Toiveissa vauva 2021


On lähtenyt ovistesti vaalenemaan? Eli onkohan ovis ollut eilen tai edellis päivänä? No katotaan miten käy tärppäsikö tässä kierrossa jo. Vai onko ovuloimaton kierto keskenmenon jälkeen
Onko tuo ylempi rfsu testi? Mä en halua niitä enää käyttää ollenkaan kun en saanu kunnon viivoja niihin, kun taas nuihin pinkkeihin tikkuihin sain. Mut nyt ostan enää digi testejä niin ei tarvii arvailla. Onko sulla ollut minkään laisia ovis tuntemuksia?
 
Mä ostin kanssa tähän kiertoon digejä. Ihan mielenkiinnosta, että ovuloinko ollenkaan vai joko on ikä tullu vastaan. Ostin niitä mihin tulee vilkkuva hymynaama ensin. No tänään tuli kolmas vilkkuva naama. Koska viime kierto oli niin lyhyt, ni aloitin sen mukaan testaamaan. 2 päiväö oli tyhjän ympyrä ensin.
No juu, muuten täällä kaikki hyvin.
 
@Chai89 , kirjoitinkin tänne itse juuri eilen siitä, että apteekin herkkä testi antoi minulle 4 päivää testiajalla hailuran viivan ja todella vahvan viivan testiajan jälkeen, vaikka en ollut raskaana. Testaa ehdottomasti toisella testillä! Tässä siis minun testini, enkä ollut raskaana:


Luin näiden viivojen jälkeen näistä testeistä eri lähteistä, ja monella samoja kokemuksia. Luo turhaa toivoa. Toivon kuitenkin @Chai89 että saat toiseenkin testiin viivan ja olet raskaana <3

Muoks. livenä vielä selkästi vaaleanpunainen viiva, niin räikeää...
 
Onko tuo ylempi rfsu testi? Mä en halua niitä enää käyttää ollenkaan kun en saanu kunnon viivoja niihin, kun taas nuihin pinkkeihin tikkuihin sain. Mut nyt ostan enää digi testejä niin ei tarvii arvailla. Onko sulla ollut minkään laisia ovis tuntemuksia?
Juu on rfsu testi. Eilen tuli kunnon viivat. Mutta itse sitä mieltä että ovis olisi ollut keskiviikkona. Ainakin nippasi oikealta puolelta just munasarjan kohdalta.
 
Nyt neljäs aamu, kun päätin tehdä testin, vaikka tiesin sen olevan umpi nega. Tein siis täysin negat dpo 8, 9 ja 10.
Tänään aamulla dpo11 kuitenkin onestepin liuskaan ilmestyi haalea viiva?! Väristä en osaa sanoa, mut haalea viiva siinä on, kolmessa aikaisemmassa ei mitään, ei sit niin mitään! Mutta, eilen ja tänään tullut rusehtavaa limaa ja menkkajomot läsnä. MUTTA tä luo mulle toivoa, että ehkä siel on joku yrittänyt kiinnittyä :eek::) Käyn apteekissa ennen töitä hakemassa jonkun muun testin ja testailen huomenna.
 
Mä en tajuu miks ostin noita one stepin ovisliuskoja kun ne ei selkeesti oo mulle toimivia.. ei todellakaan oo plussaksi tulkittava viiva, vaikka vähän jo väriä onkin. Clearblue digi kuitenkin hymyilee ja siinä viivat tasavahvat sisällä. Eli selkeesti mulla ei noi herkät testit pelitä.

Mutta jeejee ja huhhuh, vihdoin. täällä dpo - 1 tänään, eli huomiselle piinalistaan dpo0.
 
Mä en tajuu miks ostin noita one stepin ovisliuskoja kun ne ei selkeesti oo mulle toimivia.. ei todellakaan oo plussaksi tulkittava viiva, vaikka vähän jo väriä onkin. Clearblue digi kuitenkin hymyilee ja siinä viivat tasavahvat sisällä. Eli selkeesti mulla ei noi herkät testit pelitä.

Mutta jeejee ja huhhuh, vihdoin. täällä dpo - 1 tänään, eli huomiselle piinalistaan dpo0.
Mulla kans noita onestepin liuskoja, plussa ei oo lähellekään plussa mutta kun reilu puoli vuotta olen niillä testannut, niin tunnistan plussaksi :D ja cb:n digitestillä vielä varmistus (y)

Lääkäri sanoi, että letrosolin kanssa digitesteistä se yksinkertaisempi eli pinkki on parempi ovistesti. Kahta hormonia mittaava voi jäädä hänen mukaansa virheellisesti vain vilkuttamaan hymynaamaa eikä näytä pysyvää, ja ovis menee ohi. Uusi tieto minulle. Onneksi olikin niitä pinkkejä testejä.
 
