Toiveissa vauva 2021

Hienoa kun löytyy apua!

Onkos täällä ketään, kuka tietäisi tarkemmin kolesterolin vaikutuksesta hedelmällisyyteen? Korkealla kolesterolilla on kai havaittu jotain yhteyttä madaltuneeseen hedelmällisyyteen, mutta entäs alhainen kolesteroli? Kolesteroli on kuitenkin steroidi ja vaikuttaa munasarjan toimintaan.

Mulla on mitattu pari vuotta sitten viimeksi mut aina aiemminkin on ollut viitearvojen alle kolesterolit, viimeksi molemmat 0,7 (sekä HDL että LDL). Lääkärit on aina sanoneet, ettei alhaisista kolesteroleista ole mitään haittaa, mutta onkohan sittenkin? Onhan mulla toki tuo monirakkulamunasarjakin, mut tässä vaiheessa sitä on jo aika avoin kaikenlaisille kokeiluille.
Minä tiedän vain tuon korkean kolesterolin mahdolliset vaikutukset, mutta matalasta en ole kuullut. Täällä myös kolesterolit useaan otteeseen tutkittu, mutta matalasta ei mainittu, että voisi vaikuttaa.

Ens viikon tiistaina ku pitäs olla rv 12+1.

Mutta sekin muuttuu ihan vaan onko kohtu tyhjentynyt kokonaan tarkistukseksi, kun joku aika sitten tuli kaikkinensa pönttöön :/ ei mitään n. 5 cm vauvan alkuun viittaavaa, mutta limakalvoa ja istukkaa tms. Varmaan oli. Kivut ollu menkkakipujen luokkaa, en oo tarvinnut ees särkylääkettä, joten oon varma että tässä kehitys on vaan lakannut ennemmin ja nyt vasta itsekseen tyhjeni. Nyt jatkuu normi menkkavuotona.
Toisaalta "hyvään aikaan" tuli tuo tyhjentyminen, ku vihdoin ollaan vaan kotona, että saatiin kesälomareissut suoritettua ilman vuotoja, paitsi joskus rv 7 tuli ihan vähän sitä vaaleanpunaista. Liekö sekin sit viitannut tähän lopputulokseen.
En vaan ymmärrä itseäni, miksi on näin tunteeton olo. Shokkia vai mitä. Sitten jossain vaiheessa iskee todellisuus ja itkut, varmaan kun esikoinen menee keskiviikkona kouluun ja jään yksin kotiin.
Olen niin pahoillani teidän menetyksistä <3 Jos yhtään siltä tuntuu, niin jonkun kanssahan voisi käydä neuvolan kautta juttelemassa. Ihan varmasti ainakin olet/olette oikeutettuja kaikenlaiseen apuun menetysten jälkeen. Ja itse kyllä aika kovaa paukuttaisin pääsemästä jo tutkimuksiin, vaikkakin yksi km ei olekaan todettu sairaalla. Sitähän se silti on?! Ehkäpä tuota voitaisiin katsoa jo sormien läpi :( Paljon tsemppiä sinulle! <3

• Tykkää
Reactions: Heemilia
@Titi-Love Otan osaa :(

Omaa napaa: Tänään on ehkä dpo 8 tai 9. Alavatsaa vihloo, alaselkää vähän särkee, on nälkä ja kiukuttaa. PMS vai jotain muuta? Vaikka kovasti olen yrittänyt itselleni tolkuttaa, että lienee kuitenkin tuo PMS syyllinen, niin silti kutkuttaa tehdä huomenna aamulla testi. Äh. En usko että olisin tästä kierrosta tullut raskaaksi, mutta en silti haluaisi nähdä negatulosta.

