Toiveissa vauva 2021

@helmikorvakoru Jännää! Toivottavasti enteilee plussaa :love:
@minttuni Hienoa jos ovis aikaistuu:love:
Peukut pystyyn huomiselle ultralle❤
On.
Pregnyl pistettu n.7h sitten ja ovistesti oli uitettava kun niitä nyt on ylimääräisiä..:ROFLMAO:
[url=https://aijaa.com/f8Whq8][/URL]
Nyt sit la. Seuraava pistos.
Ite pistäminen meni ihan ok, mies laittoi mut sen jälkeen tuli kyl huono olo ja vähä huippas. Lisäks vatsaa alko kutittaa ja kihelmöimään:X3:
Nyt illal vähän jo juilimista tuntuu, huomista jännityksellä odotan et millaiset kivut..toivottavasti kykenen vaan olla töissä kun vielä iltavuoro..iltavuoron jälkeen lääkärin määräyksestä viel vauvanteko hommiin:D
Kuinkahan kauan toi mahtaa näkyä raskaustestissä? :unsure:Lääkäri sano et kannattaa tehdä testi vasta kahen viikon päästä..mut mielessä kävi et jos kuitenkin seurais aineen poistumista testeillä, olis ainaki jotain tekemistä ja sais nähä ne 2 viivaa testissä edes sen hetken:LOL:
Mä ehdin yhden kerran pistää sen 5000IU ja se näkyi sen 10 päivää pistämisen jälkeen testeissä, kun tietenkin testasin joka päivä vain viivan nähdäkseni. :D
 
Huomenta!

Mulle voi päivittää huomiselle kp 2 ja poistaa piinailijoista. Menkat alkoi tänään, ja tästä pystyin päättelemään sen, että meidän tallettelut jäikin tod näk dpo -5 ja -4 tai -4 ja -3, eli eipä ole ihme, ettei tärpännyt :) Ihanaa, että nyt alkoi menkat ja päästään varsinaiseen ensimmäiseen yrityskertaan. Nyt talletellaan kyllä koko rahan edestä tällä kertaa!

Mutta apteekin herkkiä testejä en kyllä suosittele, 4 päivää testiajalla haamuviiva ja kuivuessa kaksi aivan selvää viivaa, testiviiva tasapaksu ja vaaleanpunainen. Itse aion testata jatkossa vaan pregcheckeillä ja viikkodigeillä.

Odotan jo jännityksellä monen lähipäivien testailuja, toivottavasti saadaan paljon plussia! <3 Ja tallettelun iloja kaikille, joilla ovisplus on käsillä!
 
Tein eilen (dpo 9-10) Raskauskeijun erittäin herkän liuskatestin, kun en voinut hillitä itseäni, ja tuloksena oli kerrassaan säteilevän valkoinen nega. Eilisen päivän ja tämän aamun olen kuulostellut, tuntuisiko oireita. Alavatsalla ei tunnu enää sitä pistelevää tunnetta, joka siinä on ollut ovulaatiosta eiliseen aamuun, joten keltarauhasen toiminta lienee hiipumassa. Tänä aamuna tuntui sen sijaan kuukautiskivun kaltaisia tuntemuksia, myös alaselässä on lievää särkyä. Olen pahalla tuulella. Valkovuotoa ei juuri ole. Kaikki tämä ennustaa selkeästi kuukautisten olevan tulossa, mutta silti sitä haluaa toivoa.

Tänä aamuna suussa tuntui pahaa, hieman metallista makua. Se oli minulla oireena esikoisen raskaudessa, metallin maku suussa dpo 11 ja seuraavana päivänä sitten selvä plussa. Joten tietysti innostuin, kaikista muista merkeistä huolimatta. Huoh

Mutta monta piinailijaa meillä, toivottavasti tärppää!
 
