Toiveissa vauva 2021

Tuli muuten mieleen toi liukuvoiteen käyttö, eiks se voi olla haitata jos haluaa raskaaksi tulla? Sit oli sitä jotain ihan siihen tarkoitukseen olevaa liukkaria, mikäs se olikaan nimeltään? Käytättekö mitään vai ihan luomuna?
Onks teillä mitää tälläsiä rituaaleja liittyen seksiin josta haluatte raskautua? Ennen sitä ja sen jälkeen?
PreSeed oli se paras liukkarivaihtoehto raskautumisen suhteen :) Myö ollaan välillä käytetty ihan perus vesipohjaista ja pH-neutraalia liukkaria, mut oviksen tienoilla yritetään pärjätä ilman. Kertaalleen koitin pitää peppua ylhääl tallettelujen jälkeen, mut tunsin itteni niin hölmöks, et oon tyytynyt vaan makoilemaan joko selällään tai ovuloivalla puolen kyljellään :LOL: Makoilen yleensä 15-30min ennen liikkeelle lähtöä :)
 
Ovistestailusta kyselee täällä ekakertalainen! Mulla siis nyt selkeää oviskipuilua ollut, ja kirkasta limaa tulee mutta ei vielä runsaasti. Hulluna testinaisena oonkin tehnyt tänään (kp11) jo kolme ovistestiä..i know..
aamulla, iltapäivällä ja äsken. Oon antanut pissan olla rakossa muutaman tunnin. Haaleaa viivaa näyttää, eli negaa. Kuinka usein testi kannattaa tehdä jos haluaa saada oviksen kiinni? Ainakin @Tiukuna tais jossain vaiheessa kirjoitella että tekee aamuin illoin?
Jospa huomenna riittäisi kolmen testin sijaan se 1-2
Ite teen kerran päivässä niin kauan kun nään että alkaa selkeesti tummuun, ja sit kun huomaan että alkaa tummumaan teen 2 krt päivässä ja kun alkaa oleen lähellä plussaa teen kolmesti päivässä.. viime kierrossa kerkisin tekeen yhden päivän kahdesti ja seuraavana tein jo kolmesti jollon LH-piikin sain selkeesti..
ite laitan täältä kuulleen vinkin pohjalta premom-sovellusta joka antaa numeraalisen tuloksen ovistikku kuvan pohjalta ja 1.0 on positiivinen niin mulla oli esim viimekierrossa kp11 aamulla lukema 0.3 ja jo kp 12 iltana 1.5.. sen takia niin monesti teenkin testin että huomaan heti kun ylittää ton 1.0 niin on helppo laskee koska ovis on..

Sori hymiöiden puuttuminen, niin paljon asiaa että unohtu :geek::X3:
 
Ovistestailusta kyselee täällä ekakertalainen! Mulla siis nyt selkeää oviskipuilua ollut, ja kirkasta limaa tulee mutta ei vielä runsaasti. Hulluna testinaisena oonkin tehnyt tänään (kp11) jo kolme ovistestiä..i know..
aamulla, iltapäivällä ja äsken. Oon antanut pissan olla rakossa muutaman tunnin. Haaleaa viivaa näyttää, eli negaa. Kuinka usein testi kannattaa tehdä jos haluaa saada oviksen kiinni? Ainakin @Tiukuna tais jossain vaiheessa kirjoitella että tekee aamuin illoin?
Jospa huomenna riittäisi kolmen testin sijaan se 1-2
Totta! Mä siis teen yleensä 2kertaa päivässä. Mut normi 2x/päivä rutiinilla viime ja toissakierto olis jäänyt välistä. Koska molemmissa kierroissa Digi aamulla nega, iltapäivällä n. 17 aikaan + ja illalla oli sit taas nega. Sama myös tikuissa et ihan hirveästi ei voi ennustaa etukäteen :D (Mun suurin stressin aihe näissä hoidoissa kun näkyy vain niin hetken) Ovulaatio todistetusti tapahtunut silti joka kerta. Ilmeisesti kaikilla vaan ei näy nii kauaa.
 
