Toiveissa vauva 2021

Auttakaa pönttöä. Jos ovulaatiotestissä on haalea viiva, tarkoittaako tämä että ovulaatio on tuloillaan vai, että ihan vaan on negatiivinen. Mä oon täällä ihan pihalla kun on nyt menkat flon mukaan 2 päivää myöhässä ja tosiaan dpo18 menossa ja menkkoja ei kuulu, enemmänkin on ovulaatio fiilis. Joten tein tuon ovulaatiotestin ku sellanen löyty laatikosta. Pari kertaa sen tein viime ovulaation aikaan ja ei näyttäny mitään, mutta nyt näytti haaleeta viivaa. Mitä tämä nyt on.......
Ja älkää ihmetelkö miks ees tein ton ovulaatiotestin, en tiiä minäkäänDD
Ovulaatiotestissä voi olla testiviiva punanen vaikka testi olis negatiivinen. Kun testiviiva on yhtä tummä tai tummempi kun ”kontrolliviiva” niin testi on vasta positiivinen jollon on päivä: dpo -1
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hirveän isot pahoittelut @Titi-Love :cry:

Mä tuun nyt vaan tälleen omaa napaa päivittelemään nopsasti reissun päältä, kaikki viestit oon lukenu mutta eipä taas muistu mieleen mitä piti kommentoida.:cautious:

Mulla alkoi loma ja tänään on dpo 8. Vaikka kuinka vannoin, että en testaa ennen lauantaita niin joku pakkomielle sai pissimään tikkuun aamulla vaikka tiesin että ei siellä nyt vielä mitään näy kumminkaan. Tein one stepin herkän puikkotestin ja apuaa sain siihen jonkun selkeästi vaalenpunertavan haamujen haamun o_O :X3: Kuvaan en sitä kyllä oikeen saanut näkymään, mutta paljaalla silmällä melko selkeästi. Huiii miten jännää! En tiiä miten helposti noi antaa jotain valeviivoja ja viivanpaikkoja, että en nyt vielä innostunut, mutta vähän rupesi sydän pamppailemaan. Nyt kuitenkin lähettiin mökille ja palataan vasta pe, enkä ottanut testejä mukaan. Lauantaina sitten näkee mikä on tilanne:love:
 
Hirveän isot pahoittelut @Titi-Love

Mä tuun nyt vaan tälleen omaa napaa päivittelemään nopsasti reissun päältä, kaikki viestit oon lukenu mutta eipä taas muistu mieleen mitä piti kommentoida.

Mulla alkoi loma ja tänään on dpo 8. Vaikka kuinka vannoin, että en testaa ennen lauantaita niin joku pakkomielle sai pissimään tikkuun aamulla vaikka tiesin että ei siellä nyt vielä mitään näy kumminkaan. Tein one stepin herkän puikkotestin ja apuaa sain siihen jonkun selkeästi vaalenpunertavan haamujen haamun Kuvaan en sitä kyllä oikeen saanut näkymään, mutta paljaalla silmällä melko selkeästi. Huiii miten jännää! En tiiä miten helposti noi antaa jotain valeviivoja ja viivanpaikkoja, että en nyt vielä innostunut, mutta vähän rupesi sydän pamppailemaan. Nyt kuitenkin lähettiin mökille ja palataan vasta pe, enkä ottanut testejä mukaan. Lauantaina sitten näkee mikä on tilanne
Mulla myös dpo8 ja oli pakko pissiä tikkuun...noh negahan se! Tietty! Tai no kyllähän mä sain siihen jonkun olemattoman viivan näkymään! En tie mikä aivopieru mul tuli:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Auttakaa pönttöä. Jos ovulaatiotestissä on haalea viiva, tarkoittaako tämä että ovulaatio on tuloillaan vai, että ihan vaan on negatiivinen. Mä oon täällä ihan pihalla kun on nyt menkat flon mukaan 2 päivää myöhässä ja tosiaan dpo18 menossa ja menkkoja ei kuulu, enemmänkin on ovulaatio fiilis. Joten tein tuon ovulaatiotestin ku sellanen löyty laatikosta. Pari kertaa sen tein viime ovulaation aikaan ja ei näyttäny mitään, mutta nyt näytti haaleeta viivaa. Mitä tämä nyt on.......
Ja älkää ihmetelkö miks ees tein ton ovulaatiotestin, en tiiä minäkäänDD

