Toiveissa vauva 2021

Kiitos! <3 Kyllähän se hullu testilaboratorio toimii päivittäin tästä lähtien, kunnes alkaa menkat tai tulee 3+ digiin

Yritin laittaa kuvan tämän aamun testistä kuivuneena aijaahan, en tajua miksi kuva kääntyi ja tuleeko edes nökyviin, mutta koitetaan:

Ja hyvä @Loree että kierto vihdoin käynnistyi!
Kyllähän toi selkeesti näkyy :love:
Ite en oo saanu noihin noin selvää viivanpaikkaa et kyl veikkaan et on tosi kyseessä:X3:
Toivotaan vahvistumista (y):)
On.
Limailut lähti heti lisääntyy greippimehun myötä, aamulla pupuiltiin ja nyt tulee 3 päivän pakollinen tauko kun viedään miehen spermat tutkittavaksi. Lämmöt oli eilen päivällä vain 36.0 et ovis tekee tuloaan. Vähän jännittää jo ens viikko kun sit taas saa lisätietoa.
Ainiin ja unohin sanoa että aloitin vhh kuntokuurin, tällä viikolla, painoa tippunut jo 2kg.
Yhteinen projekti kaverin kanssa niinkuin meillä on ollut tapana. Huomattavasti helpompaa(y)
Viime vuonna tiputinkin 12kg joista 10 tullut valitettavasti takaisin.

Kyllähän toi selkeesti näkyy
Ite en oo saanu noihin noin selvää viivanpaikkaa et kyl veikkaan et on tosi kyseessä
Toivotaan vahvistumista
On.
Limailut lähti heti lisääntyy greippimehun myötä, aamulla pupuiltiin ja nyt tulee 3 päivän pakollinen tauko kun viedään miehen spermat tutkittavaksi. Lämmöt oli eilen päivällä vain 36.0 et ovis tekee tuloaan. Vähän jännittää jo ens viikko kun sit taas saa lisätietoa.
Ainiin ja unohin sanoa että aloitin vhh kuntokuurin, tällä viikolla, painoa tippunut jo 2kg.
Yhteinen projekti kaverin kanssa niinkuin meillä on ollut tapana. Huomattavasti helpompaa
Viime vuonna tiputinkin 12kg joista 10 tullut valitettavasti takaisin.
En kestä kun meillä on niin samanlaisia juttuja! Minäkin aloitin vhh:n heti tän kierron alussa :LOL:

Miksei tämmöstä estrogeenipöllyä vois olla aina pidempään ja useammin kierron aikana? Aamusta asti tuntunut, että voisin vaikka kiipeillä seinillä kun on niin onnellinen ja kaikkivoipainen olo ! Veikkaisin tän perusteella ovista viimeistään maanantaille
Todellakin, kohtalotoveri❤❤❤
Mäkin täällä leijailen jossain pilvenhattaroissa ku kaikki on niin ihanaa.. :D ainakin tän pienen hetken:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: pandanen
Minä vielä odotan kunnon lennokasta fiilistä, mutta paljon parempi jo nyt kuin viikko sitten. Silloin oli usean päivän kestänyt itkuisuus. Onneksi enää ei itketä. Tallettelutkin aloitettu, vaikka ovis vasta viikon päästä aikaisintaan.

Hoidoista. Olen menossa torstaina kp10 ultraan, jossa katsotaan mikä tilanne. Viime kierrossa ovisplussa kp13, se on aikaisin, mitä ollut. Voiko letrozolin kanssa käydä niin, että ovulaatio aikaistuu? Olisiko hyvä pidättäytyä pari päivää seksistä ennen tuota kp10 ultraa, jos näyttääkin, että ovulaatio on jo tulossa? Näin ajattelin, että varulta pitäis siinä pari päivää taukoa. Tai jos näyttää, että jo kp11 seuraavana päivänä pitää mennä uusiksi. Sitten onkin viikonloppu välissä. Toivottavasti ei tule ovisplussa esim perjantaina, sittenhän ei voida tehdä inssiä. No eipä ole kuukauden päälle, mutta olishan se kiva päästä..