@Titi-Love pahoittelut! Voimia tilanteeseen! Voin vaan kuvitella kuinka kauheaa on kokea keskenmeno noilla viikolla :( Jotenkin ihmettelen, kun eivät ottaneet ultrattavaksi. :oops:

@Heemilia alkuun tikutan kerran päivässä, tää "harrastus" ollut jo niin kauan että tiedän viivanvahvuuksita milloin odotella ovista. Sit kun tummenee teen kahdesti päivässä, yleensä yks tai kaks päivää riittää. Lopetan sit plussaan, en jaksa sitä ressiä mikä tulee jos testi plussa monta päivää.

Kikkakolmolmosia oli vielä pari vuotta sitten, mutta kun alettiin noita inssejä tehdä olen lopettanut pitkään makaamisen ja jalkojen ylös nostamisen, kerta ei sielläkään jäädä pöydälle pötköttelemään.:unsure:

On. Kyllä tulin tänään taas pahalle ja pettyneelle fiilikselle, soittivat polilta ja eivät vieläkään rupea tutkimaa keskenmenojen syytä, koska ei ole riittävää "näyttöä". Kaksi liian varhaista ja kohdun ulkoinen ei kuulemma mene siihen kategoriaan :( Puhuivat silloin osastolla ihan muuta ja lupailivat tutkimuksia...
 
Ovistestailusta kyselee täällä ekakertalainen! Mulla siis nyt selkeää oviskipuilua ollut, ja kirkasta limaa tulee mutta ei vielä runsaasti. Hulluna testinaisena oonkin tehnyt tänään (kp11) jo kolme ovistestiä..i know..
aamulla, iltapäivällä ja äsken. Oon antanut pissan olla rakossa muutaman tunnin. Haaleaa viivaa näyttää, eli negaa. Kuinka usein testi kannattaa tehdä jos haluaa saada oviksen kiinni? Ainakin @Tiukuna tais jossain vaiheessa kirjoitella että tekee aamuin illoin?
Jospa huomenna riittäisi kolmen testin sijaan se 1-2
Minä teen kahdesti, n. klo 10 ja klo 18. Ja välillä myös keskellä päivää, jos pystyn :D
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
@Titi-Love voimia sinulle. Olisi jo aika saada pysyvä plussa ja pikkuinen. Ei ihme jos ei enää meinaa enää tunteetkaan pysyä matkassa. Otan osaa menetyksiin. Toivon, ja pidän peukkuja että joskus vielä teille pikkuinen tulisi<3 Vaikka sitten pienen tauon jälkeen.

@Persikka123 tosi ikävää, ettet vieläkään pääse tutkimuksiin. Voihan se olla ettei mitään ole viallakaan mutta haluaisihan sitä tietää mahdollisimman pian. Varsinkin kun epäonnea ollut matkassa.

@Eeva650 mikäs sen parempi paikka talletella kun mökkireissulla! Toivotaan että saisi kivan tuliaisen sieltä mukaan!;)

Omaa napaa sen verran että tänään mietin että onpas nopeaa ja huomaamatta mennyt piinapäivät eteenpäin. Kunnes tajusin että vasta dpo3 menossa.:ROFLMAO: Noh, hyvä jos edes kolme päivää meni äkkiä. Tästä ne päivät vaan hidastuu. Ja mulla näköjään aina yövuorot juuri sillon kun alkaa olemaan jo viittä vaille dpo:t sellaiset että voi alkaa testaamaan. Pitkiä öitä luvassa siis vielä piinapäiville.:X3::rolleyes:
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

