!
Lapsettomuuslääkärit sitä mieltä, että se TSH tulisi tosiaan olla alle 2 raskautta yrittävällä. Ja hoitojakaan ei meillä aloitettu, ennen kuin lääkkeillä tarpeeksi laski. Kannattaa mennä ehdottomasti käymään mittauttamassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mulla oli esikoisen raskaudessa karmea jano ja pissahätä ekat oireet ja ne alkoi jo ennen plussaa! Keskenmenneessä tai viime raskaudessa ei tota ollut ollenkaan, mutta tosiaan esikoisen raskaudessa kyllä. Et tosi lupaavalta kuulostaa❤
Tekis mieli tehdä tänään jo (dpo9) r-testi vaikka nega se kaiketi olis, enkä jaksa kyllä päivällä 4h pidättää :D
 
Uusi keskustelija ilmoittautuu!
Ollaan nyt annettu raskaudelle mahdollisuus sillä ajatuksella että tulee jos on tullakseen mutta itseni tuntien niin ei tuu menemään ihan niin leppoisasti..

Kerron tässä jotain itsestäni eli oon 30 vuotias ja neljäs lapsi haaveissa. Ennestään on tytöt -09, -12 ja -15.
Miehelle tuleva lapsi ois ensimmäinen ja sitähän jännittää aikalailla.

Viimeinen liuska pillereitä loppui äskettäin ja viikonloppuna oli menkkakipuja ja ihan pientä vuotoa, tyhjennysvuotoa?
Menkkoja mulla ei pillereiden vuoksi ollut moneen kuukauteen niin ei mitään hajua kiertopäivistä yms..

Listalle voi laittaa:
SS♥, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
 
Heippa taas!

Lueskelen ketjua päivittäin, en teitä niinkää vielä "tunne" mutta on jännää myötäelää teidän testailuja ja kaikenlaisia tuntemuksia :)

Onnea plussanneille minunki puolesta <3
Ja plussatuulia niille jotka vielä oottaa kahta viivaa :)
Pahoittelut myös mikäli on saanut huonoja uutisia :(

Itellä menossa kp 26/28-31 ja aamulla klo 5 testattu puhdastakin puhtaampi nega onestepin yliherkällä testillä. Seuraavan kerran testaan jos menkat ei tuu mutta aika vahvana tunne että kohta lorisee.. Flunssaki sattu tulemaan sopivasti..
 
Pakko hypätä tähän mukaan!

25v maisterivaiheen opiskelija täällä, joka on tämän kuukauden laskeskellut budjettia ja tajunnut, ettei lapsen tuleminen tässä vaiheessa romuttaisikaan taloutta!

Voi kuulostaa hassulta, mutta olen aina ajatellut että lapsen saamisen edellytyksenä on vähintään 4k palkkatulot ja vakkarityö. Toki kaikki noi auttais, mutta tällä hetkellä budjetista ei jäisi kiinni, varsinkin kun mies käy vakituisesti töissä. Koen myös, että äitiysloma ei hidastaisi opintoja niin paljon (ja sitäpaitsi tuntuu, että kaikki opiskelukaveritkin saa vauvoja!!!)

Olen lopettanut pillerit jo 3v sitten, mutta ollaan käytetty kondomia ehkäisyyn. Nyt päätettiin jättää ehkäisy pois kokonaan.

Oletteko ostaneet jo "etukäteen" lasten tarvikkeita, vaikka raskaus ei ole vielä tapahtunut? Itsellä polttelee kaupoissa vauvojen vaatteet, harsot ja söpöt lelut, mutta yritän peruutella ennen raskautumista. Mitä jos ei sittenkään voisikaan saada lasta?

Entä oletteko miettineet, että miten kertoisitte asiasta tuleville isovanhemmille?

(edit. pahoittelut jos näitä asioita on jo käyty tässä ketjussa. Lueskelen nyt tätä ketjua eteenpäin, mutten malttanut olla jo kirjoittamatta. Ja onnea jo raskautuneilla minunkin puolesta!)
 
Ei ollu apteekin testejä meillä kun niitä herkkiä vaa ja ne on ihan susia. Ostin sit 2kpl clearblue plus testejä.
Hetihän siihen alkoi piirtymään plussa mut mun täytyy varmaan tehä digi et uskon. Ku aattelen vaa et viivojen pitäs olla vahvoja mut toisaalta viime raskaudessa sain vahvat ajoissa ja se silti meni kesken...ehkä tää onki hyvä juttu..mihinkään ku ei voi luottaa :LOL:
Huomenna sit uus testi jos ois fiksu ni malttais pe.asti mut tuskin pystyy:X3:
[url=https://aijaa.com/cy1ipY][/URL]
 

Yhteistyössä