Vaikken oo tähän kiertoon tehny vielä testiä, nii tää lähes täys oireettomuus (ainoastaan runsas valkovuoto ja lämmönnousu) saa aikaan fiiliksen ettei tästäkään kierrosta ole tärpännyt. Ei oo vaa semmosta tärppifiilistä. Onhan tässä vielä kierron loppuun muutama päivä aikaa ja ehkä ne lopöukierrolle vaihtelevasti tyypilliset rinnanarkuudet ja palelu sit tulee kans myöhemmin. Voi olla et testaan vasta maanantaina kp 28/28 mikäli tarvetta testata. Nyt ei oo ku kaks liuskatestiä kotona ja jos yrittäis opetella siihen, et testaa ensimmäisen kerran vasta kp 28/28. Niin ei tulis niitä testejä turhaan uitettua ja kaivettua sitä huolella roskiin laitettua takaisin tiirailtavaksi ( mitä on tapahtunut useita kertoja reilun vuoden aikana). Jos ottais tässä asiassa tavoitteeksi maltin. Tsemppiä muillekin piinailijoille
 
Mulla kans noita onestepin liuskoja, plussa ei oo lähellekään plussa mutta kun reilu puoli vuotta olen niillä testannut, niin tunnistan plussaksi ja cb:n digitestillä vielä varmistus

Lääkäri sanoi, että letrosolin kanssa digitesteistä se yksinkertaisempi eli pinkki on parempi ovistesti. Kahta hormonia mittaava voi jäädä hänen mukaansa virheellisesti vain vilkuttamaan hymynaamaa eikä näytä pysyvää, ja ovis menee ohi. Uusi tieto minulle. Onneksi olikin niitä pinkkejä testejä.
Sama homma, paljon onestepeillä testannu niin oppinu lukee ja varmistaa digillä.

Huhheijjaa, vähemmän täällä oon kirjoitellut mutta nyt alkaa jännittää.

Flon mukaan menkat alkaa 9 päivän päästä, josta soitto klinikalle ja ovis jos osuu oikealle päivälle, niin päästään pakastealkion siirtoon! Mikäli selviää pakastuksesta, meillä kaksi blastoa siellä on, mutta en nyt muista onko samassa oljessa, pitääkö molemmat sulattaa.
Eli jos kaikki menee hyvin, niin reilu kuukauden päästä oon reilusti ennen testipäivää tuhlaamassa testejä :D
 
Eilen lähti kierukka ja ultrattiin samalla. Kierron vaihe jäi pikkuisen epäselväksi mutta paras veikkaus oli, että nyt olisi loppu kierto menossa. Lääkäri veikkaili, että kuukautiset alkais 4-6vkon päästä viimeistään ja munarakkuloita näkyi tosi hyvät määrät molemmilla puolilla. Eli hyvillä fiiliksillä yrittämään nyt :love: Mies toivoi äsken voitasko hänen parturin jälkeen heilutella peittoa, ja todellakin voidaan! Tuntuu, että halut on kasvanu nyt entisestään, kun "luomuna" päästään hommiin. Niin siistiä!
Realistista on kuulemma raskautua 1-2kk päästä aikaisintaan, kun kohdun limakalvo on alkanut paksuuntumaan taas hormonien hävittyä kropasta. Nyt sitten vaan rennosti, tasaisesti puuhaillaan 1-3pvän välein, mitään oviksia en testaile ja eikun odotellaan
 
@Chai89 , kirjoitinkin tänne itse juuri eilen siitä, että apteekin herkkä testi antoi minulle 4 päivää testiajalla hailuran viivan ja todella vahvan viivan testiajan jälkeen, vaikka en ollut raskaana. Testaa ehdottomasti toisella testillä! Tässä siis minun testini, enkä ollut raskaana:


Luin näiden viivojen jälkeen näistä testeistä eri lähteistä, ja monella samoja kokemuksia. Luo turhaa toivoa. Toivon kuitenkin @Chai89 että saat toiseenkin testiin viivan ja olet raskaana <3

Muoks. livenä vielä selkästi vaaleanpunainen viiva, niin räikeää...
Minäkin lueskelin eilen aika huonoa tästä testistä. Tein toisen samanlaisen tänä aamuna (2kpl pakkaus) ja samanlainen hailura, mitä eilen. Ehkä hintsun tummempi. On kyllä inhottavan harhaanjohtava tuo sun testi - miten voi olla noin susi? Jää kyllä jatkossa apteekin hyllylle.

Menkkaoireet vaan vahvistuu. Kaikki vtuttaa ja masentaa. Flow’ta odotellessa. Ehkä sitten ensi kierrossa. Jälleen kerran.
 