11.08.2020 - TIISTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Napsunen....................kp 46/35-37
Rimaleli..........................kp 46/30
Zennuli..........................kp 42/25-28
Lovecoco.....................kp 42/30
Hermitcrab..................kp 32/28-29
AnnMariii.........................kp 31/?
Pandanen......................kp 29/29-31
Melissa86.....................kp 28/30-36
Brunet82.......................kp 26/26-28
Aniaj..................................kp 23/28
Chai89............................kp 23/29-30
Helmikorvakoru.......kp 22/27-28
Kirjoh89....................kp 22/28
Krippis...........................kp 22/22-24
pata-ässä.................kp 20/28
Kasikuus......................kp 19/27-28
Lillanna.............................kp 19/28-42
Nokare..........................kp 19/27
rubikinkuutio.............kp 18/27-29
Jjenn...............................kp 17/29-33
Haaveilija-31......................kp 15/27
Iinesankka82....................kp 14/29-30
Töppönen_....................kp 13/26
Heemilia............................kp 12/30(?)
Kuumeilija40..................kp 12/27-28
Alinna86.........................kp 12/26
Mysteerio.......................kp 10/30
Hamsteri20..................kp 10/27-28
Sofialla.............................kp 10/35-42
Mamtobe............................kp 9/26-28
Mäyh..............................kp 9/26-31
Minttuni...........................kp 8/25
Nipsuneiti83.................kp 8/29
-Lounatuuli-.................kp 8/28-35
Kakkulapio.......................kp 7/?
Sinisilmät........................kp 7/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 7/27
LaTila...................................kp 7/27
Eeva650.........................kp 5/28-42
Loree...............................kp 4/32-39
Goodway.......................kp 4/25-28
Iinanen.............................kp 4/24
Tiukuna......................kp 3/30-33
lulube..............................kp 2/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Hermitcrab...................dpo 18
Pandanen........................dpo 12(13)
Melissa86........................dpo 12
Brunet82..........................dpo 11
Krippis................................dpo 10
Helmikorvakoru..............dpo 8
Aniaj................................dpo 8
Kirjoh89.............................dpo 7
Chai89................................dpo 6
Nokare................................dpo 4
Rubikinkuutio.................dpo 3
Töppönen_.....................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Mites te muut, jotka meette suunnilleen samoissa päivissä kun minä, meinaatte testailla? Ainakin @Aniaj, @Krippis ja @KirJoh89 ollaan lähekkäin dpo listassa. Mä aattelin malttaa ens viikon lauantaihin 15. pvä asti. Sunnuntaina pitäs alkaa menkat, ja tollon lauantaina palaillaan reissusta kotiin niin olis hyvä sauma testata.
Mulla alkoi tiputtelu eilen ja tänään varmaan alkaa menkat kunnolla... :cry: Jäi aika lyhyeksi kierto 21-22 pv. Saisi kyllä venyä edes 24 päivään, mutta täytyy varmaan lääkäriin mennä asian kanssa, ellei painonpudotus pidennä kierron pituutta. Katson vielä sen kortin. Tsemppiä testaamiseen! (y)
 
Huomenta!

Voi ei @Titi-Love :( Pahoittelut tapahtuneesta ja paljon voimia!

On: mulla tänään ultra. Letrot eivät viime kierrossa toimineet toivotulla tavalla, mutta annosta ei nostettu. Mä syön siis yhden pillerin päivässä viiden päivän ajan, alkaen kp2.

Oviksen tikuttelua teen itse kans kaksi kertaa päivässä ja plussa tulee yleensä iltapäivällä. Lääkäri kehotti testaamaan myös iltapäivällä, koska joillain se ei kuulema aamulla näy, vaikka yleinen ohje onkin testata aamulla. Letrot on mulla lyhentäneet ja säännöllistäneet kiertoa eli ovulaatio tulee aikaisemmin.