Minä, kenen ei pitänyt testata, testasin kuitenkin. :D No nega tietysti taas. Hullun hommaa tää on, ensin aina vannoo ettei testaa, sit testailee joka päivä vaikka varmasti tietää menkkojen alkavan.

Menkkaolot jatkuu, ja masentaa.
Kävin tossa aamulla yksin kirpparilla, ja siellä oli raskaana olevia sekä pieniä vauvoja. Kylläpä ahisti ja tuli kateus taas.
Just nää päivät on niitä pahimpia kun negoja tulee ja menkkoja sit vaan oottaa.
Miulla kuitenkin on maailman ihanin 1,5v tyttö, et saan olla onnellinen et oon ees yhden lapsen saanut. Mut silti se vetää mielen matalaksi.

Hoidoista. Olen menossa torstaina kp10 ultraan, jossa katsotaan mikä tilanne. Viime kierrossa ovisplussa kp13, se on aikaisin, mitä ollut. Voiko letrozolin kanssa käydä niin, että ovulaatio aikaistuu? Olisiko hyvä pidättäytyä pari päivää seksistä ennen tuota kp10 ultraa, jos näyttääkin, että ovulaatio on jo tulossa? Näin ajattelin, että varulta pitäis siinä pari päivää taukoa. Tai jos näyttää, että jo kp11 seuraavana päivänä pitää mennä uusiksi. Sitten onkin viikonloppu välissä. Toivottavasti ei tule ovisplussa esim perjantaina, sittenhän ei voida tehdä inssiä. No eipä ole kuukauden päälle, mutta olishan se kiva päästä..
Voi aikaistua ovulaatio. En usko, että kannattaa pitää seksitaukoja, en ehkä saa kiinni, miksi se hyödyttäisi? Itse koen, että kun en koskaan tiedä tuleeko ovulaatio kp9 vai kp27 vai ollenkaan, on hyvä pumpata siementä sisään joka toinen päivä.

• Tykkää
Reactions: minttuni
Minä vielä odotan kunnon lennokasta fiilistä, mutta paljon parempi jo nyt kuin viikko sitten. Silloin oli usean päivän kestänyt itkuisuus. Onneksi enää ei itketä. Tallettelutkin aloitettu, vaikka ovis vasta viikon päästä aikaisintaan.

No siis mulle se on määrätty just sen takia et ei tarviis odottaa sinne kp20 asti sitä ovulaatioo :D

• Tykkää

Ja vielä jatkona edelliseen et jos tästä nyt uuteen kiertoon joutuu nii mulla on kans follikkeli ultra sit kp10-13, kun normaalisti ~kp16 eli oletusarvoisesti on jo ovis sit aiemmin tulossa. Toki vaatiihan se munasolu tietyn aikansa kasvaa et en usko et se ovis sulla ihan niin radikaalisti heittää taaksepäin ku mulla. Ja mä sanoisin et kannattaahan teidän harrastaa seksiä. Mitä enemmän siittiöitä nii eiköhän se oo sitä parempi? (Toki en tiedä mitä inseminaatioon omilla siittiöillä ohjeistetaan, mut kai teille olisi sanottu et ei seksiä jos ei sais). Voihan se olla et se on vaan tuo letrozol jota teillä tarvii että raskautuu (tää siis oli tuohon et jos ovis olis vklpn), toki toivotaan et pääsette pian inssiin!! :)

• Tykkää
Olipas taas monta sivua luettavana kun olen pitänyt taukoa täältä näiden omien vastoinkäymisten myötä. Tää viikko on ollut ensimmäinen viikko sitten juhannuksen jälkeen, kun pystyin olemaan täyden työviikon töissä, ilman sairaalassa käyntejä tai sairaslomaa..