Mulla ois tänään kierukan poistoaika :) Eli yritys on sitten alkamassa. Käyn yksityisellä poistattamassa kierukan ja samalla voidaan ultralla katsoa vähän kierron vaihetta. Mulla ei oo menkkoja ollu ollenkaan kierukan kanssa ja kiinnostais koska menkkoja vois odotella.
Viimeksi eilen illalla peitto heilui, että kierron ollessa sopivassa vaiheessa teoriassa vois tärpätä vaikka jo eilisestä, mutta enpä usko :D Nyt saatan aktivoitua pikkuisen taas täällä, kun oloja pääsee kuulostelemaan.
Yksi ystävä ilmoitti vauva uutisista 2/2021, eli vauva seuraa olisi tiedossa, jos meillekin tärppäis :love:
 
Veikkaan että testihullu herää jossain vaiheessa täälläkin :LOL:
Jäitkö siitä ekasta sitten jo raskaaksi? Jos niin monentenako päivänä sait plussan näkyviin?:love:
Eka ei tärpännyt ja tokassa kierrossa en ehtinyt pistää Pregnyliä, kun ovis olikin jo tapahtunut salaa. :D Siitä tuli plussa dpo 10 iltapäivällä.

Millä annoksella sä pistelet niitä? :)
 
Eka ei tärpännyt ja tokassa kierrossa en ehtinyt pistää Pregnyliä, kun ovis olikin jo tapahtunut salaa. Siitä tuli plussa dpo 10 iltapäivällä.

Millä annoksella sä pistelet niitä?
Ihana salakavala ovis :love:
Ootko jo kuinka pitkällä? Muistan sut vanhasta ketjusta :)
Eka pistos oli sen 5000lU siitä 3 päivän välein 1000lU, 5 x yhteensä tän kierron aikana(y)
Jos ei tärppää niin seuraavaan on eri piikki, toki toivon ettei sitä tarttis:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna ja minttuni
Onko normia, että valkovuoto on jatkunu oviksesta asti melkein yhtä runsaana, tuntuu toistivasti kuin jotain valuis ja pitää olla pikkuhousun suoja paikoillaan. Joka kerta kun valahtanut, oon salaa ajatellut, jospa se ois ollu punaista ja kiinnitysvuotoa (sitä ei ole näkynyt). Vielä muutama päivä ja sit pääsee testiä tekemään mikäli ei menkat yllätä tosiajoissa. Nyt kp 24/28 ja dpo 9. Ei oikeestaan oireita oo.
 
Tein eilen (dpo 9-10) Raskauskeijun erittäin herkän liuskatestin, kun en voinut hillitä itseäni, ja tuloksena oli kerrassaan säteilevän valkoinen nega. Eilisen päivän ja tämän aamun olen kuulostellut, tuntuisiko oireita. Alavatsalla ei tunnu enää sitä pistelevää tunnetta, joka siinä on ollut ovulaatiosta eiliseen aamuun, joten keltarauhasen toiminta lienee hiipumassa. Tänä aamuna tuntui sen sijaan kuukautiskivun kaltaisia tuntemuksia, myös alaselässä on lievää särkyä. Olen pahalla tuulella. Valkovuotoa ei juuri ole. Kaikki tämä ennustaa selkeästi kuukautisten olevan tulossa, mutta silti sitä haluaa toivoa.

Tänä aamuna suussa tuntui pahaa, hieman metallista makua. Se oli minulla oireena esikoisen raskaudessa, metallin maku suussa dpo 11 ja seuraavana päivänä sitten selvä plussa. Joten tietysti innostuin, kaikista muista merkeistä huolimatta. Huoh

Mutta monta piinailijaa meillä, toivottavasti tärppää!
Mä tehnyt noilla samoilla testeillä ja mul niistä vähän huonot fibat..ajattelin tänään hakea apteekista testejä. Mulla alkanut rinnat aristamaan vähän enempi ja mahassa on nippailuja ja repäisykipuja, aamupuuron vadelmat haisi nenässä todella vahvoilta! Mutta hätähousuna olen 3 negaa jo tehnyt, apteekista haen testin ja sil testaan vielä ja sit odotan menkkoja ja uuteen kiertoon.
Tsemppiä @neilikkaruusu ja kaikille muille tsemppiä myös! :) (y)
 
  • Tykkää
Reactions: neilikkaruusu
Ihana salakavala ovis :love:
Ootko jo kuinka pitkällä? Muistan sut vanhasta ketjusta :)
Eka pistos oli sen 5000lU siitä 3 päivän välein 1000lU, 5 x yhteensä tän kierron aikana(y)
Jos ei tärppää niin seuraavaan on eri piikki, toki toivon ettei sitä tarttis:X3:
Kiva, jos muistat! :)
Nyt on menossa 24+1, aika menee hurjaa vauhtia!
Onko sulla ollut nyt muita apuja kierrossa kuin toi Pregnyl? Mulla jouduttiin Gonalilla kypsyttelemään folleja.
 