Miten haaleeta viivaa? Tätähän ei kysytty, mutta mä kokeilin ovistestiä samalla kun raskaustestiä, onestepin ovulaatiotestissä molemmat viivat kirkkaan punaset,digi ovistestissä hymynaama ja PCn raskaustesti selkee toinen viiva mut ei niin vahva kun kontrolliviiva.
Ja en siis nyt vaan puoltoista vuotta sitten :D
 
Ultra takana ja taas niin paljon lisätietoa et on vähemmästäkin pää pyörällä ja miten voikaan yksityisellä hommat hoituu tosta noin vaan suitsait, hirveesti on toivoa tähän kiertoon ja tuleviin, jos niikseen tulee. Ja nää ihan viikon sisällä kun julkinen ei saanu aikaan vuoteen oikeestaa mitään.
Limakalvo oli vahvistunut ja oli ok ei super hyvä mut ei enää huonokaan. Munarakkulat hyvänkokoisia ja 2 kpl.
Huomisesta alan pistämään pregnyliä, ja tätä 5 kertaa tämän kierron aikana. Raskaustesti tehään siitä kahen viikon päästä ja toivotaan tietenkin parasta lopputulosta:love:
Ainiin ja miehen sperma oli hyvä yli 92miljrd tms.
Multa löytyi kyllä kohdusta myooma joka voi hankaloittaa raskautumista tai sit ei. Puhuttiin tähystys leikkauksesta jos raskaus ei ota alkaakseen. Onko täällä kellään siitä kokemuksia?
Katoin nopeesti googlesta ja se pisti vähän huolettaa...:rolleyes:
Jos tää pregnyl ei auta niin seuraavaan kiertoon on pergoveris piikki sitten...mut askel kerrallaan eteenpäin nyt kuitenkin mentävä ja mua niin piikkikammoisena jännittää toi huominen, mut kaikkensa sitä tekee mahdollisen pikkuisen eteen:love:
Toivottavasti en pyörry tai jos niin vasta sen jälkeen kun oon piikittänyt:ROFLMAO:
 
Hienoa kun löytyy apua!

Onkos täällä ketään, kuka tietäisi tarkemmin kolesterolin vaikutuksesta hedelmällisyyteen? Korkealla kolesterolilla on kai havaittu jotain yhteyttä madaltuneeseen hedelmällisyyteen, mutta entäs alhainen kolesteroli? Kolesteroli on kuitenkin steroidi ja vaikuttaa munasarjan toimintaan.

Mulla on mitattu pari vuotta sitten viimeksi mut aina aiemminkin on ollut viitearvojen alle kolesterolit, viimeksi molemmat 0,7 (sekä HDL että LDL). Lääkärit on aina sanoneet, ettei alhaisista kolesteroleista ole mitään haittaa, mutta onkohan sittenkin? Onhan mulla toki tuo monirakkulamunasarjakin, mut tässä vaiheessa sitä on jo aika avoin kaikenlaisille kokeiluille.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Taas on kyllä kummallinen tää maha, nyt nippailee vasemmalta munasarjasta ja välillä särkee koko alamahaa. Ja kp taitaa olla jotain 31/4x. :D että ei tässä oikein pitäis ovuloidakaan, varsinkin kun olotkaan ei oo ihan sen mukaiset. Kyllä naisen keho on pwrseestä... xD

Kolesterolista en osaa sanoa muuta, kuin että mulla oli viimeksi mitattuna vähäsen koholla. Ei sukurasitteita tms. ja aiemmin ollut ihan priimaa. Mittausten aikana olin8. kuulla raskaana. Jostain luin, että raskaus voisi nostaa kolesterolia (kuten myös vaihdevuodet), mutta en sit tiiä. Pitäis käydä uusiksi mittaamassa nyt kun raskaudesta on pian vuosi aikaa.
 
Miten haaleeta viivaa? Tätähän ei kysytty, mutta mä kokeilin ovistestiä samalla kun raskaustestiä, onestepin ovulaatiotestissä molemmat viivat kirkkaan punaset,digi ovistestissä hymynaama ja PCn raskaustesti selkee toinen viiva mut ei niin vahva kun kontrolliviiva.
Ja en siis nyt vaan puoltoista vuotta sitten
Ei se ovistestin haalea viiva mitään tarkoittanu, pitihän se mennä taas tekemään r-testi ja ei siihen viivaa vaan ilmesty. Pakko se on nyt vaan myöntää, että keho temppuilee:cry:
 
@helmikorvakoru ja @Aniaj ihanaa kun täällä on muitakin hätähousuja!:love: Oon nyt tainnu joka kierrossa pissata tikkuun jo alle dpo10 aikoihin vaikka tietää että ei se vielä ole varmaa vaikka nega tulisi. Jotenkin sitä ei vaan kerta kaikkiaan malta olla testailematta! Toivotaan että muutaman päivän päästä tulisi plussatestejä!

Tänään on ollut oikeen haistapaskapäivä. (Anteeksi kielenkäyttö) Jotenkin tosi äkäinen olo. Et onko nyt jo pms oireet alkamassa vai onko muuten vaan huono päivä. Tiedä häntä. Väsyttää ja ärsyttää. Dpo4. Eli ei mitään aihetta ainakaan millekkään oireille. Kunhan olen känkkäränkkä.:poop::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: minttuni ja Aniaj
Ultra takana ja taas niin paljon lisätietoa et on vähemmästäkin pää pyörällä ja miten voikaan yksityisellä hommat hoituu tosta noin vaan suitsait, hirveesti on toivoa tähän kiertoon ja tuleviin, jos niikseen tulee. Ja nää ihan viikon sisällä kun julkinen ei saanu aikaan vuoteen oikeestaa mitään.
Limakalvo oli vahvistunut ja oli ok ei super hyvä mut ei enää huonokaan. Munarakkulat hyvänkokoisia ja 2 kpl.
Huomisesta alan pistämään pregnyliä, ja tätä 5 kertaa tämän kierron aikana. Raskaustesti tehään siitä kahen viikon päästä ja toivotaan tietenkin parasta lopputulosta
Ainiin ja miehen sperma oli hyvä yli 92miljrd tms.
Multa löytyi kyllä kohdusta myooma joka voi hankaloittaa raskautumista tai sit ei. Puhuttiin tähystys leikkauksesta jos raskaus ei ota alkaakseen. Onko täällä kellään siitä kokemuksia?
Katoin nopeesti googlesta ja se pisti vähän huolettaa...
Jos tää pregnyl ei auta niin seuraavaan kiertoon on pergoveris piikki sitten...mut askel kerrallaan eteenpäin nyt kuitenkin mentävä ja mua niin piikkikammoisena jännittää toi huominen, mut kaikkensa sitä tekee mahdollisen pikkuisen eteen
Toivottavasti en pyörry tai jos niin vasta sen jälkeen kun oon piikittänyt
Mahtavaa, että hommat etenee! Nyt toivotaan, että tärppää! ❤ Harmi, että julkisella hidasta, mutta tästäpä syystä mekin edelleen yksityisellä. Tuolla kyllä tapahtuu nopeasti, vaikka ensikäynnistä nyt aikaa jo onkin. Syy miksi ei olla hoitoihin päästy, ei johdu klinikasta siis!
 
Toivottavasti ultra menee hyvin! Teettekö heti uuden PASsin tähän kiertoon?

Mua kiinnostaa et paljonko sulla aikaistui ovulaatio suurinpiirtein tuolla lääkemäärällä? Mä oon ihan silmät pyöreänä edelleen täällä, miksi mulle on määrätty niin paljon tätä lääkettä . Kerro sit onko kerrot vaikuttanut tässä kierrossa paremmin! Mulla on kans kp10 ultra ja tässä just pohdin kuin aikaisin mun pitää ruveta tikuttaa (ei kai jo ennen kp10?) Onks sulla ollut oireita tuosta letrozolista?

Olettaisin, että ovulaatio aikaistui noin neljä päivää. En tikutellut ennen letrokiertoja, joten en osaa ihan tarkalleen sanoa. Mulla letrot otettiin käyttöön heti ekassa kierrossa, koska kierto oli pitkähkö. Nyt ovulaatio tulee noin kp15 ja tänään päätettiin, että tässä kierrossa ovulaatio tehdään keinotekoisesti jo kp 13. Ultrassa näkyi tänään 14mm iso follikkeli eli hyvin oli jo kasvanut. Limakalvo oli kans lääkärin mukaan tosi hyvä. Se oli 8mm. Mulla selvästi greippi vaikuttaa limakalvoon. Se on ollut paksumpi greippikierroissa ja sitä olen nytkin juonut. Puoliso puristaa mulle joka ilta yhden verigreipin :)

Tässä kierrossa siis tehdään Pas ja jos ei onnistu niin sit pidetään ainakin yksi kierto taukoa.

Letroista tulee mulle finnejä, mut ei ehkä muuta. Välillä on kaikenlaisia oireita, mut vaikea tietää mistä lääkkeestä mikäkin johtuu :D Ekassa kierrossa oli esim. migreeni, mut muissa ei oo ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Hienoa kun löytyy apua!

Onkos täällä ketään, kuka tietäisi tarkemmin kolesterolin vaikutuksesta hedelmällisyyteen? Korkealla kolesterolilla on kai havaittu jotain yhteyttä madaltuneeseen hedelmällisyyteen, mutta entäs alhainen kolesteroli? Kolesteroli on kuitenkin steroidi ja vaikuttaa munasarjan toimintaan.

Mulla on mitattu pari vuotta sitten viimeksi mut aina aiemminkin on ollut viitearvojen alle kolesterolit, viimeksi molemmat 0,7 (sekä HDL että LDL). Lääkärit on aina sanoneet, ettei alhaisista kolesteroleista ole mitään haittaa, mutta onkohan sittenkin? Onhan mulla toki tuo monirakkulamunasarjakin, mut tässä vaiheessa sitä on jo aika avoin kaikenlaisille kokeiluille.
Minä tiedän vain tuon korkean kolesterolin mahdolliset vaikutukset, mutta matalasta en ole kuullut. Täällä myös kolesterolit useaan otteeseen tutkittu, mutta matalasta ei mainittu, että voisi vaikuttaa.
 
Ens viikon tiistaina ku pitäs olla rv 12+1.



Mutta sekin muuttuu ihan vaan onko kohtu tyhjentynyt kokonaan tarkistukseksi, kun joku aika sitten tuli kaikkinensa pönttöön :/ ei mitään n. 5 cm vauvan alkuun viittaavaa, mutta limakalvoa ja istukkaa tms. Varmaan oli. Kivut ollu menkkakipujen luokkaa, en oo tarvinnut ees särkylääkettä, joten oon varma että tässä kehitys on vaan lakannut ennemmin ja nyt vasta itsekseen tyhjeni. Nyt jatkuu normi menkkavuotona.
Toisaalta "hyvään aikaan" tuli tuo tyhjentyminen, ku vihdoin ollaan vaan kotona, että saatiin kesälomareissut suoritettua ilman vuotoja, paitsi joskus rv 7 tuli ihan vähän sitä vaaleanpunaista. Liekö sekin sit viitannut tähän lopputulokseen.
En vaan ymmärrä itseäni, miksi on näin tunteeton olo. Shokkia vai mitä. Sitten jossain vaiheessa iskee todellisuus ja itkut, varmaan kun esikoinen menee keskiviikkona kouluun ja jään yksin kotiin.
Olen niin pahoillani teidän menetyksistä <3 Jos yhtään siltä tuntuu, niin jonkun kanssahan voisi käydä neuvolan kautta juttelemassa. Ihan varmasti ainakin olet/olette oikeutettuja kaikenlaiseen apuun menetysten jälkeen. Ja itse kyllä aika kovaa paukuttaisin pääsemästä jo tutkimuksiin, vaikkakin yksi km ei olekaan todettu sairaalla. Sitähän se silti on?! Ehkäpä tuota voitaisiin katsoa jo sormien läpi :( Paljon tsemppiä sinulle! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
@Titi-Love Otan osaa :(

