Toiveissa vauva 2021

Minulla on myös haitallisia ajatusmalleja ja paljon niitä olen työstänyt. Mutta silti tässä vauvahaaveilussa tulee välillä pahoja paikkoja. Hyvä, jos saat tuota tässä hetkessä elämistä vahvistettua, sitä koitan itsekin kovasti.

Mutta siis joo noista lääkkeistä, todella mielenkiintoista miten kellekin määrätään, riippuu varmasti monesta asiasta. Kai minun kohdalla ajateltu vain pientä boostia ja onko sitten oleellisempi se loppukierron tuki. Minulla ilmeisesti kuitenkin ovulaatio tapahtunut tämän vuoden puolella ja edellisessä ultrassa kaikki mallikkaasti. Olen muiltakin pitempään yrittäneiltä kuullut, että ovulaation induktio ollut samalla, kuin ensimmäinen inseminaatio. Jännittävää on kuulla ensi viikolla ultrassa, onko ovulaatio tulossa aiemmin tai ollenkaan, vai mitä näkyykään!
Niin no siis todella kyl on mielenkiintoista, koska muissakaan ei oo lääkärin mielestä mitään vikaa. Limakalvot on aina priimaa ja follikkeleitakin on hyviä aina sen 1-2 :D eli itse sen ovulaation kanssa ei oo ollu ongelmia. On ollut vaan hitaampaa se kehitys :)

Oon siis kyl onnellinen jos tuo nyt aikaistaa sitä ovulaatioo. Onhan se jo kun mun kierto on kestänyt n. Viikon pidempään kuin monella nii eipähän tarvii odotella niin paljoa :D Mullahan siis lääkäri sanoi et ei mun periaatteessa tarviisi sitä syödä mut ei siitä haittaakaan ole.

Mikä päivä sulla oli se ultra? Oon tosi iloinen teidän puolesta että pääsette vihdoin hoitoihin! Toivotaan et molemmilla tää eka hoitokierto/lääkehoito kierto olis se tärppikierto ♥
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

10.08.2020 - MAANANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Napsunen....................kp 45/35-37
Rimaleli..........................kp 45/30
Zennuli..........................kp 41/25-28
Lovecoco.....................kp 41/30
Hermitcrab..................kp 31/28-29
AnnMariii.........................kp 30/?
Pandanen......................kp 28/29-31
Melissa86.....................kp 27/30-36
Brunet82.......................kp 25/26-28
Aniaj..................................kp 22/28
Chai89............................kp 22/29-30
Helmikorvakoru.......kp 21/27-28
Kirjoh89....................kp 21/28
Krippis...........................kp 21/22-24
pata-ässä.................kp 19/28
Kasikuus......................kp 18/27-28
Lillanna.............................kp 18/28-42
Nokare..........................kp 18/27
rubikinkuutio.............kp 17/27-29
Jjenn...............................kp 16/29-33
Haaveilija-31......................kp 14/27
Iinesankka82....................kp 13/29-30
Töppönen_....................kp 12/26
Heemilia............................kp 11/30(?)
Kuumeilija40..................kp 11/27-28
Alinna86.........................kp 11/26
Mysteerio.......................kp 9/30
Hamsteri20..................kp 9/27-28
Sofialla.............................kp 9/35-42
Mamtobe............................kp 8/26-28
Mäyh..............................kp 8/26-31
Minttuni...........................kp 7/25
Nipsuneiti83.................kp 7/29
-Lounatuuli-.................kp 7/28-35
Kakkulapio.......................kp 6/?
Sinisilmät........................kp 6/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 6/27
LaTila...................................kp 6/27
Eeva650.........................kp 4/28-42
Loree...............................kp 3/32-39
Goodway.......................kp 3/25-28
Iinanen.............................kp 3/24
Tiukuna......................kp 2/30-33
lulube..............................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Hermitcrab...................dpo 17
Pandanen........................dpo 11(12)
Melissa86........................dpo 11
Brunet82..........................dpo 10
Krippis................................dpo 9
Helmikorvakoru..............dpo 7
Aniaj................................dpo 7
Kirjoh89.............................dpo 6
Chai89................................dpo 5
Nokare................................dpo 3
Rubikinkuutio.................dpo 2
Töppönen_.....................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Onnea plussanneille. Kunpa lykästäisi meitä muitakin. Mulla tänään dpo5. Varmaan luulotautia, mutta mulla on ovulaatiosta lähtien välillä vihlonut alavatsaa. Varsinkin äkkinäisissä liikkeissä oikein tehnyt kunnolla kipeetä. Lisäksi hirveä väsymys, mutta lienee vaan univajetta. Lapsi ei viikonloppuna(kaan) antanut hirveästi nukkua, vaan pomppasi ylös kuudelta molempina päivinä. Lauantaina nukkui melkein neljän tunnin päikkärit, jota minä hyödynsin ja koisin itsekin kolme tuntia. En muista milloin viimeksi olisi nukkunut tuollaiset päiväunet...