Koronasta sen verran, että tällähetkellä itseäni suorastaan vain v*tuttaa se, et jos tulee uudelleen ja hoidot lyödään taas jäihin niin, en tiedä miten mielenterveyskestää vielä sitäkin vastoinkäymistä. Ehkä olen vähän itserakas kun ajattelen näin, mutta en varmaan tarpeeksi vielä nähnyt Koronan vakavuutta, kun asun sellaisessa paikassa että yhtää tapausta ei täällä eikä naapuri kunnissa/kaupungeissa ole ollut.

@minttuni tsemppiä sinne ekaan ultraan! Toivotaan et follikkeli ja limakalvo kehittyneet toivotulla tavalla. Mikäli miehen siittiöt hyvä laatuisia, niin mun mielestä ei kannata pidättäytyä seksistä kovin pitkäksi aikaa, vaikka tiedän että ainakin meillä inssiohjeistuksessa taidetaan suositella 3 tai 4 päivän pidättäytymistä, mutta ei kyllä olla kuin kerran sitä noudatettu ja aina siemenneste on ollut aivan A-luokkaa.

On myös mahdollista, että irrottavat munasolun irrotuspiikillä, silloin perjantaina mikäli näyttää et ovis osuis muuten viikonlopulle. Edellyttyäen tietenkin sitä että inssi onnistuu tehdä silloin perjantaina ja et follikkeli on jo tarpeeksi iso.

• Tykkää
Voi aikaistua ovulaatio. En usko, että kannattaa pitää seksitaukoja, en ehkä saa kiinni, miksi se hyödyttäisi? Itse koen, että kun en koskaan tiedä tuleeko ovulaatio kp9 vai kp27 vai ollenkaan, on hyvä pumpata siementä sisään joka toinen päivä.
Lähinnä siksi mietin, että jos inssi pitää tehdä jo vaikka tuolloin kp10, että pitääkö se vähintään pari päivää pidättäytyä varulta. Mutta en tosiaan tiedä, voiko se niin vain yllättää ja sittenhän se selviää. Tuliski joku superovis :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Disco Volante
Kiitos kommenteista @Disco Volante @Tiukuna @Persikka123 Ennen inseminaatiota tulee pidättäytyä vähintään kaksi päivää muistaakseni vai oliko juurikin tuo 3-4vrk. Pitää kysyä siitä vielä sitten. Siksi mietin, että jos tulee jotenkin todella aikaisin ovulaatio. Yleensä tosin kp 16 ovulaatio, mutta viime kierrossa aikaisemmin.

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja luomuyritykseen. Toivottavasti korona ei nyt iskisi uudestaan.

• Tykkää
Reactions: Tiukuna
Onnea @Kikkakolmas !

Reilu 200km mp-terapiaa ja hillittömän iso suklaa-pähkinämuffinssi, niin alkaa mieliala taas nousta.
Siinä ajellessa mietin, että ei tainnut ne aspiriinit sopia mun keltarauhasalle, koska lämmöt eka nousi, mutta tippuivat liian ajoissa. Jätän ne siis tässä kierrossa ottamatta.

Tässä viime kierto, jossa aspiriinit mukana:

Ja ihan "luomu" kierto:

@Kikkakolmas Hurjasti onnea! :love:

@minttuni kyllä se ovis voi yllättää näissä hoidoissa. Kokemusta on! :sneaky:Kesäkuussa mulla tuli ovis viis päivää oletettua aikaisemmin, no olis just ultrassa 170 km päässä kotoa, yksin kun mies töissä. Oli perjantai ja kello 10, saatiin varattua inssi samalle päivälle. Miehelle soitin et lähtee töistä ajamaan sairaalalle 200 kilometrin päästä ja mahdollisimman nopeesti, kun siittiöthän pestään ennen inssiä niin siihen pitää varata pari tuntia enne ko itse toimenpide tehdään. Minä säntäsin vielä apteekkiin hakemaan pregnyliä, jonka sitten piikitin autossa keskellä kaupunkia. Oli toimintaa :LOL: