AijaaSe oli jonkun vierailijan tekemä kysely vaan, että haluaako joku liittyä facebookryhmään
No mut siehän voit perustaa sit sen
AijaaSe oli jonkun vierailijan tekemä kysely vaan, että haluaako joku liittyä facebookryhmään
Näen ihan selvät viivat, vaikkakin haaleat ! Jee jännittävää! Odotinkin jo töissä, et milloin laitat testeistä kuviahttps://aijaa.com/U9KNH7
Näkyyköhän kuva. Testihullu moi. Ylin rfsu, toka pc ja alin apteekin ultra. Eipä noita vielä voi kun haamuksi kutsua. Mut jotain siellä yrittää tapahtua ja se otettakoon voittona jo!! Hullut testilabrat jatkuvat siis vielä. Nämä 2h pidätyksellä päiväpissasta dpo12.
Näyttää lupaavaltahttps://aijaa.com/U9KNH7
Näkyyköhän kuva. Testihullu moi. Ylin rfsu, toka pc ja alin apteekin ultra. Eipä noita vielä voi kun haamuksi kutsua. Mut jotain siellä yrittää tapahtua ja se otettakoon voittona jo!! Hullut testilabrat jatkuvat siis vielä. Nämä 2h pidätyksellä päiväpissasta dpo12.
Testikuvia tutkiminen on hyvää ajanvietettä piinapäiviin Olen koneella nyt ja tässä näen kyllä kaikissa haalean haamun. Vahvistumista! <3https://aijaa.com/U9KNH7
Toivottavasti olisi hyvä merkki! Paranemisia koko porukalle. Hirveästi liikkeellä kaikkea flunssaa ja muuta :/Oijoi miten paljon plussia!
Täällä on dpo7 ja täysin oireeton oon ollut. Ollaan koko perhe kipeenä, et en oo silleen jaksanut ees oloja kuulostella. Iha kauheeta ku molemmat ollaan miehen kaa kipeinä ja sit toi taapero vaatii huomioo koko ajan, vaik sekin on flunssassa niin virtaa sillä silti riittää. Toissayön valvoin kokonaan oman olon takia.
Miulla on aina viikko ennen menkkojen alkua kunnon tuikkailuja. Nyt ei pahemmin ollu mitään, jotain pikku viiltelyy vaan. Toivottavasti se ois hyvä merkki.
Siihen vaan pitäis alkaa varmaan ekaan viestiin keräämään jo listaa, niin en jaksa enkä kerkee päivitellä sitäAijaa
No mut siehän voit perustaa sit sen
Mul oli just dippi dpo6"piinapään tyhmät kysymykset". Mikä on aikaisin ajankohta kun kiinnittyminen voi tapahtua? Mulla putosi tänään aamulla lämmöt (dpo6). Mulla ne on kyl kerran pudonnut päiväksi, vaikken oo ollut raskaana nii jossain vaiheessa luteaalia mut yleisemmin ei, vaan vasta menkkoja edeltävänä päivänä. Onko liian aikaista kiinnittymisdipille?
Mikä dpo? Milloinkahan sitä itse uskaltaisi kokeilla?Valtava plussaus aalto täällä
@haaveilija-31 niinku jotain siellä olisi. väriä toki en näe, mutta luulen näkeväni saman kuin sinä.
Täällä kiusaus kasvoi suureksi, kun kp:t vähän kasvoi ja kusasin purkkiin. Yllätyitkö! Minä en . Ja odotettavissa oleva tulos rfsu liuskalla. Ei tämä mulla tarkoita mitään, mutta kiva seurata lähteekö tästä jotain kehittymään, vai jääkö viivanpaikaksi. Todennäköisesti, mutta toivoahan aina saa. Apteekin omat testit jätän sitten myöhemmälle kp:lle. Nyt siis vasta kp 22/27.
muoks. Jos sen kuvankin laittaisi ...
Mullahan on kans vajis ja matalat mut viitteissä olevat keltarauhasarvot. Täytyy siis luottaa noihin teroihin et ne auttais! Mulla tosin terot on vaan viralliseen testipäivään. Ihana et ultrassa meni hyvin kiitos kun kerroit kokemuksistasi!Ajattelin tulla huhuilemaan Huhtikuisista tänne, ja kertoa kuulumisia. Tänään 6+0 varhaisultrassa sydän sykki. Yksi iso etappi saavutettu!
Minähän siis plussasin toisesta Terolut kierrosta. Minulla ei vuotohäiriöitä eikä epäsäännöllisiä kiertoja, mutta gyne tiesi sanoa, kilpirauhasen vajaatoiminnan takia monella on myös keltrarauhasessa häikkää vaikkei se näkyisikään testien tuloksissa. Minulle siis Terolut määrättiin tukemaan keltarauhasen työtä, ja syön sitä viikolle 7 asti. Jännittää lopettaa kohta lääkkeet, pelottaa että menee kesken.
Terolutien lisäksi plussakierrossa söin Gelee royalia 2tbl/pvä ovulaation asti, ja 1tbl/pvä ovulaation jälkeen. Lisänä rauta, mamma vitamiini, ja uusin kokeilu oli aspiriini, jota otin n. 100mg/pvä ovulaation jälkeen.
Ihanaa, kun täällä näyttäisi puhaltavan plussatuulet monelle
Hienoa, mahtavia ultrakuulumisia <3 Hei ja kiitos tiedosta liittyen kilpirauhasen vajaatoiminnan ja keltarauhasen toiminnan yhteyteen. Mulla tosiaan löytyi vajis lapsettomuustutkimusten yhteydessä ja jotain häikkää keltarauhasessa mahdollisesti, kun luteaalivaihe lyhyehkö. Nyt tosiaan eka hoitokierto ja lugesteron tukemassa keltarauhasen toimintaa! Ainakin pms oireet vähäiset ja tiputteluvuotoa ei vielä näy.Ajattelin tulla huhuilemaan Huhtikuisista tänne, ja kertoa kuulumisia. Tänään 6+0 varhaisultrassa sydän sykki. Yksi iso etappi saavutettu!
Minähän siis plussasin toisesta Terolut kierrosta. Minulla ei vuotohäiriöitä eikä epäsäännöllisiä kiertoja, mutta gyne tiesi sanoa, kilpirauhasen vajaatoiminnan takia monella on myös keltrarauhasessa häikkää vaikkei se näkyisikään testien tuloksissa. Minulle siis Terolut määrättiin tukemaan keltarauhasen työtä, ja syön sitä viikolle 7 asti. Jännittää lopettaa kohta lääkkeet, pelottaa että menee kesken.
Terolutien lisäksi plussakierrossa söin Gelee royalia 2tbl/pvä ovulaation asti, ja 1tbl/pvä ovulaation jälkeen. Lisänä rauta, mamma vitamiini, ja uusin kokeilu oli aspiriini, jota otin n. 100mg/pvä ovulaation jälkeen.
Ihanaa, kun täällä näyttäisi puhaltavan plussatuulet monelle