• Tykkää
Reactions: minttuni
@Alinna86 Ihanaa et teillä hommat etenee ja sun/teidän mieli on positiivinen! :love: Voi kun meidänkin rahapussi kestäis siirtyä yksityiselle, niin kyllä siirryttäis. Mulla se kohdunulkoinen poistettiin tähystysleikkauksessa, vähän eri asia mutta uskon et toteutetaan samallalailla. Neljä leikkaushaavaa mahassa on, tehtiin nukutuksessa, toinen johdin jouduttiin poistaa samalla. :( Viikko saikkua, olisin ollut kyllä jo aiemmin työkuntoinen, aika nopeasti fyysisesti toivuin :)

• Rakkaus
Reactions: Alinna86
Olettaisin, että ovulaatio aikaistui noin neljä päivää. En tikutellut ennen letrokiertoja, joten en osaa ihan tarkalleen sanoa. Mulla letrot otettiin käyttöön heti ekassa kierrossa, koska kierto oli pitkähkö. Nyt ovulaatio tulee noin kp15 ja tänään päätettiin, että tässä kierrossa ovulaatio tehdään keinotekoisesti jo kp 13. Ultrassa näkyi tänään 14mm iso follikkeli eli hyvin oli jo kasvanut. Limakalvo oli kans lääkärin mukaan tosi hyvä. Se oli 8mm. Mulla selvästi greippi vaikuttaa limakalvoon. Se on ollut paksumpi greippikierroissa ja sitä olen nytkin juonut. Puoliso puristaa mulle joka ilta yhden verigreipin

Tässä kierrossa siis tehdään Pas ja jos ei onnistu niin sit pidetään ainakin yksi kierto taukoa.

Letroista tulee mulle finnejä, mut ei ehkä muuta. Välillä on kaikenlaisia oireita, mut vaikea tietää mistä lääkkeestä mikäkin johtuu Ekassa kierrossa oli esim. migreeni, mut muissa ei oo ollut.
Jos tuolla määrällä aikaistuu neljä niin onkohan munkin ovis odotettavissa jo ens viikolla :D Mä oon kans huomannut tuon greipin vaikutuksen. Ekassa kierrossa oli inssipäivänä 11mm ja olin juonut verigreippumehua päivittäin. Toisessa oli "vain" 9mm kun juomisesta oli vajaan viikon tauko ennen ovista :D ei siis kasvanut lopussa niin nopeaa kun aiemmassa.

Nyt toivotaan et teil tärppää PASsista ♥ ja ette tarvitse enää enempää hoitoja! Kiitos taas vinkeistä/kokemuksista ♥

• Rakkaus
Reactions: Mysteerio
@Alinna86 Ihanaa et teillä hommat etenee ja sun/teidän mieli on positiivinen! Voi kun meidänkin rahapussi kestäis siirtyä yksityiselle, niin kyllä siirryttäis. Mulla se kohdunulkoinen poistettiin tähystysleikkauksessa, vähän eri asia mutta uskon et toteutetaan samallalailla. Neljä leikkaushaavaa mahassa on, tehtiin nukutuksessa, toinen johdin jouduttiin poistaa samalla. Viikko saikkua, olisin ollut kyllä jo aiemmin työkuntoinen, aika nopeasti fyysisesti toivuin
Siis vitsi sä oot parantunut nopeaa. Mulla meni ekassa laparoskopian parantumisessa neljä viikkoa (toki kivut loppu aiemmin mut olin väsynyt ihan toimintakyvytön) johon sit tehtiin (koska en palautunut siinä 4vko) perään toinen josta paranemisessa meni 2-3vkoa. Mulla toki leikkauksen syynä oli kysta munasarjassa ja sen ekan leikkauksen seurauksena hematooma vatsaontelossa jotka piti leikata mut ei pitäisi palautuminen ottaa silti pidempään ku sen viikon :D

Siis vitsi sä oot parantunut nopeaa. Mulla meni ekassa laparoskopian parantumisessa neljä viikkoa (toki kivut loppu aiemmin mut olin väsynyt ihan toimintakyvytön) johon sit tehtiin (koska en palautunut siinä 4vko) perään toinen josta paranemisessa meni 2-3vkoa. Mulla toki leikkauksen syynä oli kysta munasarjassa ja sen ekan leikkauksen seurauksena hematooma vatsaontelossa jotka piti leikata mut ei pitäisi palautuminen ottaa silti pidempään ku sen viikon
Joo itekki yllätyin, et tästähän selvisikin ihan "pienellä". En mä ollu oikeastaan kuin kaks päivää kipeä. En tarvinnu sen jälkeen edes särkylääkettä. Eihän se olo nyt ihan tavallinen ollut, mut silleen rauhassa kun otti ja alotti liikkumisen lyhyillä lenkeillä niin ei mitään ongelmaa.. Ainoastaan housut paino leikkaushaavoja ja pitkään istuminen ei tuntunut hyvältä.