Ällövaroitus. Eilen tapatui tosi omituinen juttu. Heiluteltiin peittoa ja olin alkuun aika saharana. Liukkaria ei kuitenkaan käytetä. Aktin lopussa kuitenkin oiken lotisi ja lopuksi sängyssä oli ison jalkapallon halkaisijan kokoinen märkä läntti, oli mennyt kunnolla läpi petariin asti. Siitä sitten lakanat vaihtoon... Ja kun mies oli päällä, niin mulla vihloi niin kipeästi, että piti vaihtaa asentoa. Koskaan ei ole tällaista ollut. Toivon todella, että olisi varhaisia merkkejä raskaudesta, eikä esim. endoa. Mutjoo, lieneekö edes mahdollisia enteitä raskaudesta, kun vasta dpo5. Aina meinaa itsellä lähteä optimistinen spekulaatio laukalle omassa päässä. Mies kyllä myös ihmetteli ja kysyikin heti hommailun jälkeen, että olenko raskaana. :D
 
Menkat oli runsaat pari päivää ja kaikkineen kesti vain 4 päivää mikä mulle on vähän. Ehkä kierukan jälkeen nyt hakeutuu uusille uomille kierto.
Mulla oli kierukka 7 vuotta. Ennen sitä menkat kesti viikon ja pahimpina vuoropäivinä kuukupin sai tyhjentää 3-4 kertaa. Kierukan poiston jälkeen menkat kesti 4-5 päivää eikä mikään päivä tullut kuppi edes puolilleen 12h:n tyhjennysvälillä. Poistosta tuli kk sitten vuosi täyteen ja nyt on menossa toiset menkat, jotka muistuttaa niitä ennen kierukkaa-menkkoja. Toivon, että vain palaudun hitaasti siitä poistosta.
 
Mulla oli kierukka 7 vuotta. Ennen sitä menkat kesti viikon ja pahimpina vuoropäivinä kuukupin sai tyhjentää 3-4 kertaa. Kierukan poiston jälkeen menkat kesti 4-5 päivää eikä mikään päivä tullut kuppi edes puolilleen 12h:n tyhjennysvälillä. Poistosta tuli kk sitten vuosi täyteen ja nyt on menossa toiset menkat, jotka muistuttaa niitä ennen kierukkaa-menkkoja. Toivon, että vain palaudun hitaasti siitä poistosta.
Joo nää on kyllä jänniä. Mulla siis just meni/menossa ekat menkat pillereiden jälkeen (lopetin kesäkuussa). Kp 2-3 aivan jäätävän runsasta vuotoa, oon kans käyttäny kuukuppia niin paljon useemmin piti tyhjentää kun pillerimenkoilla. Noh, nyt sit kp 4-6 ollu vähäistä, just ku luulet että nyt ne loppu niin vielä tulee jotain, mutta niin vähän että ei oikeestaan tarvii ku pikkuhousunsuojaa. Luulin jo että kesto 4 päivää niinku aiemmin ketjussa kommentoin mutta, kyl nää kestikin vähän pidempään, nyt siis 6 päivä.,.

Onko teillä muuten tällästä, aina kun edellisestä stressin aiheesta selviää niin aina tulee joku uus tilalle. Eka huolestuin että millon ne luomumenkat alkaa. Sit ku ne tuli, niin heti aloin miettimään että noh millonhan ne seuraavat sitten tulee (ellen tule raskaaksi), millaiseksi kierto muodostuu. Mielikin ollut aika myllerryksessä pillereiden lopetuksen jälkeen, johtunee hormoneista.. Voi mies raukkaa, välillä mietin miten se jaksaa mua. Itkut ollut aika herkässä, niin hyvästä kuin pahasta. Kauankohan menee läpi tää "johtuu varmaan hormoneista" selitys :ROFLMAO:
 
Mä oon täällä muutaman kerran valitellut tätä pitkää kiertoa (nyt kp 45). Edellisen negatestin tein torstaina ja sen jälkeen jo luovutin taas hetkeksi. Viikonloppuna mulla alkoi flunssa ja koko ajan ajattelin, että menkat alkaa. Noh vieläkään tätiä ei näkynyt tein nyt sitten tänään plussatestin kääk.. flon mukaan talletteluja on ollut niin, että tää plussa näyttäis näkyvän ihan super myöhään

 
Täällä oli puhetta lyhyistä kierroista. Niin mullakin oli viimeks aika lyhyt kierto 25päivää, kun norm. 28-30, menkat niukat ja max. Pari päivää yleensä.
Tämänhän otin gynellä puheeksi ja tokas jotain aikaisista vaihdevuosista, ja et testillä selvii...että jos sekin vielä
No justiinsa. En ees haluu ajatella, et vois olla kyse tommosesta. Vaikka oonkin vanha, ei hitto ei vielä. :eek:
 
Onnea @wbä , aivan ihanat viivat! Paljon tarrasukkia <3

Täällä ollaan luovuttu raskaushaaveesta tämän kierron osalta, nyt alkoi menkkoja edeltävät vatsakivutkin. Muut raskaustestit täysin negoja, apteekin herkässä jälleen selkeä viiva, muttei yhtään vahvempi kuin eilen. Uskon, että kemiallinen kyseessä, muuten nousisi hcg jo paremmin ja näkyisi muussakin testissä.


Ylhäällä la, keskellä eilinen eli sunnuntai ja alimpana tämän päivän testi. En usko kuitenkaan että testit voi olla noin susia, että syyttä suotta antaisivat tuollaista viivaa, mutta kemiallinen aivan varmasti. Kyllä sitä tuli itkua tänän väännettyä. Olisi ollut ihan ok, jos tämä kierto olisi ollut selkeä nega, mutta nämä kemialliset on kyllä tosi raskaita, kun saa toivoa, mutta sitten mitään ei tapahdukaan:(

Tsemppiä kaikille tähän päivään! <3

Muoks. en huomannutkaan aiemmin, ihanaa ja onnea @Napsunen!
 
Mä oon kans pelännyt, että onko tässä jo vaihdevuodet alkamassa. Mä tosin olen jo 37.. kierto ja luteaali on ollut nyt hyvät ja säännölliset, mut menkkavuoto on ihan säälittävän vähäistä. Ei todellakaan tuu kuppi ees puoliksi täyteen 12h vaihtovälillä ja kesto n3pv. Mut pidän kuitenkin toivoa yllä, ei mulla muistaakseni nuorempanakaan mitään niagaraa oo ollu, helpot ja nopeat ne menkat on aina ollu.

Kp13 ja ovistesti ihan valkonen. Oispa huomenna kuitenkin jo plussa, koska hommat aloitettu tänään aamulla :love: :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä alkoi nyt tiputtelu tänä aamuna. Sain pitkästä aikaa cb:n digiin oviksen kiinni (viimeksi helmikuussa viimeksi saanut oviksen kiinni) ja hommailtiin ovisplussa -päivän, eli vaan kerran. Yritin houkutella miestä vielä toisenakin päivänä, muttei enää jaksanut. Oon niin väsynyt tähän. Ostetaan kalliita testejä ja koko ajan kuulostelen omaa kroppaa kierron läpi ja kun VIHDOIN saan oviksen kiinni ja seksiä pitäisi harrastaa niin hän ei halua/jaksa/väsyttää/turvottaa/huono olo/päätä särkee jne.
Mitenköhän saisin kiltisti sanottua, että tämä vauvan teko VAATII vähän enemmän seksiä? Hän on puhunut, että aikataulutettu seksi ahdistaa. Miehellä on haluttomuutta muutenkin, eli seksiä ei ole hirveän paljon muutenkaan. En tiedä mitä tässä tekisi. Hän oli alussa hyvin mukana, mutta nyt on alkanut keksimään syitä miksi seksi ei kiinnosta.
Ja en tiedä onko minun mahdollista edes raskautua luomusti. Tämäkin kierto uhkaa jäädä 20-21 päivän pituiseksi vaan... Pitäisköhän meidän mennä jo käymään jossain, että saataisi apua meidän tilanteeseen? Surettaa niin paljon tämä koko juttu, että tekis mieli vaan luovuttaa :cry:
Onko muilla kokemuksia mitä tehdä?
 