Loma on ohi ja ehkä se on ihan hyvä. Tätä projektia ei ehdi samalla tavalla ajatella. Tulee vähän lomaa ajatuksista :)
 
@Mäyh sehän se olikin, kiitos vastauksesta :)

Joo meillä kans ollu tuollanen ph neutraali vesipohjanen liukkari käytössä, mutta mietin just kannattasko se oviksen aikoihin sitten vaan jättää varmuuden vuoks.

Noista kikoista sen verran, että joo oon kans saanu käsityksen ettei niistä sen kummempaa hyötyä ole. Ainut mitä kans ni jää hetkeks makoilemaan ettei heti ponkase pystyyn ja suihkuun. :D

ON: Nythän mulla on menossa eka luomukierto, joten oviksen ennustaminen voi olla pikkusen hankalaa ku ei tosiaan yhtään tiedä millaseks tää kierto muodostuu. On niiiiiiiiin malttamaton olo ku ei tiedä mitä tapahtuu. Ehkä tilaan noita ovistikkuja ja alan tikuttelee niihin aikoihin millon olis arviolta ovis jos kierto oliskin jo säännöllinen. Saattaa "muutama" tikku mennä :D Pahoin pelkään ettei se kierto mee niin helposti raiteilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh ja minttuni
Voi niin suuret pahoittelut @Titi-Love, en edes löydä sanoja kertomaan, miten pahalta puolestasi tuntuu. Paljon voimia selviytymiseen ja tsemppiä tulevaan <3

@Persikka123 No voi ei, miksi näissä täytyy olla niin tiukka linja? Onhan 3 keskenmenoa rankka juttu, oli ne sitten tapahtuneet alussa tai myöhemmin. Toivottavasti pääset jonnekin kuitenkin tutkituttamaan tarkemmin!

ON: käsittämätöntä mutta totta, apteekin herkkään 4. päivä putkeen selkeä toinen viiva, ihan kaikki muut testit täysin blanccoja, jopa rfsu:n herkkä. Miten tuo apteekin herkkä voi olla noin susi? Kun ei ole enää kyse haamuviivoista, vaan ihan selkeistä viivoista. Luulisin nyt olevani raskaana, ellen testaisi muilla :eek: Kauheaa. En todellakaan suosittele noita testejä kenellekään!

Alapäätä jomottaa, eli menkat alkaa varmasti huomenna, niinkun kuuluisikin. Tässä kierrossa opin sen, että paljon normaalia korkeampi aamulämpö ei välttämättä kerro raskaudesta, eikä myöskään kaukana ulottumattomissa kiinni oleva kohdunnapukka, eikö holahteleva valkovuotokaan. Ei raskautta voi mistään muusta varmaksi päätellä kun kuukautisten poisjäännistä ja sen jälkeen testistä :) Ensikierrossa testaan vaan pc:llä ja aikaisintaan dpo 11 tai 12. Oireista en välitä.
 
Täällä hienoisesti tapahtunut oviksen jälkeistä lämmönnousua. Normaalilämpö 36.3'c oviksen jälkeen ollut nousevasti 36.8-37.0'c. Nega-kierroissa ei tämmönen lämpökäyrä ole ollut.
Tänään nenä tukkoinen.
Voi kumpa nää olisikin oireita kiinnittymisestä ja uuden elämän kehityksen alusta. Ei muita tuntemuksia ole ollut nyt pariin päivään. Kohdun alue aina välillä hyvin pienesti /menkkamaisesti tuntunut lyhyen aikaa.
 
@Titi-Love pahoittelut! Voimia tilanteeseen! Voin vaan kuvitella kuinka kauheaa on kokea keskenmeno noilla viikolla Jotenkin ihmettelen, kun eivät ottaneet ultrattavaksi.

@Heemilia alkuun tikutan kerran päivässä, tää "harrastus" ollut jo niin kauan että tiedän viivanvahvuuksita milloin odotella ovista. Sit kun tummenee teen kahdesti päivässä, yleensä yks tai kaks päivää riittää. Lopetan sit plussaan, en jaksa sitä ressiä mikä tulee jos testi plussa monta päivää.