Ikävää, et sulla mennyt pidemmän kaavan kautta toipuminen. :(

• Tykkää
Reactions: Tiukuna
@neilikkaruusu toivotaan, että oliskin plussa tulossa! Loppukierto on kyllä kovin piinaavaa aikaa :/

@Tiukuna mielenkiintoista kuulla, miten letrot toimineet. Minun annos kyllä pieni, mutta voiko johtua lääkkestä tämä, naama, käsivarret ja selkä yhtäkkiä finnejä täynnä. Yleensä loppukierrosta tulee joku näppylä. Todella mielenkiintoista sitten ultrassa nähdä/kuulla, että mitä on tapahtunut.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.08.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Rimaleli..........................kp 47/30
Zennuli..........................kp 43/25-28
Lovecoco.....................kp 43/30
Hermitcrab..................kp 33/28-29
Pandanen......................kp 30/29-31
Melissa86.....................kp 29/30-36
Brunet82.......................kp 27/26-28
Aniaj..................................kp 24/28
Chai89............................kp 24/29-30
Helmikorvakoru.......kp 23/27-28
Kirjoh89....................kp 23/28
pata-ässä.................kp 21/28
Kasikuus......................kp 20/27-28
Lillanna.............................kp 20/28-42
Nokare..........................kp 20/27
rubikinkuutio.............kp 19/27-29
Jjenn...............................kp 18/29-33
Haaveilija-31......................kp 16/27
Iinesankka82....................kp 15/29-30
Töppönen_....................kp 14/26
Heemilia............................kp 13/30(?)
Kuumeilija40..................kp 13/27-28
Alinna86.........................kp 13/26
Mysteerio.......................kp 11/30
Hamsteri20..................kp 11/27-28
Sofialla.............................kp 11/35-42
Mamtobe............................kp 10/26-28
Mäyh..............................kp 10/26-31
Minttuni...........................kp 9/25
Nipsuneiti83.................kp 9/29
-Lounatuuli-.................kp 9/28-35
Kakkulapio.......................kp 8/?
Sinisilmät........................kp 8/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 8/27
LaTila...................................kp 8/27
Eeva650.........................kp 6/28-42
Loree...............................kp 5/32-39
Goodway.......................kp 5/25-28
Iinanen.............................kp 5/24
Tiukuna......................kp 4/30-33
lulube..............................kp 3/29
Krippis...........................kp 2/22-24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Hermitcrab...................dpo 19
Pandanen........................dpo 13(14)
Melissa86........................dpo 13
Brunet82..........................dpo 12
Helmikorvakoru..............dpo 9
Aniaj................................dpo 9
Kirjoh89.............................dpo 8
Chai89................................dpo 7
Nokare................................dpo 5
Rubikinkuutio.................dpo 4
Töppönen_.....................dpo 3
Heemilia..............................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ai korkea kolesterolikin vaikeuttaa raskaaksi tuloa? Yritin googlettaa, mutta en nopeasti löytänyt, kuinka korkea vaikeuttaa? Minulla se on ollut koholla enkä kyllä usko, että ainakaan paljoa olisi laskenut, vaikka vähän yritystä parempiin elintapoihin onkin ollut. Kermainen ja voinen ruoka on vain niin hyvää...

Ai korkea kolesterolikin vaikeuttaa raskaaksi tuloa? Yritin googlettaa, mutta en nopeasti löytänyt, kuinka korkea vaikeuttaa? Minulla se on ollut koholla enkä kyllä usko, että ainakaan paljoa olisi laskenut, vaikka vähän yritystä parempiin elintapoihin onkin ollut. Kermainen ja voinen ruoka on vain niin hyvää...
Tämä oli mullekin uusi tieto! Vaikuttaakohan myös hyvän kolesterolin korkea määrä heikentävästi raskautumiseen?