Nyt mä oon ihan pihalla. Tuossa on neljän päivän ovistestit ja kaikki näyttää plussaa. Mitä ihmettä. Ei mulla ole koskaan noin näyttänyt. 2 pvä on voinut näyttää plussaa. Voiko mulla olla sittenkin jäänyt keskenmenosta jotain raskaus materiaalia kohtuun?
Minä en voi PCO:n kanssa luottaa ovistesteihin, koska saan monta päivää plussaa. Testeissä tosin lukeekin, ettei sovellu PCO:n kanssa käyttöön. Jotain hormonitason puliveivausta se saattaa sinullakin tarkoittaa, tosin voi olla ihan myös testistä kiinni - ovistesteissäkin on eroa herkkyyksissä. Kantsisko etsiä vähemmän herkkä testi, ja testata sillä vielä? Vai oletko tuolla merkillä aiemmin saanut selvän plussan vain yhtenä päivänä? Ehkä kilauttaisin lekuriin varmuuden vuoksi.
 
@KirJoh89 Tuo kuulostaa tosi hyvältä, olen ymmärtänyt että runsas valkovuoto on monilla ollut eka raskausoire! Toivotaan, että olisi sunkin kohdallasi näin :)

@Aniaj Googlailin vähän ja muillakin on negatiivisia kokemuksia kyseisistä testeistä. Heti alkoi sormet syyhyttää, että pitää käydä ostamassa toista merkkiä :D Esikoisen kohdalla käytin Cittarista ostettuja, taisi olla PregCheck, jotka toimivat ihan hyvin. Pitäisiköhän ajella kauppaan...
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Aniaj
@KirJoh89 kuulostaa lupaavalta, oon kanssa lukenut että monilla runsas valkovuoto voi olla merkki raskaudesta! Etenkin jos se ei ole negakierroissa ollut tyypillistä. Toivotaan että siellä joku ois tarrannut kiinni :love:

@Aniaj ja @neilikkaruusu oispa sielläkin plussat tulossa!!:love:

On nää piinapäivät nimensä mukaisia... Tuntuu että pää sekoaa. Oon jotenkin niin varma että oon raskaana, tai on vaan jotenkin sellanen fiilis. Yöllä heräsin siihen, että valkovuotoa oikein holahti. En todellakaan muista, että tollasta olisi käynyt ennen menkkoja ikinä. o_OSamalla kuitenkin pelkään, että nää fiilikset meneekin niin huti ja pelottaa ajatus testin tekemisestä. Vaikka samalla testaaminen houkuttelisi ihan hirveesti, tekisi mieli ajaa mökiltä kauppaan hamstraamaan muutama testi. Voi hyvänen aika tätä touhua.:LOL::X3:
 
Vaikuttaa nyt siltä, et kierto edelleen sekaisin..viime kierto 27 ja nyt vaikuttais olevan 25.. Äsken alkoi verinen vuoto(vähäinen vielä) ja maha juilii menkkojen tapaan :(. Ilmoitan sit mikä on kp1.
Mites teillä muilla kierto on ehkäisyn jälkeen tasoittunut? Mulla oli 4 vuotta nuvaring ja sen otin pois huhtikuun lopussa. Edelleen vaan kroppa sekoilee! Yhh
 
Hei!

Liityn uutena tänne❤
En ole ketjua ehtinyt vielä paljon lukea, mutta ajattelin nyt ensin omanapailla ja sitten aloittaa selailun.
Toiveessa olis 3lapsi. Ehkäisy (minipillerit) jätetty pois Helmikuussa. Minusta suurin ongelma meillä tässä on kun seksiä on niin harvoin. n. 1 kerta viikko ja näin ollen stressaan siitä että talletus sattuisi oikeaan aikaan. Olen tikuttanut ovista nyt 3kiertoa ja viimeisin tuli n. 3 päivää myöhässä, luulin jo ettei sitä tule ollenkaan. Eikös sillon tod. näköisesti myös kuukautiset ala myöhemmin?
Olen valittanut miehelle että seksiä on liian vähän ja et ei näin ikinä tärppää. Hän sanonut että kerro kun ovulaatio plussaa, mutta pelkään että se aiheuttaa vaan turhaa painetta ja stressiä miehelle ja talletus ei onnistu. Normaalisti kierto 30päivää, mutta nyt ovis kp20 niin kierto luultavasti myös pitenee.
Talletus tässä kierrossa kp16 ja kp22 eli taas ilmeisesti ei mahiksia☹
On tää vaikeeta ja koko ajan mielessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Eepinen ja minttuni
Mä oon ollut nyt stressaamatta ja miettimättä näitä juttuja kesän ja palaan loman jälkeen taas tänne.
Mulle vois kumminkin päivittää kp 9/30
Viime kierto venähti 5pv.