Omaa napaa: Tänään on ehkä dpo 8 tai 9. Alavatsaa vihloo, alaselkää vähän särkee, on nälkä ja kiukuttaa. PMS vai jotain muuta? Vaikka kovasti olen yrittänyt itselleni tolkuttaa, että lienee kuitenkin tuo PMS syyllinen, niin silti kutkuttaa tehdä huomenna aamulla testi. Äh. En usko että olisin tästä kierrosta tullut raskaaksi, mutta en silti haluaisi nähdä negatulosta.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Alinna86 Ihanaa et teillä hommat etenee ja sun/teidän mieli on positiivinen! :love: Voi kun meidänkin rahapussi kestäis siirtyä yksityiselle, niin kyllä siirryttäis. Mulla se kohdunulkoinen poistettiin tähystysleikkauksessa, vähän eri asia mutta uskon et toteutetaan samallalailla. Neljä leikkaushaavaa mahassa on, tehtiin nukutuksessa, toinen johdin jouduttiin poistaa samalla. :( Viikko saikkua, olisin ollut kyllä jo aiemmin työkuntoinen, aika nopeasti fyysisesti toivuin :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Olettaisin, että ovulaatio aikaistui noin neljä päivää. En tikutellut ennen letrokiertoja, joten en osaa ihan tarkalleen sanoa. Mulla letrot otettiin käyttöön heti ekassa kierrossa, koska kierto oli pitkähkö. Nyt ovulaatio tulee noin kp15 ja tänään päätettiin, että tässä kierrossa ovulaatio tehdään keinotekoisesti jo kp 13. Ultrassa näkyi tänään 14mm iso follikkeli eli hyvin oli jo kasvanut. Limakalvo oli kans lääkärin mukaan tosi hyvä. Se oli 8mm. Mulla selvästi greippi vaikuttaa limakalvoon. Se on ollut paksumpi greippikierroissa ja sitä olen nytkin juonut. Puoliso puristaa mulle joka ilta yhden verigreipin

Tässä kierrossa siis tehdään Pas ja jos ei onnistu niin sit pidetään ainakin yksi kierto taukoa.

Letroista tulee mulle finnejä, mut ei ehkä muuta. Välillä on kaikenlaisia oireita, mut vaikea tietää mistä lääkkeestä mikäkin johtuu Ekassa kierrossa oli esim. migreeni, mut muissa ei oo ollut.
Jos tuolla määrällä aikaistuu neljä niin onkohan munkin ovis odotettavissa jo ens viikolla :D Mä oon kans huomannut tuon greipin vaikutuksen. Ekassa kierrossa oli inssipäivänä 11mm ja olin juonut verigreippumehua päivittäin. Toisessa oli "vain" 9mm kun juomisesta oli vajaan viikon tauko ennen ovista :D ei siis kasvanut lopussa niin nopeaa kun aiemmassa.

Nyt toivotaan et teil tärppää PASsista ♥ ja ette tarvitse enää enempää hoitoja! Kiitos taas vinkeistä/kokemuksista ♥
 
  • Rakkaus
Reactions: Mysteerio
@Alinna86 Ihanaa et teillä hommat etenee ja sun/teidän mieli on positiivinen! Voi kun meidänkin rahapussi kestäis siirtyä yksityiselle, niin kyllä siirryttäis. Mulla se kohdunulkoinen poistettiin tähystysleikkauksessa, vähän eri asia mutta uskon et toteutetaan samallalailla. Neljä leikkaushaavaa mahassa on, tehtiin nukutuksessa, toinen johdin jouduttiin poistaa samalla. Viikko saikkua, olisin ollut kyllä jo aiemmin työkuntoinen, aika nopeasti fyysisesti toivuin
Siis vitsi sä oot parantunut nopeaa. Mulla meni ekassa laparoskopian parantumisessa neljä viikkoa (toki kivut loppu aiemmin mut olin väsynyt ihan toimintakyvytön) johon sit tehtiin (koska en palautunut siinä 4vko) perään toinen josta paranemisessa meni 2-3vkoa. Mulla toki leikkauksen syynä oli kysta munasarjassa ja sen ekan leikkauksen seurauksena hematooma vatsaontelossa jotka piti leikata mut ei pitäisi palautuminen ottaa silti pidempään ku sen viikon :D
 
Siis vitsi sä oot parantunut nopeaa. Mulla meni ekassa laparoskopian parantumisessa neljä viikkoa (toki kivut loppu aiemmin mut olin väsynyt ihan toimintakyvytön) johon sit tehtiin (koska en palautunut siinä 4vko) perään toinen josta paranemisessa meni 2-3vkoa. Mulla toki leikkauksen syynä oli kysta munasarjassa ja sen ekan leikkauksen seurauksena hematooma vatsaontelossa jotka piti leikata mut ei pitäisi palautuminen ottaa silti pidempään ku sen viikon
Joo itekki yllätyin, et tästähän selvisikin ihan "pienellä". En mä ollu oikeastaan kuin kaks päivää kipeä. En tarvinnu sen jälkeen edes särkylääkettä. Eihän se olo nyt ihan tavallinen ollut, mut silleen rauhassa kun otti ja alotti liikkumisen lyhyillä lenkeillä niin ei mitään ongelmaa.. Ainoastaan housut paino leikkaushaavoja ja pitkään istuminen ei tuntunut hyvältä.