Nyt mä en ymmärrä ollenkaan edelleen noin vahva viiva ovistestissa. Kolmas päivä peräkkäin

Mulla oli myös kolmena päivänä peräkkäin vahvat viivat. La iltana sain digiin hymynaaman mut viivat ei liuskas ollut aivan tasavahvat. Sunnuntaina sain digiin hymynaaman ja liuskan viivat yhtä vahvat. Tää toistui vielä maanantaina, ni olin vähän hämilläni. En ollut varma oliskos ovis ollut sit sunnuntaina, ku la iltana tuli hymynaama..mut päättelin ite, et ehkä se ovis oli maanantaina, ku sunnuntaina myös liuskas oli aivan tasavahvat viivat. Maanantaina myös kipuili siihen malliin. :)
Vahva olo, et tärppiä ei tästä kierrosta tullut..ei ole mitään oloja ja testi oli pakko tehdä tänäänkin, vaikka vasta vasta dpo9, mut umpi negahan se oli. :rolleyes::LOL:

mut vois poistaa listoilta, kun on aika selvä ettei näissä kierroissa tapahdu mitään! :) palataan sit, jos nää joskus palautuu :) annan vuoden aikaa lapsihommille, sen jälkeen saa olla ja otetaan ehkäisy käyttöön. En halua (tällä hetkellä) isoa ikäeroa lapsille, ja haaveena olis saada lapset alle 30-vuotiaana. Mitä luultavamminhan tässä mieli vielä muuttuu vuosien kuluessa, mutta nyt näin. :)

Minulle voisi päivittää kp2 tänään ja ottaa piinailijoista pois.

Aloitin ketovalmennuksen, koska nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni. Muistelin, että täällä oli muitakin ketoilijoita, ainakin joskus ollut? Miten sujuu ja millasta on ollut? Joskus omilla ohjeilla yritin ketoilla ja hyvä olo siitä ainakin tuli. En laskenut mitään makroja tms, se taisi olla ehkä enemmän vhh -tyyppistä. Mutta nyt on selkeet ohjeet ja tarkat määrät ja kotitreenit siihen päälle, niin eiköhän tuolla nyt jotain tulosta ehkä tule... Täytyy opetella myös sanomaan viikonloppuisin "Ei" kaikelle lihottavalle syömiselle ja juomiselle.

Voisin tulla nyt mukaan piinalistalle. Jos oikein tulkitsen niin tänään olisi dpo 0 eli huomiselle voi laittaa dpo 1 :)
Meillä jäi tallettelut -2 -3 ja -4.. mutta aion piinailla silti.

@Krippis kyselit ketoilusta. Mä oon ketoillut ja vaihtelevasti ollut myös vhh:lla. Tosin kausittain myös syönyt ihan mitä sattuu :rolleyes:
Lomalla söin mitä mieli teki, ja kun annoin pikkusormen niin se vei kyllä käden. Nyt loman jälkeen oon yrittänyt palata ruotuun vaihtelevin menestyksin, mutta nyt kyllä alan panostaa taas kunnolla. Keto tuntuu sopivan mun kropalle. Nyt kun on sokeria ja vehnääkin mennyt jonkin verran niin huomaa kyllä kuinka olo on tosi kökkö fyysisesti ja henkisesti. Reagoin muutenkin kaikkeen tosi herkästi, mulle on esim. kofeiini, sokeri ym höttö ihan myrkkyä ja saan kaikenlaisia oireita.
Ihan kyllä nyt odotan sitä keton tuomaa hyvää oloa ❤ Ylipainoinen en oo, mutta kevään ja alkukesän aikana sain ylimääräistä ”höttöä” tiputettua viitisen kiloa ketolla. Mutta ennen kaikkea ne terveyshyödyt ja olo!

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Krippis
Minulle voisi päivittää kp2 tänään ja ottaa piinailijoista pois.

Aloitin ketovalmennuksen, koska nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni. Muistelin, että täällä oli muitakin ketoilijoita, ainakin joskus ollut? Miten sujuu ja millasta on ollut? Joskus omilla ohjeilla yritin ketoilla ja hyvä olo siitä ainakin tuli. En laskenut mitään makroja tms, se taisi olla ehkä enemmän vhh -tyyppistä. Mutta nyt on selkeet ohjeet ja tarkat määrät ja kotitreenit siihen päälle, niin eiköhän tuolla nyt jotain tulosta ehkä tule... Täytyy opetella myös sanomaan viikonloppuisin "Ei" kaikelle lihottavalle syömiselle ja juomiselle.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta:sneaky:
Mä oon ollu nyt viikon vhh :lla, 2kg lähtenyt. Fiilis alkaa olla hyvä, päänsärkyä oli alussa ja väsymystä mut nyt parempaan päin:)
Mulla kans tarkka ruokavalio ja liikunta ohjeet(y)
Kokeilin ketoa joskus aiemmin ni sain rytmihäiriöitä niin ei sopinut mulle, tää vhh et just sen verran hiilaria ettei mee ketoosiin on hyvä:)
Tsemppiä!