Kikkakolmolmosia oli vielä pari vuotta sitten, mutta kun alettiin noita inssejä tehdä olen lopettanut pitkään makaamisen ja jalkojen ylös nostamisen, kerta ei sielläkään jäädä pöydälle pötköttelemään.

On. Kyllä tulin tänään taas pahalle ja pettyneelle fiilikselle, soittivat polilta ja eivät vieläkään rupea tutkimaa keskenmenojen syytä, koska ei ole riittävää "näyttöä". Kaksi liian varhaista ja kohdun ulkoinen ei kuulemma mene siihen kategoriaan Puhuivat silloin osastolla ihan muuta ja lupailivat tutkimuksia...
Voi ei miten kurjaa:cry:
Kyllä pitäisi ehdottomasti päästä tutkimuksiin! Suututtaa teidän puolesta:mad:
Meillä 2 varhaista ja 1 kkm ja päästiin. Vikaa siltä saralta ei löytynyt mutta nyttemmin selvisi vika ja selvitellään lisää.
En ymmärrä näitä liian varhaisia keskenmenoja kun niitä toiset ei huomioi, nekin tuntuu äärimmäisen pahalle ja on menetys. Meillä nyt yksityinen sanoi et tavallaan oon kokenut vasta yhden keskenmenon ja 2 muuta kun tapahtui vk 5 ja 6 ovat ns kemiallisia ja niitä ei lasketa
Toisesta ehdin jo varata neuvolat ja muut ja tulikin vähän hölmö olo hänen kommentista.
Kuitenkin ottivat sairaalassa nämä huomioon ja tutkittiin, et ehkä sittenkin joku mielipideasia:unsure:
 
Hei kysymys teille jotka ootte lämpöjä mittaille kierrossa: onko teillä lähteny aamu lämmöt nouseen jo ennen ovista ?

Oon ite alkanu vasta mittaileen viime oviksen jälkeen niin en tie miten oma kroppa reagoi mut nätisti lämpökäyrä oli oviksesta ylhäällä ja tippu just ennen menkkoja ja laski aina menkkojen loppuun asti, nyt oletettuun ovikseen on 4vrk aikaa ja aamulämmöt noussu ! :unsure:Toki en oo ovistestiä vie tälle päivää tehny :X3: :X3:
 
Tuosta pötköttelystä talletteluiden jälkeen on pakko kommentoida. Meillä ei juuri sängyssä touhuta, vaan lähes aina suihkussa ja silti olen raskaaksi tullut. Vaikka siis olisi seisonut suihkussa ja peseytynyt heti. Kun se mikä tulee ulos on ylimäärää ja tarpeelliset on jo matkalla. Toki saahan sitä pötkötellä, mutta ei kannata kokea tunnontuskia, jos ei ehdi tai käy heti pesulla.
 
Pahottelut tilanteestasi @Titi-Love! Paljon paljon tsemppiä toipumiseen ja asian käsittelyyn, anna tunteiden tulla ajallaan! <3

Ja onnea plussanneille ja tsemppiä ja malttia piinailijoille!

ON. Alkukierto on taas mennyt vauhdilla, ei todellakaan 8 päivää mene näin nopeesti ennen menkkoja XD

Olen nyt menkkojen lopulta asti juonut päivässä lasullisen verigreippimehua. En tiedä, voiko sillä olla vaikutus näin nopeasti, mutta valkovuoto on jotenkin runsaampaa ja "limaisempaa" jo näinkin alussa. Yleensä limaisempia päiviä on ollut mulla vain muutama ovulaation tienoilla. Noh, toivotaan, että olisi hyvä merkki!