Ikävää, et sulla mennyt pidemmän kaavan kautta toipuminen. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
@neilikkaruusu toivotaan, että oliskin plussa tulossa! Loppukierto on kyllä kovin piinaavaa aikaa :/

@Tiukuna mielenkiintoista kuulla, miten letrot toimineet. Minun annos kyllä pieni, mutta voiko johtua lääkkestä tämä, naama, käsivarret ja selkä yhtäkkiä finnejä täynnä. Yleensä loppukierrosta tulee joku näppylä. Todella mielenkiintoista sitten ultrassa nähdä/kuulla, että mitä on tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.08.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Rimaleli..........................kp 47/30
Zennuli..........................kp 43/25-28
Lovecoco.....................kp 43/30
Hermitcrab..................kp 33/28-29
Pandanen......................kp 30/29-31
Melissa86.....................kp 29/30-36
Brunet82.......................kp 27/26-28
Aniaj..................................kp 24/28
Chai89............................kp 24/29-30
Helmikorvakoru.......kp 23/27-28
Kirjoh89....................kp 23/28
pata-ässä.................kp 21/28
Kasikuus......................kp 20/27-28
Lillanna.............................kp 20/28-42
Nokare..........................kp 20/27
rubikinkuutio.............kp 19/27-29
Jjenn...............................kp 18/29-33
Haaveilija-31......................kp 16/27
Iinesankka82....................kp 15/29-30
Töppönen_....................kp 14/26
Heemilia............................kp 13/30(?)
Kuumeilija40..................kp 13/27-28
Alinna86.........................kp 13/26
Mysteerio.......................kp 11/30
Hamsteri20..................kp 11/27-28
Sofialla.............................kp 11/35-42
Mamtobe............................kp 10/26-28
Mäyh..............................kp 10/26-31
Minttuni...........................kp 9/25
Nipsuneiti83.................kp 9/29
-Lounatuuli-.................kp 9/28-35
Kakkulapio.......................kp 8/?
Sinisilmät........................kp 8/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 8/27
LaTila...................................kp 8/27
Eeva650.........................kp 6/28-42
Loree...............................kp 5/32-39
Goodway.......................kp 5/25-28
Iinanen.............................kp 5/24
Tiukuna......................kp 4/30-33
lulube..............................kp 3/29
Krippis...........................kp 2/22-24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Hermitcrab...................dpo 19
Pandanen........................dpo 13(14)
Melissa86........................dpo 13
Brunet82..........................dpo 12
Helmikorvakoru..............dpo 9
Aniaj................................dpo 9
Kirjoh89.............................dpo 8
Chai89................................dpo 7
Nokare................................dpo 5
Rubikinkuutio.................dpo 4
Töppönen_.....................dpo 3
Heemilia..............................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ai korkea kolesterolikin vaikeuttaa raskaaksi tuloa? Yritin googlettaa, mutta en nopeasti löytänyt, kuinka korkea vaikeuttaa? Minulla se on ollut koholla enkä kyllä usko, että ainakaan paljoa olisi laskenut, vaikka vähän yritystä parempiin elintapoihin onkin ollut. Kermainen ja voinen ruoka on vain niin hyvää...
 
Ai korkea kolesterolikin vaikeuttaa raskaaksi tuloa? Yritin googlettaa, mutta en nopeasti löytänyt, kuinka korkea vaikeuttaa? Minulla se on ollut koholla enkä kyllä usko, että ainakaan paljoa olisi laskenut, vaikka vähän yritystä parempiin elintapoihin onkin ollut. Kermainen ja voinen ruoka on vain niin hyvää...
Tämä oli mullekin uusi tieto! Vaikuttaakohan myös hyvän kolesterolin korkea määrä heikentävästi raskautumiseen?
 

Yhteistyössä