Mulla alkoi lauantaina vereslimainen vuoto. Eilen tuli vähän kokkareista vuotoa ja kipuja, nyt on kipuja ja vähän yltyvää vuotoa, ei vielä ihan normimenkkojen tasoista, mutta kipu on samaa ja vuotokin, varmasti kohta. Tänään pitäs olla rv 11+0 mutta kesken tääkin varmasti menee :(
Meidän yrititys jää kyllä tähän, ainakin pitkäksi aikaa jos ei kokonaan.
Oudon tunteeton olo, ei itketä, eikä tunnu oikein miltään. Vielä, ehkä se suru tulee sitten taas kun tää vuoto show on ohi.
Vaikka olin varma, että tästä raskaudesta tulee meille vauva helmi-maaliskuussa :( mutta viime viikolla tissikipu katos, ja paha olo vähän helpotti.

Kolmas keskenmeno, viides jos kemialliset lasketaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon täällä muutaman kerran valitellut tätä pitkää kiertoa (nyt kp 45). Edellisen negatestin tein torstaina ja sen jälkeen jo luovutin taas hetkeksi. Viikonloppuna mulla alkoi flunssa ja koko ajan ajattelin, että menkat alkaa. Noh vieläkään tätiä ei näkynyt tein nyt sitten tänään plussatestin kääk.. flon mukaan talletteluja on ollut niin, että tää plussa näyttäis näkyvän ihan super myöhään

Onnea plussasta! <3 tää antaa mulle hei niiiin paljon toivoa! Kierrot huitelee siellä 40 päivän toisella puolella, ehkä mullakin siis kuitenkin mahdollista raskautua :D
 
vierailija
Täällä alkoi nyt tiputtelu tänä aamuna. Sain pitkästä aikaa cb:n digiin oviksen kiinni (viimeksi helmikuussa viimeksi saanut oviksen kiinni) ja hommailtiin ovisplussa -päivän, eli vaan kerran. Yritin houkutella miestä vielä toisenakin päivänä, muttei enää jaksanut. Oon niin väsynyt tähän. Ostetaan kalliita testejä ja koko ajan kuulostelen omaa kroppaa kierron läpi ja kun VIHDOIN saan oviksen kiinni ja seksiä pitäisi harrastaa niin hän ei halua/jaksa/väsyttää/turvottaa/huono olo/päätä särkee jne.
Mitenköhän saisin kiltisti sanottua, että tämä vauvan teko VAATII vähän enemmän seksiä? Hän on puhunut, että aikataulutettu seksi ahdistaa. Miehellä on haluttomuutta muutenkin, eli seksiä ei ole hirveän paljon muutenkaan. En tiedä mitä tässä tekisi. Hän oli alussa hyvin mukana, mutta nyt on alkanut keksimään syitä miksi seksi ei kiinnosta.
Ja en tiedä onko minun mahdollista edes raskautua luomusti. Tämäkin kierto uhkaa jäädä 20-21 päivän pituiseksi vaan... Pitäisköhän meidän mennä jo käymään jossain, että saataisi apua meidän tilanteeseen? Surettaa niin paljon tämä koko juttu, että tekis mieli vaan luovuttaa
Onko muilla kokemuksia mitä tehdä?
Liian lyhyt kierto, siihen saat yleislääköriltä tai gynekologilta esim. Terolut kuurin tukemaan kiinnittymistä. Tuohon seksiasiaan, suosittelen ilmaisia Nuorten Ystävien tai kirkon perheterapiatuokioita. Kuulostaa hirveen viralliselta, mut monilla noiden tahojen terapeuteilla on seksuaaliterapeutin koulutus tai vähintään rutkasti kokemusta asiasta. Eikä monestikaan tarvi useita käyntejä, pari riittää, niin että saatte oman keskustelun alulle... Voisko miehen haluttomuus olla stressiä? Kyvyttömyyttä puhua mieltä painavista asioista? Masennusta? 30- tai 40 kriisiä (teidän ikiä tietämättä). Myös paino (rasvakudoksen estrogeeni vähentää testosteronitasoja), tupakointi, kilpirauhasen ongelmat, liiallinen alkoholi, riippuvuudet, terveysliikunnan puute, masennus ym vähentää seksihaluja. Miehesikin voisi hyötyä yleislääkärin tsekkauksesta. Eri asia toki, miten mies houkutelleen lääkäriin, seksuaali/perheterapeutista puhumattakaan.... Tsemppiä kovasti! Ette ole yksin näiden ongelmien kanssa!!
 