Aiemmin oli puhetta ympärillä olevista raskauksista ja tunteista siihen liittyen.. Huomaan kyllä itsekin, että ympärillä ihmiset tuntuvat sikiävän kuin sienet sateella XD. Yksi parhaista ystävistä on myös raskaana. Kovin toivottiin yhteistä raskausaikaa ja mahdollisimman lyhyttä ikäeroa, mutta nyt kun meillä yritysaika "venyy", niin venyy myös ikäero. Vielä olen lähimpien raskauksista osannut iloita, tiedän että heilläkin paljon haasteita taustalla. Vaikka kyllä jokaisesta uutisesta miettii väkisin "että joko mekin.."

(pahoittelut "teini-hymiöiden" käytöstä, en jaksa puhelimella pelata oikeilla hymiöillä..)
 
Hei kysymys teille jotka ootte lämpöjä mittaille kierrossa: onko teillä lähteny aamu lämmöt nouseen jo ennen ovista ?

Oon ite alkanu vasta mittaileen viime oviksen jälkeen niin en tie miten oma kroppa reagoi mut nätisti lämpökäyrä oli oviksesta ylhäällä ja tippu just ennen menkkoja ja laski aina menkkojen loppuun asti, nyt oletettuun ovikseen on 4vrk aikaa ja aamulämmöt noussu ! Toki en oo ovistestiä vie tälle päivää tehny
Mulla ainakin sahaa ennen ovista ylös alas lämmöt ja sit tyyliin ovispäivänä "putoaa" jonka jälkeen sit nousee sinne korkealle niin ettei sahaa enää niin paljoa niin loppukierroksi.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Mamtobe
Huomenta!

Voi ei @Titi-Love Pahoittelut tapahtuneesta ja paljon voimia!

On: mulla tänään ultra. Letrot eivät viime kierrossa toimineet toivotulla tavalla, mutta annosta ei nostettu. Mä syön siis yhden pillerin päivässä viiden päivän ajan, alkaen kp2.

Oviksen tikuttelua teen itse kans kaksi kertaa päivässä ja plussa tulee yleensä iltapäivällä. Lääkäri kehotti testaamaan myös iltapäivällä, koska joillain se ei kuulema aamulla näy, vaikka yleinen ohje onkin testata aamulla. Letrot on mulla lyhentäneet ja säännöllistäneet kiertoa eli ovulaatio tulee aikaisemmin.

Loma on ohi ja ehkä se on ihan hyvä. Tätä projektia ei ehdi samalla tavalla ajatella. Tulee vähän lomaa ajatuksista
Toivottavasti ultra menee hyvin! Teettekö heti uuden PASsin tähän kiertoon?

Mua kiinnostaa et paljonko sulla aikaistui ovulaatio suurinpiirtein tuolla lääkemäärällä? Mä oon ihan silmät pyöreänä edelleen täällä, miksi mulle on määrätty niin paljon tätä lääkettä . Kerro sit onko kerrot vaikuttanut tässä kierrossa paremmin! Mulla on kans kp10 ultra ja tässä just pohdin kuin aikaisin mun pitää ruveta tikuttaa (ei kai jo ennen kp10?) Onks sulla ollut oireita tuosta letrozolista?
 
Auttakaa pönttöä. Jos ovulaatiotestissä on haalea viiva, tarkoittaako tämä että ovulaatio on tuloillaan vai, että ihan vaan on negatiivinen. Mä oon täällä ihan pihalla kun on nyt menkat flon mukaan 2 päivää myöhässä ja tosiaan dpo18 menossa ja menkkoja ei kuulu, enemmänkin on ovulaatio fiilis. Joten tein tuon ovulaatiotestin ku sellanen löyty laatikosta. Pari kertaa sen tein viime ovulaation aikaan ja ei näyttäny mitään, mutta nyt näytti haaleeta viivaa. Mitä tämä nyt on.......
Ja älkää ihmetelkö miks ees tein ton ovulaatiotestin, en tiiä minäkään:DDD
 

Yhteistyössä