Onko muuten täällä kellään kokemusta siitä et kuparikierukan poisto ois sekottanu kiertoa? Kun siis edelleen menkkoja oottelen kp 35/28.......... TURHAUTTAAAA kun ei tiedä mistä tää johtuu
No juu, mulla jäi menkat 120 päiväksi pois kuparikierukan poiston myötä. Ja kun eihän sen pitäisi kiertoon vaikuttaa mitenkään! Mulla kylläkin on monirakkulamunasarja, että säännöllinen kiertoni oli tuolloin 60d. Poiston jälkeen (yli 2v sitten) ei olekaan sit ollut mitään säännöllisyyttä kierrossa. Meidän suvussa vitsaillaan että stressi ja jännitys aiheuttaa kuukautiset, kun kaikilla naisilla sama vika. Stressin lisäksi en muuta syytä keksi, miksi pitkään säännöllinen (vaikkakin pitkä) kierto muuttui epäsäännölliseksi.
 
@Chai89 , kirjoitinkin tänne itse juuri eilen siitä, että apteekin herkkä testi antoi minulle 4 päivää testiajalla hailuran viivan ja todella vahvan viivan testiajan jälkeen, vaikka en ollut raskaana. Testaa ehdottomasti toisella testillä! Tässä siis minun testini, enkä ollut raskaana:


Luin näiden viivojen jälkeen näistä testeistä eri lähteistä, ja monella samoja kokemuksia. Luo turhaa toivoa. Toivon kuitenkin @Chai89 että saat toiseenkin testiin viivan ja olet raskaana <3

Muoks. livenä vielä selkästi vaaleanpunainen viiva, niin räikeää...
Mulla oli viime syksynä just niin että tuli haalea punertava viiva. Ja tiesin että raskaus ei ole mahdollista. Nyt viime kierrossa oli viiva mutta oli kyllä oikeassa. Mutta tuli varhainen keskenmeno
 
Mulla taas toi apteekin oma on se luottotesti, en oo saanu koskaan virheviivoja testiajalla. Kerran kaivoin roskiksesta puolen tunnin jälkeen ja silloin ehkä jotain näin, mutta muuten on näyttänyt aina oikein. Virtsa voi itse siis kuivuessaan aiheuttaa roskishaamuja, jotenkin liittyi kemialliseen reaktioon. Voikohan niissäkin olla niin, että joku testi toimii toisella ja sitten toiselle antaa mitä sattuu viivoja.
 
https://aijaa.com/0pOh5e saankohan liitettyä kuvaa, en ole ennen kokeillut... mutta näyttäisi siltä, että tämä kierto, jossa oli kaikki kreisit vitamiinikokeilut taisi tuottaa tulosta! Ne varmaan auttoivat mun ovulaatiota. Meille tulee toinen huhtikuinen, jos kaikki menee hyvin ❤ Tänään dpo 15 ja tod näk 4+1
Oiii, onnea plussasta millaisia oireita olet tuntenut ennen plussaa? Kiva jos pystyisit kertomaan vieläpä mitä mikäkin Dpo?
 
Oiii, onnea plussasta millaisia oireita olet tuntenut ennen plussaa? Kiva jos pystyisit kertomaan vieläpä mitä mikäkin Dpo?
No sepä tässä onkin outoa, että en oikein mitään ihmeellistä. Negakierroissa olen löytänyt jos jonkinmoista oiretta... olin ihan varma, että nyt ei tärpännyt. Rinnat on hieman kipeät ja turvonneet mutta niin mulla on aina oviksesta menkkojen tuloon asti. Ehkä enemmän vilunväristyksiä ja nuhaa on ollut jo viikon, mutta ei kuumetta kuitenkaan. Dpo 6 lähtien siis ollut tämä nuha. Muuten on aivan normaali olo. Esikoisen kohdalla pahoinvointi tuli tosi nopeasti ja samoin vessassa ramppaaminen, jo suunnilleen dpo 13. Olin ihan varma että tässä kierrossa ei tärpännyt ja join eilen myös huoletta kaksi lasia viiniä ja söin sushia...
 
No sepä tässä onkin outoa, että en oikein mitään ihmeellistä. Negakierroissa olen löytänyt jos jonkinmoista oiretta... olin ihan varma, että nyt ei tärpännyt. Rinnat on hieman kipeät ja turvonneet mutta niin mulla on aina oviksesta menkkojen tuloon asti. Ehkä enemmän vilunväristyksiä ja nuhaa on ollut jo viikon, mutta ei kuumetta kuitenkaan. Dpo 6 lähtien siis ollut tämä nuha. Muuten on aivan normaali olo. Esikoisen kohdalla pahoinvointi tuli tosi nopeasti ja samoin vessassa ramppaaminen, jo suunnilleen dpo 13. Olin ihan varma että tässä kierrossa ei tärpännyt ja join eilen myös huoletta kaksi lasia viiniä ja söin sushia...
Näin se taitaa mennäkin että se tapahtuu kun vähiten odottaa
 

Yhteistyössä