@Krippis Mä haluaisin lohduttaa sua, että ei siinä mitään himojyystämistä tarvita vaan kyllä se yks kerta oikeaan aikaan riittää, jos raskaus muuten on alkaakseen ja kaikki on kohdillaan. :) Siittiöt elää hyvinkin kaks-kolme päivää. Toki uskon että tilanne on hankala, jos se yksikin kerta on työn ja tuskan takana ja stressaa molempia hirveästi. :/
 
Niin no siis todella kyl on mielenkiintoista, koska muissakaan ei oo lääkärin mielestä mitään vikaa. Limakalvot on aina priimaa ja follikkeleitakin on hyviä aina sen 1-2 eli itse sen ovulaation kanssa ei oo ollu ongelmia. On ollut vaan hitaampaa se kehitys

Oon siis kyl onnellinen jos tuo nyt aikaistaa sitä ovulaatioo. Onhan se jo kun mun kierto on kestänyt n. Viikon pidempään kuin monella nii eipähän tarvii odotella niin paljoa Mullahan siis lääkäri sanoi et ei mun periaatteessa tarviisi sitä syödä mut ei siitä haittaakaan ole.

Mikä päivä sulla oli se ultra? Oon tosi iloinen teidän puolesta että pääsette vihdoin hoitoihin! Toivotaan et molemmilla tää eka hoitokierto/lääkehoito kierto olis se tärppikierto
Torstaina on ultra, jännittävää ja mukavaa, kun alkaa tapahtumaan. Peukut pystyssä ja teille myös toivon onnistumista tästä kierrosta :) ❤
 
Joo nää on kyllä jänniä. Mulla siis just meni/menossa ekat menkat pillereiden jälkeen (lopetin kesäkuussa). Kp 2-3 aivan jäätävän runsasta vuotoa, oon kans käyttäny kuukuppia niin paljon useemmin piti tyhjentää kun pillerimenkoilla. Noh, nyt sit kp 4-6 ollu vähäistä, just ku luulet että nyt ne loppu niin vielä tulee jotain, mutta niin vähän että ei oikeestaan tarvii ku pikkuhousunsuojaa. Luulin jo että kesto 4 päivää niinku aiemmin ketjussa kommentoin mutta, kyl nää kestikin vähän pidempään, nyt siis 6 päivä.,.