@Titi-Love Otan osaa :cry:

@Napsunen Onnittelut :love:

Nyt omaanapaa. Aloitin uuden kierron alkaessa mittailemaan huvikseni lämpöjä, mitä en siis oo ikinä tehnyt. Mulla on aina ollut alhainen ruumiinlämpö, alle 36. Tänään aamulla loksahti kyllä suu, kun mittari näytti ensin 34,7 ja uudelleenmittauksella 34,9!:eek: Ja eihän Flo edes hyväksynyt alle 35 astemerkintää. Piti vääristää 35.0. Eilisestä tippunut puolella asteella. Google diagnosoi jo kilpparin vajaatoiminnan, vaikka muita oireita ei kyllä ole.:unsure: Ehkä se vaan on normaalia. Mittaan lämmön suusta, mutta pitäisköhän mittailla sittenkin kainalosta? Saisin vähän korkeampia lukuja:D

• Rakkaus
Reactions: Napsunen
Jee siis sain perua huomisen gyneajan koska KP1 WUHUUU. Johan oli pitkä kierto, yli 60pvää Mutta ihanaa!!!! Nyt otan iisisti ja alan ovisbongailuun parin viikon päästä ekaa kertaa ikinä. Liekö ovuloin lainkaan.. Mutta phew sille ihan sama just nyt koska olen äääääärimmäisen helpottunut! Pelkäsin jo kaikkea kasvaimista asti. Jännä että menkkakivut ei loista läsnäolollaan vaan on vielä kivuton olo vaikka vuoden kuin niagara.
Tsemppiä kaikille!

Suuret onnittelut @Napsunen ja keskenmenon saaneille pahoittelut <3
Täällä odotellaan uutta kiertoa huomenna alkavaksi. Nyt ei ole kyllä yhtään raskautunut olo mutta eihän sitä ikinä tiedä... tein dpo 11 lyhyellä pidätyksellä ainoan testin joka mulla sattui olemaan ja siihen tuli aivan ihmeellinen viivanpaikka. En ole ennen sellaista saanut one stepiin, mutta oli se kyllä niin haalea että ei ole nyt oikein uskoa tärppiin kun olokin on ihan normaali, nuhaa lukuunottamatta. Huomista odotellessa... jos ei mitään tapahdu perjantaihin mennessä niin sitten testaan.

@Titi-Love Otan osaa

@Napsunen Onnittelut

Nyt omaanapaa. Aloitin uuden kierron alkaessa mittailemaan huvikseni lämpöjä, mitä en siis oo ikinä tehnyt. Mulla on aina ollut alhainen ruumiinlämpö, alle 36. Tänään aamulla loksahti kyllä suu, kun mittari näytti ensin 34,7 ja uudelleenmittauksella 34,9! Ja eihän Flo edes hyväksynyt alle 35 astemerkintää. Piti vääristää 35.0. Eilisestä tippunut puolella asteella. Google diagnosoi jo kilpparin vajaatoiminnan, vaikka muita oireita ei kyllä ole. Ehkä se vaan on normaalia. Mittaan lämmön suusta, mutta pitäisköhän mittailla sittenkin kainalosta? Saisin vähän korkeampia lukuja
Siis mulla raudanpuute teki tuota samaa. Aina oli peruslämpö 35 pintaan ja vähän alle. Sitkun sain toisen rautainfuusion tuossa keväällä nii nousi ferritiini tarpeeksi korkealle (mulla nyt 230) ja peruslämpö nousi 36.5. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta eikö sen lääkkeillä oo ollut tuommoista vaikutusta.

• Tykkää
Reactions: Santso ja minttuni