Onnea plussanneille :love: Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, koitetaan välttää stressiä ja pidetään mieli positiivisena :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja 3milia
@Aniaj mulla kolme vuotta sitten pillereiden jälkeen kierrot oli ihan sekasin 8kk. Sit tulinkin kyllä raskaaksi. Nyt mirenakierukan jälkeen kaks kiertoa ollut 29 ja 30 päivää, tämä kierto nyt venyy, kun ei ovista vieläkään. Veikkailisin et ois kuitenkin lähipäivinä, että kierto lienee jotain 34pv. Et näköjään hyvästä alusta huolimatta voi lähteä sekoilemaan kierrot myöhemminkin..
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
@Aniaj mulla kolme vuotta sitten pillereiden jälkeen kierrot oli ihan sekasin 8kk. Sit tulinkin kyllä raskaaksi. Nyt mirenakierukan jälkeen kaks kiertoa ollut 29 ja 30 päivää, tämä kierto nyt venyy, kun ei ovista vieläkään. Veikkailisin et ois kuitenkin lähipäivinä, että kierto lienee jotain 34pv. Et näköjään hyvästä alusta huolimatta voi lähteä sekoilemaan kierrot myöhemminkin..
Okei..eli voi olla, että kestää pitkäänkin ennen kuin kierto tasoittuu..
Harmi, kun ei tullu aikaisemmin mietittyä tätä, miten paljon se ehkäisyn lopetus vaikuttaa. Olin liian paljon sillä asenteella, että "kyllä tärppää nopeasti, kun kaks muutakin tärpännyt"
Aina sitä oppii uutta ja tätä ryhmää seuratessa ja muiden tilanteita lukien on tajunnut, et mikään ei ole itsestään selvää! <3
Mullakin tuolla lukee et yritys aloitettu 6/20, vaikka heti renkaan jälkeen olin et vauvamullehetinyt! :rolleyes:
 
Kiva, jos muistat!
Nyt on menossa 24+1, aika menee hurjaa vauhtia!
Onko sulla ollut nyt muita apuja kierrossa kuin toi Pregnyl? Mulla jouduttiin Gonalilla kypsyttelemään folleja.
Oi yli puolen välin jo siis :love:
Mulla follit ilmeisesti oli hyvän kokoiset, jotain puhetta kuitenkin oli tuosta kypsyttämis hoidostakin. Tuli niin paljon uutta tietoa ettei meinaa kaikkea muistaa:X3:
Tähän kiertoon ei pitänyt ees keretä enään mitään mut sit kuitenkin ehittiin onneks toi pregnyl. Ens kiertoon jos joutuu niin tulis sit eri menetelmät, semmonen kynämäinen pistos mikä on jokapäiväinen ja tässä vaarana sit se monisikiöisyys (siis tyyliin et viitoset) et oisko se sit joku munarakkuloita stimuloiva hoito muoto sitten :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Hypsy
Viestit luettu, omaa napaa kiireisen hääviikon keskeltä :3 Kävin eilen gynellä tsekkaamassa sektioarpea, siellä ei mitään erityistä, kaikki näytti ok ja lääkäri lähinnä selosti miten arpea seurattaisiin, jos tulisin raskaaksi. Toisessa raskaudessa mulla oli seuranta henkisen voinnin takia (ensimmäisen lapsen menetys).
Tänään dpo 4 tai 5. Olisipa ihanaa antaa häiden jälkeen plussatesti tuoreelle aviomiehelleni <3 mutta melko realistiset odotukset näin yrityksen ekasta kierrosta.

Plussatuulia <3
Toivotaan parasta - aivan ihanaa hääviikkoa, nauti <3
 

Yhteistyössä