Onko teillä muuten tällästä, aina kun edellisestä stressin aiheesta selviää niin aina tulee joku uus tilalle. Eka huolestuin että millon ne luomumenkat alkaa. Sit ku ne tuli, niin heti aloin miettimään että noh millonhan ne seuraavat sitten tulee (ellen tule raskaaksi), millaiseksi kierto muodostuu. Mielikin ollut aika myllerryksessä pillereiden lopetuksen jälkeen, johtunee hormoneista.. Voi mies raukkaa, välillä mietin miten se jaksaa mua. Itkut ollut aika herkässä, niin hyvästä kuin pahasta. Kauankohan menee läpi tää "johtuu varmaan hormoneista" selitys
Heh, täällä ei meinaa mennä enää läpi tuo selitys :D Mutta siis joo, koko ajan voisi olla jostain huolissaan. Pitää yrittää ottaa rennosti, mutta aina se ei onnistu. Tsemppiä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: kakkulapio
Täällä alkoi nyt tiputtelu tänä aamuna. Sain pitkästä aikaa cb:n digiin oviksen kiinni (viimeksi helmikuussa viimeksi saanut oviksen kiinni) ja hommailtiin ovisplussa -päivän, eli vaan kerran. Yritin houkutella miestä vielä toisenakin päivänä, muttei enää jaksanut. Oon niin väsynyt tähän. Ostetaan kalliita testejä ja koko ajan kuulostelen omaa kroppaa kierron läpi ja kun VIHDOIN saan oviksen kiinni ja seksiä pitäisi harrastaa niin hän ei halua/jaksa/väsyttää/turvottaa/huono olo/päätä särkee jne.
Mitenköhän saisin kiltisti sanottua, että tämä vauvan teko VAATII vähän enemmän seksiä? Hän on puhunut, että aikataulutettu seksi ahdistaa. Miehellä on haluttomuutta muutenkin, eli seksiä ei ole hirveän paljon muutenkaan. En tiedä mitä tässä tekisi. Hän oli alussa hyvin mukana, mutta nyt on alkanut keksimään syitä miksi seksi ei kiinnosta.
Ja en tiedä onko minun mahdollista edes raskautua luomusti. Tämäkin kierto uhkaa jäädä 20-21 päivän pituiseksi vaan... Pitäisköhän meidän mennä jo käymään jossain, että saataisi apua meidän tilanteeseen? Surettaa niin paljon tämä koko juttu, että tekis mieli vaan luovuttaa
Onko muilla kokemuksia mitä tehdä?
Kyllähän sitä voisi mennä käymään, saattaisi auttaa jutella tilanteesta jonkun ammattilaisen kanssa. Me kävimme ensikäynnillä reilu puoli vuotta yrityksen aloittamisen jälkeen. Uskon, että se auttoi kumpaakin ymmärtämään tilannetta ja syitä sille, miksi ei onnistu. Tsemppiä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis
Mulla alkoi lauantaina vereslimainen vuoto. Eilen tuli vähän kokkareista vuotoa ja kipuja, nyt on kipuja ja vähän yltyvää vuotoa, ei vielä ihan normimenkkojen tasoista, mutta kipu on samaa ja vuotokin, varmasti kohta. Tänään pitäs olla rv 11+0 mutta kesken tääkin varmasti menee
Meidän yrititys jää kyllä tähän, ainakin pitkäksi aikaa jos ei kokonaan.
Oudon tunteeton olo, ei itketä, eikä tunnu oikein miltään. Vielä, ehkä se suru tulee sitten taas kun tää vuoto show on ohi.
Vaikka olin varma, että tästä raskaudesta tulee meille vauva helmi-maaliskuussa mutta viime viikolla tissikipu katos, ja paha olo vähän helpotti.

Kolmas keskenmeno, viides jos kemialliset lasketaan.
Suuret pahoittelut, jos todella on nyt menossa kesken :( ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Titi-Love
@Iinanen Kannattaa käydä testissä jos yhtään siltä tuntuu. Itse 34 niin en kyllä haluisi uskoa että siitä ois kyse mut kuulemma hyvin mahdollista, ikävä kyllä:sneaky:
@Krippis Onpa kurja tilanne :cry:
Ehkä olis hyvä mennä yhdessä tutkimuksiin ja lääkäri siellä selittäisi niin jospa siitä ois apua.
Toivottavasti teillä kuitenkin tämä yksi kerta toisi plussan (y):)
Meillähän mies ei ensin halunut mitään tutkimuksia vaan oli et tulee jos on tullakseen ja jos ei niin ei oo tarkotettu. Mut niin se mieli muuttui kun asiasta keskusteltiin. Kun syy voi olla joskus hyvinkin pieni. Huomenna siemenneste tutkimus ja mulla omat ultrat.
Tsemppiä tilanteeseen!
@Titi-Love Voi kauhee jos taas enteilee huonoa, pahoittelut :cry:
Oisko sul mahdollisuus päästä ultraan jo? Kävitkö varhais ultrassa?
Tsemppihalit ❤
Omaanapaa.
Ovistestissä tasavahvat viivat (mihin ees tarviin noita ku näköjää tiiän):ROFLMAO:
Testaan viel illal ja luultavasti huomises ultrassa nyt näkyy sopivasti ovis, kun kipuja ei vielä ainakaan oo ni tuskin ehtii irrota, yleensä mul tulee dpo1 tai 2 kivut. Tosin viime kierrossa kipuja ei ollut laisinkaan.
 

Yhteistyössä